Lietuvos Land Rover forumas
Techninis skyrius => Variklio skyrius => Temą sukūrė: VMatas on Birželio 21, 2013, 17:56:08
-
Iš kart pasakau, kad nepretenduoju į jokią 100proc. teisybę - tiesiog surinkau interneto platybėse info, kuri man logiškai paaiškina, kaip rinktis tepalus varikliui. Jei kam nors ši info padės suprasti, kaip rinktis tepalus - valio. Kalba eina apie tepalus dyzeliui, benzinui viskas paprasčiau ir pasirinkimas ten lengvesnis.
Disko 3 turi dvi 2.7l variklių modifikacijas:
1. Euro 3, be DPF filtro, modeliai iki kažkur 2007 m. vidurio;
2. Euro 4, su DPF filtru.
Disko 4 visi yra Euro 4 ir su DPF, dėl RRS nepasakysiu tiksliau, bet manau bus panašiai kaip ir Disko 3.
Priklausomai nuo to, ar yra DPF, skiriasi variklio tepalo parinkimas. Paprasčiau yra pradėti nuo reikalavimų varikliams su DPF (arba kitaip sakant išsiaiškinsim ko tenka atsisakyti, kad būtų DPF ir būtų geresnė ekologija). Mano asmenine nuomone, ekologijos gerinimas nėra toks vienareikšmiškai teigiamas reikalas kaip galėtų atrodyti iš pareiškimų ir dedamų tam pastangų…
Euro4 normos griežtai riboja kietujų dalelių kiekį išmetime, tam reikalui dedami DPF filtrai, o jų naudojimas savo ruožtu reikalauja :
1. Kuras negali turėti sieros priemaišų - standartas EN590 nustato, kad dyzeline nuo 2009 m. negali būti daugiau nei 10mg sieros junginių 1 kuro kilogramui, kitaip DPF "miršta" kaip musės rudenį;
2. turi būti naudojami tepalai su žemu peleningumu, žymimi kaip LowSAPS, LowSPS ar LowSpash su mažu sieros, fosforo ir kalcio kiekiu - vėlgi kad DPF nenumirtų;
3. DPF filtrų regeneracijos, įpurškiant papildomą kuro kiekį susikaupusių dalelių išdeginimui (hmmm, kaip čia su ta ekologija ir kietom dalelėm toj vietoj - jau galima? :D ). Tai gresia tuo, kad dalis nesudegusio kuro pateks į karterį ir praskies tepalą;
4. kurui sudegant be pelenų auga azoto oksidų kiekis išmetamosiose dujose, todėl naudojamos EGR ir naujos SCR (AdBlue) sistemos neutralizuoti azoto oksidams. Išmetamųjų dujų grąžinimas į įsiurbimą veda prie to, kad stūmoklio žiedų zonoje tepalo plėvelė visus 4 variklio darbo taktus kontaktuoja su karštom išmetamosiom dujom, dėl ko papildomai oksiduojasi ir gauna azoto junginių.
Kokie procesai vyksta dyzeliniame variklyje?
Dyzeliniame variklyje iš principo visada susidaro daug suodžių, kurių nors ir maža dalis, bet VISADA su išmetamosiomis dujomis patenka į karterį. Tam į alyvą dedami specialūs priedai, kurie visam tam šlamštui neleidžia nusėsti ant alyvos kanalų, kad jis patektų į tepalo filtrą ir ten liktų. Tuo būdu tepale dyzeliui turi būti daugiau plaunančių priedų. Kuo didesnis yra sulfatinio peleningumo indeksas, tuo geriau tepalas tvarkosi su suodžiais. Sekantis punktas - sieros kiekis dyzeline visada yra didesnis nei benzine. Kadangi dyzelinis variklis yra žematemperatūrinis (patys žinot kaip ilgai šyla, ypač žiemą), tai reiškia kad ne visas vanduo patenkantis su oru(vandens garų ten visada yra) yra pilnai išgarinamas. Sieros junginiai, pakliuvę į tepalą ir susimaišę su vandeniu iš degimo produktų, kurie irgi patenka į karterį sudaro sieros rūgštis. Kurios visų pirma sugadina tepalą, o antrą, sukelia koroziją. Vėlgi tai reikalauja daugiau priedų antioksidantų - tų pačių plaunančių priedų, kurių kiekį tepale parodo šarmingumo indeksas TBN - kuo jis didesnis, tuo daugiau rūgščių tepalas gali "suvalgyti". Reikia turėti galvoje, kad laikui bėgant ir neutralizuojant rūgštis, tepalo TBN indeksas mažėja ir tepalas praranda plaunančias savybes. Kuo daugiau tepale yra sieros, tuo greičiau šis procesas vyksta. Būtent todėl toks pavojingas yra kontrabandinis kuras, kuriame gali būti didelis sieros kiekis - Rusijoje dar daug kuro gaminama pagal GOST standartus, o tepalai deja yra nauji ir tam nepritaikyti.
Jei sieros kiekis siekia 100mg/1kg kuro (lengvai, GOST leidžia iki 2000mg/1kg), TBN indeksas sumažėja 0.9 - 1.1 kiekvienam 1000km. "Tikro" dyzelinio tepalo TBN indeksas yra 12 ir daugiau, bet tokio rasti yra sunkoka, o nuo sunkvežimių irgi nepilsi… Sakykim, parinkus tepala su indeksu TBN = 10, galima būtų nuvažiuoti apie 10kkm, jei sieros kiekis yra 100mg/1kg. Tačiau TBN nesumažėja iki 0, ties maždaug 30 proc. riba jis nustoja mažėti, o rūgštingumo indeksas tepale auga toliau. Tepalas visiškai praranda plaunančias ir antioksidavimo savybes. Situacija dar labiau pablogėja žiemą, kai tepalas papildomai atskiedžiamas dyzelinu paleidžiant šaltą variklį.
Visada yra ir kitas lazdos galas - mažas sieros kiekis yra priežastis, dėl kurios greitai sudyla aukšto slėgio kuro siurbliai ir purkštukai. Sieros junginiai dyzeline suteikia pastarajam tepimo savybių - nesant sieros šių savybių dyzelinas netenka. Prisimenant sovietinius laikus dabartinis dyzelinas išgaruoja beveik kaip benzinas - be pėdsakų… Taigi, ekologiškas pasirinkimas yra paprastas - arba užmušti siera DPF, arba išlaidos siurbliams ir purkštukams. Matomai sieros pašalinimas, daugiau naujų variklių, daugiau siurblių ir purkštukų, naujų EGR, DPF gamyba jokių ekologinių problemų nesukuria…
Kaip minėjau aukščiau, tepalas papildomai oksiduojamas dėl dalies išmetamųjų dujų grąžinimo į degimo kamerą - tai niekaip neprailgina jo gyvenimo laiko, tik sumažina. Suspaudimo laipsnis dyzeliniame variklyje yra gerokai didesnis, iki 1.2-2 kartų. Tai iš vienos pusės lemia, kad į karterį patenka daugiau degimo produktų, ir to efektus jau aptarėm aukščiau, o iš kitos pusės tai lemia, kad tepalas turi būti atsparesnis putojimui ir garavimui (daugiau putų - didesnis garavimo plotas), bet turėti reikiamą klampumą, ne per didelį ir ne per mažą.
Ką daryti ir kaip pasirinkti tepalus?
API tepalų klasės:
Raidė C reiškia tepalo paskirtį dyzeliniam varikliui, S - benzininiam(S klasikacijos antra raidė yra šiek tiek kitame diapazone, bet to čia neaprašinėsiu).
CJ - nuo 2006 metų. Varikliams su DPF, naudojamas kuras gali turėti iki 0.05 proc. sieros pagal svorį. Patys patys šiuolaikiškiausi tepalai, automobiliams nuo 2006 metų.
CI - nuo 2002 metų. Varikliams su EGR, sieros kiekis iki 0.5 proc. svorio. Automobiliams nuo 2002 metų.
CH - nuo 1998 metų. Varikliams su EGR, sieros kiekis iki 0.5 proc. svorio. Automobiliams nuo 1998 metų.
CG - nuo 1995 metų. Sieros kiekis iki 0.5 proc. svorio. Automobiliams nuo 1995 metų.
CF - nuo 1990 metų. Automobiliams su turbina arba be, nuo 1990 metų.
ACEA klasės:
ACEA kokybinė klasifikacija naudojama nuo 1996 m., o jos naujausioji 2008 m. redakcija skirsto variklines alyvas į tris grupes, žymimas raidžių junginiu : A.../B... - alyvos lengvųjų automobilių benzininiams ir dyzeliniams varikliams, C... – alyvos lengvųjų automobilių benzininiams ir dyzeliniams varikliams, turintiems specifines dujų šalinimo sistemas, E... - alyvos sunkiajam komerciniam transportui. Kiekviena šių grupių skirstoma į kokybinius lygius. Pvz. A1/B1, A3/B3, C2,B3 arba E4, E7. Reikia pastebėti, kad lengvųjų automobilių alyvos pažymėtos junginiu A.../B... ar C... yra universalaus panaudojimo ir yra tinkamos tiek benzininiams, tiek dyzeliniams varikliams, be to ACEA klasifikacijoje ne visada didesnis skaičius rodo aukštesnę alyvos kokybę.
Lengviesiems automobiliams su benzininiais ar dyzeliniais varikliais be DPF
A1/B1 lengvos eigos, degalus taupanti alyva;
A2/B2 nebenaudojama;
A3/B3 pasižymi geresniu atsparumu oksidacijai ir plėvelės patvarumu;
A3/B4 pasižymi geresniu atsparumu oksidacijai ir plėvelės patvarumu, moderniems dyzeliniams varikliams su tiesioginiu kuro įpurškimu;
A5/B5 lengvos eigos, degalus taupanti alyva, pasižymi geresniu atsparumu oksidacijai ir plėvelės patvarumu.
Lengviesiems automobiliams su benzininiais ar dyzeliniais varikliais su DPF (visos alyvos yra Mid/LowSAPS):
C1 lengvaeigė, degalus taupanti alyva su griežčiau ribojama cheminė sudėtis;
C2 lengvaeigė, degalus taupanti alyva;
C3 pasižymi geresniu plėvelėss patvarumu;
C4 pasižymi geresniu plėvelėss patvarumu,griežčiau ribojama cheminė sudėtis
Kad išsirinkti tikrai dyzeliniam varikliui skirtą tepalą pagal API klases, Žymėjimas C raide turėtų eiti pirmu, pvz.: CF/SJ. Paprastai būna atvirkščiai - dažniausiai gamintojai pirma eile tepalą pozicionuoja benzininiams varikliams ir tik po to dyzeliniams. Tai nereiškia, kad tepalas netinka dyzeliniam varikliui.
