Iš šeštadienį apžiūrėtų kompresometrų pirkau turintį daugiausia adapterių, pamaniau, gal ką pritaikysiu
Bet mūsų automobiliai išskirtiniai (kaip pardavėjas sakė), reikia prie universalaus adapterio išsitekinti antgalį. Vakar vakare pažiūrėjau dar kartą - nieko nebus, su universaliu adapteriu ir antgaliu nepamatuočiau kompresijos artimiausiuose vairuotojui cilindruose, esant uždėtiems vožtuvų dangteliams. O norisi, kad daiktas būtų ne vienkartinis. Išeitis - purkštuko gadinimas arba naujo adapterio pagal purkštuko matmenis gamyba. Man labiau patiktų iš purkštuko.
Bet darbai dėl to nesustojo. Kadangi varė tepalą iš po kairiojo vožtuvo dangtelio, nutariau jį nuimti ir sutvarkyti. Nuiminėjant aukšto slėgio kuro rampą (rail'ą), nusimovė rakto galva ir užkrito už EGRo aušintuvės, bandžiau pirštais sugriebt, įlindo dar giliau. Ištraukimą atidėjau vėlesniam laikui, pirmiausia nuėmiau vožtuvų dangtelį.
Čia viskas gražu. tarpinę plonai sutepiau variklių hermetiku, taip, kad jei jis išlįstų prispaudus, tai tik į išorę, pastačiau, priveržiau ir ėmiausi rakto galvos. Kad pasiekti rakto galvą nuėmiau EGRą kartu su aušintuve. Štai jis:
Jei jau tiek nuardžiau, pamaniau, kad vietoje EGR'o apipjaustymo galiu padaryti jo kastraciją. Gausis pats civilizuočiausias jo aklinimas. Radau 3mm plieno lakšto gabalą ir aklės gatavos:
Pastatyti jas daug vargo nebuvo. Bet nuėmus EGR'ą su aušintuve pamačiau, kad aušintuvė atliko ir išmetimo kolektoriaus temperatūrinio ekrano vaidmenį. Reikia daryti ekraną, tam radau 2mm storio aliumininės skardos gabalą. Labai standi, mažesniu kampu lenkiant lūžta, vos išlanksčiau
Vietoje atrodo gražiai, prisukau EGR'o tvirtinimo vietose
Analogiškai ir kitoje pusėje
EGR'ų apipjaustimas iki pašaknų
. Jei žydai taip savo vaikus apipjaustinėtų, būtų seniai išmirę