Lietuvos Land Rover forumas

Bendras forumas => Mūsų garažas => Temą sukūrė: VMatas on Spalio 05, 2012, 18:51:16

Antraštė: Disco 3
Parašė: VMatas on Spalio 05, 2012, 18:51:16
Labas visiems, tiems, kurie čia jau yra ir kurie dar bus.. tikėkimės :)

Kol kas matyt per mažai dar LR Lietuvos žemėje, bet su laiku viskas pasitaisys:) Važinėju Disco jau nuo rugpjūčio mėnesio ir esu labai patenkintas. Persėdau nuo Rover 75, taip kad gavosi logiška tąsa. Kai prieš du metus sėdau prie Rover 75 vairo irgi tai buvo pakankamai retas auto - tikiuosi kad ir Land Roverių irgi su laiku daugės, ir forumas atgis.
Na o kol kas teks būti pionieriais ir visas problemas spręsti patiems - bet praėjus Rover mokyklą, kurių dauguma meistrų kratėsi ir nežinojo kas tai jau nebaisu :) Netgi įdomu sakyčiau.
Problemų didelių kol kas nėra, kiek nepatiko automato darbas, bet užteko jam atnaujinti tepalus ir problemos dingo - po kelių tūkstančių reiks procedūrą pakartoti. Vienas iš esmininių dalykų - EGR jau sekančią savaitę po nupirkimo paliko užaklinti, suodžiai nebesirinks, ir nebeliko pavojaus kad aušinimo skystis paklius kur nepriklauso. Dabar tik reduktoriaus perrinkimas ir riebokšlių bei tarpinės keitimas liko - kiek leidžia sudūrime per tarpinę, tai reikia sutvarkyti, o kartu ir riebokšlius pakeisti.
Tai tiek trumpai pirmam kartui :) Na ir nuotrauka, dar iš vasaros:

(http://i49.tinypic.com/2h6uffa.jpg)
Antraštė: Re: Disco 3
Parašė: Bajoras on Spalio 05, 2012, 19:14:56
Visad buvo smalsu, įdomu sužinoti ir pamatyti šių mašinų gyvenimą, eksplotacijas realiame gyvenime. Džiugu kad sukūrei garažą ir prisidėjai prie pionierių. Progresą forumas turi, tad viskas visų mūsų pačių rankose. Be to tokie garažai nerealiai padeda žmonėms prasklaidyti mistikos ir baimės rūką apie šį gamintoją, mašinas.
Kartais atrodo kad pasakius Range rover - tas pats kas 1992m pasakyti - automatinė dėžė :D O va metai bėgo ir mistika bei baimės rūkas išsisklaidė. Manau čia tas pats laukia :)
Antraštė: Re: Disco 3
Parašė: VMatas on Spalio 05, 2012, 19:26:52
Be abejo:) Laikausi nuomonės, kad savo automobilį (visureigį :) ) reikia pažinti ir sugebėti pačiam pasitaisyti, ypač kai planuoju su juo nuvažiuoti ir pakankamai toli. Elektronikos gausa irgi negąsdina - nors dabar pernelyg aktyviai tuo nebeužsiimu, bet dar nepamiršau. Savo JLR SDD diagnostiką jau turiu, taip kad Sostena nebelabai reikalinga:) Tikiuosi kad ir Disko daugeliu atveju taisysiu ar tobulinsiu pats, o ir kitiems pagelbėsiu, kaip kad su R75 :) Na išskyrus atvejus, kai būtinai reikia pakėlėjo, ar ratų suvedimo.
Gaila, negalėjau būti susitikime/pasivažinėjime rugsėjy - na bet ateityje manau pasitaisysiu :)
Antraštė: Re: Disco 3
Parašė: Bajoras on Spalio 05, 2012, 23:24:55
Diskusijos perkeltos apie variklį: http://www.landroverklubas.lt/index.php?topic=234.0
Antraštė: Re: Disco 3
Parašė: Rangeris on Spalio 13, 2012, 10:10:22
Grazi masina. Labai idomu kaip tau su ja seksis, nes manau vienas is varijantu, kuri noresiu pirkti.
Domina ir kapryzai, problemos :) kad gera tikiu ir taip :)
Antraštė: Re: Disco 3
Parašė: VMatas on Spalio 13, 2012, 21:37:40
Kol kas niekaip nesikaprizina - tpfu tpfu. O kaprizai žinomi: EGR vožtuvai, elektrinis rankinis jei kaladėlės nudilusios ar nesureguliuotas, užpakalinio tilto blokavimo variklis(jei yra), bendro pobūdžio problemos su pneumatika, na ir variklio užkalimo baubas.. Mano įsitikinimu labai daug priklauso nuo to kaip mašina buvo/bus prižiūrima, ir problemų gali nebūti visiškai. Kol kas noriu dar reduktorių pasitvarkyti - kiek pro tarpinę varvėti bando, tai nelaukdamas problemų tvarkysiu artimiausiu metu. Jei yra klausimų - klausk.
Antraštė: Re: Disco 3
Parašė: gvidauskas on Lapkričio 05, 2012, 22:55:16
Sveiki,