Pažiūrėkim, ką rekomenduoja mums JLR - Castrol 5W30, lengvaeigė, degalus taupanti alyva, kurios klasė yra A5/B5. Gamintojas rūpinasi ekologija, ir siūlo naudoti mažai klampią alyvą, leidžiančią teoriškai sutaupyti kokį procentą degalų, padidinti variklio galią, etc.. galima pasiskaityti Castrol puslapyje ir ant įpakavimo. Taip, skystesnis tepalas sumažina nuostolius dėl trinties, tačiau… yra kitas lazdos galas. Tai galioja tik guoliams, tuo tarpu variklyje mes turime slydimo poras cilindras - stūmoklis, ir alkūninis - įdėklai. Ir būtent čia yra didžiausias pavojus dilimui - skystesnis tepalas šiek tiek pagerina ekologiją, bet tuo pačiu sumažina variklio resursą. Tepimo plėvelė yra plonesnė, tepalas greičiau "pabėga" nuo paviršių, aukštoje temperatūroje išvis pavirsta į vandenį.. Kas gamintojui įdomu? Kad pirktų naujus automobilius, variklius, bet tikrai ne resursas… O ekologija tai priverstinis reikalas, ypač išsivysčiusiose šalyse - jei nedeklaruosi, kad gerini ekologiją tai tavo dienos bus suskaičiuotos. Rekomenduojamo tepalo gamintojas.. na čia plati dirva piktnaudžiavimui ir "otkatams", kad būtų rekomenduojamas tik TAS PATS tinkamiausias tepalas varikliui, pavarų dėžei, ir t. t… Nesigilinsiu :)Tai tas pats kaip ir tepalai reklamuojami kaip patys geriausi, greičiausi,…, o pirkėjui nesigilinant kokias charakteristikas jie turi.
Kaip aš planuoju sau rinktis tepalus
1. Jei mano Disko turėtų DPF, tada nėra praktiškai pasirinkimo, tik LowSAPS tepalai ir kuras iš legalių degalinių. Jei piltis kurą iš neaiškių šaltinių, reikia turėti galvoj, kad 2-3 bakai gali visiškai užmušti tepalą, kuris yra didžiulio kompromiso tarp ekologijos ir variklio resurso pasekmė - o tai įdėklų prasukimu gresia mažiausiai, o taip pat ir DPF mirtimi. Nerizikuočiau;
2. Jei Disko neturi DPF, laisvės laipsnių yra daugiau. Visų pirma, jokiu būdu ne patys patys šiuolaikiškiausi, su “XXI amžiaus”, “galios” ir t.t. priedais, LowSAPS tepalai - jie netinka. Peleningumo koeficientas pas juos žymiai mažesnis, 0.6-0.7 lyginant su 1.3 tinkamam tepalui, šarmingumo koeficientas - 6-7 lyginant su reikiamu 12 (nors 12 jau sunkoka rast šiais laikais, tikėtina 10-11) - ieškom atitinkamų koeficientų. Toliau, žiūrim į klampumą. Rekomenduotas 5W30 klampumas mano nuomone vis tik yra per mažas normaliam variklio darbui, ir atitinka tik gamintojų ir “ekologų” interesus, bet niekaip ne mano. Ypač važiuojant į bekelę, arba į kalnus, o jei dar su priekaba, kur variklio darbo režimas dažniausiai yra aukštesnių sūkių zonoje, temperatūros yra aukštesnės, 5W30 taps vandeniu. Todėl renkuosi sekančiam keitimui 5w40, kaip geriausiai mano manymu atitinkantį mano reikalavimus tepalą. Žiemą gal geriau būtų 0W40, bet vėlgi - yra savi niuansai. 0W40 grupės tepalams naudojamas skystesnis bazinis tepalas, kuris sutirštinamas iki reikiamo lygio naudojant priedus, 5w40 bazinis tepalas yra tiesiog tirštesnis. Laikui bėgant priedai susieksploatuoja, todėl tepalas su mažiau tirštinančių priedų yra stabilesnis.
Pabaigai - visa tai kas žemiau yra parašyta varikliui be DPF (tai mano asmeninė nuomonė ir ja vadovautis nebūtina :) )
1. Vienareikšmiai šildom variklį žiemą, spjaunam į visus ekologų teiginius kad to daryti nereikia - šaltame variklyje nesudegęs kuras skiedžia tepalą;
2. Jokių aukštų apsukų kol variklio temperatūra nepasiekė 40C;
3. Tepalo keitimas nepilant neaiškaus kuro - NIEKAIP ne rečiau nei 10kkm, jei naudojamas kokybiškas tepalas. Longlife tai tik pasakėlės - jei suprantame kokie procesai vyksta variklyje;
4. Jei pilamas neaiškus kuras, važiuojama iki darbo tik 10 -20 min., ilgai stovima kamščiuose tuščiaja eiga, ir ypač visa tai žiemą - 6-7kkm - vėlgi jei naudojamas kokybiškas tepalas;
5. Tepalas 5W40, mano atveju tai bus Motul 8100 X-cess 5W40 ACEA A3/B4 API SN/CF. Jokiu būdu ne ACEA C klasės tepalai, nes nėra DPF;
6. Stengtis kad sulfatinis peleningumas artėtų į 1.3 (X-cess turi 1.1);
7. Stengtis kad šarmingumo koeficientas artėtų į 12 (X-cess turi 10.1);
8. Stengtis kad HTHS (dinaminis klampumas aukštoje temperatūroje) būtų ne mažesnis nei 3.5 (X-cess turi 3.7)
Tai kas parašyta apie Motul jokiu būdu nėra šio tepalo reklama - tai tiesiog mano pasirinkimas. Yra kitų tepalų, kurie turi identiškus parametrus - laisvė rinktis.
O nuo ko viskas prasidėjo? Pirmas impulsas susimąstymui buvo Castrol 5w-30, ACEA C3, supiltas dar nežinant kas ir kaip bei dėka gerų patarimų - sulfatinis peleningumas GAMINTOJAS NEPATEIKIA info, TBN - NEPATEIKIA info, HTHS - 2.9. Kai jį išpyliau po 6kkm, tai vaizdelis buvo labai ne koks...vanduo, tik juodas. Jau buvau pasiskaitęs kiek apie tepalus, ir supyliau Motul 8100 Eco-nergy 5W30 ACEA A5/B5 API SL/CF, sulfatinis peleningumas - 0.98, TBN - 10.3, HTHS - 3.4. Variklis iškart pradėjo dirbti žymiai švelniau - nusprendžiau kad tai buvo teisingas žingsnis. Šiuo metu jau susidėliojau sau logišką vaizdelį kas prie ko - paknisti teko nemažai kad susirasčiau reikiamą info. Beje, Castrol rekomenduojamas Discovery 3 tepalas Castrol 5W30 Magnatec API SM/CF, ACEA A1/B1, A5/B5 toli gražu nėra dyzeliui be DPF: sulfatinis peleningumas - 0.92, TBN - 8, HTHS - GAMINTOJAS NEPATEiKIA... kitoj specifikacijoj skaičiai jau kiti - mačiau bent 3 SKIRTINGAS 5W30 Magnatec specifikacijas :O Gal ne veltui Castrol paskutiniu metu keikiamas yra...
Tokie tai pamąstymai ir info, kuriais nusprendžiau pasidalinti - gal kam padės renkantis tepalus ir supratimui kas vyksta variklyje. Nežinau, ar tai padės mano varikliui gyventi ilgiau nei jam numatyta, bet bent būsiu tikras kad padariau viską kad jam būtų geriau :)
-
Pamiršau parašyti vieną svarbų dalyką:
BŪTINAI reikia nuolat kontroliuoti purkštukų balansą. Jei nors vienas purkštukas pila per daug, didelė tikimybė kad dalis nesudeginto dyzelino patenka į tepalą ir jį skiedžia bei žudo...
-
Ačiū, Vytai.
Informacija labai naudinga, nuo A iki Ž. Puikiai padirbėta.
-
Ačiū už info, o kaip kontroliuoti purkštukų darbą?
Kaip žinoti ar vienas neperpila perdaug?
Jei disko 3 yra 2005 metų vadinasi be DPF filtro?
-
Jei 2005 - be DPF vienareikšmiškai. Tą brudą pradėjo dėt 2007 metais. Purkštukų darbas - diagnostika kompu... O jei jau visai blogai, tai tepalo lygis kyla :D
-
Jai jau stipriai purkstukai uzeina uz balansa tai ismeta CHEK engine bet geriausia patikrint nors retkarciais su kompu del savo ramibes :)
-
JHo, iš tikro, jei užeina už ribų labai tai Check Engine garantuotas. Bet nemanyčiau kad verta jo laukti :):)
-
Jei auto be DPF, tai tepalo charakteristikos turėtų būti
5W30
ACEA: A5/B5
API: SL/CF
Jei automobilis gerai kuriasi, važiuoja, netrukčioja, nedetonuoja
ar yra kokia galimybė, kad purkštukai blogai dirba?
-
Turėtų būti pagal JLR rekomendacijas :) Ir Castrol :D
Aukščiau pabandžiau paaiškinti, kodėl tai nėra visai gerai, bet kiekvienas turi teisę pats rinktis, ką pilti. Beje, įdomumo ir pagalvojimo dėlei siūlau pasižiūrėti, kaip skiriasi to paties gamintojo 5W-30 alyvos parametrai paprastoms ir sportinėms alyvoms... Kur reikalingas geresnis tepimas manau klausimų nekyla :D
Be to, vien pasakymas 5W30 ACEA: A5/B5 API: SL/CF visiškai nieko nesako apie alyvos tepimo ir ilgaamžiškumo savybes. Tokių alyvų pas vieną ir tą patį gamintoją galima surasti bent kelias, o kur dar visa gamintojų gama... O jos visos skirsis sulfatiniu peleningumu, TBN ir HTHS indeksais, ir kartais labai stipriai. O kai kas (ne vien Castrol, yra ir kitų) netgi nenurodo kai kurių parametrų, ir žinok kaip ten yra. Todėl ir pabandžiau paaiškinti kas yra svarbu ir kodėl.
Dėl purkštukų - labai gali būti kad išoriškai tai niekaip nepasireikš. Pas mane po nupirkimo vienas nedapildavo, kitas šiek tiek perpildavo - po pakeitimo gal kiek sutrumpėjo sukimo starteriu laikas, ir viskas. Niekaip kitaip nesimatė ir nesijuto be diagnostikos.
-
Įdomumo dėlei, giliau paknisus sutinku nuomonių, kad mineraliniai tepalai yra geresni variklio ilgaamžiškumo požiūriu... :D Kol kas aš pats dar nesusidraugavau su tokia mintim....žiūrėsim, skaitysim.
