Čia, mano manymu, kelių nepalankių aplinkybių bendras rezultatas, kuris nutinka retai, bet, kaip visi žinome, dažniausiai "pilnoj komplektacijoje". Aplinkybės kelios:
1. Galbūt ne laiku "nulipo" nuo kelto.
2. Keltas pajudėjo atgal.
3. Neįvertintas gylis, dėl nepamatytos aplinkybės Nr. 2. (Nes prieš tai važiavęs parodė, kad galima net su priekaba).
4. Daugiau hermetiškas automobilis, nei prieš tai važiavęs
Dėja, tai irgi aplinkybė, kurią turi vertinti vairuotojas.
5. Vaikai - gali būti, kad lemiamu momentu salone nuskambėjo klausimas "Tėti, tėti, o ten irgi laivas?" ir vairuotojas uždelsė
6. ir t.t.
O kas dėl vaikų, tai jų gi nepaliksi ant kelto, o iš viso neimti - panašu į tai, kaip iš viso nelysti į lauką, nes plyta gali ant galvos užkristi. Pritarčiau, kad prieš tokius manevrus reiktų imtis saugumo priemonių, kaip pvz. atsegti saugumo diržai, įsitikinti ar neužrakintos durys, plaktukas langui daužti visiems prieinamoje vietoje ir t.t.
Anyway, tokie dalykai suvaldomi tik per teisingus sprendimus, o teisingi sprendimai - tik per patirtį, o patirtis - tik per neteisingus sprendimus