Lietuvos Land Rover forumas
Pagal modelius => Discovery I => Temą sukūrė: Irklininkas on Kovo 12, 2012, 13:35:32
-
Sveiki, gal galit pasidalinti mintimis nuo ko pradėti ieškant prietaisų skydelyje variklio sūkius indikuojančios rodyklės neadekvatų variklio darbui šokinėjimą? Variklis dirba normaliai, tolygiai, bet rodyklė šokinėja kai pasiutusi. Ačiū už idėjas.
-
O pas tave elektroninis jos valdymas? Nebus troselis?
-
ziurek generatoriu nes man buvo taspats nezinau gal sutapimas gal ne bet genero tvarkymo ir si problema issisprende ;D
-
Blin dyzelis... jop, generatorius susijes :)
-
man buvo kai giliai miskuose ilindes buvau ir kaip tycia nusprogo generas buvo nakties metas vaziavau su sviesom tai akumas ilgai nelaike visi rodmenys sokinejo kaip pasele kol akumas visiskai nuduso ir variklis uzgeso teko akuma kita vestis kad davaziuoti iki pagrindinio kelio viskas nuo generatoriaus va taip va :)
-
Ačiū už patarimus. Savaitgalį tuo užsiimsiu. Pirmas darbas - patikrinti ar ten droselinis ar elektroninis valdymas, sekantis - patikrinsiu generatoriaus krovimo srovę ir jos tolygumą į akumą. Informuosiu apie atradimus/praradimus:).
-
Taigi savaitgalį pabandžiau rasti problemą dėl tachometro lakstymo kuris atrodo taip (žiūrėti su garsu):
http://www.youtube.com/watch?v=r-YQBS-T_ZE
Išmatavau generatoriaus krovimą. Jis štai toks:
(http://images61.fotki.com/v390/photos/6/1849906/10300671/ANDRovertachometrolakstymas001-vi.jpg)
Taigi krovimas geras.
Toliau patikrinau į generatorių einačios tachometro laido „fiškės“ kontaktą - ji buvo laisva. Su siauromis replėmis suplojau kontaktus, kad laisvumo nebūtų ir tachometro darbas atrodo taip (žiūrėti su garsu):
http://www.youtube.com/watch?v=SesuU4vLQjg
Taigi problema išspręsta. Nesklandumai buvo dėl prie generatoriaus esančio tachometro laido blogo kontakto „fiškėje“.
Labai ačiū visiems už pagalbą. Vargu ar taip greitai problema būtų išspręsta jei Jūsų nebūtų atkreiptas dėmesys į generatorių.
-
nu matai kaip gerai isejo :) zek del krovimo tai cia pas tave krovima rodo ant laisvu ir neijungiant sviesu?
nes pas mane 13,8 o kai viska sujungiu tai nukrinta 13 ar dar maziau kur jieskot bedu matau truputy nusimanai elektrikoj ? ir dar viena tokia beda turiu kai salta starteris jau labai sunkiai suka varikli kai atsyla viskas gerai akumas geras kai salta tai pasuka pora apsukimu ir stop atrodo kad akumas nudusta ir nepasuka bet dar esu dares taip pilnai pakroviau akuma privariau kita uzvesta masina ir su krokodilais bandziau vesti taspats kada buvau issiardes startery jokiu mehaniniu pazeidimu nepastebejau gal kiek rele issiputusi bet nezymiai kame problema gali buti ? ir kaip diagnizuoti liga?
-
As pradeciau nuo kito akumo pasiskolinimo, labai daug abejoniu del jo.
Tiek krovimas, tiek momentines sroves atidavimu.
-
Na elektroj nusimanau šiaip sau:) Viskas bandymo/klaidų, pasigooglinimo principu.
Generatoriaus krovimas nuotraukoje rodomas esant laisvoms variklio apsukoms įjungus tik trumpas šviesas. Įdomumo dėliai šiandien dar kartą patikrinau krovimą esant laisvoms variklio apsukoms (sūkių kėlimas pas mane krovimui įtakos neturėjo) įjungus šviesas, ventiliatorių, valytuvus, kondicionierių, salono apšvietimą - rodė 14.1-14.2 V. Manau jei žemiau 13.6 krovimas įjungus prietaisus - tai jai nenormalu.
Galimos pagal mane priežastys:
1. Nėra normalaus kontakto tarp genero ir akumo;
2. Kažkur rimtas elektros nuotėkis;
3. Prasisuka diržas kur suka generatorių (1. dėl generatoriaus guoliuko strigimo, 2. dėl diržo nepakankamo įtempimo arba nusidėvėjimo);
5. Nestandartinis elektros prietaisų galingumas;
6. Problema generatoriuje (remontas pas spec. keičiant šepetėliu ir įvore vid. 50-70 Lt.)
Dėl šalto variklio sunkesnio sukimo (2.5 TDI) žinok ir man tas pats. Dar daugiau ar mažiau pakankamas sukimas kai oro temperatūra ne minusinė -- po paskui atrodo, kad akumas beveik išsikrovęs, nors akumas naujas. O ir tepalus pakeičiau iš pusiau sintetinių į sintetinius (šaltu metu palengvėjo kažkiek sukimas). Kol kas neieškojai priežasčių nes prie maždaug -10--15 dar galima užvesti, bent jau iš antro pasukimo. Bet sukimas sunkus. Manau ankčiau ar vėliau reiks ieškoti kur problema. Nežinau ar tai norma nes galima manyti 4 cil. 2.5 variklio cilindrai dideli tai gal norma. Bet, kadangi turiu kitą VW 1.9 TDI kurios startreris kabina kaip žvėriukas ir iš pusė apsisukimo vedasi - tai nežinau. Dėl tavo paminėtos rėlės (gal turėjai galvoje bendekso pritraukimo rėlę) išsipūtimo - tai gali būti viena iš priežasčių, gal joje nepakankams srovės sujungimo kontaktas.
Imant kad akumuliatorius geras yra viena priežastis nepakankamo sukimo - nepakankama srovė ar tai ateinanti į starterį, ar tai pačiame starteryje išsidėvėję šepetėliai ar dar kokia jame problema (apvijose, magnetuose, starterio rėlėje). Taigi manau pirma
1. peržiūrėk nuo akumo einančio minuso pakankamą tiekimą į genera per kontaktus (1. akumas - kebulas, kebulas- variklis (per inkarą), variklis - starteris (geras kontaktas (ar rūdžiū nėra) starterio plokštumos su variklio liečiamąja plokštuma). Pliuso nuo akumo gerą kontaktą su generu;
2. Starterio remontas arba užvedimo spynelės kontaktų keitimas pirma (čia problematiška kurį variantą pirma pasirinkti, nežinau kaip jų veikimo gerumą patikrinti dar negalvojant apie remontą );
3. Gal kur yra dar atskira rėlė kur nuo spynelės pirma pajungia srovę starterį, reiktų pasidomėti, gal joje kontakto normalaus nėra.
Galiu tik pasakyti, kai mano VW TDI panaši problema buvo (labai silpnai suko, kol nustodavo kartais išvis kabinti) - keičiau spynelę, jos kontaktus - nepadėjo, vežiau remontui starterį - viskas išsispręndė, ten buvo bėda.
Duokim žinoti jei kas pirmas išsiaiškins šitą bėdą mūsų landuose.
-
sveikas reiks kaska bandyti is tavo paminetu priezasciu gal su starteriu reiktu uzsijimti bet kai silta kaip bedu ir nelieka :) del starterio ivoriu tai vietoj ju stovi adatiniai guoliai tai yvores atkrenta