-
Taigi, tepalas pakeistas į Motul Xcess 5W40. Sakau, kad efektas teigiams:
1. Išnyko kompensatorių caksėjimas iškart po užvedimo, kai Disko ilgiau pastovi;
2. Subjektyviai variklis dirba minkščiau ir tyliau.
Apibendrinti įspūdžiai pagal pylimo eilę:
Castrol 5W30 Edge Professional ACEA C3 - visiškas vanduo išpylant po 6kkm, džiaugiuos kad nevažiavau ilgiau su juo;
Motul Eco-nergy 5W30 ACEA A5/B5 - irgi skystas, bet po 10 kkm subjektyviai atrodė geriau, variklis po tepalo keitimo dirbo geriau ir švelniau nei su Castrol;
Motul X-cess 5W40 ACEA A3/B4 - žiūrėsim kaip bus po laikotarpio pabaigos, kol kas vien tik teigiami įspūdžiai.
-
Kol kas įspūdžiai nuo 5W-40 vis teigiami :)
Bet kadangi vis dar domiuosi šia tema, tai štai jums žiniai tikri tepalai dyzeliniams varikliams specialiai jiems sukurti:
Mobil Delvac 1 SHC 5W40
Idemitsu Zepro Diesel 5W-40
Ieškosiu ateičiai:)
-
Įdomumo dėlei :D
(http://s7.directupload.net/images/110225/2kvjohs6.jpg)
-
neesu castrol gerbejas, bet būkim biedni bet teisingi :) ši nuotrauka greičiausiai paimta ir kokio RU forumo, o kaip žinia ten padirbtos produkcijos yra labai daug, tai nėra ko lyginti pvz pirkta auto parduotuveje ar servise, su produkcija pirkta kur tarpuvarteje :) Sutinku, kad castrol produkcija paskutiniu metu girdima daugiau neigiamam kontekste, bet netikiu kad ant tiek blogai :)
-
Jo, paskutiniu metu kontekstas Castrol atžvilgiu tikrai nekoks. Šiaip sako kad tai abu kanistriukai pirkti JAV, tik skirtingose parduotuvėse... Nežinau, bet iliustracija iškalbinga :)
Asmeniškai mano praktiniai įspūdžiai irgi neigiami. O kadangi dar ir atlikau tam tikrą tiriamąjį darbą apie tepalus - tai man labai nepatiko tai, kad priklausomai nuo šalies to paties tepalo charakteristikos Castrol brošiūrose yra kiek kitokios. Ir čia didelis klausimas: KODĖL TAIP?? Na o dėl spalvos tai nežinia ir kaip čia pas mus yra, ir ką(kur pilstytą) gali nusipirkti...
-
Kol kas įspūdžiai nuo 5W-40 vis teigiami :)
Bet kadangi vis dar domiuosi šia tema, tai štai jums žiniai tikri tepalai dyzeliniams varikliams specialiai jiems sukurti:
Mobil Delvac 1 SHC 5W40
Idemitsu Zepro Diesel 5W-40
Ieškosiu ateičiai:)
galima organizuoti atvezima is Vokiečių, nes tai rinkai skirti produktai ne paslaptis yra geresnės kokybės. Užklausiu šitų abieju variantu ar yra ir kokios kainos.
-
Įdomi VMato nuomonė apie šitą alyvą:
Liqui Moly - Diesel Synthoil SAE 5W-40 (http://www.liqui-moly.de/liquimoly/mediendb.nsf/gfx2/1F71C219C495E9C0C12573B4005078CE/$file/1340%20Diesel%20Synthoil%20SAE%205W-40_EN.pdf)
-
Manau kad yra geresnių :) Nepatinka todėl kad nenurodo svarbių parametrų:
a)peleningumo (kitur radau kad yra 1.2?)
b)šarmingumo indekso TBN;
c)alyvos klampumo esant aukštai temperatūrai bei aukštam šlyties lygiui HTHS.
Jei slepia reiškia turi ką slėpti. Tiek. :)
-
TBN 9,6 mg KOH/g - toli nuo 12...
HTHS >3,5mPas - nezinau kaip interpretuoti
paskutinis post-as
http://forum.liquimoly.ru/topic/13399-toyota-lc-prado-30-diesel/page-3 (http://forum.liquimoly.ru/topic/13399-toyota-lc-prado-30-diesel/page-3)
nu jo. yra geresniu variantu
-
VMatai, ar gali pabūti vertėju(PDF) ?
http://www.oil-club.ru/forum/topic/8266-8266/ (http://www.oil-club.ru/forum/topic/8266-8266/)
Plz... :)
Apie Mobil1 Delvac 1 SHC аtsiliepia labai gerai.
-
Beveik vertimas su trumpais komentarais.
1) TBN 16 - LABAI geras rezultatas - tepalas žymiai ilgiau bus gyvas, nes susidarančių rūgščių poveikis ilgiau bus neutralizuojamas. Aš siūliau siekti 12, ką toli gražu ne kiekvienas tepalas gali pasiūlyti, o čia 16.
2) Stingimo temperatūra -50C - gerai žiemą. Tikėtina kad naudojami PAO (olefinų) priedai, žymiai pagerinantys alyvos žematemperatūrines savybes.
3) Peleningumas 1.7 (siūliau siekti 1.3, ko tikrai ne kiekviena alyva gali pasiūlyti šiais laikais) - fantastiškas rezultatas. Reiškia kiek šlamšto tepale gali būti nunešta emulsijos pavidalu iki tepalo filtro, o ne nusės ant tepimo kanalų sienelių.
4) Geras klampumas prie -30C - svarbu starteriui.
5) Tepalas geras dar ir tuo, kad gamintojas pasistengė sumažinti sieros kiekį tepale iki minimumo, nepaisant kad priedų kiekis yra įspūdingas sieros poveikiui sumažinti.
6) Dilimo modifikatoriai cinko-fosforo ir boro pagrindu , plovimo modifikatoriai (nuo tepimo kanalų sienelių) kalcio pagrindu. “Ekologiški” tepalų gamintojai praktiškai nebededa dilimo modifikatorių turinčių boro ir ypač fosforo, keičia juos visokiais “stebuklais”. Tuo tarpu fosforo junginiai tam reikalui yra tiesiog nepakeičiami ir niekas nieko doro vietoj jų dar nesugalvojo…
Nuo savęs dar pridėsiu - HTHS yra 3.8 .
Geriau šiek tiek yra tik Idemitsu, kadangi tai VISIŠKA sintetika esterių pagrindu - bet skirtumas ten jau neesminis gaunas.. O dar jo rasti kur klausimas. Nors Delvac 1 SHC (būtent SHC )- irgi klausimas.
-
VMatai, ačių labai.
Viskas pasaka. Esminis klausimas - iš kur gauti ? :)
-
Pats apie tai galvoju :P
-
Ieškom trečio kaip minimum - kažkur pavasariui:)
-
jei kalba apie 20L talpa tai sakyčiau maksimum trečio ;)
-
Jo - kalba apie 20l talpą :) Kažkaip sugebėjau nepaminėti.
-
O kokia kaina to "stebuklingai gero" tepalo?
-
20l apie 170EUR + siuntimas. Gal rasim ir pigiau kiek :)
-
Labai gera kaina, aš neseniai pasikeičiau tepalą variklyje,
bet, manau, jei ieškosit kompanjono pirkimui, pasirašyčiau
ant 6 litrų.
-
Tai kaip ir rašiau - pavasariui kažkur planuojam :)
-
Pasirašyčiau ir aš, bet keitimą numatau vasario mėn., prieš kelionę į Alpes. Tad liksiu prie Motul.
-
Dėja didesnė talpa tik 208L(1.432,77 €) :) Na nuo mūsų liks 2l, taigi dar sekančiam keitimui galėsi pirkti 4L vietoj 20L ;)
Iki to laiko mes suderinsim kanalą.
Dar anksti kalbėti, gal alyva pasirodys visai nekokia. Tfu tfu tfu :-X
Vyrai, gal turite draugu furistų, įdomu kokią alyvą jie pila ir iš kur ima ? Gal irgi nieko ;)
-
Dėl nekokia tai nereikia gąsdintis. Viskas su ja Ok. Renkam sekančius 3:):)
-
O, įdomu kur ji randasi pirkt? Griždamas iš Italijos Alpių planuoju maršrutą pro Šveicariją, rytinę Prancūziją iki Paryžiaus, pro to pro Belgiją, Vokietiją, gal pakeliui rasčiau :)
-
Na rimtai nežiūrėjau.
Pirmas pasitaikęs buvo Vokietijoje,bet adreso nerodo(e-parduotuvė).
Esu dar užklausęs Lt atstovų kainą. Bet kolkas tyla.
Jei atsakys, informuosiu ;)
-
Kelintas būčiau?
-
Dar sykį apie alyvas - prikabintas Excel failas.
1 lape - bendriniai alyvų SKIRTŲ dyzeliams (NE UNIVERSALIŲ!!) parametrai. Raudonai pažymėta kas yra gerai varikliams be DPF (nenagrinėju DPF atvejo, kol kas neaktualu :) ). Neatmestinas variantas, kad galima ir šias alyvas naudoti, nors jos ir skirtos krovininiams, yra žmonių kurie naudoja pvz. Motul Tekma;
2 lape - Oil club testai 5W40 alyvoms - išskirtos dvi alyvos, kurias norėčiau sau naudoti, vėlgi raudonai pažymėta kas yra labai gerai. Apie jas jau rašiau anksčiau;
3 lape - Oil club testai 5W30 alyvoms.
Viskas surūšiuota pagal gerumą -atkreipiu dėmesį - čia tik mano nuomonė. Palyginimus galit darytis patys.
[attachment deleted by admin]
-
tik toks pastebejimas, kad ne visi MAC'us naudoja :) Nes cia kazkokie specifiniai juju sistemos formatai, kaip suprantu.
-
sorry, tikėjaus kad užrašiau kaip Excelį :)
Pridedu PDF - visi turi matyti.
[attachment deleted by admin]
-
Pirkau šiandien tepalo 7 litrus, Kroon oil Asyntho 5w30 (API SL/CF | ACEA A3/B3, A3/B4 | GM LL-A-025/LL-B-025). Nebuvo kada ieškoti ko geresnio, o kadangi visą laiką į savo ankstesles toyotas pyliau šios markės tepalus ir nebuvo problemų, manau nepagadinsiu. Norėjau pirkt 5W40, bet pardavėjas primygtinai siūle būtent šitą, nes jis pagal gamintojo specifikacijas skirtas būtent šiam varikliui. Jei vasarą važiuosiu į Rusiją, atsivešiu sau Idemitsu Zepro Diesel 5W-40 20 litrų, nes pas mus tai visiška egzotika. Greičių dėžei kroon oil'o tepalas pasirodė brangus (9l su diiiidele nuolaida 300 pinigų). O gal tai normali kaina?
-
daug metu naudojau kroonoil, ant, sorry Dagriui, bet savo kailio patyriau problemele, kuria per ilga laika sukelia sie tepalai, todel daugiau nebeperku.
