Juodas juk ir turi būti (net ir įpylus naujà tepalà, po 500km jis jau bus juodas), nes jei toks nebūtù, vadinasi neatlieka savo variklio plovimo nuo suodžiù f-jos
Toks dar momentukas, vakar toliau gilinau savo menkas tepalo žinias, tai kalbėjau su autosporto mechanikais: patikino, kad naudojant 5W40 vietoj 5W30 nieko blogo tikriausiai nenutiks, variklio garsas be abejo, kad sumikštės, bet ilgainiuj gali atsirasti devėjimasis tuose variklio mazguose, iki kuriù tirštesnis tepalas nenukeliaus. O nenukeliaus dėl nepakankamo tepalo slėgio toliau nuo tepalo siurblio, t.y. slėgio daviklis stovi paprastai iškart už siurblio ir todėl "sako" kad su slėgiu viskas OK, tačiau toliau nuo siurblio slėgis nebematuojamas nors variklis gali badauti.
5W40 vietoj 5W30 gali tikti varikliams su labai didelėmis ridomis (virš 350k km).
Tai apsisprendžiau dėl 5W30
Beliko gražiausià pakuotę išsirinkti
P.S. Repsol nėra hydrocracking'as, bent jau tas kurį man siūlo. Ir užšalimo temp. tokia pati, kaip ir Motul -36 laipsniai.