Lietuvos Land Rover forumas
Pagal modelius => Defender modeliai => Temą sukūrė: Pelkinis on Rugsėjo 21, 2015, 22:47:22
-
Sveiki,
Reikia pagelbėti žmogui iš netolimos baltosios šalies. Labai nori čipuoti (sukelti galią) Defa TD5, 2006. Gal kas bandėte? Ar verta, ar saugu? Kas galėtų tai atlikti?
Michail
-
Yra galimybė tai pasidaryti ir pačiam http://www.landroverklubas.lt/index.php?topic=974.msg8157#msg8157 (http://www.landroverklubas.lt/index.php?topic=974.msg8157#msg8157)
Jei pas mane būtų toks variklis, bandyčiau :)
-
Ramūnas iš 4x4 service man kažkada siūlė ir žinau, kad pats savo defą buvo čipavęs.
-
Buvau uzvaziavias pas juos: http://www.vimota.lt/
https://www.google.com/maps/place/Taikos+pr.+94P,+Kaunas+51194,+Lithuania/@54.9155403,24.0023663,18z/data=!3m1!1e3!4m2!3m1!1s0x46e718470e86ecf5:0xf1c3cb363fc36f54
klausiau ar galite man padaryti. Sake gali. Paskirtu laika ir pirmyn. Sakau, jei nepatiks, kas tada? Atstatysime viska atgal. Tai tiek. Ramunas is 4x4 irgi tada turejo cipuota, bet minejo, kad pas kitus dare.
-
www.galingas.lt gali:
http://www.galingas.lt/landrover-chiptuning
-
su td 5 nera taip paprastai priklauso nuo versijos Ramunas is 4x4 pats necipuoja ! Galingas irgi daznai gribus pjauna del Vimoto nezinau bet ira jau keleta Td 5 dar niekas nesugebejo uzcipuot ! dar blogiausia po kreivo cipavimo islenda idomiu problemu :) tai siuliciau labai atidziai uzklausinet apie cipa ir juo pasekmes !
-
su td 5 nera taip paprastai priklauso nuo versijos Ramunas is 4x4 pats necipuoja ! Galingas irgi daznai gribus pjauna del Vimoto nezinau bet ira jau keleta Td 5 dar niekas nesugebejo uzcipuot ! dar blogiausia po kreivo cipavimo islenda idomiu problemu :) tai siuliciau labai atidziai uzklausinet apie cipa ir juo pasekmes !
Kokios problemos išlindo?
-
su td 5 nera taip paprastai priklauso nuo versijos Ramunas is 4x4 pats necipuoja ! Galingas irgi daznai gribus pjauna del Vimoto nezinau bet ira jau keleta Td 5 dar niekas nesugebejo uzcipuot ! dar blogiausia po kreivo cipavimo islenda idomiu problemu :) tai siuliciau labai atidziai uzklausinet apie cipa ir juo pasekmes !
O kaip su 300TDi? Islenda kokiu bedu su cipavimu?
-
Aš maniau, kad Td5 kaip tik lengvai "užsukamas" ir čia vienas iš kriterijų buvo perkant td5 defą. Kad Ramūnas nedaro žinau, sakydamas, kad jis siūlė turėjau galvoje, kad sakė, jog verta ir žino kur daro :)
O Tdi300 galia galima kelti labiau mechaniskais budais, chipuoti galimybes nera :)
-
TD5 norint čipuoti visi sensoriai, kuro sistema turi veikti kaip laikrodis, kad nelįstų problemos. Na ir garsusis purkštukų laidynas... :D TDi300 turbinos wastegate pareguliuoti nebent...
-
su td 5 nera taip paprastai priklauso nuo versijos Ramunas is 4x4 pats necipuoja ! Galingas irgi daznai gribus pjauna del Vimoto nezinau bet ira jau keleta Td 5 dar niekas nesugebejo uzcipuot ! dar blogiausia po kreivo cipavimo islenda idomiu problemu :) tai siuliciau labai atidziai uzklausinet apie cipa ir juo pasekmes !
O kaip su 300TDi? Islenda kokiu bedu su cipavimu?
O ką ten čipuoti 300Tdi??? Automatas ar mechaninė dėžė? Jei automatas tai siurblys valdomas kompo - kažkas turbūt čipuoja, bet aš asmeniškai už čipavimo kainą nupirkčiau normalų mechaninį siurblį o tą elektroninį mesčiau lauk.
Mechaninė dėžė = jokių variklio kompų = "čipuojasi" su atsuktuvu.
1) glušnasi EGR
2) didinasi kuro kiekis įvairiais režimais, viso 3 vietos kur reikia pasukinėti. Viską užsirašai, kad reikalui esant atstatyti atgal.
3) turbinos wastegate mano manymu nėra reikalo judinti. Jei didinčiau slėgį - įsidėčiau ir EGT termometrą.
4) išplaunamas intercooleris
5) lengvinamas išmetimas
-
Aisku. Mechanika pas mane. Dekui
-
300 tdi manau desine koja reik cipuot :)
-
300 tdi manau desine koja reik cipuot :)
Nu žinok pažaidus su siurbliu skirtumas yra.
-
As dariau Vimotoj. Pagerejo trauka. Siaip reikia pirmiausia EGR isoperuot, ismesti katalizatoriu. Pries vaziuojant pas cipuotojus, pirmiausia reikia nuvaziuot pas gera dyzelista/elektrika. Turi idealiai veikti oro srauto matuokle, paduodamo oro temperaturos daviklis, nes Vimotoj jie ten tikrai i tai neziuri, tai ir efektas tikrai nebus tas koki galima isgauti.
-
Varysim kitą savaitę į galingas.lt. Kaina 180eur, keis kiek supratau tik kompo parametrus...