1.buvau istikimas sios alyvos naudotojas, bet per penkerius metus karteryje (ir ne tik) susirinko daug tirstu apnasu, padidejo stipriai tepalu sanaudos 1l/1000km (ne per 3-5 tepalu keitimus, daugiau laiko reikejo) speju ziedai pastrigo. Pradejau Shell pilti, po keliu keitimu sanaudos liko, bet sumazejo perpus. Problema buvo su Volvo 850GLT
2. europoje, isskyrus olandija, niekur sios alyvos pirkti nemaciau, reikejo papildymui nusipirkt, teko kito gamintojo maisyti, todel pasirinkau Shell, jos bet kurioje valstybeje lengviausiai gaunama.
-
Tas Kroonoil pagal parametrus visai nebloga alyva, jei tai teisybė. Na 5w30 tai jau kitas reikalas - visada siūlyčiau prisiminti, kad kai Disko pasirodė LR rekomendavo 5W40, o paskui kažkaip persigalvojo - tipo variklis atjaunėjo metams bėgant? :D Testų neradau, tai sunku pasakyti tiksliau. O 300 litų už alyvą į greičių dėžę tai dar pigiai.
-
ir po kokiu 5 kroonoil keitimu pasitikrint pravartu butu apnasas ant karterio sieneliu
-
RaimiB - o nepameni kokią Kroonoil alyvą naudojai?
-
Matau, kad šitas mano kroon oilas kandidatas į mano senąjį ir neužmušamą Yaris Verso :) . Kaip tik laikas keisti ateina. Pirkau nepaskaitęs šios temos, dabar būsiu protingesnis
-
RaimiB - o nepameni kokią Kroonoil alyvą naudojai?
ir mineralas ir sintetine, pusiau sintetiunes buvo, 5w40, 10w40, MB209-am kemperiui 15w40 naudojau, turiu su Dagriu gerus santykius, geras kainas tepalams turejau, visos masinos vaziavo su juo. Razuvanovas perspejo kazkada apie tokias galimas bedas, numojau, netikejau, kol Volvo tepalu ryti stipriai nepradejo kai alsuoklis uzako nuo tirsciu is alyvos, buvo padetas taskas.
-
Reiškia dar vienas gamintojas kažkokią velniavą su tepalais daro, ne tik LR rekomenduojamas...
Šiaip yra įtarimai, kad www.kroon-oil.com = www.vatoil.com = www.xenum.be . Beje, pagal stingimo temperatūrą (-40C) ir saugumo duomenų lapą Kroon oil Asyntho 5w30 yra grynas hidrokrekingas, o ne sintetika..
-
Dabar jau nuspręsta - keliaus į senąjį Yariką :) . Beje, o kas yra tas hidrokrekingas?
-
O dėl Idemitsu Zepro Diesel tepalų, arčiausiai jų yra Kaliningrade, gali būti , kad važiuosiu iki vasaros, bet tai tik sekančiam keitimui. O gal yra dažnai važiuojančių į Kaliningradą?
-
praeitais metais ziurėjau kaliningrade keliose pardėse, tai nebuvo net girdėje, bet butų galima patikrinti. Vaziuoju pats ten tik zvejoti, o kadangi su ziema taip kaip dabar tai nzn ar vaziuosiu artimu laiku. bet gali duoti uzsakyma ir paziūrės. Man aisku neaktualu, jau nes Vmatas DPFf pas mane atrado ;)
-
Hidrokrekingas - naftos (ir "otrabotkės" irgi) distiliavimas ir valymas, siekiant gauti alyvas. Šiuo metu pagal API specifikaciją išskiriami 5 alyvų gamybos būdai:
1. Mineralinės alyvos valymas tirpikliais
2. Mineralinės alyvos hidrokrekingas (pakartotinis distiliavimas) ir dalinis vaško pašalinimas
3. Pilnas mineralinės alyvos hidrokrekingas ir katalitinis vaško pašalinimas - pritemptinai laikoma kad šios alyvos jau yra "sintetinės"
4. Cheminė sintezė (polialfaolefinai – PAO) - čia jau tikrai sintetika
5. Cheminė sintezė, (esteriai, polialkilenglikoliai ir kt.)
Kainų skirtumas tarp I ir IV grupės alyvų gali siekti 4-10 kartų, o V grupei - dar daugiau... Parašymas Fully Synthetic ant talpos absoliučiai nieko nereiškia, tai gali būti tiesiog III grupės alyva. DAUGUMA gamintojų netgi negamina visų sudėtinių alyvos komponentų - pagamina bazinę I, II ar III grupės alyvą ir į ją supila standartinių priedų (modifikatorių)rinkinį ir uždeda gražius užrašus su žodžiais "Super", "Fully", "Multi" .. O kovoje už ekologiją trinties modifikatorių, ypač fosforo kiekis prieduose vis mažėja, alyvos klampumas ir tuo pačiu plėvelės storis 100C temperatūroje taip pat (čia aliuzija į 5W30) :D
-
i sona biski, apie zvejyba ten, mano siulytos kavinukes Fabai pazystamas savininkas nuskendo pries savaite :(
-
zinau ir leituvaičiai jau nebesiulo ant ledo nuvezt si sezona.
dėl tepalu, yra pajungti furistai kurie vaziuoja i maskva ir piteri, o kaliningade irgi bus paieskota.
-
Jei į Maskvą ir Piterį važiuoja, tai ten labai daug kur galima šio tepalo nupirkt.
http://www.idemitsu.ru/where-to-buy/store (http://www.idemitsu.ru/where-to-buy/store)
O Kaliningrade atstovai fiziniai asmenys ir kažkur užkampiuose :) .
Tik laukti nelabai galiu, ką manot apie XADO Atomic Oil 5W-30 SM/CF ?
-
Tik ne "stebuklingasis" XADO :O Patys stebuklus išranda, patys juos sertifikuoja, o Mobil ir kiti yra idiotai ir nieko nemoka.. :D Sorry, bet netikiu stebuklais, kuro įmagnetinimu, antgaliais ant išmetimo vamzdžio ir panašiai :D
Be to, jei ir pilti, tai tik į variklį su Euro5: TBN - 6.08, sulfatinis peleningumas - 0.68 :O Suvarysi naujus įdėklus, o gal ir kai ką daugiau kaip mat su šia alyva. Jei reikia skubiai - pilk Motul XCess 5W40 ir ramiai važiuosi. Kas yra TBN ir sulfatinis peleningumas yra išaiškinta 1 pranešime. Beje, trinties modifikatorių fosforo pagrindu turi beveik mažiausiai iš oil club tirtų alyvų, o pagal kalcio junginių, saugančių alyvą nuo oksidavimosi ir apnašų tepimo kanaluose kiekį taip pat gale yra...
-
Maniau, jei brangiau, tai geriau. Su Xado tai nepasitvirtina :) . Už Motulą jau apmokėjau.
Tarp stebuklingų tepalų savybių dar yra mėgstamas žodelis "nano", t.y. tinka viskam, nes niekas nesupranta. Ant Xado skardinės jo neradau, pagalvojau gal ir nieko :D . Bet vienu stebuklu tikiu: dvitaktis tepalas į dyzelį 250gr. į 50 litrų. Gal ir tai nesamonė?
-
Xado pagal savo parametrus eilinė LowSAPS alyva ir tiek. O visi nano, vita ir pan - marketingas tiems kas nežiūri į skaičius arba jų nesupranta. Čia kaip aliejus be cholesterolio :D
Dėl dvitakčio - tai nėra nesąmonė - bet be fanatizmo aišku. Pats naudoju :) Pilu maždaug 1:200, kaip ir anglai.
-
Prieš išvykdamas iš Livigno (Šiaurės Italija), užvakar užsukęs į kolonėlę užtikau 3 Disco (2 x Disco 3 + 1 x Disco 4). Kol pildėsi manasis bakas Shell dyzelino už 1.02 Eu (duty free zona), negalėjau nepašnekint anų važnyčiotojų , kogi jie renkasi. Pasirodo jie taipogi renkasi į pokatuškes, jų ankstesnių susitikimų foto galima rasti Disco3.co.uk. Ketino važiuoti snieguotais keliais, kurių šių metų Lombardijoj pilna. Tai va, paklausiau aš jų apie tepalus, tai atsakymai truputį pribloškė. Vienas Disco 3 savininkas turi jį nuo pirkimo iš salono 2008 m. Jis 2007-ųjų laidos, Euro 4, ir pila Castrol ir tik Castrol. Pravažiavęs arti 350 k km. Ir teigia jokių bėdų neturėjęs, nors žino info, kad Castrol'is nėra patikimas. Kitas, kas man labai patiko, pila Motul X-clean, na o 4-ojo Disco savininkas pila irgi Castrol'į, ir dėl variklio darbo nesuka galvos, nes cituoju:" I don't give a damn, mine's Disco's under warranty". Tai va, bakas mano prisipildė, palinkėjom vieni kitiems gero kelio ir ate :)
-
Iš Disko 3 UK forumo man irgi susidarė toks vaizdas, kad jie pernelyg nesusimąsto dėl to. Aš susimąstau dėl to, kad planuoju važiuoti į Rusiją, o ten kuras nėra toks besieris kaip kad reiktų rekomenduojamoms alyvoms. Na ir pinigai už geresnę alyvą nėra žymiai didesni už rekomenduojamą - o kapitalinio remonto kaina jei ką nepasirodys per maža. Beje - ne šiaip sau Ec keičia įdėklus - jei pamenu rašė kad pastebėjo dilimo žymes. Ir faktas kad su XCess variklis dirba tyliau ir kompensatoriai po užvedimo necaksi kaip pašėlę. Man to užtenka įsitikinimui kad darau gerai :)
-
O įdėklus nufotografuosiu ir įkelsiu
-
Labai įdomu. O gal galima ir dar nesurinktą variklį pažiūrėti :D
-
Rytoj nuo pietų išvažiuoju, grįšiu tik penktadienį vakare. Jei atsiras kokių eilinių problemėlių >:( ir variklis bus nesurinktas, tai - laisvai.
-
ši savaitgali patikrinti visi 3 adresai Kaliningrade, deja...
-
ispūdžiai pasikeitus tepalus is rekomenduojamu castrol 5w-30 i Idemitsu Zepro 5w-40.
Bandžiau daryti telefonu garso irasą kaip dirba saltas ir siltas variklis vienu ir prie kitu tepalu, bet vistik matyt telefonu irasyti skirtuma kuri girdi ausis yra nelabai imanoma.
didziausias skirtumas yra uzvedus salta varikli, siandien ryte buvo 0 laipsniu kai vedziau su Idemitsu tepalais, tai pirmas dalykas, kad nebuvo tradicinio variklio padrebėjimo, kuris pas mane buna, kai lauke minusas arba iki +1. kompencatoriu caksėjimas tik uzvedus varikli nurimo beveik is karto po uzvedimo, o prieš tai tikrai ilgiau budavo. karstu varikliu gal truputi minksciau dirba nei anksciau, bet labai didelio skirtumo nėra.
Faktas tas kad mano ausys nėra sertifikuotos ir kiti gal girdėtų kitaip. tačiau tepalo vaizdas seno berods 7 kkm pradirbusio buvo labai blogas, kaip sakė Vmatas - juodas vanduo.
