Lietuvos Land Rover forumas
Pagal modelius => Discovery III / LR3 => Temą sukūrė: Arunas on Lapkričio 26, 2012, 15:11:13
-
klausimas, kas zino, kas kiek km turetu buti keiciama alyva Discovery 3 automatineje pavaru deze? Nes turiu toki apsuku pulsavima (va cia pas zmogu identiska prblema http://forum.landrovernet.com/showthread.php/217498-Discovery-engine-revs-quot-hunting-quot (http://forum.landrovernet.com/showthread.php/217498-Discovery-engine-revs-quot-hunting-quot)), ir neaisku, kas ja sukelia, gal ir perpilantis purkstukas plius dar su neveikianciais EGR, o gal ir pavaru deze. Blogiausia, kad nezinau, kada buvo keista alyva pavaru dezeje, bet kadangi buvo aptarnauta visa gyvenima oficialiame Land rover servise, tai galima tiketis, kad keista buvo butent taip, kaip numate gamintojas, isskyrus jei tas keitimas grese pries pat masinos pardavima, tai tuomet jauciu, kad nebekeite. Kai pirkau tai kilometrazas buvo 232000, o per paskutinis apsilankymas pas landrover atstova 220000km.
-
http://www.liqui-moly.com/liquimoly/web.nsf/id/pa_eng_oil_guide.html
-
Įtariu, kad dėžėj tepalas nebuvo keistas. Vienur rašo "lifetime", kitur 240 kkm : http://www.disco3.co.uk/gallery/albums/userpics/17007/Maintenance%20Schedules%20%28TDV6%29.pdf
Panašu, kad pats laikas keisti pagal kilometrų skaičių..
Dėl apsukų tai nelabai aišku kaip tai pasireiškia: ar kai yra (nes taip supratau kad yra ne visada), yra tik su apkrova - t.y. režimas "D", ar ir tušiaja eiga? Jei tik pirmas variantas, tai gali tikrai priklausyti nuo pavarų dėžės. Gali būti tik tepalo problema, o gali būti ir hidrotransformatoriaus problema...
-
pasireiskia tik su apkrova, ant laisvu viskas ok. Labiausiai juntama vazuojant didesniu greiciu trasose tokiais atvejais:
- griztant prie nuo zemesnio link nustayto (funkcija "resume speed") cruise control greicio pvz. nuo 70km/h prie 100km/h
- vaziuojant ant cruise control pvz 100km/h ir kelyje pasitaikius ikalnei
-
Keisk tepalą. Jei nepadės tai reiks tvarkyti automatą - manau 95 proc. kad problema automate ir 50/50 kad tepale. Ir visai nenustebsiu jei tepalo keitimas padės.
Man būdavo vibracijos greitėjant - po tepalo pakeitimo kaip ranka nuėmė. Ir banguodavo apsukos su kruizu arba lėtėjant. Pyliau Motul MultiATF - pakartosiu vėl pavasarį kad kaip galima pilniau atsinaujintų į Motul. Tada matomai ir filtrą pakeisiu kad jau būtų ilgam. Shell tepalas dar nebuvo juodas, bet jau tamsus. Motul'o sutelpa keičiant apie 5.5 l. Shell'o kaina kosminė, niekur kitur tik pas dilerius :D
-
Yra komplektai http://britishparts.co.uk/products/10834-transmission-filter-kit-and-oil-LR007474KIT
-
Yra komplektai http://britishparts.co.uk/products/10834-transmission-filter-kit-and-oil-LR007474KIT
nu, kur gi ne, pora simtu eur, dar atsiuntimas kazin kiek. Kaip tais nelinkes as tiek ivestuoti. Net jei tas tepalas ir visam gyvenimui. Ypac kai dar neaisku, ar cia tepalas kaltas.
-
Neinvestuosi - gerai irgi nebus. Bet jei pilsi ne Shell tepalą tai reikia daryti minimum per du kartus ir tą paskutinį kartą reiktų daryti kartu su filtro pakeitimu. Deja - tas daiktas kainuoja.. Įdomu, kokią alyvą ten Britpart stumdo? Kaip tais nepanašu man į Shell :D ;D
-
idomu kokius tepalus kitu markiu automobiliai rekomedoja http://en.wikipedia.org/wiki/ZF_6HP26_transmission
-
Filtras 6HP26 dėžei grubiai apie 100 EUR. Jei ką - galima atsivežti. "Lemforder".
-
idomu kokius tepalus kitu markiu automobiliai rekomedoja http://en.wikipedia.org/wiki/ZF_6HP26_transmission
Na wikipedia tai tik wikipedia.
Iš to kiek skaičiau, dažniausiai sutinku Ravenol arba Motul vietoj to "nepamainomo" Shell M.1375, kurio gali gauti tik pas dilerius... Ravenol sklinda gandas kad tepalus daro iš "otrabotkės" :D, tai pasirinkau Motul, tuo labiau kad jie yra neblogai užsirekomendavę motocikluose. Kol kas nesigailiu :)
http://ew5.earlweb.com/search.php?subset=193&category=6§or=9&site=41®ion=59&language=5&brand=45
-
jei kam idomu, tai dar vienas alyvos atitikmuo i minima pavaru deze butu Mannol ATF AG 55. Tai yra SCT Lubricants gaminys is Klaipedos, atitinkantis Shell M1375.4 specifikacijas ir, pasak mano saltinio, tikrai ne blogesnis.
-
Bent jau "SCT" kaip filtrų gamintojas - tai kažkur "gale" pagal kokybę.
-
na del filtru tai nieko negirdejau, kazkaip net abejoju, ar klaipedeciai juos gamina. Man rodos jie tik alyvom uzsiema.
-
na nemanau , kad klaipėdiečiai yra ir gamintojai, greičiausiai išpilstytojai. o dėl pavadinimo, gal tiesiog sutapimas.
-
Kaip tai pasisaugočiau į automatą pilti nežinia ką - nesu tikras kad Klaipėdoj pilsto labai jau sąžiningai. Turiu pažįstamą dar iš Rover 75 klubo, jis dirbo tepalų pardavime didmenoje, tai apie Klaipėdos tepalus atsiliepė labai vidutiniškai..