-
Papasakosi ar jauciasi ir ar verta :)
-
Prie Gariūnų yra toks Antonas. Pas jį čipavausi savo TD5 1999m. Discovery. Trauka pagerėjo ženkliai. Šalutinių reiškinių nepastebėjau. Jo numeris: 8 676 79323, Antonas.
Beje, Galingas maniškio užčipuot nesugebėjo.
-
O ka kainavo? :)
-
Mes nuverem zmogeliui i Eisiskes - 2006 metu Defa. Padare, nekainavo net 100 euru. Trauka jauciasi ypac kai pradeda veikti turbina..
Paskui bandem ir 1999 metu nuvaryti - sako pas jus senas kompas, su tuo nepavyko... Tad speju tiek galingas.lt tiek tas zmogelis is Eisiskiu gali padary Defus tik nuo 2004 metu.
Reike draugui rekomenduoti ta Anton'a - gal pavyks, nes jam traukos kaziek truksta su 35 coliu batais..
-
Gal kas nors esate išbandę tokį navarotą:
http://www.dastekpower.com/STATS/Landrover-Discovery-td5-Uni-chip.htm
-
butent sita nezinau bet kiek vaziavau su Land roveriais su panasiais boxsais tai skirtumas jauciasi o visi vietiniai cipotojai tik ipila nauja flesa patis negamina del tuo ir nevisi viska gali o ta vadinama chipo flesa perka pas vokicius ,rusus . Daznai buna kad tuoks pat motoras ne cipotas vazioja geriau uz cipota tai gal reiketu pradziai ziuret ar viskas tvarkoi su varikliu As asmeniskai pries chipa !
-
Tai vadinasi, kad chipuojant ankstesnes nei 2004 laidos td5 reikėtų pirma pakeisti kompą į "programuojamą"?
-
Na arba keisti cipuotojus. Keiciant kompa, teks keisti ir immobilaizeri. Manau pradziai reik isbandyti ta Anton'a prie Gariunu, apie kuri kalba Tadas auksciau.
-
Aš mokėjau 80Eur. pas Antona.
Yra pas Ramūną iš 4x4 Serviso kažkoks šustras boxas. Tikrai geras, bet kainuoja jis 500Eur TD5 motorui.
O galingas.lt man taip ir pasakė, kad per senas kompas. Pusmečiu per senas :)
-
Pasiturbinau truputi defenderį (1998 TD5) :)
Iš pradžių planas buvo prijungti boost controleri ir pakeisti ECU į naujesnio modelio (nuo 2002 metų jie buvo suvienodinti ir nuo tada tiek disco tiek defui ėjo su kodu NNN000120 (mechaninė dėžė) ir NNN000130 (automatine dėžė)). Ko pasekoje pasikeitimas ant popieriaus: nuo 122 hp padidėja iki 136 hp (nes naudojamas discoveriui suprogramuotas ECU) ir variklis pagyvėja esant mažesnėms apsukoms dėl boost controlerio.
Tokiam update'ui reikia naujesnio ECU, boost controlerio, jungties jam, oro paėmimo šlangos į turbiną, nuo discoverio ir keletos mažesnių šlangelių viskam sujungti. Taip pat reikia pririšti naują ECU prie esamo imobilaizerio ir sukeisti keletą kontaktų jungtyje. Viską atliko 4x4 Service.
O kadangi prieš tai daug klausinėjau Ramūno apie td5 remap'us, gavau pamėginti jau "užsuktą" ECU. Skirtumas kaip diena ir naktis. Dabar net esant mažoms apsukoms nebeliko jokių anksčiau buvusių problemų - defas važiuoja labai gerai, ne tas žodis kaip gerai! :D Ketinu pasilikti prie šito remap'o (tiesa kiek padidėjo galia galiu tik spėti, nes niekur netikrinau, gal idomumo dėlei reikės..) :)
-
Nuo kiek apsukų pradeda turbina pūsti?
-
Važinėju be tachometro, tad tiksliai nepasakysiu, bet manau, kad turbina pradeda darbą esant toms pačioms apsukoms, pastatėjo tik kreivė kuria ji pradeda didinti galią. Anksčiau nors ir girdėdavau turbiną, bet jos putimo nejausdavau, dabar putimas jaučiasi nuo pat pradžių. Taip turėtu būti ir galvojant logiškai, nes boost controleris westgate'ui nerodo išvis jokio slėgio kol tas nepradeda artėti prie viršutinės atidarymo ribos.
-
turiu Alfredui pasiulyma, kadangi siandien mano D110 TD5 pagydė turba (švedas su visai užstrigusiu turbos valdymu važinėjo:) ), apsikeičiam mašinomis prasilėkti. Geriausia turbūt skirtumą pajausti kai tik ką su viena važiavus persėdi prie kitos. Po turbos remonto kol kas yra abejonių ar reik čipuoti :) .
-
Gerai kad švedas o ne estas, tai dar ir rankinį būtų reikėję taisyti...
-
tai turbina buvo kalta ? geometrija pastrigus ?
-
valdymas pastriges
-
Galim pameginti :)
-
prasilėkėm, su chipu lupa nuo pradžių geriau, dūmeli išmeta, matyt oro pritrūksta. Vėliau mano traukia geriau, matyt pas Alfredą kažkas su turbos valdymu netvarkoj, kaip ir maniškėj buvo.
-
Jau užsirašiau vizitui pas gydytoja, parasysiu rezultatus kai tik bus :)
-
kaip po gydytojo vizito?
-
Visiškai perrinko turbiną. Sparnuotė buvo apdaužyta, nesibalansavo, wastgate'tas apaugęs. Dabar padidėjo trauka esant vidutiniams ir didesniems variklio sukiams ir dūmingumas kiek sumažėjo :)