Ne karta tvarkiau sena ir nieko nepadejo. Ir gera hermetika naudojau ir laidus ploviau. Ten is principo yra labai blogai padaryta pati jungtis. Ir ne laiduose ten problema. Jeigu nueme dangteli issiardytumete pacia jungti tai iskarto butu aisku. Pacioje jungtyje tarp esanciu kistuku ir viduje naudojamos tarpines, laikui begant atsiranda tarpeliai. Per kurios tepalas visai nekliudomai pradeda teketi lauk pakeliui sutikdamas jau isorinius laidus. Ir tuose laiduose, kapiliaro principu tepalas atiteka iki ECU.
Senosios jungties galite net netvarkyti ir negaisti laiko ja hermetizuojant. Mano atveju tai nepadejo. Nors kaip minejau, naudojau gera hermetika. Jis po kurio laiko vistiek istirpo ir tepalai vel pradejo prasiskverbti.
Buvo du varijantai. Pirmas - nauja jungtis. Antras pasidaryti viska paciam. Dariau viska pats. Gaila nepadariau nuotrauku kaip vyko visas procesas. Idomumui nueisiu prie masinos ir padarysiu nuotrauka kaip atrodo jungtis esanti isoreje.
Mano patarimas: jei turite galimybe, traukite senaja jungti esancia po dangteliu ir keliaukite pas tekintoja ir prasykite, kad is plasmases, kuri yra atspari TEMPERATURAI ir CHEMIKALAMS istekintu nauja (nes rimtas tekintoja pamates senoje jungtyje esancius tarpelius prades juogtis ir paklaus koks cia "klaunas" ja suprojektavo).