Ryt is as ruosiuosi isigyti nusiziureta Discovery 3, 2006, dyzelini automata.
 Nubeges 200K, tad nemazai. Noriu pas jus paklausti stebuklingo patarimo, kaip nenusipirkti prasto stovio automobilio. Sostena, aisku, paziures, bet gal yra kokiu specu rekomendaciju. Dekoju
Antraštė: Re: Disco 3
Parašė: VMatas on Lapkričio 06, 2012, 09:33:03
Stebuklingas patarimas..hmmm :D Mano nuomone net ir diagnostika mažai ką gali padėti - tai, kas šiandien nemeta klaidos, rytoj gali šviesti girlianda prietaisų skydelyje.. Paprasčiausiai tai laimės dalykas. Kol kas sakyčiau kad pasisekė - jokių problemų dar nebuvo - jau 3 mėnesiai. Jokios diagnostikos Sostenoje beje nedariau. Nubėgęs irgi kiek virš 200kkm, manau dar tiek pat nubėgs normaliai prižiūrint..
O iš kur pats būsi?
Antraštė: Re: Disco 3
Parašė: Bajoras on Lapkričio 06, 2012, 18:29:17
Na jei Sostena atlikinetu diagnostika, o ne klaidu nuskaityma, kad smegenimis sugebetu ir 5 metu vaikas - viskas butu ok.
Bet situacija deja kitokia :(
Antraštė: Re: Disco 3
Parašė: VMatas on Lapkričio 06, 2012, 18:57:28
Va va :D Geriau turiu pats savo diagnostiką, forumus pasiskaitysiu ir su kitais LR mylėtojais pasitarsiu, o tada jei pats nesugebėsiu problemos pašalinti tai bent pirštu parodysiu kur yra...  Bet nemanau net ir tokiu atveju Sostenos prireiks :D
Antraštė: Re: Disco 3
Parašė: darkam5 on Lapkričio 06, 2012, 21:34:26
Sveiki,

Ryt is as ruosiuosi isigyti nusiziureta Discovery 3, 2006, dyzelini automata.
 Nubeges 200K, tad nemazai. Noriu pas jus paklausti stebuklingo patarimo, kaip nenusipirkti prasto stovio automobilio. Sostena, aisku, paziures, bet gal yra kokiu specu rekomendaciju. Dekoju

6 metai 200kkm i menesi gaunasi 2777 km. Paprastas zmogelis nelabai ir nuvaziuoja. Nebent jau firma..  Kazkaip jau daug.  Kompas realiai neparodys kiek prasukta, nebent ne specai suko skydeli.  Matuok kompresia variklio, turbinos, apziurek kiekviena kampuka ar nebuvo smarkai musta. Dabar masinas  varo su smulkiais kebulo defektais, arba daugiausia su variklio defektais.
Antraštė: Re: Disco 3
Parašė: VMatas on Lapkričio 06, 2012, 22:30:13