-
O tai iš kur gavai ?
-
ilga paiesku ir logistikos istorija.
pagal sarasa duota su puslapyje apskambinus 40 parduotuviu Piteryje, tik 1 pasakė kad gali uzsisakyti, nes kaip supratau siu tepalu niekas nelaiko asortimente, nes rusiskais mastais matyt jie yra labai brangus. o ir rizika buvo uzsakinėjant, kad ne ta nupirks ar uzsisakys, nes parduotuvė tu tepalu nebuvo macius akyse, o meilo kur nusiust paveiksliuka galima butu neturi. Tada teko surasti furista kuris ten panasiai ten krovini veza, bet kadangi jis su fura negali i centra ivaziuoti, teko surasti kas is parduotuves nupirktu ir nuveztu iki jo, tada jis parveze, kadangi ne vilnietis teko vaziuoti pasiimti is jo ir t.t. Tiesa pinigus jam perduoti irgi teko vaziuoti iki sienos, nes jau stovėjo eilėje. Vnz ilgas kelias per kopas.
-
Paskaiciau placia ir idomia tema...
Susimasciau, kad ir as kaip kokis UK gyventojas "didn't give a damn"....o reiketu.
2009 RRS 3.6 TDV8 itariu, kad bus su DPF...Tepalai visada buvo tik Castrol 5W30. Daug cia geru patarimu tiems, kas be DPF.
O koki tepala patartumet piltis man?
-
skirtą varikliams su DPF... Ir keisti ne kas 20kkm, o kas 6-8 kkm. LowSAPS alyvos turi iki 25proc. mažiau priedų, lyginant su varikliams be DPF skirtomis alyvomis.
Asmeniškai pilčiau pvz.
Motul X-Clean 5w40
http://www.motul.com/system/product_descriptions/technical_data_sheets/53/original/8100_X-clean_5W-40_(GB).pdf?1370511661
arba
Motul Specific LL-04 5W40
http://www.motul.com/system/product_descriptions/technical_data_sheets/199/original/Specific%20LL-04%205W-40%20(GB).pdf?1323967432
Galima rasti kitų gamintojų alyvų 5W-40 su low SAPS, tiesiog pas Motul paieška patogi :) Ir pats esu Motul patenkintas.
Jei norisi kito gamintojo, reikia žiūrėti kad Sulfated ash ir TBN indeksai būtų ne didesni nei 0.8 proc. ir 7,5 mg KOH/g atitinkamai - tai yra alyvos skirtos varikliams su DPF.
-
Aciu uz issamu atsakyma. O jeigu ne Motul?
Kokia nuomone del sio tepalo: Mobil Super 3000 X1 5W-40?
-
Tai nėra lowSAPS alyva - nepatarčiau naudoti su DPF.
-
O sita : Mobil Delvac 1 LE 5W-30?
Jeigu vel nepatarsi, tada pilu rekomenduota Motul :) beje, kur Motul perkat ir gal yra geresnem kainom?
-
Tai nėra lowSAPS alyva - nepatarčiau naudoti su DPF.
As vis dar abejoju, ar tikrai DPF pas mane...nes vamzdziai gale tai suodini. Turiu kita masina su DPF, tai joje galiniai vamzdziai blizgantys ir be suodziu.
-
Parašyk man į PM VIN, tai rytoj pažiūrėsiu.
-
Galimas daiktas, kad DPF pašalintas.
-
Galimas daiktas, kad DPF pašalintas.
Kad nemanau, jog oficialus servisas tuo uzsiimtu. Kitu servisu dar nemate ;D bet po apsilankymo cia, supratau, kad daug ka dariau neteisingai... :P
-
Su lietuviškais oficialiais reikia labai atsargiai ir su didele kišene pageidautina:)
-
Jei 2005 - be DPF vienareikšmiškai. Tą brudą pradėjo dėt 2007 metais. Purkštukų darbas - diagnostika kompu... O jei jau visai blogai, tai tepalo lygis kyla :D
kapsciausi, radau, norejau patikslinti, kad 2006 metais jau lengvieji su DPF buvo, 2005 dar ne
-
Taip, DPF ėjo nuo tada, bet ne visi iki vieno.
Pagal VIN tavo RRS be DPF - tik džiaugtis :)
-
Taip, DPF ėjo nuo tada, bet ne visi iki vieno.
Pagal VIN tavo RRS be DPF - tik džiaugtis :)
Oba! Malonus netikėtumas! :) ačiū.
Tai tada Motul X-cess 5W-40 pilu. Oro, tepalo filrai kokie? Knecht man rodos neblogi, gal klystu? Patarkit kokius prie tepalù derint? ::)
-
Gal kokia nuomone turit susidare apie Petron tepalus? Galvuju 0W30 susipilti.
-
Konkrečiau? O tai paieška kažkokią egzotiką iš Filipinų rodo. Pavadinimas to ką žadi pilti?
-
Ko gero ne Petron o Petronas :D Syntium 5000 0w-30 ? Tipiškas vanduo varikliams su DPF.
-
Butent: Petronas Syntium 7000XS
-
Vanduo DPF su gražesniu pavadinimu :)
-
Nu, chebryte, dar viens variantas:
(WSS-M2C913-C), Repsol Elite Cosmos F Fuel Economy 5W30
Kokios nuomonės dėl tokio?
-
Cosmos :D ::)
Ką nori išburti? :) Toks pats vanduo. Užšala prie -36C - jokia ne sintetika o hidrokrekingas. Jei DPF nėra, pilk normalią alyvą ir neužsikabink ant marketinginių triukų "Fuel economy", "Multigrade", "Fully synthetic" ir kitų.
Va čia http://www.landroverklubas.lt/index.php?topic=433.msg5792#msg5792 sąrašas, kuo arčiau viršaus tuo geriau. 5W30 mano nuomone yra per skysta(1 poste išdėstyta kodėl), 10W40 gali sukelti problemų žiemą. Optimalus variantas - kažkas iš 5W40.
Jei yra DPF - vakar rašiau kaip rinktis. Deja, reikia taikytis su žemu TBN ir sulfatiniu peleningumu.
VISŲ ŽINIAI - TIKRA sintetika užšala prie -50C ir daugiau. Visa kita - marketingas.
Beje, sąraše išvardintos alyvos skirtos dyzeliams.
-
Toks pats pdf įprastinėms alyvoms. Pabaigoje alyvos varikliams su DPF.
[attachment deleted by admin]
-
Cosmos :D ::)
Ką nori išburti? :) Toks pats vanduo. Užšala prie -36C - jokia ne sintetika o hidrokrekingas. Jei DPF nėra, pilk normalią alyvą ir neužsikabink ant marketinginių triukų "Fuel economy", "Multigrade", "Fully synthetic" ir kitų.
VISŲ ŽINIAI - TIKRA sintetika užšala prie -50C ir daugiau.
Bandau suprasti ir priimti sprendima :) Iki tol per daug nesidomejau, o dbr paskaiciau Tavo postus, tada kreipiausi i biciuli, kuris tepalus parduoda Repsol, iki tol Motul i LT rinka atvede. Motul suvarte, sake, kad pigus ir nieko gero...Mobil dar blogiau...
Tai va, budamas zalias ir mazai ka suprasdamas tepaluose, bandau susivokt, tai ka pirkt ir ka pilt... :-[
Pasak biciulio, man 5W40 niekaip netinka. Plius pateike pvz., kaip kartais tirstesniu tepalu naudojimas gali pridaryti dideliu rupesciu - uzsikemsa tepalu kanalai, badauja variklis, tepalo siurblys pareina, kazkuriems varikliams netinka per "rugstus" tepalai, del ko prasideda korozija ir t.t. Ir pan.
:(
-
As irgi bandziau paskambinti vieniems tepalo importuotoju, tikiuosi gauti atsakymus kodel pilti 5W30 o ne 5W40. Man irgi uzklausus gal geriau imti 5W40 o ne 5W30 - 0W30 irgi nustebo nes klampa tik vienas is kriteriju kuris labai mazai apspredzia alyvos savybes. Tik gaila kad zmogus bilietieni ir nesinorejo labai kamantineti. Todel lauksim treciadienio kad daugiau kazka suzinoti.
-
Aš manau, kad tie zmonės kurie tik pardavinėja tepalus gali buti labai protingi pardavimuose ir pan, bet apie tepalus zinos tik tai ka jiems ju dileriai papasakoja. Kol savo akimis nepamaciau to juodo vandens (5w30) tai dar masciau gal viskas ten gerai. bet ačiū dievui ir Vmatui kad pasikeičiai tepalus i teisingus ir skirtumas tikrai jauciamas. Dabar esu ramus dėl savo variklio, nes prie tai pokatuskese vis neramu budavo, kad papildomu apkrovu gaves alkuninis neislaikys.
-
Justai, bet Tu kaip suprantu, kazkokio deficito prisipylei... ;D
Nenoriu taip sudetingai, kad paskui problemu tureti toki tepala atsivezti...Man labiau tiktu tai, kas i LT rinka jau atvezta.
-
Kiek žmonių tiek nuomonių:) Tai natūralu - svarbiausia turėti savo nuomonę ir suprasti kodėl. 5W-30 alyvos primygtinai pradėtos siūlyti po Kioto susitarimų(2005) dėl taršos mažinimo. Skystesnė alyva leidžia sutaupyti 1-2proc. kuro ir taip sumažinti taršą, bet... variklis jūsų ir jis gyvena trumpiau :D Įdomiausia yra tai, kad pvz. 2005/2006 LR rekomendavo kiek kitokios klasės alyvas, o paskui staiga viskas apsivertė - ir varikliams pradėjo tikti skystos alyvos:D Na o atsižvelgiant į natūralų nusidėvėjimą su amžium kaip tik reikia pilti tirštesnes, kad kompensuoti padidėjusius tarpelius tarp alkūninio ir įdėklų.
Mano nuomone aš išdėsčiau pakankamai daug argumentų - jūsų teisė rinktis. Mano pilama šiuo metu 5W40 alyva man patinka. Ir variklio garsas irgi.
Ir apie kokias rūgštis kalbam? Manyčiau apie tas, kurios susidaro degant dyzelinui ir kurių nesugeba sukompensuoti ACEA A5/B5 klasės vanduo? :D
-
Anksčiau vadovaudavaus tuo, ką nurodydavo vartotojo vadovas. Kadangi, VMatas ypatingai aiškiai aprašė kas, kaip ir kodėl, abejonių dėl pasirinkimo nebeliko. Ačiū Jam, ir kitiems siūlau vadovautis šiomis rekomendacijomis. Alternatyvų ieškojimas visada yra gerai, tačiau, ji turi būti labai argumentuota.
-
Nepretenduoju į "šventą" tiesą :) tiesiog susidėliojau pats sau logišką vaizdelį, tikrai nemažai skaičiau, susirinkau info kaip ir kas ir tikiu, kad neklystu. Jei kam nors tai padės - valio.
