Lietuvos Land Rover forumas
Pagal modelius => Defender modeliai => Temą sukūrė: DEFOdraugas on Vasario 27, 2017, 23:07:00
-
Sveiki,
Prieš kelis mėnesius pirkau Defa 110 TD5 2000m. Pirkiniu labai patenkintas- pilnai pateisino lūkesčius :)
Norėjau paklausti dėl kelių dalykų, kuriuos matyt reikėtų susitvarkyti:
1. Važiuojant 5 bėgiu iki 100 km/h greičiu ir staigiau užmynus akseleratorių lenkiant ar prieš įkalnę, pasijunta nedidelis trūkčiojomas (lyg neužtektų kuro). Visi filtrai pakeisti. Jokių trūkčiojimų nėra kai greitėjimas nėra staigus.
2. Pavarų perjungimo metu, atleidžiant sankabą pasijunta kažkas panašaus į stuktelėjimą. Jei sankabą atleidžiu labai atsargiai, to stuktelėjimo nebūna, bet atleidinėt reikia labai jau atsargiai... Toks pats stuktelėjimas (smūgelis) jaučiamas kai normaliai važiuojant pilnai atleidžiu gazo pėdalą, o po to jį vėl staigiai nuspaudžiu. Atrodo, lyg kažkurioj perdavimo sistemos vietoj (sankaba, kardanas) yra laisvumas , kuris ir sukelią tą smūgiavimą..
Gal kas susidūrėt su šiomis problemomis ir galit kažką patart? Iš anksto dėkoju!
-
Sveikinu su pirkinuku,
del 1.: Spejimas - gal siurbliukas bake netoli mirties, ar jo sietelis uzsikimses?
del 2. arba nusidevejes sarnyras virs galinio tilto, arba kardano kryzme(s) kliba, arba laisvumas tilto(u) reduktoriuje, arba laisvumas paskirstymo dezes diferenciale.
-
del 2 dar gali būt pusašių flanšai, dažnas reiškinys.
Kelt ir ijungus pavarą, klibint, kur laisvumas yra tarp variklio ir rato, užtrauki rankinį, tada lengviau priekį tikrint ir galo dalį po kardano.
-
Kvailas klausymas - o kur rankinis prie galiniu kaladziu eina ar kur kitur?
Del pejunginejimo pas mane isvis metaliniu garsu girdisi. Ir kaip supratau nemegsta defas greitu perjunginejimu, jei darai is leto viskas skalndziai jei dauzai tai toks jausmas kad priesinasi kiek isgali :)
-
Ačiū už patarimus! Kai kažką surasiu-parašysiu
-
Kvailas klausymas - o kur rankinis prie galiniu kaladziu eina ar kur kitur?
Del pejunginejimo pas mane isvis metaliniu garsu girdisi. Ir kaip supratau nemegsta defas greitu perjunginejimu, jei darai is leto viskas skalndziai jei dauzai tai toks jausmas kad priesinasi kiek isgali :)
Rankinio trosas "eina i" bugna, kuris yra ant paskirtymo dezes. Ten dedeles atskyros kalades.
Taip, Defe greitai begiu nepajunginesi...
-
jo, rankinis stabdys stabdo paskirstymo dėžės išėjimą į galinį kardaną.
Dė to negalima driftinti su rankiniu stabdžiu, ba griovy greit būsi :D
-
1. Trukčiojimas gali prie apkrovos atsirasti dėl turbinos vožtuvo valdymo. Man užteko pakeisti elektromagnetinį vakuumo vožtuvėlį ir problema dingo
-
Gal nuo to vožtuvėlio reikia ir pradėt...Kaip jis vadinasi angliškai kad teisingai užsisakyt? Gal ir Lietovoj jį galima nusipirkti?
-
Aš tai pirkau šrote. O atrodo jis kaip nuorodoje.
http://www.ebay.ie/itm/LAND-ROVER-DEFENDER-TD5-TURBO-WASTE-GATE-CONTROL-VALVE-Genuine-/370574010109?hash=item5647eea6fd
-
jis naujas nėra brangus, kam šrotintis :)
-
O jis tirkai bus ant defo? Man atrodo, kad čia td5 discoveris controlerį turėjo, asmeniškai aš defe jį įsidėjau papildomai :)
-
buvo
-
Šrotinis tam, kad tuo metu buvo greičiausias variantas :)
-
Internetas sako, kad defenderis originaliai neturi controlerio tai įdomu ar bus jis aptariamame defenderyje :)
-
Ir aš neradau šios detalės anglų e-parduotuvėse...
-
pilna jų visur, tiek angluose, tiek LT. Apie jo būvimą/nebūvimą Microcat'as nieko neišskiria iš TD5 Def'ų, nei pagal VIN, nei pagal metus, muša, kad yra jis ten ir tiek :)
-
DEFOdraugas, pasižiūrėk po kapotu ar jis yra :) Controleris turi būti dešinėje variklio pusėje pusėje, žiūrint iš priekio. Forumuose visi rašo, kad defo wastegate valdomas rankiniu būdu, vadinasi controlerio neturi būti :) Pas mane yra tik todėl, kad aš naudoju discoverio ECU
(http://www.discovery2.co.uk/faults/wastegate/wastegate_mod2c.JPG)