Lietuvos Land Rover forumas
Pagal modelius => Discovery II => Temą sukūrė: Alfredas on Gegužės 26, 2014, 19:40:24
-
Manau tai jau visiems gerai žinoma Discovery 2 bėda. Tačiau šį kartą negaliu rasti sprendimo.
Istorija tokia, kad uzsidegė trys draugai (TC, Hill decend ir ABS), kompas parodė, jog nėra kontakto su galiniu dešiuoju ABS davikliu. Daviklį pakeistus pavyko nuvažiuoti apie 5 km, kompas rodo tokia pat problemą, tad grįžau į servisąm kur man vėl nemokavai viską peržiūrėjo (kaip suprantu kartais taip nutinka dėl seno/judančio guolio). Įdėjo kitą ABS daviklį.
Šį kartą pavyko nuvažiuoti šiek tiek daugiau, tačiau vėl ta pati problema, tiesa pradžiai dega tik TC ir ABS lemputės. Gal kam nors kyla kokių nors minčių?
-
O tai guolis nekliba?
-
nope, o galėtų..
-
ABS daviklis yra paprastas kaip 5 kapeikos holo daviklis, jame nelabai yra kam gest, o, kad jis pajustų guolio klibėjimą, guolis turi baladotis stipriai. Čia tikriausiai kur nors nulūžęs laidas, laikosi ant izoliacijos (gali būti izoliacijos viduje), kontaktas tai yra tai ne. Pabandyk nuresetinti klaidą ir prakratyti laidus, jei atsiras klaida vėl, bent matysi kurioj vietoj problema. Arba tiesiog galima pračiupinėti laidus lankstant.
-
o gal pvz abs ziedas trukes, vienas tarpas didesnis ir meta klaida, bet ne iskart, turejau Volvai kazkada toki bajeri...
Verta patikrint.
-
su kokia iranga ziurejo ?
-
cia zieda? tai akytemis, proziku pasvieciant ir rata sukant galima iziuret, nznau LR ar gaima pamatyti, mano Defenderi niekaip nematyti ;)
bet kokiu atveju keiciant davikli galejo rata apsukt ir paziuret
-
Bet jei rodo, kad nėra kontakto su konkrečiu davikliu vargu ar bus žiedas
-
ar ner visai signalo ar jis netinkamas? jei tikrai fiksuoja grandines nutrukima, tai per laidus reik pereit, korozija kazkur, nes daviklis keistas
-
Žiūrėjo su T4 testbook, rodo blogą signalą. Šiandien iki darbo nuvažiuoti pavyko ir be užsidegusių lempučių, įdomu kaip bus savaitgalį kai reikės nuvažiuoti nuo kelio ir intensyviau padirbėti.
-
Nebus dantukai rūdim ir žemėm užaugę?
-
ber rudys ir zemes nelabai magnetines savybes keicia
-
Bet keičiant daviklį dantukų nevalyti neįmanoma juk? Ar aš čia apie kažką kito galvoju? :)
-
Na kas ten valys per centimetro skylę? O dėl jautrumo rūdims ir purvui - jei neklystu disko 2 stovi ne Holo daviklis o ritė. Tokiu atveju gali būti jautri tokiems dalykams.
P.S. Savaitgalį tai į Pabradą? :D
-
Na kas ten valys per centimetro skylę? O dėl jautrumo rūdims ir purvui - jei neklystu disko 2 stovi ne Holo daviklis o ritė. Tokiu atveju gali būti jautri tokiems dalykams.
P.S. Savaitgalį tai į Pabradą? :D
nznau dar, bet zioplio statusu bent :(
-
Dėja savaitgalis į priešinga pusę veda, tad Pabrado nepamatysiu dar šį kartą :)
-
Idomi situacija. Buvau nekarta susidures ir niekas nepadejo. Jie tik galedavo klaidas istrinti o bedos taip ir ligdavo. Pravaziavus kelis kilometrus ar kelias dienas viskas vel pasikartodavo. Ogi beda stai kur buvo. ABS sensorius yra jautrus i ivairu "purva', kitaip tariant i tepala, kuris atsiranda tarp dantracio. Kad ten atsirastu "zemes", tikimybe labai maza. Tiesio teko pro ta maza skylute viska labai svariai isvalyti ir viskas issisprende.
Cia esu idejas nutrauka kaip suzinoti kuris sensorius blogas ir ar tai jis blogas. Tikiuosi pagelbejau. Sekmes.
http://www.landroverklubas.lt/index.php?topic=105.new#new
-
Problema plačiai aprašyta ir išspęsta įvairiuose anglakalbiuose forumuose. Buvau susidūręs. Daviklį ėmiau iš MG - netiko, nors parinko pagal savo katalogą. Pasak 4x4 jų yra berods pora versijų, tad jie įdėjo kitą, dėvėtą. Viskas išsisprendė. Papildomai išvedžiau minusą iš abs bloko kaip pataria australai, kad "draugeliai" negrybautų nuo bet kokio menkniekio. Nuo to laiko trys draugai ilgam užmigo.
-
Update: šiandien vėl teko apsilankyti servise dėl tos pačios problemos. Šį kartą šis tas naujo: ABS pompos klaida (pastovi) ir kaip visada galinis dešinys daviklis (laikina klaida) taip pat dega ir rankinio stabžio lemputė. Panaršius po australų forumus paaiškėjo, kad sugedus pompai tikėtina rakinio klaida ir galinio dešinio sensoriaus (jam nebeužtenka spaudimo).