Tikėti alyvos pardavėjais, servisais ir pardavėjais salonuose nematau prasmės. Jie tiesos net nežino, o sako tai ką reikia sakyti, kiekvieni dėl savo paskatų arba tiesiog nežinojimo. Tikrą tiesą žino variklio projektuotojai, bet jie niekada to nepasakys, nes jų vadai jiems galvas nusukios.. Beje, jei gerai paieškoti, tai pvz. D3 2.7 dyzelis yra naudojamas Pežo ir Citroenuose - ir galima rasti įdomių rekomendacijų, kurios yra visiškai kitokios nei JLR.. :D
-
VMatai, gali dar pasidalint ziniomis - ar pour point reiskia uzsalimo rodikli?
Jeigu sulphated ashes rodiklis mazesnis uz 1.3 ar 1.1 tai yra gerai, ar blogai?
-
1. Taip.
2. Jei nėra DPF, geriau kad būtų daugiau arba lygu 1.3, ypač jei galvoje sukasi mintis važiuoti nuo keitimo iki keitimo daugiau nei 10kkm. Jei yra DPF niekaip neverta viršyti 0.8 - DPF brangiai kainuoja. Automatiškai neverta viršyti 10kkm nuo keitimo iki keitimo ir geriau pamiršti apie kurą iš neaiškių vietų.. Na nebent DPF išeliminuoti :)
-
Taigi, tepalas pakeistas į Motul Xcess 5W40. Sakau, kad efektas teigiams:
1. Išnyko kompensatorių caksėjimas iškart po užvedimo, kai Disko ilgiau pastovi;
2. Subjektyviai variklis dirba minkščiau ir tyliau.
Apibendrinti įspūdžiai pagal pylimo eilę:
Castrol 5W30 Edge Professional ACEA C3 - visiškas vanduo išpylant po 6kkm, džiaugiuos kad nevažiavau ilgiau su juo;
Motul Eco-nergy 5W30 ACEA A5/B5 - irgi skystas, bet po 10 kkm subjektyviai atrodė geriau, variklis po tepalo keitimo dirbo geriau ir švelniau nei su Castrol;
Motul X-cess 5W40 ACEA A3/B4 - žiūrėsim kaip bus po laikotarpio pabaigos, kol kas vien tik teigiami įspūdžiai.
Kada jau laikas Tau ispilti X-cess 5W40 ir pasidalinti ispudziais?
-
Įspūdžiai tokie:
Aišku juodas :D Bet ne toks skystas nei 5W30. Daugiau nieko įdomaus. Būtina keičiant tepalą su švirkštu ištraukti likutį po filtru (čia 2.7 dyzeliui, kitiems nepasakysiu) - kam iškart atskiesti naują alyvą otrabotke.
-
Juodas juk ir turi būti (net ir įpylus naujà tepalà, po 500km jis jau bus juodas), nes jei toks nebūtù, vadinasi neatlieka savo variklio plovimo nuo suodžiù f-jos ;)
Toks dar momentukas, vakar toliau gilinau savo menkas tepalo žinias, tai kalbėjau su autosporto mechanikais: patikino, kad naudojant 5W40 vietoj 5W30 nieko blogo tikriausiai nenutiks, variklio garsas be abejo, kad sumikštės, bet ilgainiuj gali atsirasti devėjimasis tuose variklio mazguose, iki kuriù tirštesnis tepalas nenukeliaus. O nenukeliaus dėl nepakankamo tepalo slėgio toliau nuo tepalo siurblio, t.y. slėgio daviklis stovi paprastai iškart už siurblio ir todėl "sako" kad su slėgiu viskas OK, tačiau toliau nuo siurblio slėgis nebematuojamas nors variklis gali badauti.
5W40 vietoj 5W30 gali tikti varikliams su labai didelėmis ridomis (virš 350k km).
Tai apsisprendžiau dėl 5W30 :)
Beliko gražiausià pakuotę išsirinkti ;D
P.S. Repsol nėra hydrocracking'as, bent jau tas kurį man siūlo. Ir užšalimo temp. tokia pati, kaip ir Motul -36 laipsniai.
-
Motul irgi hidrokrekingas :) Tik priedų jame daugiau, kadangi Xcess nėra skirtas varikliams su DPF. 2.7 variklyje daviklis stovi pakankamai toli nuo tepalo siurblio, po nakties lemputė su 5W30 gęsta per 3-4 sekundes(ir tai ne mano vieno pastebėjimai), su 5W40 - per 2-3 sekundes.
Dėl juodumo tai taip - čia normalu.
-
Idedu trumpa istrauka is atsakymo mano uzklausai, nenoredamas isskirti gamintojo kurie jie atstovauja, nes kitur minima nemazai konkretus gamintojas.
Tai ka man persiuntei - is esmes viskas gana teisingai surasyta, tik gal praleidziant dali apie trinties modifikatoriu veikima ir nutylint kad A5/B5 pagal apsauga varikliui (atsparumas oksidacijai ir pleveles tvirtumas) yra toks pats kaip A3/B4.
Jei zmogus perskaite ir isigilino ir dabar laikosi nuomones kad geriau 5W40 alyva – tebunie.
Beje cia atsakymas i pirma VMatas posta.
Beje dar vienas pastebejimas kalbant telefonu del 5W40 alyvos gamintojo perejimo prie 5W30. Mintis buvo tokia kad tais laikais tiesiog buvo visai kitos alyvos gaminimo technologijos ir nebuvo net issivaizduojami kai kurie alyvos pagerinimo parametrai uztikrinant tinkama tepima variklyje. Pastebejo kad tais laikais net C3 atitikimas atrodydavo kaip sunkiai pasiekiamas. Nenoriu gincytis kad pasiliekam visi prie 5W30. Bet manau logiska issakyta mintis dude apie variklio badavima tolimesniuose tepimo taskuose .
-
Dėl kitų technologijų tai čia užlenkė. Esmė trinties modifikatoriai(ką minėjau rašydamas, bet neišsiplėčiau per daug), kurių niekas dar neišmoko pakeisti. O į A5/B5 alyvas jų deda TIESIOG mažiau. Kad nebūtų vien Motul, prisegu palyginimą su Castrol. Gal skaičiai už save pakalbės? Dar yra HTHS parametras(dinaminis plėvelės stiprumas), bet Castrol jo paprastai nepateikia - ta va - jokia paslaptis kad jis pas A5/B5 jis paprastai yra prastesnis, reikia tik pakankamai daug pdf failų peržiūrėti kad tuo įsitikinti...
[attachment deleted by admin]
-
Kadangi iš hidraulikos turėjau 5 penkiabalėje sistemoje, įkišiu ir aš savo trigrąšį.
Galutinius tepimo taškus tirštesnė alyva pasieks geriau, nes bus sunkiau "iššvaistoma" pakeliui. Vidiniai hidrauliniai siurblio nuostoliai taip pat bus mažesni dėl tos pačios priežasties. Tepalo kiekis tepimo taškuose abiem atvejais bus vienodas arba didesnis naudojantiems tirštesnę alyvą. Skirtumas (hidraulinis) lyginant su skystesne alyva - aukštesnis slėgis tepimo sistemoje :) , tolygesnis tepalo pasiskirstymas :) ir labiau apkrautas tepalo siurblys :( .
-
Del bendro vaizdo i tikra BMW M3 pilamas 10 w 60 :) dar nepamirstam koki intervala LR gamintojas duoda tarp tepalu keitimo :D bet kuoks geras ar blogas tepalas jau seniai prasas savo savibes :( ;)
-
Tepalai pakeisti į Motul Eco-nergy 5W30.
Įspūdžiai labai geri, bet gal ne tiek dėl tepalu, kiek dėl Olego (www.landrovergarazas.lt) profesionalumo 8) (išbandyta, rekomenduojama, greitas ir labai geras aptarnavimas).
Šiaip, skirtumo nepajutau jokio po tepalu pakeitimo, variklis kaip dirbo tyliai ir lygiai, taip ir dirba, bet širdyje ramiau ;D
Jei neparduosiu auto, keisiu tepalus po 12.000km.
-
šiek tiek į temą
http://bmwservice.livejournal.com/19592.html
gero skaitymo :D
-
Geras straipsnis, beveik kaip VMato :)
-
Pakliuvo tinkle toks tepalų testukas
http://youtu.be/BzwTlJkOfKY
Įdomu ar verta, to džiaugsmo yra ir Lietuvoje, ir ne toks jau brangus
http://www.alyva.lt/automobiliams/varikline-alyva/bardahl-xtc-rs-5w40-5l
-
Užšąla prie -33C - jokia čia ne sintetika - pamiršk. Reikalingų tikslesniam įvertinimui parametrų net nepateikia. Hidrokrekingas ir tiek.
Be kita ko, šeštadienį sau keičiau tepalus, tai net Olegas kuris jau daug tokių procedūrų darė buvo nustebęs:) Buvo Idemitsu Zepro, tai kai atsiurbinėjom seną tepalą iš filtro duobės, ant švirkšto sienelių jokių suodžių neliko - visi suodžiai kaip ir priklauso gerai alyvai kartu su ja ir pasišalino.
-
Užšąla prie -33C - jokia čia ne sintetika - pamiršk. Reikalingų tikslesniam įvertinimui parametrų net nepateikia. Hidrokrekingas ir tiek.
Be kita ko, šeštadienį sau keičiau tepalus, tai net Olegas kuris jau daug tokių procedūrų darė buvo nustebęs:) Buvo Idemitsu Zepro, tai kai atsiurbinėjom seną tepalą iš filtro duobės, ant švirkšto sienelių jokių suodžių neliko - visi suodžiai kaip ir priklauso gerai alyvai kartu su ja ir pasišalino.
O iš kur tu Idemitsu gavai?
-
Sunkiai pavyko gaut...vienkartinis atvežimas praktiškai buvo. Bet Mobil 1 Delvac SHC niekuo ne blogesnis - parametrai praktiškai nesiskiria.
-
Tokį gaila nupilinėt :)
-
Na nepaisant gerumo keičiu kas 10kkm ir tiek. Su Delvac tirai važiuoja po 100kkm - kas nori gali bandyt ir su Disko :) Šiaip su Delvac kol kas geri labai įspūdžiai.
-
Bet aparatėlis iš vaizdelio geras, vertėtų pasigamint :). Beje, o kur naudotus tepalus dedate, pas mane kanistriukuose prisikaupė :)
-
ŽalioRR paklausk.