-
perkama bazine alyva, perkami priedai ir pagal atitinkama receptura vykdomas maisymas, taipat vykdomi laboratoriniai tyrimai, kuriamos naujos recepturos. Po to pagal uzsakovo poreikius priklijuojami lipdukai su kazkokiu prekes zenklu ant pagaminto produkto. Taigi si procesa galima drasiai pavadinti gamyba. Aisku, yra alyvos gamintoju, kurie patys sau gaminasi ir bazine alyva, ir priedus, bet tokius turbut ant vienos rankos pirstu galima suskaiciuoti.
-
Tik klausimas kas tą receptūrą surašė... Jei Shell, Castrol, Motul ir pan. žinomi vardai alyvų pasaulyje tai SCT kažkaip taip nelabai, tepalo pavadinimas - pirmą kartą girdžiu. Geriau sumokėsiu kiek daugiau, bet supilsiu žinomos firmos produktą. Reduktoriuje pas mane irgi jau Motul, manau kad į tiltus irgi supilsiu Motul'ą, ko gero pavasarį. Na ir mąstau dėl variklio - ar likti prie Castrol, ar irgi pereiti prie Motul :D Shell į automatą aišku perlenkimas su kaina ir pardavimu tik per dileriu tinklą - kažkas kažkam gerai sumokėjo :D Bet nemanau kad reikia persistengti su ieškojimu pačių pigiausių tepalų - tai gali paskui išvirsti į kitus kaštus, ir tikrai didesnius nei tepalo kaina...
-
uztikau cia dar tokiu skaitiniu apie remontus rusu k., tai pagal juos panasu, kad mano problema turetu isspresti dvigubas praplovimas
(http://img855.imageshack.us/img855/4158/praplovimas.jpg)
-
Vien jau pakeitimas man padėjo pakeisti greičių dėžės darbą. Kaip jau rašiau aukščiau, pavasarį dar kartą pakeisiu tepalus ir jau kartu su filtru. Jei dar neišskaitei - filtro dangtis yra plastmasinis ir bijo netolygaus bei per stipraus varžtų užveržimo - nuo to skyla. Taip kad atsargiai...
-
bet siaip jau tai raso, kad pavaru deze uzpildyta alyva visam gyvenimui. Tik matyt tas gyvenimas apribotas kilometru skaiciumi :)
-
Tas pats LR skirtingose vietose skirtingai rašo.. :D Vartotojo instrukcijoje yra "lifetime", tuo tarpu aptarnavimo laikų instrukcijoje servisams yra 240 000km. Mano nuomone amžinų tepalų nebūna - ir faktas kad tepalo pakeitimas iš karto pataiso situaciją tai patvirtina. O LR rekomendacijomis tikėti 100proc. irgi neverta, nes labai daug lemia aukšto lygmens vadybininkų susitarimai su kitomis kompanijomis ir už tai mokami pinigai. To pavyzdys yra LR primygtinai rekomenduojami Shell arba Castrol tepalai (na visiems tiesiog turi būti suprantama jog jokie kiti netinka:D ) - bet tai tik pinigų klausimas, kad rekomenduotų vieną ar kitą dalyką. Disco 4 jei dabar neklystu LR jau rekomenduoja 48 000km intervalą tepalui keisti pavarų dėžėj.. :) Gyvenkim geriau savo galva, nes lifetime gali gerokai sutrumpinti dėžės gyvenimą - ir kas tada galės paneigti, jog tepalas neišgyveno iki dėžės gyvenimo pabaigos? :D
-
pries pora dienu pas Inchape pasikeiciau alyva ir filtra (dalys buvo mano), taip pat nuresetino pavaru dezes smegenis. Kol kas rezultatas visai nepatinka, o siandien bevaziuojant net ir transmission fault islindo. Bet tas fault dingo isjungus ir vel startavus varikli. Zodziu dabar kas yra, tai labai keistai persijungia pavaros, t.y. automatas tarsi pergazuoja (uzkyla apsukos) pries perjungdamas i aukstesne pavara, iki alyvos keitimo nieko panasau nebuvo. O pries islendant transmissino faultui, vaziavau gal apie ~60km/h ir tuo metu automatas 3 kartus "pergazavo" keliolikos sekundziu begyje, taciau aukstesnes pavaros taip ir nesugebejo perjungti ir po to is kart issoko Fault/limited Gears. Gal nedapyle alyvos? Bet maciau sunaudojo 6 litrus mano duotus, tai vienam keitimui tikrai sociai.
-
Gali būti dėl to kad nuresetino adaptavimus, prie kurių ir tu, ir pavarų dėžė jau buvote įpratę :) Aš keičiau pats, reseto nedariau - efektas buvo vien teigiamas - dingo vibracija ties 30-50km/h. Manyčiau, kad jei per keletą dienų niekas nepasikeis kreipkis pas juos atgal...
Alyva Shell? :)
-
o kam buvo list i smegenis dezes :) kazkaip paskutiniu laiku po aptarnavimu ir remontu pas atstovus visi skundziasi ir ne pirma karta :)
-
Gali būti dėl to kad nuresetino adaptavimus, prie kurių ir tu, ir pavarų dėžė jau buvote įpratę :) Aš keičiau pats, reseto nedariau - efektas buvo vien teigiamas - dingo vibracija ties 30-50km/h. Manyčiau, kad jei per keletą dienų niekas nepasikeis kreipkis pas juos atgal...
Alyva Shell? :)
na man irgi dar mintis kirba, kad gal nuresetiniams kaltas, gal prasidirbs. O neresetinimas turbut standartines proceduros, keiciant alyva ir filtra, dalis, uz tai ja ir daro. Beje nezinojau, kad keiciant ta dangti su filtru reikia visa varikli kilsteleti, kad galetu prieiti. Is pradziu pamaniau, kad astovybe shuda mala, kad pateisint 3 valandu darba, bet ziuriu Disco3 UK forume irgi apie ta pati sneka. Nesuptantu, ka galvojo LR inzinieriai kurdami tokia nesamone.
O ant Shell neuzdirbu :) Pyliau alyva, aoie kuria jau rasiau sitoje temoje.
.
(http://img809.imageshack.us/img809/9513/1stitch.jpg)
-
Arba aš kažko nesuprantu jų kataloge, arba jie neturi rekomenduoto tepalo Discovery 3 automatinei pavarų dėžei? Varikliui, reduktoriui ir diferencialams yra - pavarų dėžei nėra...