Dėl kompresijos tai nelabai įsivaizduoju jos matavimą pakankamai paprastai Disko3... :D
Mano galva iš paprastų (ir būtinų) veiksmų be standartinių reiktų:
1. Pažiūrėti ar turbina nevaro tepalo į įsiurbimo kolektorių;
2. Pamatuoti ar sveikos žvakės - jų keitimas pakankamaaaaaai sudėtingas bus;
3. Diagnostika su SDD (LR softas)
        - būtinai pažiūrėti kaip atrodo purkštukų darbas;
        - pažiūrėti EGR klaidas (būtinai);
        - pažiūrėti ar nėra rankinio stabdžio ir užpakalinio tilto blokavimo(jei yra) problemų;
        - pneumo pakabos klaidas;
        - pažiūrėti ir susumuoti atskirų Terrain Response sistemos režimų kilometražą - tai duos tikrą automobbilio kilometražą;
        - transmisijos (greičių dėžės ir reduktoriaus ) klaidas;
4. apžiūrėti vizualiai tiltus, greičių dėžę, reduktorių ("razdatkę") ar nesitepaluoja;
5. greičių dėžė turi dirbti praktiškai nejuntamai. Neturi būti vibracijos vidurinėse pavarose nei greitai, nei pamažu įsibėgėjant;
6. Paskutinis testas greičių dėžei - įsibėgėjam maždaug iki 100km/h ir atleidžiam gazą tol kol greitis sumažės iki 20-30km/h. Tachometro rodyklė neturi tampytis/šokinėti lėtėjant  - jei taip būtų tai rodytų kad yra galimos problemos su hidrotransformatoriumi greičių dėžėj.

Visa kita priklauso tik nuo fantazijos ir laiko.
Antraštė: Re: Disco 3
Parašė: VMatas on Lapkričio 06, 2012, 22:57:30
Ar tik nebus šitas... http://auto.plius.lt/skelbimai/land-rover-discovery-2-7-l-kita-2006-dyzelinas-2483174.html :D
Kaip SE visai gera komplektacija sakyčiau.

Velnias, bet ir vėl iš temos išklydom... :D
Antraštė: Re: Disco 3
Parašė: Raimis on Lapkričio 12, 2012, 21:53:39
Ar jau nupirkote šį grožį? Įdomu kaip sekasi ir t.t. Pats ir toliau varvinu seiles ir po truputėlį dairausi II III, ir turiu dar vieną pasiūlymą pasikelti Defą, vat čia ir dilemos prasideda :) Grožis ir jaunystė ar patikrinta klasika :)
Antraštė: Re: Disco 3
Parašė: VMatas on Lapkričio 13, 2012, 16:15:08
Aš tai jau rugpjūtį nupirkau :) Kaip gvidauskas tai nežinia... :D
Antraštė: Re: Disco 3
Parašė: Arunas on Lapkričio 20, 2012, 00:46:47
Isirasau i diskoveristu gretas. Persedau nuo Subaru Outback dyzeliuko. Diskoteka nesenai isigyta, tikrosios problemos dar nezinomos :) Komp. diagnostika si ta parode (EGR, purkstukai), aiskinsimes toliau.
(http://img203.imageshack.us/img203/1037/dsc0236ff.jpg)
Antraštė: Re: Disco 3
Parašė: VMatas on Lapkričio 20, 2012, 07:37:16
EGR'us užkišti jei ne Euro 4... ir kuo arčiau duslintuvo tuo geriau.

BTW - graži nuotrauka :)
Antraštė: Re: Disco 3
Parašė: Bajoras on Lapkričio 20, 2012, 08:48:29
tikrai grazi foto :)
Antraštė: Re: Disco 3
Parašė: Arunas on Lapkričio 20, 2012, 11:17:40
EGR'us užkišti jei ne Euro 4... ir kuo arčiau duslintuvo tuo geriau.

BTW - graži nuotrauka :)

UAB Skironas, kur dariau diagnostika, sake kad reikia arba keisti ta EGR, arba perprogrmuoti kompa (ir po to turbut isimti egr is viso?), ir perpogramavimas kastuos ~600lt, tai dar neieskojau, bet turbut naujas EGR (kiek ju yra, vienas?) kainuotu kur kas daugiau. Zinau, kad EGR faktiskai tik del ekologijos idetas, bet kadangi prisidedu prie ekologijos puoselejimo kitose vietoje (pvz. rusiuoju visas atliekas) tai sitoje vietoje spjausiu ir naujo egr tikrai nedesiu :) O jie gal restauruojasi? Nes ten kiek suprantu,tai elementaru ten viskas, tik suodziais apsinesa. Dar del EGR tai skaiciau, kad traukos turetu nebuti, bet su trauka, tai sakyciau viskas ok, tiek su saltu, tiek su siltu varikliu.
Bet mane labiau sunervino, kad su purkstukais kazkas negerai. Nes turbut cia jie itakoja, kad kuro srebia bent pora litru daugiau nei turetu ir yra tokia apsuku pulsacija (kartais, ne visada) per 200-300 apsuku aukstyn/ zemyn kai masina greiteja, o kartais ir stabiliu greiciu vaziuojant :( 
Antraštė: Re: Disco 3
Parašė: Arunas on Lapkričio 20, 2012, 11:22:53
va dar viena is tos pacios fotosesijos
.
(http://img846.imageshack.us/img846/8589/dsc0235edit.jpg)
Antraštė: Re: Disco 3
Parašė: VMatas on Lapkričio 20, 2012, 12:26:06
Irgi graži nuotrauka :)

