Lietuvos Land Rover forumas
Techninis skyrius => Variklio skyrius => Temą sukūrė: VMatas on Birželio 02, 2016, 18:13:29
-
Yra tokia tikimybė, kad problemos su TDV6 atsiranda, kai variklis sušyla pernelyg. Rodyklė stovi ties viduriu nuo 75 iki 105C, todėl pamatyt kad variklis jau yra ties 105C - neįmanoma. Tepalas aukštoje temperatūroje skystėja, klampumas mažėja, tepimas IRGI blogėja.
Piežastys? :
1. Šiukšlėm užaugęs radiatorius
2. Termostatas
Pažiūrėjau šiandien tarp radiatorių ir apakau - šiukšlių ten OHO KIEK. . Plovimas jau numatytas, žiūrėsim kaip seksis, nes ten radiatorių buterbrodas. Pasakysiu kad ramybės dėlei kartą į metus plauti reikia..
Termostatą irgi pakeisiu, nes jei bus temperatūros kelionėj virš 30C, tai tikrai bus ramiau. Ir kitiems siūlau. Pažįstamas variklių remontininkas iš Maskvos išvis rekomenduoja kartą į metus pakeisti termostatą ir perkaitimą vadina viena iš pagrindinių priežasčių...
Tai va taip :) Pažiūrėkit, parašykit ką pamatėt..
-
ardziau viena tai tarp radiatoriu kaip vailako sloksnis susidaro
-
Vat būtent.
-
Tai tas pats ir pas RRp-38
-
Galima tikslumui pastatyti skaitmeninį termometrą
http://www.ebay.com/itm/50-110-c-Digital-LCD-Thermometer-New-Refrigerator-Fridge-Freezer-Temperature-SW-/222006450888?var=&hash=item33b09d9ac8:m:mvo3zHBE_38_Mp0OElZG2OA
arba
http://www.ebay.com/itm/LED-Display-Digital-Temperature-Meter-50-to-110-Gauge-Thermometer-Sensor-New-/161735759724?hash=item25a833d76c:g:grwAAOSw~gRVvznr
O galima net temperatūros valdikliuką su rele, kad pasiekus užduotą ribą įjungtų kokią papildomą aušinimo grandį (tarkim pečių ant maksimumo ar ką panašiai, tik neįsivaizduoju kaip), taip pat jis turi garsinį (tiesa nelabai garsų) aliarmą, kurio ribą taip pat galima nustatyti. O gal vien aliarmo pakaktų. Turiu panašių
http://www.ebay.com/itm/DC-12V-50-110-digital-thermostat-Cool-Heat-Temperature-Controller-thermometer-/171907417371?hash=item28067b051b:g:xAIAAOxyLm9TDWz7
Veikia puikiai. O perkant skaitmeninius termometrus geriau pirkti skirtingus kelis (vis vien pigūs), todėl, kad gali pasitaikyti ne iki 110 oC o iki 75. Būtinai reikia patikrinimui pasimatuoti virimo temperatūrą virdulyje :)
-
Kam taip sudetingai, jei daviklis rezistorinis, su papildoma varža galima pastumt sustingimo diapozoną 65-95 ir matysi perkaitimą
-
Esmė ne pribambasai.. Radiatorius plaut reikia.
-
be abejonės, bet matyti perkaitima vistiek aktualu
-
Tiesa tai Cirtoeno 3,0 HDI biturbo variklis, bet tai tas pats kaip Disco4
https://www.drive2.ru/l/8000552
-
pas mane tai rodo, kad 2.7Hdi: Citroen C5 Tourer 2,7 V6HDI битурбо › Бортжурнал › Вскрыли двигатель, ох…очумели от увиденного.
-
Jo - kažkas netinka.
-
Atsiprašau, susipainiojau, kai rašiau, kalbėjau su sūnumi apie trilitrinį :)
-
Nezinau bet įdėsiu prie indėklų prasukimo.
Gal kas susidūrė su tokiu "pataisymu" - atbulinio vožtuvo sumontavimu. Kokia nuomone?
http://lr-club.com/index.php?showtopic=108332&st=100;
Kažkaip manau kad tai dalis tiesos. Tokiam variklyje turėtų būt tepalo spaudimo daviklis ;-)
https://www.drive2.ru/l/9678251/
-
Greičiausiai yra taip, kad viskas po dalelytę prisideda prie problemos..