-
:-*
Arba aš kažko nesuprantu jų kataloge, arba jie neturi rekomenduoto tepalo Discovery 3 automatinei pavarų dėžei? Varikliui, reduktoriui ir diferencialams yra - pavarų dėžei nėra...
jauciu neatnaujintas tas katalogas, nes sia alyva prie 2012m naujienu rodo.
http://www.mannol.de/d6go_eng.htm
-
sveiki,
as siandien nusipirkau LR Disco3 2005m su automato problema. o problema labai panasi, pulsuoja apsukos ant apkrovu ir atleidus akseleratoriu. ant laisvu dirba gerai. tepalas greiciu dezeje juodas. begius perjungia graziai, be smugiavimu.
labai ydomu kaip baigesi su tuo automatu po tepalu keitimo? ar dingo pulsavimas ar teko remontuoti deze?
-
Jei juodas tai tikrai reiktų keisti... Irgi keičiau po nusipirkimo. Juodas dar nebuvo, buvo patamsėjęs. Įsibėgėjant ties 40-60km/h atsirasdavo kartais vibracija, lėtėjant apsukos papulsuodavo. Iškart po pakeitimo (pyliau Motul MultiATF, Motul rekomenduojamą ZF dėžei) viskas dingo ir po šiai dienai yra Ok. Ruošiuosi poros mėnesių bėgyje pakeisti dar kartą - šį kartą jau ir filtrą pakeičiant - toks planas buvo iš pat pradžių. Pilsiu vėl Motul - 1 litras 36Lt - nėra labai brangus variantas. Na o Shell M.1375 tai kažkoks nerealus tepalas(niekur nerandamas tik pas atstovybes :D ) už kosminę kainą :D
-
sveiki,
as siandien nusipirkau LR Disco3 2005m su automato problema. o problema labai panasi, pulsuoja apsukos ant apkrovu ir atleidus akseleratoriu. ant laisvu dirba gerai. tepalas greiciu dezeje juodas. begius perjungia graziai, be smugiavimu.
labai ydomu kaip baigesi su tuo automatu po tepalu keitimo? ar dingo pulsavimas ar teko remontuoti deze?
o smagu, kad msuu gretos dideja.
O einant prie reikalo, tao nepagerejo ant tiek, kaip tikejausi. Atsitiko tas pats, kaip disco3.co.uk forume galima rasti atsiliepimu. Pvz. cia http://www.disco3.co.uk/forum/topic55986.html T.y. is pradziu lyg atrode, kad tas apsuku sokciojimas dingo, bet pamazu vel atsirado. Tiesa, kol kas silpsnesnis nei buvo. O ir pavaru persijungimas nebe toks sklandus (anskciau buvo praktiskai nejuntamas), bet cia greiciau susije su adaptaciju nuresetinimu, o ne su tepalo keitimu. Nezinau, koks tavo kilometrazas, bet tavo vietoj tepalu nekeisciau, o imciau tvarkyti, kas priklauso. O kiek susidariau nuomone is forumu, tai cia kaltas torgue converter. Ir remontas finansiskai laabai skausmingas :( As dar netvarkiau, nelabai yra laisvu lesu. Is principo ilgai delsti nereiketu, nebent planuoti detis nauja detale, tada gal netaip svarbu ant kiek sudrosi esama.
Beje kaip kad rasai atleidus akseliaratoriu irgi kazkas vyksta, tai pas mane to nebuvo ir nera. Mano atveju dazniausiai apsukos pulsuoja tik esant ikalnei arba greitejantis.
-
Vis tik, gal dar priklauso ir nuo to, ką supili?
-
Vis tik, gal dar priklauso ir nuo to, ką supili?
ilgalaikeje keliu metu perspektyvoje gal galima teigti, kad yra kazkokia itaka (kurios velgi nepatikrinsi, nes nebuna dvieju identiskai ekplotuojamu masinu)) bet trumpalaikeje tikrai nebus jokio skirtumo, jei gamintojas deklaruoja, kad alyva atitinka tau reikiamas specifikacijas.
-
O vat čia ir atsiranda trys klausimai:
1. Ar menkai žinomo gamintojo alyva tikrai atitinka tas deklaruojamas specifikacijas?
2. Ar pilstymo fabrikas tikrai išpilstė tą alyvą ir tuos priedus?
3. Ar pardavėjas pardavė alyvą iš teisingo pilstymo fabriko?
2 ir 3 galioja aišku ir žinomų gamintojų alyvoms :D
Aišku tai nieko nesako, bet man padėjo alyvos pakeitimas žinomesniu brandu, pirktu iš atstovo Lietuvoje - bet galbūt iš tikro pas tave yra kita problema. Nors iš parašymo tai galima būtų suprasti jog yra netgi blogiau nei buvo?
-
tai jei problema buvo ne senojoje alyvoje, tai jos keitimas ir nepadejo. Pas tave, kiek atsimenu is aprasymo, tai visai kitokia dezes problema/nesklandumas buvo, nei pas mane ir sita naujoka.
-
O kam speliot ar blogai ar gerai keis dezes tepala vazioji pas automatiniu deziu meistrus ir viska pasakis :) o atstovibei deziu ne remontoja jai ka ;) neseniai variau su dezes problema L322 3,6 d 2007 ir viska puikiai padare su tepalu ir filtru pakeitimu dezia graziai dirba dabar :)
-
To mecys: Kaip ZaliasRR: arba varai pas dėžių meistrus, arba pasikeiti tepalus, tikėdamasis kad pasitaisys. Čia apsisprendimo reikalas, nes gali ir nepasisekti, o tada reiks jau vistiek pas meistrus važiuot :)
Kadangi sakai, kad tepalas juodas, tai reiškia kamštį buvai išsukęs ir metalo drožlių ten nepamatei? Kadangi tamsus tepalas - kiek kkm Disko jau turi?
-
tepalas ir turi buti patamseti eksplotavimo eigoje, cia visiskai normalu. Gi turi kazkur rinkti metalo dilimo produktai ir kitokie nesvarumai. Kitas reikalas, jei jis dirba nenumatytai aukstose temperaturose ir padega, tai nezinau, ar toki fakta galima atpazinti is alyvos isvaizdos be spec tyrimu.
