Sveiki.
Na pafilosofuojam truputi
Pas mane irgi problemos su rankiniu. Dega oranžinė ir raudona P lemputės. Kompas meta Parking Brake Fault. Keli elektrikai pasakė, kad greičiausiai bus problema rankinio bloke. Kadangi automobilį turiu nelabai senai, tai pastebėjau tokį dalyką.
Tas rankinis be jokių klaidų puikiai veikia, esant šaltam orui, bet trumpam. Žodžiu kuo lauke didesnis minusas, tuo užkūrus automobilį jis paveikia ilgiau. Bet neilgiau keliu minučių. Tarkim jei lauke buvo -15C, tai jis veikia gal iki kelių minučių. Užsitraukia ir atsileidžia be jokių problemų. Jei laukia koks 0C, tai klaidų nemeta gal kokia pusė minutės. Truputi pašilus varikliui, vėl nebeveikia. Esant dabartiniams orams, tik užkūrus, klaida iš karto metama ir rankinis visiškai neveikia.
Pabandžiau atjungti rankinio stabdžio knopkę. Dabar dega tik oranžinė P lemputė.
Logiškai mąstant jei būtų rankinio blokas, kuris randasi lauke, kaip jis sureaguotų taip greitai nuo temperatūros. Nebent kai jis stovi po galiniu diferencialu, jis jį pašildo??? Bet automobilis gali stovėti užkurtas vietoje, kai diferencialas nesisuka, vis tiek truputi pašilus varikliui situacija ta pati.
Šiaip taip greit temperatūra keičiasi salone, tai gal čia kur problema.
Kažkaip mąstau, kad kažkur yra drėgmės ir esant minusui ji virsta ledu. Pašilus kažkam ledas atsileidžia ir kažkur kažką trumpina. Bet kur
?
Šiaip problema buvo su drenažais ir vandens buvo pilnas dešinės pusės slenkstis. Bet tą problemą sutvarkiau. Gal kažkokios relės dešinėj pusėj bus gavusios drėgmės. Ar ten stovi kas nors, kas reguliuoja rankinį?