Kai suodžiai per EGR užauga ant įsiurbimo kolektoriaus sienelių ir sumažina skerspjūvį tada traukos ir sumažėja. O ekologija pasidaro žymiai blogesnė nei išvis be EGR :D Be to, EGR kartais prakiūra ir tada aušinimo skystis keliauja ne ten kur reikia - ir gerai jei tik į išmetimo vamzdį... Taip kad reikia juos užblokavus dar ir aušinimą nuo jų atjungti.

Dėl purkštukų suprantu kad purkštukų balansas blogas? Kiek parodė ant atskirų? Savaitgalį pas save diagnozavau irgi (pats) - tai 2 ir 4 cilindro purkštukai yra ribiniai, vienas nedapila, kitas perpila - įpyliau bakui purkštukų valiklio eksperimentui, bet matyt reiks galvoti apie keitimą... kiti keturi idealūs - lygiai per vidurį tarp leistinų reikšmių. Apsukos pas mane dar stabilios :D Beje apsukos gali plaukioti dar nuo vožtuvo ant aukšto slėgio kuro siurblio, bet jei yra problemos su purkštukais tai pirmiausia jie. Tiesa, o kuo diagnozavo?
Antraštė: Re: Disco 3
Parašė: Arunas on Lapkričio 20, 2012, 13:40:56
Irgi graži nuotrauka :)

Kai suodžiai per EGR užauga ant įsiurbimo kolektoriaus sienelių ir sumažina skerspjūvį tada traukos ir sumažėja. O ekologija pasidaro žymiai blogesnė nei išvis be EGR :D Be to, EGR kartais prakiūra ir tada aušinimo skystis keliauja ne ten kur reikia - ir gerai jei tik į išmetimo vamzdį... Taip kad reikia juos užblokavus dar ir aušinimą nuo jų atjungti.

Dėl purkštukų suprantu kad purkštukų balansas blogas? Kiek parodė ant atskirų? Savaitgalį pas save diagnozavau irgi (pats) - tai 2 ir 4 cilindro purkštukai yra ribiniai, vienas nedapila, kitas perpila - įpyliau bakui purkštukų valiklio eksperimentui, bet matyt reiks galvoti apie keitimą... kiti keturi idealūs - lygiai per vidurį tarp leistinų reikšmių. Apsukos pas mane dar stabilios :D Beje apsukos gali plaukioti dar nuo vožtuvo ant aukšto slėgio kuro siurblio, bet jei yra problemos su purkštukais tai pirmiausia jie. Tiesa, o kuo diagnozavo?


Jo, butent kalbejo apie balansa, nelabai as nusimanau, ka tai reiskia. Beje tam vyrukui nepavyko nuskaityti reiksmiu nuo gyvai veikiancio variklio, tai cia jis tik susake, kokios klaidos dabar tiesiog stovi. Turejo jis ten dvi programeles, nepasakysiu dabar tiksliai, viena berods autologic, o kita gal ids? O kuriame tu mieste, gal sostineje?
Antraštė: Re: Disco 3
Parašė: VMatas on Lapkričio 20, 2012, 13:54:47
Sostinėje :) Klaidos purkštukams tai dar nieko nereiškia - reikia gyvų duomenų.. Norėtum pažiūrėti - galim tartis kai laiko laisvesnio bus. Gal savaitgalį?
Antraštė: Re: Disco 3
Parašė: landstore.lt on Lapkričio 20, 2012, 14:08:23
... ir perpogramavimas kastuos ~600lt, tai dar neieskojau, bet turbut naujas EGR (kiek ju yra, vienas?) kainuotu kur kas daugiau.