-
Normalu tai normalu, bet savybes tepalas irgi praranda su laiku ir kilometrais. Ne veltui situacija su dėže pagerėja po pakeitimo TIK tepalo - ne man vienam.
Jei Disko 3 reikia keisti kas 240 kkm, tai Disko 4 jau kas 48 kkm. Jei dėžė buvo perkaitinta irgi gali prisvilti, bet čia jau taip lengvai nenustatysi, o ir dėžė jau turėtų turėt problemų.
-
na disco4 tai jau kita opera, ten gi nauja 8 pavaru deze.
-
nubeges nemazai 250 000 km, nors visa kita apart dezes atrodo tikrai neblogai.
pas deziu meistrus buvau, visi sako kad reikia remontuoti deze. bet is ju kitokio atsakymo dazniausiai nelabai sulauksi :)
jei tas tepalas motul kainuoja apie 35litus litr. tai gal vertetu pabandyti, nors nemanau kad pades nes apsukos pulsuoja gana stipriai. tiesa snd pastebejau kad salta deze veikia idealiai, o kaip pasyla prasideda mineti bajeriai.
na dar pagalvosiu, nuvaziuosiu dar pas kelis automatu meistrus pasikonsultuoti.
-
Sakyčiau, kad tas 240 kkm yra švelniai sakant per labai didelis intervalas... Tas pats kaip 22 kkm varikliui...
Asmeniškai pabandyčiau keisti, bet tai tik mano nuomonė ir tikrai nebandau jos įpiršti. Turi apsispręsti ir susitaikyti su mintim, kad tai gali nepadėti. O 250 kkm tai jau daug - bet kaip jau reiktų keisti.
P. S. Iš kur būsi?
-
is kauno.
-
pasikeiciau tepalus ir rezultatas tikrai neblogas. tikrai pagerejo dezes darbas. nera idealiai bet tikrai geriau. pulsavimas liko labai menkas. keiciant subego tik 4,5 litro. po keitimo nuvaziavau apie 200 km. dabar ieskau filtro ir pakartosiu keitima ir manau kad viskas turetu buti ok.
gal kas patarsit kur galeciau isigyti dezes filtra? arba gal kas zinot filtro koda?
beje tepalus pyliau Febi (bilstein) ATF, mokejau po 24 litus uz litra.
-
as is landstore.lt pirkau. Lankosi sio eshopo atstovas ir siame forume.
-
Na va - šaunu kad padėjo. Sakyčiau nereikia skubėti keisti filtrą ir tepalus vėl - dabar reikia prasukti kelis tūkstančius km ir tada pakeisti.
Dėl kodų - einam čia http://lrparts.ru/engl/ ir bet kam susirandam :)
-
jai reikia filtro turiu :)
-
Kiek kanuoja Discovery 3, pakeisti dėžėje teplą?
(tepalai ir darbas). Ar įmanoma vizualiai pažiūrėjus
nustatyti ar reikia keisti tepalą ar ne ( pagal spalvą).
Neesu įsitikinęs savi Discovery 3 rida, todėl nežinau
ar reikia keisti tepalą dėžėje ar ne. Važiuoja labai
gerai.
-
zmones sako, kad rida galima nustatyti sudejus visu terrain controll rezimu kilometrazus. Bet nesu isitikines,ar tu parodymu negalima perrasyti.
Keiciant tepala, labai pageidautina keisti ir filtra. Alyvos irgi visokiu kainu buna. Dar priklauso kaip keisi, ar per viena karta (tokiu budu pakeisi 50% alyvos) ar per du kartus (gausis kad naujos bus apie 75%). Na ir, kas ta padarys. Galiu pasakyti, kad Inchape uz ta malonuma paims >600Lt (tik darbas). LR inzinieriai sugalvojo, kad norint pakeisti filtra, reikia kilsteleti visa varikli :)
-
Manau kad geriau keisti nelaukiant kol pradės važiuoti blogiau - bet kiti gal sakys kitaip - čia jau reikia pasirinkti :) Tepalas turi būti geltonos spalvos jei Shell - bet vėlgi, gali būti jau patamsėjęs ar išvis kitos spalvos jei buvo keistas kažkada kitu. Keičiausi pats tai nepasakysiu kiek kainuoja. Tepalas kainuoja įvairiai - nuo dvidešimt kelių Lt iki 200 Lt (LR rekomenduojamas Shell M.1375) už litrą. Pyliau Motul MultiATF(raudonas) po 36Lt/l - esu patenkintas. "Originalaus" kaina už atmosferos ribų :), MultiATF atitinka Shell M.1375 specifikaciją, dėžė dirba gerai. Poros mėn laikotarpyje keisiu dar sykį, jau su filtru, taip vadinamas "double flush", arba praplovimas. Pakeitimui reikia maždaug iki 6 l tepalo.
-
Norint nekelti variklio reikia ieškoti metalinio karterio, pvz. nuo BMW X5 su keičiamu filtru. Tik jis pats nedemokratiškai kainuoja - bet papildomas pliusas - mažesnė tikimybė prisidaryti bėdos bekelėje.
-
O kaip pažiūrėti ar tepalas geltonas ar juodas/
Ar yra kokia nors matuoklė? Atidaręs kapotą nieko
panašaus neradau.
-
Keisiu ant dienu RR sport dezes tepala galesiu daugiau pakomentot apie keitima po kokiu 1000-2000km dar karta su filtru kad butu praktiskai visas pakeistas
-
O kaip pažiūrėti ar tepalas geltonas ar juodas/
Ar yra kokia nors matuoklė? Atidaręs kapotą nieko
panašaus neradau.
Pažiūrėti galima tik ant dėžės šono atsukus įpylimo kamštį. Lygis turi būti sulyg skylės kraštu kai tepalo temperatūra +40C. Spalva - na čia jau subjektyvus reikalas.
-
O kaip tokiam dideliam automobilyje surasti ta ipylimo kamsti?
Kur jis yra?
