o tai pas jus netgi ir ratai skiriasi ant dzipo ? noreciau kad gyvai man parodytumet kaip keicias kasterio kampas tusciam ir krautam auto . Apmokeciau netgi keliones islaidas pas mus i svecius , duociau netgi ratu suvedimo stenda kad tik pavyktu parodyt kaip keicias kampas pakraunant arba iskraunant auto , . jei keiciasi kasterio kampas nedalomam tiltui , vadinas sarnyru jau nebera ten gyvu . ! ,,,, nors,,,, mes gi cia neprivalome gincytis ar irodinet savo tiesu , pyktis nenoriu , bet galiu pasakyt viena , jei taip pasakyciau darbe Klientui kad jo sunkvezimiui kasterio kampas negeras ir reikia atreguliuot tai jis greiciausiai , ne , ne greiciausiai i tikrai pasirinktu kita ratu suvedimo servisa .
Peace
tikrai jokio pykcio. truputi istorijos. Pries pakeliant automobili apie 5cm uzvaziavau i servisa. Sakau sureguliuokite. Sureguliavo, atspausdino, viskas labai grazu. Tada pakeliau, vel nuvaziavau, sakau dabar sureguliuokite. Reguliavo, nepavyko, klausiu kodel, aiskina, kad sitam kasterio kampas nesireguliuoja. Atspausdino lapa. Kampas neatitinka, visi skaiciai raudoni. Jeigu nesireguliuoja tai kodel pakito? Todel, kad as ji pakeliau 5cm. Supratau, nesireguliuoja. O vaziavimas pasidare labai bjaurus. Registruojuosi pas kitus. Tie vel nieko padaryti negali (nes kaip aiskina, daug darbo). Vel gaunu lapa su raudonais skaiciais.
Tai jus man dabar ir paaiskinkite kaip pasikeite ir kodel pasikeite kasterio kampas (apie kitus kampus nekalbu) jeigu automobilis pakilo 5cm.? Apie tai, kad kliba kokie nors sarnyrai, tilto susikraipymas, pusasiu luzimai ir visos kitos anomalijos kalbos negali buti. Nes dar pries pirma vaziavima buvo viskas pakeista naujai. Ir jie patikrine pradejo reguliuoti ir sureguliavo. Viskas pasikeite kai automobilis pakylo 5cm. Tai kaip su tuo kasteriu?