Lietuvos Land Rover forumas

Pagal modelius => Range Rover L322 => Temą sukūrė: Bajoras on Sausio 06, 2016, 12:50:35

Antraštė: L322 3.0TDI
Parašė: Bajoras on Sausio 06, 2016, 12:50:35
Sveiki, kreipėsi į mane žmogus. Susižavėjo LR tad pirko aklai su gedimu. Dar mažai kas žinoma, todėl prašysiu jūsų pagalbos šioje temoje, nes manau reiks ne karto. Deje turėsiu tarpininkauti, o mašina Norvegijoje.

Priešistorė tokia: rudenį važiavo mergina, apsipylė dūmais - ant tralo ir iki dabar stovėjo. Vakar naktį žmogus ją parsivarė, šį rytą užsikūrė.

Klausimas pirmas - kas čia per pranešimas? :D
Antraštė: Re: L322 3.0TDI
Parašė: Bajoras on Sausio 06, 2016, 12:54:36
pirmas užvedimas: https://www.youtube.com/watch?v=hUrF_WOEA_E&feature=youtu.be

Chm, aš kažko labai nepastebiu, garai kaip garai, na gal daugiau, bet kažkokių labai dūmų nematau... bet gal klystu...
Tiesa, pasiskundė tepalo slėgiu, nuvažiavo dabar tepalo nusipirkti, tad arba tik trūko kiekio, arba bus bėdų su tepalo slėgiu. Važiuoti mašina neleido - bandė gazuoti o ji vos vos judėjo.
Antraštė: Re: L322 3.0TDI
Parašė: Bajoras on Sausio 06, 2016, 13:45:10
Na panašu kad duslintuve tepalo nekukliai. Įtariam turbiną :D
Antraštė: Re: L322 3.0TDI
Parašė: SeQ on Sausio 06, 2016, 13:54:26
toks jausmas kai neturi ka veikt perki Range Roveri :) o tada jau turi ka veikt ir tu ir zmona, meiluze, vaikai, ir kolegos bei forumieciai ;)

idomu kiaurai zole sviecia po masina:)

siulyciau laukt pavasario :)
Antraštė: Re: L322 3.0TDI
Parašė: VMatas on Sausio 06, 2016, 14:16:21
Pranešimas - Air suspension inactive. Dėl dūmų tai nepasakyčiau kad kažkas ypatingo. O iš kur aišku kad duslintuve daug tepalo? Ir kaip sužinojo kad tepalo slėgis mažas?
Antraštė: Re: L322 3.0TDI
Parašė: ZaliasRR on Sausio 06, 2016, 17:42:14
kaip padetis su variklio alsokliu ?
http://autoplikis.lt/prekes/219-bmw-alsuoklio-separatoriaus-filtras-jl-54545-25-30-d
Antraštė: Re: L322 3.0TDI
Parašė: Ramunasxtz on Sausio 06, 2016, 17:49:23
Pagal dūmą tai sunku pasakyti,bet jis man pasirodė kažkoks pilkas,ar kartais neperpila purkštukai.Ilgiau pakaitinus turėjo dūmas smirdėti degintu tepalu jai ten jo būtų,slėgį tai tik mehaniniu ar gudresniu elektroniniu tepalo slėgio matuokliu galima pamatuoti.Mažas slėgis tai turėtų lėmputė mirksėti ar degti.Jai butu tepalo tai lemdazondas mestu klaidą ir katalizatorius užneštas būtų,tiesa nežinau ar tokie dalykai yra šitame modelyje.
Antraštė: Re: L322 3.0TDI
Parašė: VMatas on Sausio 06, 2016, 17:56:32
Žalias gerai sako - šitam alsuoklį jei taip dūmina žiūrėt pirmiausia reikia.
Antraštė: Re: L322 3.0TDI
Parašė: ZaliasRR on Sausio 06, 2016, 20:15:43
nu tuo alsoklio daug bedu gali but sitam motorui ! 
Antraštė: Re: L322 3.0TDI
Parašė: Bajoras on Sausio 07, 2016, 11:48:56
toks jausmas kai neturi ka veikt perki Range Roveri :) o tada jau turi ka veikt ir tu ir zmona, meiluze, vaikai, ir kolegos bei forumieciai ;)

idomu kiaurai zole sviecia po masina:)

siulyciau laukt pavasario :)
Geras jausmas :D :D :D :D :D
Rudenį bėda ir įvyko, tad kažin ar tai padės jei lauksime pavasario :D
Antraštė: Re: L322 3.0TDI
Parašė: Bajoras on Sausio 07, 2016, 11:51:45
Pranešimas - Air suspension inactive. Dėl dūmų tai nepasakyčiau kad kažkas ypatingo. O iš kur aišku kad duslintuve daug tepalo? Ir kaip sužinojo kad tepalo slėgis mažas?
Apie duslintuvą sužinojus patikslinsiu, o dėl slėgio pati ji kalba
Antraštė: Re: L322 3.0TDI
Parašė: Bajoras on Sausio 07, 2016, 12:09:43
kaip padetis su variklio alsokliu ?
http://autoplikis.lt/prekes/219-bmw-alsuoklio-separatoriaus-filtras-jl-54545-25-30-d
Na manau bus keičiamas nesukant galvos kokia ten jo būkle. Ką dar patartina padaryti? :D