Kadangi jau esu keites ABS bloke esančius vožtuvėlius pamaniau, kad iš atsarginio išsiimsiu ir pompą. Be to keičiant tik ją, nereikės nuimti viso bloko nuo mašinos, bei orinti stabdžių. Taigi - vuolia, abi pompos išimtos, buvo labai lengva, mėginu sudėti gerąją poma į gerajį ABS bloką - nesigauna. Šiek tiek ne laiku pastebėjau, kad iš bloko ištraukus pompą išlenda ją vietoje prilaikantys kaištukai. Truputėlį atidžiau (gaila per vėlai) pavarčius bloką paaiškėjo, kad jį surenkant pirmiausia įdedama poma, o vėliau kaištukai per bloko šonus sukalami.
Vėliau įliustruosiu pasakojimą nuotraukomis, gal kam kils kokių nors įdėjų :)
-
Ar teisingai supratau, kad problema radai, bet isspresti nepavyko? Ar dar sansu yra ir cia ne pabaiga? :)
-
Na šiandien turėčiau gauti dar veiną bloką ir sudėsiu jį. Fingers crossed :)
-
Autodatoi ira visa procedura patikrinimo ABS su testeriu jai taip jau ira noras paciam remontuot :)
-
Vakar pasikeičiau ABS bloką ir visos problemos išsisprendė. Rankinio leputė, bei trys draugeliai degė būtent dėl pompos, o ir galinio dešinio daviklio klaidos nebemeta :)
-
Super! Dabar galesim pamatyt kaip bekelej kliuciu neberasi ;) tik nesugadink nieko iki sekanciu pakatuskiu :)
-
viena is versiju, kazkur kamstis susidaro, kaip voztuvas, jis uzsidaro uzspaudus stabdzius, ir nemaigant leidzia slegiams susilygint, atsistato pradine bukle. tai gali but ir centrinio cilindriuko gedimas. Siap pirma reiktu isitikint ar vienodai nustoja stabdyti ir priekiniu ir galiniu stabdziu ziedai, jei abu kartu, tai beda tik centriniam cilindre (tik ten lie susitinka), jei kazkuris ziedas tik, tada ieskom tame ziede, didesne tikimybe kur zarna su guma (atsisluoksniuoja vidinis gumos sluoksnis ir veikia kaip voztuvas.
ukiskas testas, atjungi ABS saugikli ir ant smeliuko/zvyruko (sniego :) ) pastabdyk, matysi kurie ratai nebeciuozia is antro, trecio karto.
jei ABS nesmugiuoja, tai gal ne jo bedos.
cia mano pamastymai tik :)
-
Labas. Pas mane Defenderiui, buvo situacija kad stabdžiu būdavo per daug. Savaime užklynidavo stabdžius važiuojant lygiu keliu,kad net pajudėt iś vietos negalėdavau. Pakeičiau stabdžių pagrindinį cilindrą, viskas išsisprendė.Po pusmečio naujas stabdžių cilindras pradėjo streikuot. Ėmė silpnėt stabdymas, kol galiausiai viena dieną visai dingo. Pakeičiau vėl stabdžių cilindrą, tik šį karta nuo Disco2. Jau greit metai kaip problema išspresta.
-
Baikit rašyt bele ką, nes blogai jums baigsis. Jei ABS tema tai ABS - grynai stabdžių problemoms kurkit atskirą temą.
-
Joks čia ne pyktis. Tvarka yra tvarka, yra taisyklės, kurių reikia laikytis. Reikia pagalvoti ir apie tuos, kurie ateis po metų ir negalės surasti ko jiems reiks kai viskas bus vienoj krūvoj. Stabdžiai ir be ABS veikia - taip kad tai yra atsikra sistema, padedanti stabdyti slidžiame kelyje ir atliekanti papildomas funkcijas visureigyje kartu su TC ir HDC sistemomis.
O dėl perkelkite... mano laikas man irgi brangus, turiu ir kitų užsiėmimų nei vien tik žinutes kilnoti - jūsų daug. Pagalvokim ir apie kitus - ne vien apie savo patogumą. Ir dar kartą pakartosiu - ir apie tuos, kurie ateis vėliau - kad ir jiems būtų patogu rasti atsakymą į rūpimą klausimą.
-
Jei toj pačioj wikipedijoj paskaitytum anglišką aprašymą tai pamatytum kad jis šiek tiek kitoks. Wikipedia nėra paskutinė instancija, ir ten ne visada yra tiesa parašyta, ypač nacionalinėm kalbom. Pagal šitą logiką kaip wikipedijoj išversta, atsakius ABS davikliui nebūtų stabdžių :) O realybėj stabdžiai vis tiek bus, net ir ABS sistemos saugikliui sudegus. Taip kad nereikia painioti sąvokų.
-
Tai ir sukurk tam atskirą temą teisungoje vietoje - gal greičiau atsiras ir atsakymas.. Ne visi skaito viską - arba jei vieną karta paskaitė buvusią temą ir pamatė kad ji jam neįdomi. Gali pamėginti pvz ne modelio skyriuje, o transmisijos skyriiuje...