Jei dėl aktuatoriaus - žmonos Ravui turbiną tvarkiau, maniau, kad ir pas mane tas pats
. Nuimt turbiną nenuėmus kėbulo ar variklio man nelabai įsivaizduojama. Jei atsitiko staiga, gal ten kokių suodžių ar dervų priaugo? Gal yra kokie nors valikliai? Šiaip visi tokie dalykai nudega prie aukštesnės temperatūros, bet ką daryti šiuo atveju nežinau.
Dar versija - aktuatoriaus darbas riboti turbinos slėgį. Signalą turi gauti iš kompo pagal kažkokį slėgio daviklį (kaip suprantu automatikoje). Gal šioje grandinėje yra netvarka, daviklis ar koks laidas prie pabaigos. Gal daviklis paprasčiausiai užsikišo, nors ne, jei užsikištų lėktum kaip vėjas
? Bandei žiūrėti (jei įmanoma) į turbinos slėgį ar turbinos aktuatoriaus (lietuviškai būtų pavaros) padėtį per SDD?
Dar versija- jei turbina turi elektropavarą gal yra koks nors tos pavaros patikrinimo testas, pvz. jį paleidus per SDD turbiną uždaro - atidaro, parodo atidarymo - uždarymo padėčių % ar kažką panašaus?
Daug čia versijų prikūriau iš nežinojimo