Naujas EU2 EGR'as iki 800 litų , eina 2vnt., kairysis ir dešinysis, žinoma pigiau bus remontuotis tai kas yra, jei įtilpsi į tą sumą be EGR pakeitimo.
Antraštė: Re: Disco 3
Parašė: ZaliasRR on Lapkričio 22, 2012, 17:33:55
Pas Disco 3 elektriniai EGR ir ka ten paremontosi. Kiek susiduriu su 2,7 varikliu pastovios problemos EGR,Purkstukai,Siurbliai ,Pakaitinimo zvakes butent ju pakeitimas ,ir pabaigoj uzkala varikliai   :(
Antraštė: Re: Disco 3
Parašė: VMatas on Lapkričio 22, 2012, 17:58:59
ZaliasRR, tu mūsų jau nebegąsdink :D Mes jau prisiskaitėm ir užteks :) O dabar važinėsim kol užkals :) O tada pirksim benzininį :D
Antraštė: Re: Disco 3
Parašė: ZaliasRR on Lapkričio 22, 2012, 18:14:09
Susiduriu tik su gedimai ir jus tiksliai negazdinu  :)
Antraštė: Re: Disco 3
Parašė: VMatas on Lapkričio 22, 2012, 19:00:24
Juokauju - tiesiog negalvoju blogai apie savo Disco ir tikiuosi kad jis irgi bus geras :D
Antraštė: Re: Disco 3
Parašė: 4 on Birželio 19, 2013, 17:46:23
Sveiki, jau kurį laiką naudojate Disco 3, ar atsirado naujų nemalonių netikėtumų, ar tiesiog mėgaujatės? Rudeniop ieškosiu šio modeliuko sau. Perskaičiau daug info, į ką reiktų atkreipti dėmesį perkant, kokios šiaip pasitaikančios bėdos, dabar dar iškilo klausimas - kokios yra šio auto aptarnavimo išlaidos metams (maždaug pvz; keičiau tepalus, 4 filtrus ,2 šarnyrus, 6 įvores ir sumokėjau xxlt). 2,7 dyzelio kuro sąnaudos, 10 vidutinės - tiesa? Ar tokiam dideliam ir sunkiam auto užtenka galios? Kaip supratau geriausiai rinktis automatą, nors į tokias greičių dėžes žiūriu skeptiškai, manau reiks ryžtis. Toliau, kažkur skaičiau kad reiktų vengti pirmųjų metų leidimo modelių, ten kažkokių trūkumų buvo, tiesa? Be to dabar kainos lietuvoje (2005-2006m) 30-40k lt ir į viršų, ten taip skiriasi komplektacija, ar auto būklė, tiesiog įdomu, nei vieno dar neapžiūrinėjau. Beja gal galite rekomenduoti servisą ar patikimą žmogų Kaune, kuris padėtų perkant Disco3. Iš anksto ačiū už info.
Antraštė: Re: Disco 3
Parašė: VMatas on Birželio 19, 2013, 18:38:43
Sveikas - matau kad rimtai ruošies šio auto pirkimui :)

Kas dėl aptarnavimo kainos tai šitas dalykas yra labai sublektyvus ir priklauso nuo pirkėjo "laimės" :) bei nuo prieš tai buvusio šeimininko. Asmeniškai aš nuo pernai rugpjūčio dariau:
1. Variklio tepalas, filtrai  - apie 220Lt
2. Greičių dėžės tepalas - apie 200Lt
3. Reduktoriaus tepalas - 75Lt
4. 2 purkštukai - 600Lt
5. Aušinimo sistemos trišakis - nepamenu, gal 40 Lt
6. Galinio dešiniojo rato guolis - 300Lt
7. Galo stabdžių žarnelės - berods 200Lt, nebepamenu
8. Galo stabdžių diskai ir kaladės - 410 Lt
9. Variklio tepalas ir filtrai - po 6kkm perėjau ant Motul, nes Castrol tai kažkokia velniava su juo... - 320Lt
10. Abiejų tiltų tepalas - apie 100Lt
11. Pakabos kompresoriaus tvarkymas - apie 150 Lt

Šiaip dauguma darbų atlikta savarankiškai bei kai kuriuose įdarbinant ir ZaliasRR - visumoj darbai daug nekainavo, todėl negaliu įvertinti kiek prisidėtų:) Diagnostiką turiu savo, irgi pliusas.

