Tęsinys,-
Surinkau variklį, bandau kurti - nė pirst. Kviečiausi VMatą į pagalbą su SDD. Diagnostika parodė ryšio nebuvimą su
ECU. Toliau ardymas, laidų skambinimas. Atjungus - sujungus fiškes ir prasiskambinus ryšys tarp ECU ir OBD2 jungties
atsirado, judinant ir visaip sukiojant laidų pynes - nedingsta. Manau gerai, bet auto vis vien nesikuria.
Ardau, matuoju kompresiją - 0 !!!!!. Ieškau priežasties, įtarimas buvo, kad diržą uždėjau nefiksavęs alkūninio o pagal
žymas užpaišytas ant alkūninio veleno, o jų buvo ne viena. Fiksuoti alkūninį veleną darbas ne iš paprastųjų - reikia
nuimti starterį, o aš patingėjau pasitikėdamas didžiausia žyma ant dantyto skriemulio. Patarimas - tokiais dalykais
pasitikėti negalima:
Darausi simple alkūninio fiksatorių, vidinis skersmuo 8mm pasiektas varžtu, išorinis - rakto galva apvyniota iki reikiamo
skersmens izoliacija, dratą pririšau tam, kad vėliau būtų galima nuimti be gilaus lindimo:
Užfiksavus alkūninį išaiškėjo, kad diržas uždėtas vienu dantim netiksliai, pasitikėjau ne ta žyma (viena iš trijų)
Pasidariau simple vakuum testerį ir pamatavau vakuumą įsiurbime - praleidžia keli vožtuvai. Na ką - galvos nuėmimas
ir vežimas Razuvanovui. Tokia dešinės pusės cilindrų padėtis esant fiksuotam alkūniniam velenui:
Iš vienos pusės gerai, kad išardžiau, radau skilusią vieną svirtelę, kuri anksčiau buvo tik trūkusi ir nepastebėta. O dabar
jau pribaigta. Toliau viską tikrinau su padidinimo stiklu
Razuvanovo verdiktas : galva tvarkoje
Paklausiau kas galėtų būti, pasakė nežino, gal kompensatoriai per daug
išlindę, prieš surenkant reikėtų suspaust (kas man pasirodė švelniai tariant keistoka). Bet surenkant kompensatoriai iš
tiesų buvo kieti, išvaryti tepalui juos sumečiau į benziną ir praploviau. Pamaniau, gal Razuvanovas ir teisus - galva
nauja, o kompensatoriai iš kitos galvos. Sudėjau viską persitikrindamas po kelis kardus. Po šlifavimų tarpinės po galva storinti nereikia - šios tarpinės storis priklauso ne nuo galvos nušlifavimo o nuo sūmuoklių išlindimo. Tarpinę reikia parinkinėti po alkūninio, stūmuoklių - švaistiklių grupės ar cilindrų bloko keitimo. Matuoju kompresiją - rezultatas - 0 ?!?! Pakviečiau sūnų . kad pasuktų raktą, pats prie variklio. Sukant starteriu pasirodė, kad keistas garsas iš kitų, nematuojamų cilindrų. Užkišau pirštu - vakuumas, ir stiprus. Mistika kažkokia. Internete paieškoje ieškojau "vakuumas cilindre", "vakuumas vietoje kompresijos" ir pan. LT, EN, RU kalbomis - rezultato nėra.
Paliksiu intrigą, problemos priežastį aprašysiu rytoj (mašina surinkta ir dirba)