-
Linksmai ir suprantamai apie tepalus:
https://www.youtube.com/watch?v=ekSaS2WQ4_Y
-
Aptikau lyg ir neblogą gamintoją, kaip man pasirodė. Rusijoje jis ir Idemitsu viename lygyje, tik pas mus Idemitsu dieną su žiburiu nerasi o šis Lietuvoje atstovą turi. Kokios būtų pastabos?
http://www.eneos-baltics.com/alyva/eneos-alyva-sustina-5w40/product/?id=84
http://www.eneos-baltics.com/alyva/eneos-alyva-premium-hyper-5w40/product/?id=63
-
girdejau labai nekokiu atliepimu apie si tepalą. paskutinis buvo toks - norėjau pirkti naudota katerio variklį ir su pardavėju susitikom Laivyno servise patikrinimui, meistras pamates eneos lipduka ant variklio, pasakė, kad greičiausia net nevebeverta tikrinti... beja viriklio nenupirkau, nes pasirodė nelabai gyvas ;)
dar prisiminiau, kad kolegos naudojasi, tokio žmogaus paslaugomis kur atvaziuoja ir darba, paima masina sutvarko ka reikia ir gražina. tai buvo kolegos prašymas keisti i Eneos tepalus, tai sake, jei labai nori pakeisiu, bet veliau pretenzijų nepriimsiu, nors siaip supila tepalus to gamintojo kurio paprašai.
-
Abi nieko gero. Parametrai net arti negulėjo šalia Idemitsu arba Delvac'o.Galima pilti turintiems DPF :)
-
Tiesą sakant, man rusai vietoje Idemitsu Zepro diesel siūlė šitą
http://shop.eneosoil.ru/product.php?id_product=21
-
Šitas jau geriau atrodo. Keista tik kad nerandu jo pas Eneos... Ir neranfdu pilno duomenų lapo. Na ir kad 100% sintetika tai ne visai tiesa... Užšala prie -42C - hidrokrekingas.
-
Aišku, ne variantas. Gerai, kad Čeliabinske jo nepirkau už tą pačią kainą kaip Zepro Diesel
-
As tai kolkas pisileku Motul gerbeju ! ;D
-
Motul arba Xado
-
Xado?? Stebuklingai užaugina naują sluoksnį ant įdėklų? Nu nu...
-
Jo jo nuo Xado net žvakių tarpeliai tampa idealūs.. O jei rimtai, neblogas tepalas.
-
Sūnus sau į Jaguarą įsipylė priedą
http://www.alyva.lt/automobiliams/varikline-alyva/bardahl-full-metal-400ml
sako, kad variklis žymiai tyliau dirba. Tiesą sakant, nežinau, gal tai placebo efektas visokių gražių video prisižiūrėjus, bet aš sau taip pat nusipirkau, tik dar neužpyliau
https://www.youtube.com/watch?v=hzHGSId7_Lc
-
Nepulkite i glebi pagundoms. Atklausiau paskaita apie super RVS galias ir uzsipyliau. Finale: variklis garazo kampe voliojasi ir nei ismesti nei parduoti.. :)
-
Aš žinau vieną,jai varikliai su turbo tai pilkite normalų tepalą ir nematysite problemų,o eksperimentuokite su benzininiais atmosferiniai varikliais.
-
Svarbu bendra variklio prieziura. Priedus manau galima naudoti tik "beveik mirusiam" motorui. Su viltimi, kad dar "pratems" sezona kita. Tiesa maniskiui po RVS uzpylimo ir traukos daugiau atsirado ir garsas sumazejo.. savaitei :)
-
Priedus paprastai naudoja prieš pardavimą...o po to kad ir tvanas :)
-
Po kapitalinio supilta šita alyva. Servisas tikina, kad šitą alyvą pila visiems LR, kuriuos aptarnauja.
http://www.shell.com/motorist/oils-lubricants/helix-for-cars/helix-fully-synthetic/shell-helix-ultra-professional-af-5w-30.html
-
Savo nuomonę sakiau pirmam poste ir ji nepasikeitė, tuo labiau apie A5/B5 alyvas. Palinkėsiu tik sėkmės važinėjant. Aišku kol garantija tai kitos ir neitų pilti..
-
Pilam Motul ,keičiam kas 10 000 km ir nesukam galvos......
-
Paskaitinėjau, karštose vietovėse gyvenantys D3 savininkai giria šį tepalą (parduodamas ir Lietuvoje)
http://www.oltrade.lt/lt/alyvos-ir-tepalai/sunkvezimiu-ir-komercinio-transporto-variklines-alyvos/alyva-mobil-delvac-xhp-extra-10w-40-20l.html
Gal ir neblogas variantas vasarai?
-
Geras.
-
Range Roveriui 5,0 supercharge rekomendojamas tepalas 5w20 :-))
-
O kiek į tokį agregatą reik įpilt?
-
8 litr
-
Be reklamos.
Siuo metu pilu situos. Pravaziuota su jais buvo apie 8000km. Taip karteris atrodo is vidaus naudojant siuos tepalus. Kai kas paklaus: o koks jis buvo pries tai kai naudojau kitus tepalus? Atsakymas: nezinau. Ar is siu nuotrauku galima ka nors spresti apie tepalo kokybe, negaliu atsakyti. Tai ne mano stiprioji puse. Manau, kad yra zmoniu daug geriau nusimananciu, negu as.
(http://s19.postimg.org/62a0rh0v7/Delvac.jpg)
(http://s19.postimg.org/xe59st5lv/DSCF7149.jpg)
(http://s19.postimg.org/n5csmzhk3/DSCF7150.jpg)
(http://s19.postimg.org/4eavctmzn/DSCF7151.jpg)
(http://s19.postimg.org/pch1awmub/DSCF7154.jpg)
-
Darau išvadą kad mano postų apie tepalus neskaitei jei klausi :D
Teisingas pasirinkimas :)
-
;) Skaiciau ir tavo ir daug kitu. Dar pries tai, kaip pats parasiai ta straipsni, buvau issinagrinejas tas "mistines" raides kurios "reklamos tikslais" yra rasomos ant pakuociu kur nors ten ant pacios apacios. Ir tokiu sriftu, kad printeris turbut jau fiziskai mazesniu negali parasyti. :D Tiesiog siais laikais yra didelis informacijos perteklius ir kiekvienas gamintojas nori buti geresnis ir irodineja, kad jo tai tas produktas kurio tau reikia >:(
O tavo straipsnyje radau tai kas man sutapo su mano informacija ir to man uzteko. Kartais i viska, man reikia truputi paprasciau ziureti. ;)
-
Sveiki,
Planuoju nuo rytojaus prisijungti prie Jūsų gretų, Bet perskaičius 1/2 forumo net žandikauliai atvipo, todėl kad nebūtų kaip kolegai kur virvutę ir prie upės išeities eit ieškot. Norėčiau patikslinimo mano įsigyjamo D3 automobilio pagal VIN variklio tepalo pasirinkimą. yra PDF gaudyklė ar ne? Tech apžiūrų centre Kaune sakė kad yra kiti sakė kad nėra. Gal galėtumėt pamačyt? Prisiskaitęs forumo net auto palikau Kaune ir planuoju su tralu is Kauno vežtis, nors iš pradžių planavau kur tai Kaune pasikeist kad nebūtų šposų kelionėje į Žemaitiją. Gal p. VMatas pagal VIN pagelbėtų?
Dėkoju
-
Atsakiau AŽ.
-
https://youtu.be/-_OmY4r6_O0
https://youtu.be/p0Eaaupwi1c
-
Nesuprantu rusiškai, galima reziume?
-
Nei juoktis, nei verkti.
O jei rimtai, tai cia visas pasakojimas, kad mes stipriai permokame uz tepalus. Yra tik keletas tepalu gamintoju o visi kiti pas juos perka. Parsiveza, sumaiso, uzraso savo pavadinima, kaina ir i prekyba.
Apie klasifikacija, tai siuo metu kiek supratau su raidemis "SN" ir "PAO".Jei tokius tepalus radai, tai pasiseke ;)
Reziume: ne viena knyga reikia perskaityti, kad suprastum kas ka reiskia.
-
Kad tai surast pirmiausia žiūrim į užšalimo temperatūrą.. Jei užšąla prie >-50C tai ir bus TIKRA sintetika, su PAO ir esteriais. Tada žiūrim į parametrus, vien SN per mažai. Visa kita ir arti negulėjo... bet surasti tikrai sudėtinga.
-
Pastabos dėl tepalo klampumo ir tinkamumo mūsų PSA varikliams
https://www.drive2.ru/l/479396416632914368/
-
Parašinėjimai apie nieką šiaip sau apskritai... neišplaukia jokia rekomendacija o kokį gi tepalą galų gale rinktis ir kodėl. Ir beje - klampumo priklausomybės grafikas yra tolokai nuo tikrovės.. tepalo temperatūra kelionės metu buvo max apie 120C kai aplinkoje buvo +39C...
-
Pamąstymui, kodėl 5W30 yra blogai:
http://www.viscopedia.com/viscosity-tables/substances/engine-oil/
-
Del tepalu skirtu varikliui kaip ir galima susidaryti nuomone o kaip del tu kurie skirti greiciu dezei, tiltams? Gal kas turite sukaupe geros informacijos? Ka rekomenduotumete pilti? Tikrai butu idomu :)
-
Tiltams ir mechaninei dėžei esminio skirtumo nėra, svarbu kad neužšaltų jei kažkur į šiaurę dumti. Automatui bei reguktoriui priklauso dar ir nuo temperatūrų bei važiavimo stiliaus, bei automato amžiaus. Kuo aplinkos temperatūra yra aukštesnė, bei dėžė senesnė tuo labiau reiktų žiūrėti į tepalo klampumo parametrus prie 100C. Na bet jei jau dėžė slidinėja tai remontuoti reikia, tepalas padės tik laikinai:)
Be reklamos - sau pilu Motul į visus tuos reikalus.
-
Rusijoje landroveristai labai gyrė šitą varikliui:
https://www.rymax-lubricants.com/products/lemans-rs-sae-5w-40/
O greičių dėžei sakė, kad nuo Motul sugrįžo prie tokio ir labai jį gyrė
(http://i68.tinypic.com/2qao02r.jpg)
-
LeMans RS SAE 5W/40 toks pats hidrokrekingas kaip ir visi kiti panašūs. Prie Idemitsu ar Mobil SHC ir arti nestovėjo.
Yokki ATF gal ir nieko - klampumas prie 100C aukštesnis net nei Motul MultiAtF.
-
Idemitsu jie taip dievina, tik kaina, kaip jie pasakė - ne kasdieniam vartojimui :)
-
Tikra sintetika = kaina.
-
Šitą kas nors bandėt?
https://xado.lt/alyvos/automobili-variklin-s-alyvos/sintetin-s-variklin-s-alyvos/xado-atomic-oil-5w-40-sl-cf
-
Apie transmisijos alyvas čia daugiau nerašom ! Tam yra transmisijos skyrius.
-
Eilinė gerai perreklamuota alyva su vidutiniais parametrais. Tarp kitko, jei būtų pagaminta polialfaolefinų pagrindu tai stingtų(užšaltų) maždaug prie -54/56C.
-
Kur, vyrai, Lietuvoje randat Mobil Delvac SHC 5w 40? Kažkaip man jos nepavyksta rast, tik pagal užsakymą.
-
Tik pagal užsakymą :) Ne Lietuvoj irgi.
