Varikliai beveik vienodi (Citroen, Peugeot, Jaguar, LR, dar kažkoks Fordo visureigis). Skirtumas yra variklio blokas (išoriniai tvirtinimai) ir karteris. Viduriai identiški. Pas mane dabar dirba viena galva su paskirstymo velenais nuo Citroeno, paskirstymo veleno padėties daviklis taip pat, švaistiklių varžtai ir dar visokių smulkmenų, įsiurbimo vožtuvai vienos galvos nuo Pežo. Ant paskirstymo velenų (LR ir Citroeno) net detalių kodai identiški. Bet tie Citrių varikliai taip pat brangūs, tik jų daugiau ir detalės (jei atskirai) pigesnės.
Jei alkūninis tik užspaustas tai, manau, nėra taip jau blogai, defektavimas, šlifavimas ir net lyginimas yra standartinės procedūros, o šlifuotas alkūninis (-0,2 mm) nėra blogas. Įdėklai brangūs, bet žymiai pigesnius pagal užsakymą Kauniečiai veža Lenkų gamybos (pas mane tokie stovi), manau neturėtų būti blogesni. Įdėklų ant švaistiklių keisti tikriausiai nereikės.
Šitam varikliui svarbu geras tepalo siurblys (reikia klausti VMato ir jei jis negeras - keisti), teisingas tepalas, aprašyta
http://www.landroverklubas.lt/index.php?topic=433.0 , ir laiku atliekamas tech. aptarnavimas. Važiuosi, bėdos neturėsi