-
Gal padės susigaudyti šitas video:
http://www.youtube.com/watch?v=9KB_Pt34Y_o (http://www.youtube.com/watch?v=9KB_Pt34Y_o)
-
Cia ira video senesnes dezes P38 , Disko 1 ir ........... http://en.wikipedia.org/wiki/ZF_4HP22_transmission
-
Pries pora dienu keiciau Sportuj dezes filtra :) tai daug reikalu :) varikli butinai reikia kelt net kokiu 10 cm ir daug visokiu gudribiu kad ta filtra idet ir nesugadint uzime kokias 3 val Tepalas buvo keiciamas per 2 kartus pirma tik tepalas po kazkur 1 000 km tepalas ir filtras :)
-
Radau kažkokį video kur atliekamas LR3 pavarų dežės aptarnavimas:
http://www.youtube.com/watch?v=CAZrEFGHKHI (http://www.youtube.com/watch?v=CAZrEFGHKHI)
-
Sitam video net nesupratau kas parodita :D tik tepalo ipilimas ?????????? ;D ;D Kaip supratau paddonas metalinis neoriginalus
-
Man irgi kilo klausimų, bet kai pats neužsiimu, tai komentuoti negaliu.
Šiaip ten įdomiai, susišukauja, įjungia degima, paskui į drive režimą, vėl dapila.
Turbūt vadovaujasi kažkokia procedūra.
-
ipilimas taip ir daromas uzvedant varikli ir junginejant begius o kitaip tik puse tepalo ipilsi i deze ;D
-
Standartinė procedūra automatui - pripili kol pradeda bėgti, kuri variklį, per visas pavaras, dapili kol pradeda bėgti, sušildai tepalą, patikrini lygį.
O greičių dėžės karteris metalinis. Ir kodėl neoriginalus? Juk tas pats ZF gamina.
-
Ar turejo metalinius Disco -Sport , variklis tam auto ar 3,6 arba Benzas 2 ismetimo vamzdzia
-
Benzas !! :D Disco 3 neturejo 3,6 :D
-
Dėl metalinių pavarų dėžės karterių Zalias RR teisus - nei Disco 3, nei RRS standartiškai tokie karteriai nebuvo dedami. Jie ėjo kaip atsarginė dalis bei į BMW X5 - norint vietoj plastmasinio galima pasistatyt metalinį. Pas mane toks stovi :)
-
VMatas, blogo nepasistatys ;)
Kaiptik man atejo laikas daryti 2-ą alyvos keitimą.
Na ką, teks ir man ieškotis BMW nuo kurio nulupti karterį :)
Sutikit karteris labai jautri vieta. Šitas mazgas turi būti patikimas.
-
ir jei neklystu, tai skaiciau, kad metaliniu karteriu pliusas tame, kad ji gali nuimti nepakeles variklio, ar taip Vmatai?
-
Taip. Truputį tik pirštus reikia išsilaužyti keletą varžtelių atsukant.
-
Radau iškart visą rinkinį:
http://www.island-4x4.co.uk/gearbox-filter-easy-change-zf6hp-britpart-lr007474-da2142-p-27336.html (http://www.island-4x4.co.uk/gearbox-filter-easy-change-zf6hp-britpart-lr007474-da2142-p-27336.html)
Metalinis ir kas dar svarbu iš aprašyme esamos instrukcijos galima spresti,kad su šiuo kitu variklio kelti nereikia.
Ką manot ?
-
hmm..kotais pigus labai :)
-
Įkalbėjai, galima brangiau ;)
http://www.island-4x4.co.uk/gearbox-filter-easy-change-zf6hp-britpart-lr007474-da2142g-p-27337.html (http://www.island-4x4.co.uk/gearbox-filter-easy-change-zf6hp-britpart-lr007474-da2142g-p-27337.html)
-
Nežinau kaip su Britpart, bet gelžgalis nuo ZF, buvęs X5 visai iš normalios ne popierinės skardos štampuotas. Kol BMW autodalys neįvedė 7+ metų programos, pats karteris be filtro, tarpinės, magnetų, varžtų, kamščio (kitaip sakant tik skarda) kainavo 700Lt. Dabar kainuoja 370 Lt. Nupirkau naudotą dar pigiau :)
Na o čia abi kainos pakankamai juokingos. Plastikinis kainuoja tiek pat kiek antras metalinis.
P.S. Kad ištraukti seną plastikinį variklį vistiek reiks sukelti.
-
Sena plastikini galima sulauzyti, nereiks kelt, berods forume taip rase.
-
Kad sulaužyt(nulaužt filtro vamzdelį) reikia prikelt. Kitaip reikia laužyt visą korpusą ir visur pritaškyti tepalo bei pačiam apsitaškyti - visai menkas malonumas.
-
Kalbant apie Britpart - daug neigiamų atsiliepimų:
http://forums.lr4x4.com/index.php?showtopic=44972
http://www.youtube.com/watch?v=xy1L43n4660
-
Nesakau, kad britpart geras gamintojas, bet ar tikrai jau toks blogas ?
Apie LR irgi daug blogu atsiliepimu...
http://www.youtube.com/watch?v=b90qdlS2PyY (http://www.youtube.com/watch?v=b90qdlS2PyY)
Bet ar galima spresti pagal pagal viena video ? ;)
-
nėra jis jau visai blogas, bet statistiškai kokių 7 iš 10 jų "gaminių" nuoširdžiai nesiūlyčiau ;)
-
O kaip su stabdžių diskais?
-
perforuotų kelis komplektus esu pardavęs , su tais klientais bendrauju - nesiskundė, bet dabar vietoj jų siūlau "Terrafirma"'inius :)
-
Jo? Ir kiek esat užsimetę kainos? Kokį 30%, kaip tai su Britpart padaryta :)
Na bet apie dėžę čia mes :)
-
aš paprastai metu kokius 200% ;) šiaip, jei be šypsenų - tai diskų vežt išvis neapsimoka, nes jie baisiai sunkūs, man atvežt porą diskų kainuoja 180 litų. Tai ką toliau kalbėt apie procentus ir pelną :) OK, baigia offtopint, nes tuoj VMatas šveis per bortą ;)
-
Edgarai, landstore, laimi17, Jei norisi toliau diskus ar Britpart aptarinėt darot atskirą temą :D
-
Eilini karta pasitaise darbas automatines dezes Disco 3 po pirminio pakeitimo tepalo rida auto apie 210 000 po kokiu 1000km keisim su filtru :) tepalas pilamas patikrintos firmos ;)
-
Jei karteris tinka, tai gal dėžė nuo BMW?