Vėliau gausiu foto, panašu kad turbina visai sugriuvus, reik kitos ir iš Lietuvos, gal kuom padėti žmogui galime?
Antraštė: Re: L322 3.0TDI
Parašė: Bajoras on Sausio 07, 2016, 12:49:37
Turbina va kokia, truputi kliba :D :D :D :D :D :D

https://www.youtube.com/watch?v=UVth7Aw4gP0&feature=youtu.be
Antraštė: Re: L322 3.0TDI
Parašė: RaimisB on Sausio 07, 2016, 12:58:50
su Volvo V50 pagedo turbina, tai nuvažiavau i http://www.turbocentras.lt/ pridaviau pagedusia, gavau iškart pilnai restauruotą su patikra ir garantijom, vietoj ir tarpinių-šaibų komplektą paėmiau šiai mašinai gal250eur kainavo. Manau galimi ir kiti variantai, reik skambint.
Antraštė: Re: L322 3.0TDI
Parašė: Bajoras on Sausio 07, 2016, 13:11:49
Norvegijoje tas pats yra, bet už 570 euru su PVM.
Garantija 2 metai.
Antraštė: Re: L322 3.0TDI
Parašė: VMatas on Sausio 07, 2016, 13:12:45
Turbina va kokia, truputi kliba :D :D :D :D :D :D


Neblogas toks truputis :D
Antraštė: Re: L322 3.0TDI
Parašė: VMatas on Sausio 07, 2016, 13:13:59
Garantija svarbu - nes jei įdėklas kiniškas ar blogai kalibruota tai ilgai negyvens.
Antraštė: Re: L322 3.0TDI
Parašė: Bajoras on Sausio 07, 2016, 14:26:53
nu tuo alsoklio daug bedu gali but sitam motorui ! 
Laba dėkui, tragiškas vaizdas ;)

Garantija svarbu - nes jei įdėklas kiniškas ar blogai kalibruota tai ilgai negyvens.
Rinksis norvegišką kelią, brangau bet dvigubai ilgesnė garantija bet kokiu atveju pliusas, net ir parduodant mašiną :)
Antraštė: Re: L322 3.0TDI
Parašė: RaimisB on Sausio 07, 2016, 17:07:27
jei ten butu auto, aš taip pat turbūt ten tvarkyčiau, dar ir pas tuos pat keisčiau, problemos atveju antrakart už keitimą nereiktu mokėt.
Antraštė: Re: L322 3.0TDI
Parašė: Bajoras on Sausio 08, 2016, 10:39:27
Na va, turba vietoj :) Už tą filtriuką sumokėjo ten iš vis beveik 90 eurų :D

Keičia kaliošus ir į trasą
Antraštė: Re: L322 3.0TDI
Parašė: RaimisB on Sausio 08, 2016, 10:50:54
tai gero kelio jam!
Antraštė: Re: L322 3.0TDI
Parašė: SeQ on Sausio 08, 2016, 11:21:34
smagu ziuret:) o dar sako sunku turbina pakeist;)

viens du ir yra:)
Antraštė: Re: L322 3.0TDI
Parašė: ZaliasRR on Sausio 08, 2016, 11:51:32
l322 turbina pakeist uzima kokias 3 val neskubedamai
Antraštė: Re: L322 3.0TDI
Parašė: SeQ on Sausio 08, 2016, 14:59:39
o po to turbut tuos inzinierius LR atleido:) ir naujiem pasirode kad turbai negenda ir i naujesnius modelius idejo tapi kad velniuko mazuliuko reikia norint jas islupt:D
Antraštė: Re: L322 3.0TDI
Parašė: Bajoras on Sausio 08, 2016, 23:38:13
Turbinos serviso žmonės prašė būtinai keisti tepalo šlangutes, bei kažkokią šlangutę einančią nuo oro filtro, nelabai žinau apie ką kalbėti, žodžiu savininkas patenkintas kaip vaikas. Iki 4 ryto važinėjosi nuotykių ieškant - reziume kaip sakė: toks laimingas gyvenime senai buvau :D
Antraštė: Re: L322 3.0TDI
Parašė: Bajoras on Sausio 18, 2016, 11:42:05
Savininkas kreipiasi į jus pagalbos su patarimu dėl diagnostikos adapterio/softo.
Kas šiai dienai yra protingo šiam modeliui, kad būtų galima pasiekti visus blokus?

Kažką čia jis atsikapstė... http://www.rswsolutions.com/
Antraštė: Re: L322 3.0TDI
Parašė: Bajoras on Sausio 18, 2016, 11:50:34
Kitas klausimas del dezes tepalo.
Isleido is dezes ~7,2ltr, o gamintojas nurodo apie 5ltr kieki.

Ar cia kazkokiu niuansu yra, ar tiketina kad kazkas per daug tepalo uzpyle?
Antraštė: Re: L322 3.0TDI
Parašė: landstore.lt on Sausio 18, 2016, 12:15:38
gamintojas apie 5L nurodo, jei dėžė GM, jei ZF'as tai 9,5. Pas jį greičiausiai ir bus ZF'as. Klaidingai sužiūrėjei turbūt kiekius ;)
Antraštė: Re: L322 3.0TDI
Parašė: Bajoras on Sausio 18, 2016, 13:36:07
prisegu foto
Antraštė: Re: L322 3.0TDI
Parašė: landstore.lt on Sausio 18, 2016, 13:43:44
hmmm.. na tada keista :(
Antraštė: Re: L322 3.0TDI
Parašė: gintarinis on Sausio 18, 2016, 21:29:17
gal ne i tema , bet alyvos pilasi saltai pavaru dezei tiek kiek reikia pagal lygi , o ne tiek kiek parasyta .  Tai yra LABAI svarbu ,  ir dar svarbu yra tai ar aplamai reikia keisti ar ne !

Antraštė: Re: L322 3.0TDI
Parašė: Solis on Sausio 29, 2016, 21:19:26
Turiu parsisiuntes  http://www.rswsolutions.com/  nieko ten ispudingo, pagrinde tik del kebulo lygio kalibravimo, abs isileidzia....