Sveiki forumiečiai! Štai kokia istorija:
Buvo nupirktas RRS su lūžusiu alkūniniu. Alkūninio veleno lūžimo vieta - standartinė, už antro švaistiklinio kakliuko. Variklis buvo pilnai išrinktas, blokas patikrintas, padarytas ašiškumas, velenas iš citroeno,patikrintas, indėklai, tiek pagrindiniai,tiek švaistikliniai sudėti nauji, King gamintojo. Pakeista nauja tepalo pompa. Supilti Motul Xcess tepalai. Žodziu ledas :-)
Prabegus ~2000km, bevažiuojant atsirado kalimas. Iš pradžių maniau,kad bus kompensatoriu svirtelės gal lūžę, pasirodo ne. Išsikelus ir išrinkus varikli,paaiškėjo, jog prasuktas švaistiklinis indėklas. Kas keisčiausia, pasuktas pačio pirmojo cilindro!
Taigi apmąstymams, kodėl prasuko indėklą? :-) Tepalo max, tepalo pompa nauja. Kas jam galėjo nepatikti? Nesinori vėl sudėti ir po 2000 km vėl kelti variklį.
Gal kas turite protingu minčių ar pamastymų apie šį atvejį?