-
vargu ar kas bandė... Gali netikti tvirtinimai ir perdavimo skaičiai galbūt gali būti kitokie.
-
Pasitikrinau perdavimo skaičius, - sutampa net 2 skaičiai po kablelio
-
tai lieka tvirtinimų klausimas. O ką - problemų yra kad domiesi?
-
Beje kokios firmos tepalus rekomenduotumet RRS 3.6l dezei.
-
Motul Multi ATF
-
https://www.bmwautodalys.lt/lt/katalogas/dalys/24_1372/0/47739/L/0/2006/0/0/atskiros-pavaru-dezes-dalys-241372#p03
I BMW deze irgi SHELL pilomas.
O karteris toks eina?
https://www.bmwautodalys.lt/lt/katalogas/dalys/24_1052/0/47739/L/0/2006/0/0/atskiros-pavaru-dezes-dalys-241052#p01
Nuo X5 dizelinio? Ir filtras statosi nuo X5?
-
Karterį ir filtrą būtent tokį pasistatęs esu jau - velniop plastmasinį.
Kaip suprantu kaina Shell'ui bus už litrą :) Motul Multi ATF puikiausiai dirba šioje dėžeje - jokių nusiskundimų, o kaina žymiai demokratiškesnė.
-
Matyt reiks pilt Motul. Gal gali patart kur pirkt geriau?
-
Paprasčiausia -
http://www.alternaauto.lt
-
Pakejciau ir as tepala dezej. Pakeiciau i Motul rekomenduota. Pirmas ispudis geras. Pokiek rekomedojat keist jau su Filtru?
-
Visą laiką iki LR3 turėjau auto tik su mechaninėm dėžėm, dabar automatas, man iškilo toks klausimas - ar galima riedant įjungti dėžę į N padėtį? Abejotino profesionalumo specialistai sako, kad negalima, nes gadinu dėžę, bet jei taip,- nebūtų galimybės riedant perjungti svirties, dar ir nepaspaudus mygtuko.
-
Visą laiką iki LR3 turėjau auto tik su mechaninėm dėžėm, dabar automatas, man iškilo toks klausimas - ar galima riedant įjungti dėžę į N padėtį? Abejotino profesionalumo specialistai sako, kad negalima, nes gadinu dėžę, bet jei taip,- nebūtų galimybės riedant perjungti svirties, dar ir nepaspaudus mygtuko.
Galima. Ir netgi vaziuojant, perjungus i N , galima perjungti is normalios i pazeminta (ar priesingai) pavara, ka as kartais naudoju. Apie tai ir manual'as kalba. Tik idomu, kokiose situacijose tu noretum perjungti i N? Nes iprastam vaziavimui tai nelabai matau priezasciu. Na taip, nuriedesi toliau, bet kuro tikrai nelabai sutaupysi. Nezinau, kaip sitoj masinoj, bet teorija kalba, kad siuolaikiniusoe varikliuose riedant nuo kalno su ijungta pavara ir atleistu akseleratoriumi, kompas visiskai atjungia kuro padavima, kad sutaupyti kuro.
-
Aptarnavimo intervalai myliomis prisegti. Manyčiau kad reiktų pasirūpinti kiek dažniau, na bet ir taip alyvos keitimo intervalas automate yra pakankamai ilgas.
[attachment deleted by admin]
-
Sveiki, kazkaip nerandu Motul puslapyje pirkti Multi ATF alyvos.
http://www.motul-shop.lt/alyva-automobiliams/greiciu-dezes-transmisine-alyva/automatiniu-pavaru-deziu-alyva-motul-dexron-iii-1l.html
Idomu ar tai ta pati alyva ir ja galima naudoti Range Rover Sport 2,7 TD greiciu dezes alyvos pakeitimui?
-
Galima, tik visada reikia prisiimti atsakomybę, rizikuojant savo pinigine. :)
-
Alyvą pirkau iš www.savasauto.lt
-
Keista, kad Motul gamintojo puslapyje nebera tokios alyvos, kaip Multi ATF.
-
Gal ir dirbs Dexronas, bet kam bandyti laimę ir savo kišenę, jei be Motul shop'o (iš tikro Alterna Auto - joks jie gamaintojas) yra kitų parduotuvių?
Pvz.:
http://www.esmobaltas.lt/es/parduotuve-produktai/lietuviu-motul-multi-atf/
-
Aciu uz pagalba! Beje, kiek litru alyvos reikia pirminiam pakeitimui? 6 ltr?
-
Pilnai pakaks - dar ir liks :)
-
Alterna auto vietoj turi, nors internete neskelbia, pasiskambink paklausk, man taip pat buvo prieš 2 mėn
-
Pirminiam pakeitimui pakanka 4 :)
-
O antram su filtru 6 ;D
-
Pirmam kartui pakeite ~3,5ltr alyvos. Uz kiek laiko/kilometru reiketu atlikti antrini pakeitima su filtru?
-
iki 1000 km, ZaliasRR yra minėjęs, kad gali pakakti ir 500-600 km.
-
Aha, dabar žiūriu ko čia reikia nuo BMW, https://www.bmwautodalys.lt/lt/katalogas/dalys/24_1052/0/47739/L/0/2006/0/0/atskiros-pavaru-dezes-dalys-241052#p01
Tarpinė, žinoma, reikalingi, ir varžtai, bet kurie? Tie visi iskaitant nuo 2 iki 5 punkto? Ar kažkas tinka nuo jau esančios dugninės?
-
Jei perki naudotą karterį tai reikia tik varžtų, tarpinės ir filtro. Esami varžtai netiks, galima ir kitur nupirkti, 20 mm irgi tinka.