Galima tokį naudot: https://www.mobil.com/English-GB/Commercial-Vehicle-Lube/pds/GLXXMobil-Delvac-XHP-Extra-10W40
-
10W 40?
O kaip šita?
https://www.mobil.com/English-GB/Passenger-Vehicle-Lube/pds/GLXXMobil-Super-3000-X1-5W40
-
Ne, tik tie du aukščiau - daugiau nieko padoraus nėr.. Dar galima Idemitsu, bet Europoj jo išvis neįmanoma gaut. 10W kai tokios žiemos nieko baisaus.
-
Šito irgi be išankstinio užsakymo nepavyksta rast.
-
Šitą pernai pirkau per alyva.lt, tačiau šiemet jo jau pas juos nebėra :(. Tarp kitko, vienas iš diskoveristų Ufoje pilą šitą tiek žiemą tiek vasarą, sako koks skirtumas, jei prieš važiavimą variklį pašildai :)
-
Na o žiemos ten žymiai rimtesnės :)
-
Sau dabar ipiliau i varikli toki http://shop.repsoloil.lt/index.php?view=preview&id=10
-
Parametrai - būna blogiau. Panašu į tikrą sintetiką arba hidrokrekingas + PAO. Bet sau nepilčiau :)
-
Kur, vyrai, Lietuvoje randat Mobil Delvac SHC 5w 40? Kažkaip man jos nepavyksta rast, tik pagal užsakymą.
Tokius tepalus buvau rades Kaune. http://www.pmarkevicius.lt/
Beda buvo tame, kad pagal uzsakyma ir minimalus kiekis 200L. Nepasirasiau.
Po LAAAAABAI ilgu ir nuobodziu ieskojimu radau dar pas vienus, bet cia jau kalbu apie Vokietija. Tie man pasiule, minimalus kiekis 20L. Esu prikabines nuotrauka. Mantosi kokioje taroje jie supilstyti. Dabar is ju visa laika ir perku. Pristato per 3-4 darbo dienas. Ar jie gali siusti ir ar siuncia i LT, as nezinau.
Pries savaite buvau gryzes i LT. Jei buciau zinojes, buciau parvezes.
-
Markevicius uzsako ir po 20 l. Beda ta, kad laukt reikia iki 3 savaiciu.
-
Kas per bėda? Juk daugmaž iš anksto žinai kada tepalus keisi? Čiagi ne koks nors netikėtas gedimas...
-
Markevicius uzsako ir po 20 l. Beda ta, kad laukt reikia iki 3 savaiciu.
Gal jau laikas keisti? Galiu atseikėti normą. Rytoj ryte varau į Kėdainius, galėčiau pakeliui užvežti
-
Ačiū už ištiestą pagalbos ranką. Tačiau nereikia - vakar prigriebiau Mobil Delvac XHP Extra 10W-40 pakuotę.
O bėda yra ta, kad už 10 dienų nusimato kelionė 2500 km. Keisti laikantis 10 k km tvarkos už ~ 1000 km, tad alyvos laukti 3 savaites negaliu.
-
Pasikeičiau tepalą, liko vienam kartui, pradėjau ieškoti. Kur pirkau anksčiau ano jau nebėra, gal pas Mobil ženklinimas pasikeitė, radau tokį, lyg ir geras pagal pradinius duomenis
http://www.alyva.lt/automobiliams/varikline-alyva/mobil-super-3000-x1-5w40-20l
-
Delvac užsako ir po 20 litru. Bent jau Kaune.
-
O kokios įmonės pagalba galima tai atlikti?
-
pmarkevicius.lt
-
http://www.alyva.lt/automobiliams/varikline-alyva/mobil-super-3000-x1-5w40-20l
Vidutiniokas.
-
Vienam forume radau labai gerus atsiliepimus apie
http://www.oilchoice.ru/viewtopic.php?t=440
Parametrai iš tiesų man pasirodė geri. Gaminamas lyg ir ne Rusijoje o kažkur Europoje, bet kainos neradau
-
Panasu kad musu varykliam tepalas ne panaceja. :( O aguonijos pratesimas. :)
-
as taip pagalvojau su savo šviesaus proto galva :) ir nusprendziau :) ar tikrai taip svarbu siuo metu kokius tepalus pilam i savo 8+ metu senumo masinas? :) jei gamintojas taiko 2014-2017 metu technologijas tai 2006+ auto motorai turetu ryt beleka :)
-
Kaip tik svarbu, kuo senesnė mašina, tuo svarbesnės darosi smulkmenos (jei jas galima taip vadinti)
-
Tepalas sintetika, bet kiti parametraine ypatingi..
O dėl tepalų technologijų tai apart žodelių nano, super, multi ir pan jau gal 20 metų kaip niekas nieko gudraus neišrado. Priedai tie patys, skiriasi tik jų kiekis mažėjimo linkme ekologijos dėlei. Ir dażniausiai priedai kurie yra geri varikliui kenkia ekologijai - automatu jų kiekis yra mażinamas...
-
Kaip gyvenimas parodė - tepalai yra tik dalis tiesos :)
150 000 km pyliau tik Motul kas 10 k km, ir užkalė, sutvarkė - įpylė, ką rekomendavo gamintojas - vėl užkalė.
O priežastis galima burt tik iš tirščių.
Visgi pranešimai, kad Land Rover vieni nepatikimiausių ne iš piršto laužti :)
-
Motul tai Motul - yra geresnių.. bet ne tik tepale esmė. Šią vasarą kelionėje stebējau tepalo temperatūrą - o ji gali šoktelti iki 120C ir net daugiau priklausomai nuo greičio ir apkrovos. Tai va - važiuojant iki 120km/h tepalo temperatūra svyruoja maždaug tarp 105 ir 118-119 C, ir tai kai radiatorius išplautas nuo šiukšlių. O jei ne? Tepalo parametrai GARANTUOJAMI 105C.. Važiuojant greičiau - temperatūra bus dar didesnė. Kuo temperatūra aukštesnė tuo tepalas skystesnis ir tepimas blogesnis.
Ką tikrai reikia keikt tai Fordą - jie projektavo ir gamino šitą variklį PSA użsakymu. Beje, FL2 dedamas Fordo vsriklis irgi nepasižymi patikimumu...
-
akivaizdu, kad variklio ilgaamžiškumui groja gerokai daugiau faktorių nei tik tepalai. Tas pats, kaip šiandien delfis rašo, kad mirė paskutinis žmogus gyvenęs dar 19 amžiuje, o ilgaamžiškumo paslaptis, kad ji valgė be gavo daug kiaušinių :) Nu mirk iš juoko, tai ką, dabar visiems pult valgyt kiaušinių ir ilgai ilgai gyvensim?
-
nea, vakystėje reikėjo pradėt valgyt daug kiaušinių, vėlu dabar...
-
::)Sveiki, esu naujokas cia, todel ir paklausiu kaip "zalias". ..Arteja laikas keisti tepalus savo masiniukui RRS 2,7l . Ka patartumet is rimtesniu gamintoju? Domina ne tik variklio alyva bet ir dezes.
-
Gera kaina ir greičiausiai gaunamas varikliui
https://www.oltrade.lt/lt/alyvos-ir-tepalai/sunkvezimiu-ir-komercinio-transporto-variklines-alyvos/alyva-mobil-delvac-xhp-extra-10w-40-20l.html
-
Gal ir daug skeptiku pasitaiko, bet yra daug tiesos.
1 dalis
https://www.youtube.com/watch?v=7sZa7tXBxbg
2 dalis
https://www.youtube.com/watch?v=GG8felWQepE
-
Chebra, manau gera naujiena tiems vertina gerą alyvą...
Šiandien užeinu į autoaibę ir ką matau.. ?
Ogi išliaupsintą Idemitsu Zepro 5w-30...
(http://www.opium.lt/images/landrover/IMG_3031.JPG)
(http://www.opium.lt/images/landrover/IMG_8438.JPG)
(http://www.opium.lt/images/landrover/IMG_8439.JPG)
P.S. Turiu Mobil1 Delvac SHC 20L kanistroj, jei kam reikia kreipkitės(tik klubo nariams :P)
-
Kad būtų išliaupsintas turėtų rašyti 5w-40 Diesel...
-
Gal ir daug skeptiku pasitaiko, bet yra daug tiesos.
1 dalis
https://www.youtube.com/watch?v=7sZa7tXBxbg
2 dalis
https://www.youtube.com/watch?v=GG8felWQepE
Tepalu , skirtu Rusijos rinkai , ar daromu testu ten , negalima taikyti mums,... Nes net musu rinkoje neaiskios kilmes alyvos buna ,,,o ten ,,,,,,
-
Nekreipiant dėmesio į šiuos filmukus apie nieką kaip tik Rusijoje galima surasti informacijos apie tepalus kurios kitur tiesiog nėra. Kas dėl tepalų skirtų Rusijos rinkai tai reiktų žiūrėt į Lukoil, Rosneft, Gazprom, THK gaminamus tepalus :) Gal nuskambės kiek juokingai - bet tarp jų gaminamų alyvų yra visai neblogų. Idemitsu Zepro 5W-40 Diesel ar Mobil 1 Delvac SHC 5W-40 bei dar keletas kitų tai vieninteliai normalesni išlikę žinomų koncernų tepalai pasaulinėje rinkoje ir tikrai nėra skirti vien Rusijos rinkai - neklaidinkim žmonių. O kad padirbtų ten yra - na gal ir daugiau, bet su tuo tai kiekvienoj šaly galima susitikti - juk tai kažkam tiesiog biznis su didele marža...
-
ot VMatas, prisikabimo prie vieno skaičiuko 🙂 O jei rimtai tai praleidau šį svarbų faktą. Soriukas, kaip sakoma ;)
-
Na papildomai dar reiktų susirūpinti kad tai yra C2 (ACEA) klasės alyva... ir magiškom raidelėm DPF... :D
-
https://www.alyva.lt/sunkiajam-transportui/sunkiasvorio-transporto-variklio-alyva/teboil-super-hpd-ecv-sae-10w40-20l?sort=p.price&order=ASC (https://www.alyva.lt/sunkiajam-transportui/sunkiasvorio-transporto-variklio-alyva/teboil-super-hpd-ecv-sae-10w40-20l?sort=p.price&order=ASC)
https://estmade.ee/wp-content/uploads/2020/04/Teboil-Super-HPD-ECV-10W-40-and-15W-40ENG.pdf (https://estmade.ee/wp-content/uploads/2020/04/Teboil-Super-HPD-ECV-10W-40-and-15W-40ENG.pdf)
Mano senajam traktoriui puiki, manau ir Disko visai neblogai tiktų
-
Sveiki, gal galite rekomenduoti kokybišką alyvą dėžei Land Rover Sport 3l dyzeliui? :)
-
Jei religija kitaip neleidžia(pvz. viskas tik originalu) - ieškom ZF Lifeguard alyvos. Jei religija netrukdo - einam pas patinkantį alyvos gamintoją ir žiūrim rekomenduojamas alyvas savo auto.