Labai didelis ačiū VMatui už pagalbą, dabar bent žinau kas gali būti. Gavau kritikos dėl to, kad vazelinas nelabai tinka (vis dar tikiuosi, kad netrukdo). Tęsiu darbus CAN magistralės trūkio paieškoje, o kol kas šiek tiek istorijos:
atsiėmiau sutvarkytą ir ištestuotą galvą, taip ji atrodo paruošta statymui:
Dar reikia pasigrožėti kaip gražiai nušlifuotas galvos padas
Šiek tiek pastenėjimo su dinamometriniu raktu, ir galva vietoje. Labai džiaugiuosi, kad nusipirkau ne tik didijį dinamometrinį raktą galvai, bet ir mažąjį, mažiems varžtams. Jei jo neturėčiau, verždamas paskirstymo velenus "iš akies" tikrai ne vieną varžtą nutraukčiau
Galvos priveržimo jėga yra 110Nm + dar 180
o. Atlikau tiriamąjį darbą - dinamometriniu raktu pamatavau kiek Nm yra tas 180
o. Pasirodo galutinė jėga - 168 Nm.
Kadangi nuo diržo nusivalė mano markerio žymos, teko iš naujo išstatinėt alkūninio ir paskirstymo velenų sinchronizaciją. Paskirstymo velenų fiksacijai panaudojau savo palenktus vožtuvus - tinka idealiai
Kadangi nebeliko vamzdžio, sujungiančio EGR'ų aušinimą prie kurio tvirtinasi toks plastmasinis korpusas su laidų pyne, aš tą korpusą nuėmiau, o laidus normaliai užizoliavau, sudėjau į mech. apsauginę spiralę ir pritvirtinau prie kėbulo laikikliais, kuriuos išlenkiau iš skardos ir įvilkau į termokembriką dėl mechaninio saugumo
Pas mane nuo anksčiau prie akumo voliojosi razdatkės ir dėžės alsuokliai, juos sutvarkiau suvesdamas į filtro apačią, tam panaudojau turėtus slėgio daviklio štuceriukus
Taip pat sutvarkiau ir jovalą prie ECU ir transmisijos kompo
Bet kadangi yra CAN magistralės trūkimas, jo paieškai teks vėl dalinai ardyti. Pamaniau, kad pirmiausia išardysiu tą pynės vietą, kuri yra virš variklio (mano pritvirtinta laikikliais)
Motoras nedirba, bus dar tęsinys