Dėl kompresijos tai nelabai įsivaizduoju jos matavimą pakankamai paprastai Disko3...
Mano galva iš paprastų (ir būtinų) veiksmų be standartinių reiktų:
1. Pažiūrėti ar turbina nevaro tepalo į įsiurbimo kolektorių;
2. Pamatuoti ar sveikos žvakės - jų keitimas pakankamaaaaaai sudėtingas bus;
3. Diagnostika su SDD (LR softas)
- būtinai pažiūrėti kaip atrodo purkštukų darbas;
- pažiūrėti EGR klaidas (būtinai);
- pažiūrėti ar nėra rankinio stabdžio ir užpakalinio tilto blokavimo(jei yra) problemų;
- pneumo pakabos klaidas;
- pažiūrėti ir susumuoti atskirų Terrain Response sistemos režimų kilometražą - tai duos tikrą automobbilio kilometražą;
- transmisijos (greičių dėžės ir reduktoriaus ) klaidas;
4. apžiūrėti vizualiai tiltus, greičių dėžę, reduktorių ("razdatkę") ar nesitepaluoja;
5. greičių dėžė turi dirbti praktiškai nejuntamai. Neturi būti vibracijos vidurinėse pavarose nei greitai, nei pamažu įsibėgėjant;
6. Paskutinis testas greičių dėžei - įsibėgėjam maždaug iki 100km/h ir atleidžiam gazą tol kol greitis sumažės iki 20-30km/h. Tachometro rodyklė neturi tampytis/šokinėti lėtėjant - jei taip būtų tai rodytų kad yra galimos problemos su hidrotransformatoriumi greičių dėžėj.
Visa kita priklauso tik nuo fantazijos ir laiko.