-
mjo...25 varžtai :)
-
ir jokiu kitaisku nepirk ! gali paziuret cia http://www.wurth.lt/lt/grupes/1462
-
Tai imsiu is BMW dalių, analogų net neieškosiu :)
Svarbų padą surast, šiandien dar apskambinau 3 garažiukus, kur automatus tvarko, neturi :(
-
Ir man jau laikas. Edgarai, jei rasi, paklausk, gal turi du, urmu :). Ir aš savo ruožtu dviejų paieškosiu
-
Kol kas paieškos be vaisių. Kaune padariau per 30 skambučių, keletas turi, tačiau atskirai parduoti be dežės karterio nenori. Radau dar vieną, tipo metalinis, su filtru komplektas 300 Lt, tačiau nuvykus pažiūrėt jis nemetalinis, o padagimtas iš ale presuoto plastiko. Va šitas:
http://www.autotransmisija.lt/automatini/bmw-1/6hp26/bmw-filtras-su-karteriu-oem-6hp26.html
Radau dar tokį variantą: https://www.autoaibe.lt/filtrai/automtransmisijos-filtrai/topran-500991-automatines-transmisijos-filtras-76452
Klausimas: turbūt padas nemetalinis, mat jį bala, bet žiūrint į filtrą - panašus į BMW X5, ar tai reiškia, kad nereikia kelt variklio? Kitas klausimas, ar išimant seną nereikia kelt?
-
Tiek Autotransmisijs, tie Autoaibė - plastmasinis. Tas variklio sukėlimas nėra toks baisus kaip atrodo. Gal ir galima nekelt išimant, bet patogiau.. :)
-
Tej gi jusu nuorodoi BMW iseina 400 litu padas su filtru.Metalinis. As sau uzsakiau ir visko tiko. Warztus Wurte paimiau.
-
Įdomiai čia. Aš jų teiravaus, man metalinį suskaičiavo virš 700, be varžtų; 450 plastmasinis su varžtais.
-
Kazko nesuprantu!!! Jusu nuorodoj karteris 340 lt plius filtras apie 70lt.
-
Jejgu yra nuoras galiu rytoj pasidomet kiek kajnos kur as uzsakinejau. Filtras Intercarse paimt galima.
-
Sianden uzsidege toks uzrasas. Gal kam buvo? Masina kaip vaziavo taip ir vazioja.
TRANSMISSION FAULT TRACTION REDUCET.
-
Aišku išjungus įjungus degimą nepasikartojo? Priežasčių gali būti milijonas.. reikia klaidas žiūrėti, tada galvoti dėl ko taip galėjo atsitikti.
-
Tame ir esme kad pastovej dega. Rejks prekompo jungtis. Bet jokiu pasikejtimu vaziavime.
-
Šiandien gavau dviejų remontinikų numerius, vienas turi du metalinius karterius, nori po 280 pinigų, jei pirksiu abu, o jei pirksiu vieną, tai 300. Kitam remontininkui skambinsiu rytoj, šiandien kažko nekelia
-
Pasisekė, aš gal 40 skambučių padariau, jokių rezultatų, nebent su dėže parduotų :)
O mano jau kelios savaitės pakeistas, į naują, kaina tokia pati kaip už Tavo rastą devėtą :)
-
Naujas su filtru? Gal galėtum nuorodą?
-
Taigi puslapis atgal buvo?
-
Filtras atskirai. Didelis Ačiū ir pliusas Serui už operatyvumą ir logistiką ;)
-
Ką manote, ar geras toks būdas
http://youtu.be/y7Q-GxOVnks
-
Būdas geras - kaip realizuosi?:) Ir kodėl filtras nekeičiamas? Antsnukis Disko patiko :D
-
vienam automobiliui po tokio pakeitimo uzsilenke deze gal tik buvo sutapimas :( gal geriau keist paprastoju budu ir su filtru ;)
-
Pakeičiau tepalą dėl viso pikto, nors senas buvo skystas ir skaidrus (matyt jau kartą buvo keistas). Labai nebrangiai pavyko gauti metalinį karterį nuo X5 - 30€ + filtras 17€ + tarpinė ~3€.
-
gal ten kur gavai dar viena lysna turi? ;)
-
Cia dabar naujo tokia kaina? Pigiau gribu.
-
Manau naudoto. Savo laiku už naudotą sumokėjau 150 Lt.
-
Naudoto. Tik jie paskutiniu metu pakankamai retas dalykas. Filtras ir tarpinė nauji, aišku :). O JustuiRR paprašysiu, kad rezervuotų kai atsiras. Aš taip pat paprašiau, kai atsirado, paskambino, tik sąlyga buvo, kad tepalus pas juos keisiuos.
-
O kokius jie patalus pila? nes as sau Motul esu supyles.
-
jie nesiparina pila kazka pigesni nei motul kazkada kalbejau su automatcikais tai jiems Motul brangus :- http://www.autotransmisija.lt/automatini-1.html
-
Manau koki atvezi toki ir ipils. Beja naujo kaina 100 euru siai dienai. plius filtras.
-
Man įpylė Q8 DextronIII. Pamaniau, nepatiks, pakeisiu pats. Važiavimo pokytis po tepalo pakeitimo yra - bėgius perjunginėja prie šiek tiek aukštesnių apsukų, ar tai normalu? O gal jau dabar keisti tepalą ? :)
-
kai salta deze ar jau darbinei temperaturoi ?
-
Kai šalta. Kai įšyla, normalizuojasi
-
Bent jau pas mane prie šalto visada taip būna.
-
na aš nepastebėjau kažkokių skirtumų. Bet iš kitos pusės tik užvedus variklį, kol viskas įšalę, stengiuosi važiuoti švelniai, per daug negazuoti, o agresyviau paspaudžiu (jei užsimanau ar prireikia) tik apšilus varikliui ir kitiems mazgams, tai gal dėl to nepastebiu skirtumo.
-
pastebėjimas, kadangi turiu pirmą automatą savo gyvenime (ne LR), pradžioj buvau nuliūdęs, kai pradėjo išdykauti, bet paskui pradėjau vadovautis keliom taisyklėm:
1. važiuoju "pensininko" režimu kol variklis nepasiekia +50C (nuo tos ribos Volvai klima pradeda pūsti šiltą orą i saloną)
2. sustojus jungiu N, po to veikiantį stovėjimo stabdį, tik tada i P. Pradedant važiuoti priešinga tvarka. Esmė, kad "nepakabinti" automobilio ant pavarų dėžės P režime.
