Šiandien vakare pagaliau ėmiausi savo gražuolio
. Šio vakaro darbas, šiandien pakaks. Kas pasakė, kad pas disco po kapotu vietos nėra?
Štai ką pamačiau nuėmęs vožtuvų dangtelį:
Vaizdas nelinksmas - iš įtempėjo nedaug kas likę, grandinė per pusę, vieną pusę ištraukiau, kita, tikriausiai, į karterį nugarmėjo
Dar buvo paspausti pirmo nuo radiatoriaus cilindro vožtuvai dėl ko buvo kilsteltas paskirstymo velenas ir nutraukti du varžtai
Nuėmus paskirstymo velenėlį pasirodė, kad viena vožtuvo svirtelė sulūžus. Daugiau lyg ir viskas neblogai, paskirstymo velenėlio guolyklos neišmaltos, nulaužti varžtai išsisuko lengvai. Išėmus svirteles patikrinau velenėlį - tiesus, tai džiugina.
Daugiau lūženų:
Toks va skirtumas tarp buvusio ir būsimo:
Kol kas tiek dalių, tikiuosi, kad sudėsiu
Išvada po darbų tokia - ne visi meistrai kurie gražiai ir teisingai kalba dirba gražiai ir teisingai. Ir pirmoji ir antroji grandinės nutrūko dėl to, kad tas šmikis pametė įtempėjų spyruokles, o sukišo varžtų galus, kad įsitemptų maksimaliai. Dar beardant radau labai netvarkingai sudėtas laidų pynes ir vamzdelius virš ir už variklio.
Antra - nežinau kas ten darosi su vožtuvais, geriausias būdas būtų patikrinti kompresiją. Kol paskirstymo diržas nenuimtas, manau tai visiškai įmanoma ir su vienu velenėliu. Gal kas turite kompresometrą? būčiau labai dėkingas, jei paskolintumėte. Blogiausiu atveju šeštadienį nusipirksiu, paskui pats skolinsiu kitiems
.
Dar tuo pačiu, manau, nusiimsiu generatorių, reikia patikrinti kodėl krovimo įtampa mažoka ir atjungsiu EGR'o aušinimo šlangus. Na ir tepalo keitimas, aišku, su karterio nuėmimu.