Taigi - ekologija ar neišvengiamas blogis, kai EGR gedimai uždega "šviesmuzikę"(praktiškai visus raudonus ir geltonus šviesdiodžius)prietaisų skydelyje. O tada blogis įsikrausto į kišenę, ir ne taip jau kukliai..
Taigi - mano nuomonė, jei auto yra Euro 3 (tai kažkur iki 2007 metų vidurio):
1.Perkam Senukuose dvi dideles glaistykles (ne plonesnes nei 0,5 mm, geriau daugiau);
2. Jei "šviesmuzikės" dar nėra, traukiam EGR'us lauk, išardom, sutepam vario tepalu;
3. Jei "šviesmuzikė" jau šviečia ieškom diagnostikos, kad sužinoti kuris ir naudoto EGR, naujo pirkti neverta, o sutvarkyti seną teoriškai nerealu;
3. Ten kur EGR vožtuvas susijungia su išmetimo dujų aušintuvu užaklinam kelią išmetamosioms dujoms iš glaistyklių išpjautomis tarpinėmis;
4. BŪTINAI atjungiam aušinimo skysčio žarnas nuo EGR aušintuvų, nes jei jie prakiurs tai niekaip ir niekam nebus gerai. Toliau du variantai - žarnas tiesiog sujungiam tarpusavyje 1/2'' "eglutėm" arba viską kas nereikalinga išmetam ir tiesiog prie atitinkamų trišakių užaklinam iš Senukų nupirktomis aklėmis, nes tai lygiagretus aušinimo kontūras ir jis dabar nebereikalingas;
5. Pašalinam oro sklendę - kai EGR dabar "atsidaro" (na kompas taip vis dar mano) oras turi eiti normaliu keliu;
6. Galim pašalinti vamzdelius einančius nuo EGR iki oro sklendės bloko - jie nebereikalingi, tik reikia užtaisyti skyles sklendės bloke. Tą padariau iš plastmasės išpjovęs dangtelius (sklendės blokas irgi plastikas, temperatūros ten nėra);
7. Jei Euro4 BŪTINA atjungti EGR'us programiškai, kitaip kruizo režime gausim "šviesmuzikę".
Po šios "operacijos" viskas dirba tvarkingai, į cilindrus nebepatenka suodžiai (o tai neblogas abrazyvas), nesiteršia MAP sensorius. Tikimybė, kad dėl EGR gausiu "šviesmuzikę" ir "rėpliojimo namo" pavarų dėžės režimą sumažėjo iki nulio. Apie aušinimo skysčio patekimą į isiurbimą ar išmetimą tai išvis geriau patylėti..
Taigi - jei jau atsirado klaidos diagnostikoj ilgai nelaukę darom kaip aprašyta. Arba keičiam naujais..