Visi pavarų dėžės išdykavimai prapuolė :)
tuk, tuk, tuk, tfu, tfu, tfu :D
-
As stovejimo stabdi 'uztrukiu' padetyje D, kai sustoju. Po uztraukimo - iskart i P :)
-
esme, kad stabdymo krūvis nebutu greičių dėžei
-
Kiek naudingų dalykų galima sužinoti pakeitus tepalą. Dabar savojo pirmo automato nebelaužysiu :)
-
Bendru atveju rekomendacijos automatams yra tokios:
1. P ir R galima įjungti tik kai auto pilnai sustoja.
2. P padėties pilnai pakanka jei auto stovi lygiai ir tada rankinis nėra būtinas (kai pradės "žviegti" bus įdomiau :) )
3. Jei auto stovi su nuolydžiu rankinis reikalingas.
4. Nerekomenduojama iš anksto perjungti į N siekiant sustoti, nes jei netyčia bus reikalingas ekstra stabdymas galimas užnešimas nesant ratų ryšio su varikliu.
5. Sustojant prie šviesoforo perjungti D->N nebūtina. Prasmė yra tai daryti tik kamščiuose, ypač karštu metų laiku.
-
Susiruošiau dar kartą keist tepalą greičių dėžėje. Tepalą jau nusipirkau, bet būnant Rusijoje, tiksliau grįžtant nuo Baikalo, dėžė pradėjo elgtis ne taip kaip anksčiau. Nedideliame mieste (300 - 500 km už Krasnojarsko) sustojau labai gerame (mano nuostabai) servise, su prašymu patikrinti kas ne taip. Meistras išklausęs kas yra labai nuodugniai paaiškino kokia liga, kas bus (kas suges), jei ilgai važinėsiu nekreipdamas dėmesio, ką ir kaip reikia keisti, ir kaip reikia važiuoti, kad nepagadinčiau dėžės ir numinčiau likusius tūkstančius kilometrų iki namų be problemų. Dalis jau užsakiau pas ZF atstovą, bus jos tik apie spalio vidurį, laukiu. Kai suremontuosiu, aprašysiu. Turi pasveikti nuo stuktelėjimų paspaudus gazą, bėgiai persijunginės labai švelniai ir taip kaip reikia. Na, bet plačiau - vėliau.
Beje, dar papasakojo kaip pakeisti tepalą iš pirmo karto, kad beveik visą seną tepalą išpilti.
-
Valio!
Jau gavau visas dalis remontui, nereikia laukti spalio. Sekantį savaitgalį remontuosiu. Beje, pasiūlyme buvo ir metalinis originalus ZF karteris. Kaina tik 62,68 pinigai. Ir tai naujas, su faktūra ir PVM. Jokios prasmės ieškoti šrotuose
-
Ec, koks karterio ZF'o kodas?
-
Pasiūlymas atrodė taip:
Kainos su PVM:
27.460 - 3,65 - bus tik 10/17/2016/co
27.520 - 14,28[
Karteris - 62,68
Filtras - 41,26
(http://i63.tinypic.com/30ldpq1.jpg)
-
nu pasityrinėsiu, kai būsiu prie darbinio kompo. įdomiai čia atrodo :)
-
Čia pas ZF atstovą, tik dalies pirmoje eilutėje kaina ne 3,65 o 13,65 :)
-
o tarpine ? ir nauji varztai ?
-
Nupirkau viską, tarpinės užsakinėti nereikėjo, tik ji brangoka, praeitą kartą lyg ir gerokai pigesnė buvo, dabar - 19 pinigų :( .
-
Keiciant is plasmasine i metalini reikia keist varztus i trumpiasnius.
-
Praeitą kartą keičiant tepalą keičiau ir karterį kartu su tarpine ir varžtais. Dabar bus viskas paprasčiau. Tik iki to kiek ieškojau naudotų karterių (maniau, kad pigiau bus) mažiau 300 Lt niekur nebuvo. O tai daugiau nei 62€ :)
-
Metalinio karterio su varžtais nuo plasmasinio neprisuksi, nebent visus pripjaut... Bet toks vaizdas, kad varžtai ten šiek tiek į kūgį eina, todėl nežinia ar pripjauti tiks.
Man kažkada pavyko karterį už 150Lt rast..
-
Ką manote, ar geras toks būdas
http://youtu.be/y7Q-GxOVnks
Sveiki visi, galvojau prikelsiu šitą temą, kad nekurt naujos.
Esu naujokas su disco3. Radau vietą, kur Kaune padaro tokį pilną flushą. Galbūt per tuos kelis metus kažkas daugiau susidūrėt su šituo būdu keisti tepalą? Saugu daryti?
Pas mane dabar apie 180tūkst pralėkęs, spėju, kad tepalai niekad nekeisti, tai galvoju ar daryti, kaip visi daro ir du kartus pakeisti, ar visgi išbandyti šitą būdą ir pakeisti visiškai visą tepalą.
-
Na mano LR mechanikos, Volvai apie 300k km, dar nekeičiau, labai skirtingu nuomoniu girdžiu, nuo oficialios, kad keist nereik iki kad nenuvažiuosi daugiau 200k km be keitimo. Dėl pilno keitimo Volvom žinau, kur vargu turėjo po pilno keitimo, tai apie LR lauksim išsisakymu. Galiu vieną pasakyt, pas ta kur video keičia, jokiu būdu nekeisčiaiu, visiškas higienos trūkumas, tiksliau nebuvimas, nors grindys ir švarios :D
-
Disco 3 su 180 k rida? Cia tiek turbūt ant skydelio rodo :)
O dėl tepalų - keičiasi kartu ir filtras. Tad norint padaryt pilną servisą flusho neužtenka.
-
Disco 3 su 180 k rida? Cia tiek turbūt ant skydelio rodo :)
O dėl tepalų - keičiasi kartu ir filtras. Tad norint padaryt pilną servisą flusho neužtenka.
Iš valstijų disco. Sutikrinau ridą su serviso istorija.
Žinau, kad keičiasi ir filtras. Po tokio flusho dar ir karterį metalinį užmaučiau su nauju filtru.
Tad lieka klausimas, ar saugu tokį daryti, ar geriau tiesiog kelis kartus pakeisti?
-
Sveiki,
norėjau paklausti, kaip reikia patikrinti tepalo spalvą? Ar ten yra matuoklė? Po kapotu nieko neradau.
Ačiū
-
Matuoklės nėra. Patikrinti galima tik atsukus alyvos į pylimo kamštį ant greičių dėžės. Daryti reikia dviese, variklis turi būti užvestas ir įjungta D.