Tai viskas. Planuose priekiniai diskai ir kaladės, bei greičių dėžės filtras ir dar sykį tepalas, bei vairo kardano tvarkymas arba keitimas nauju.  Tada jau bus viskas iškeista kas būtina. Faktiškai viską ka dariau vadinčiau eksploatacinėm medžiagom - be tepalų iškeitimų nedaug ir buvo tų problemų. Beje, didelės padangos irgi nėra pigios :D

Sąnaudos...hmmm.. jei mieste tai 10 niekaip. Vilniaus sąlygom turiu skaičiuot 14l/100km, na bet mano koja sveria :D Užmiestyje į 10l sutilpsi be problemų jei nespausi kaip akis išdegęs :D Automatas vienareikšmiškai. Disko su mechanika važiuoja kažkaip ne taip :D Irgi pirma mašina su automatu - nesigailiu nei akimirką. problemų vienareikšmiškai mažiau.
Vengti sako reiktų 2007-2008 modelių, bet ta statistika yra visiškai subjektyvi ir tikėti ja 100 proc. nėra pagrindo. Mano manymu reikia vengti neprižiūrėtos mašinos, su neaiškių firmų tepalu variklyje ir keitimais rečiau nei 10 kkm. Taip pat reikia VENGTI baltarusiško/rusiško dyzelino(išskyrus Lukoil, bet ir tai reikia labai pasitikėti tuo žmogum). Komplektacija - parodyk konkretų modelį, tai pakomentuosim, nes variantų ten yra daug. Dėl Kauno keliu rankas - negirdėjau anei vieno žinomo landroveristo ten... Visada gali į Vilnių atvažiuot - nėra labai jau toli :)
Antraštė: Re: Disco 3
Parašė: Edgaras on Birželio 19, 2013, 19:19:34
Na kadangi aš iš Kauno tai negaliu nepakomentuoti :)
Pirkau balandžio vidury, Kauno turguj. Kartu su šiuo buvo viso apžiūrėti 4 variantai.
Nesu didis technikos specialistas, kad spręsčiau apie auto būklę beveik neklysdamas. Pravažiavau, pamačiau kaip dirba dežė, variklis, pneumo pakaba, kaip atrodo kosmetiškai, nes tai susiję su eksplotacija bei priežiūra - ir verdikdas: patiko tai ką girdi, matai, ar turi įtarimų, kad kažkur spragos. Žinoma, tai labai menkas vertinimas apie auto ir galbūt ateity manęs laukia bėdos, bet....prasukta 10 k km, keista variklio alyva, dežės alyva, 4 filtrai. Ateity nusimato diskai bei kaladėlės. Visa tai eksplotacija.
Dėl kuro sąnadų - važinėju 55% užmiesty, 45% mieste, 10 l /100 km niekad nesu perkopęs - 9,2 - 9,6.
Yra toks posakis - visos auto geros, kol negenda.
Svarbu, kad žinai, kad yra toks LR forumas, Tau padės, patars.

Antraštė: Re: Disco 3
Parašė: 4 on Birželio 19, 2013, 23:31:28
ačiū už patarimus/komentarus, matosi kad čia sava kompanija:) laukiam rudenėlio ir pradėsim žiūrinėt, ir lauksiu jūsų patarimų.
Antraštė: Re: Disco 3
Parašė: gkgiedrius on Birželio 20, 2013, 08:21:25
Priekinis rato guolis 700 litų,
galiniai diskai 300 litų,
stabdžių kaladėlės apie 100 litų,
stabdžių daviklis 40 litų,
greičių dėžės filtras apie 400 litų,
tepalas dėžei apie 250 litų,
Važinėju daugiausia mieste, tai sanaudos 12,2-12,3
užmiestyje apie 11. Mažiausiai ką esu išspaudęs, tai
10,5, važiuodamas trasa. Mažiau niekaip.
Automobilis labai gerai važiuoja, galios galėtų būti ir daugiau,
bet nieko tokio. Privalumas pniaumo pakaba ir offroudo programaos,
 suteikia daug bonusų pvz. medžioklėje, prieš kitus visureigius.
Antraštė: Re: Disco 3
Parašė: 4 on Liepos 16, 2013, 20:26:49
Dar toks klausimelis, pamastymui. Disco 3 is USA!? Kiek teko ziurinet ir komplektacijos pilnesnes ir spalvu pasirinkimas. Auto gamintas GB tai su priregistravimu daug bedu nekiltu. Jusu nuomeone? Gal kas isbande si varianta?
Antraštė: Re: Disco 3
Parašė: VMatas on Liepos 19, 2013, 10:56:45
Kol kas negirdėjom apie LR3 iš USA čia - gali būti kad nesiregistravo forume. Na ir ten bus tik benzinas :D