Retorinis klausimas: kuris?
Trumpa istorija.
Kaip ir visa laika tepalai, filtrai ir vel i prieki
Bet viena grazia, sauleta vasaros diena, kaip zaibas is dangaus. Sedu, uzsikuriu, praeina kokios 2-3min pradedu vaziuoti. Isvaziavus is aiksteles uz kokiu 200m. pasigirsta kazkoks keistas svilpimas iz variklio skyriaus
TO TIKRAI ITARTI NEGALEJAU. Greitis nedidelis, vaziuoju toliau. Bet nuojauta kuzda, kad cia kazkas negero. Stoju prie parduoduves i aikstele pasiziureti. Vaizdas siurpus. Lygtai kas butu tepalo slanga nupjoves. Po masina tepalo klanas, visas marsrutas kur nuvaziavau pazymetas riebiom tepalo linijom. Galima atsekti is kur ir iki kur vaziuota
Raitausi rankoves ir po kapotu. Jieskau kur kokia slanga truko. Tepaluotas iki ausu, bet randu. Pasirodo ne slanga o vienoje puseje filtro tarpine isstumpta. Ir po spaudimu tepala lauk varo. To pasekoje ~ 5 litrai juodo tepalo ant asfalto nuvaziavus apie 300-400m. Cia vadinasi pazenklinau
juk nebutina vien tik baltais dazais kelia zenklinti. Spendimas priimtas, vietoje iskarto keiciamas naujas filtras su nauja tarpine.
Cia buvo tik viena istorijos dalis nutikusi vasara, siltuoju paros laiku. Antra tokia, kad vel viskas pasikartojo ziema per salcius. Uzkurus varikli, jam padirbus apie 1-2min. dar net nepradejus vaziuoti tepalo tarpine buvo izspjauta per viena sona
Dabar tik skaiciai: tepalas, fitrai nauji, ~7000km - pirmas spjuvis. Tepalas dapiltas iki normos (~5 lit.), fitras naujas, ~3000km - antras spjuvis.
Kas cia per mistika. Jei, mano nuomone, kazkas kistusi ar jau yra ussikisias, tai spjautu ir spjautu.
Tiesiog viska meginu suversti ant "nekokybisko" filtro "LPX100590". Su "MAN W713/9" tokiu fokusu nera buve. Siuo metu jau istatytas trecias LPX100590. Taip ir paranoja galima susirgti.
Cia keletas nuotrauku. Sveriau, matavau, uosciau.... ieskojau prie ko butu galima prisikabinti.
Nemanau, kad dar kazkam yra taip nutikia.
Mazdaug taip: rask 10 skirtumu
ir naktimis galesi ramiai miegoti.