Lietuvos Land Rover forumas
Pagal modelius => Discovery III / LR3 => Temą sukūrė: Edgaras on Lapkričio 27, 2013, 19:59:25
-
Taigi, orai šaltėja, norim šilumos.
Gal kas gilinotės į webasto programavimą naudojant timer'į? Kad vat ir tokį:
http://www.ebay.de/itm/Webasto-Aufuestset-Vorwahluhr-1533-mit-Y-Kabel-Neu-/110972445821?clk_rvr_id=553152849976
Čia daugiau elektronikos klausimas, VMatas turbūt turėtų ką pasakyt, kiek žinau Rover 75 laikais turėjai savų idėjų :)
-
Pasidarai K-Bus laidą, kurio greičiausiai nėra ir pratempi jį į saloną matomai. Nors taimeris ir po kapotu iš esmės gali būti... Ir pirmyn.
-
Idomu kas uzsiimtu jo pastatymu, nes mane po siandienos ryto irgi domina, nes siaip uzsildo salona tai tikrai greitai, o nuvaziavus 4 km mazdaug per 7 min ryte uzkaista iki darbines temp.
-
Norintiems pastatyčiau.. susitartumėm kai turėsit konkrečių norų :)
-
Edgarai jei uzsakinesi tai gal tuo paciu ir man paimtum, as turiu adresa vokietijoj kuriuo butu galima nusiust, o per kaledas atveztu, o gal ir greičiau jei tralas pro sali vaziuos.
-
Dar minčių:
http://www.disco3.co.uk/wiki/Fuel_Burning_Heater
-
Iš Vokietijos greit ateis. Norint galima padaryt SMS valdomą tą reikalą :)
-
Kaip suprantu, nėr čia labai jau sudėtinga. Tik žinoma pultelis salono viduj daug patogiau, nei po kapotu landžiot. O vat su pravedimu jau reik žinot, kur skyles reik daryt :)
-
Va va, aš sakiau, kad VMatas parašys :)
-
Skylių Disko daryt negalima :D Kaip paskui per brastas važiuosi? ::)
-
Edgarai jei uzsakinesi tai gal tuo paciu ir man paimtum, as turiu adresa vokietijoj kuriuo butu galima nusiust, o per kaledas atveztu, o gal ir greičiau jei tralas pro sali vaziuos.
Jei perki šiom dienom, kitą savaitę jau bus LT.
-
Man asmeniškai iš pačio webasto sprendimų patiktų Thermo Call TC3.
Keista, disco3 forume rašoma, kad T91 nesugeba aktyvuoti webasto.
Nors čia paminėta, kad toks sprendimas turėtų veikt su D3:
http://qualityparts.de/uploads/media/webasto_12_11_21_tc3_oe_verwendung_engl.pdf (http://qualityparts.de/uploads/media/webasto_12_11_21_tc3_oe_verwendung_engl.pdf)
-
na ka su Edgaro pagalba (ačiū jam) atkeliavo timeris su laidu :) o ryt su Vmato pagalba tikiuosi bus sekmingai instaliuotas :)
(http://i39.tinypic.com/2sa1389.jpg)
-
Manau viskas bus čiki :)
Beje turbut galvosite kur kabinti.
Čia radau tokią schemos ištrauką, kur buvo skirti KIT-ai rusijai.
Gal mintis ;)
[attachment deleted by admin]
-
Kaip sekas su pajungimu? Dedat GSM kortą?
-
Pajungimas dar tik prasidės:)..GSM dar nededam - nebuvo tokio užsakymo :)
-
Beje, pamatuokit, kiek W energijos valgo...
Juk butent del to LR išemė FBH meniu iš ekrano.
Tarp kitko mačiau kaip Webasto meniu atrodo ant D4, o kasnors matė kaip atrodė D3 Parking heater timer-io meniu ?
-
Pamatuot nebuvo kada:).. mano žiniom turėtų maksimaliu suvartojimu valgyt 67W - čia kai kaitinimo žvakė dirba(apie porą minučių). Kai kūrenasi valgo labai nedaug - manau max 20 W. Parking heater menu turi arunasz - jo paklausk.
-
Beje, norintiems pasistayti taimerį į saloną - praėjimo skylė paslėpta taip kad prie jos prieiti neįmanoma. Pastatėm po kapotu ir nesiprobleminom. O Disko(sorry, RRS) be reikalo skylių daryti tikrai nesinori... Daugiau gal JustasRR pakomentuos.
-
Studijuoju dabar knygute, kaip užprogramuoti timeri. Ryt idesiu foto. Manau, kad neverta gaist laika ir tempto laido i salona, ypač jei ateiti planuojama `gsm moduli statyt. O kaip Vmatas minėjo papildomu skyliu tikrai nereikia. O šiaip didelis ačiū Vmatui - matosi kas ismano tai ka daro :)
-
Jei nesudėtinga, pasidalink instaliacijos foto ;)
-
Iš kosmoso srities. Ar galime downgradint-i softą(o gal kaip tik upgreidint), kad atsirastų šis funkcionalumas ?
Kaip suprantu visa tai yra BCM(body control module) ?
-
Teoriškai galima. Reikia žinot softo numerį ir jį turėt. Ar SDD turi tokią versiją - velniai žino. Galimas daiktas kad softas turi būti keičiamas tiek IPC, tiek BCM.
-
Beje, pamatuokit, kiek W energijos valgo...
Juk butent del to LR išemė FBH meniu iš ekrano.
Tarp kitko mačiau kaip Webasto meniu atrodo ant D4, o kasnors matė kaip atrodė D3 Parking heater timer-io meniu ?
Pas mane menu ne ant ekrano, o po spidometru, ten kur settings. Ten nustatai isijungimo laika 15min tikslumu ir tiek. Sita funkcija bugovai igyvendinta, todel ja ir pasalino. Nors man keista, kodel nepadare, kad veiktu kaip priklauso. Dabar, kad taimeris suveiktu, reikia palikti ijungta radija. O kadangi nieko nedarant radija automatiskai issijungia po berods 20min, tai atitinkamai negali nustatyti, kad isijungtu kita ryta pvz., o gali tik artimiausiam momentui. Yra ir kitu salygu, ten kad akumo itampa berods ne maziau 10,5V, kuro pakankamai, masinos posvyris ne didesnis negu kazkiek laipsniu.
-
Teoriškai galima. Reikia žinot softo numerį ir jį turėt. Ar SDD turi tokią versiją - velniai žino. Galimas daiktas kad softas turi būti keičiamas tiek IPC, tiek BCM.
Tikrai neverta, net jei teriskai ir imanoma. Zr. kita mano zinute. Be to vis tiek ten buvo ir kokiu kitu klaidu istaisymu ir patobulinimu idiegta.
-
Disco3 UK forume buvau rades tokius skaicius apie webasto sanaudas: 0.6l/h kuro ir 47W, jei dirba pilnu 5kw galingumo. Kitu rezimu, pusiniu, kai duoda 2.5kw galingumo, tai tada 37W valgo.
-
Irgi manau kad neverta. Bet teoriškai turėtų būti įmanoma.
Šiaip informacijai - Webasto pati nestartuoja, jei akumo įtampa mažesnė nei 10.5V. Ir jei kuro bake yra tiek, kad dega rervo lemputė - negauna komandos pasileidimui per CAN magistralę.
-
na ka uzsistačiau rytojaus rytui bus matyt koks efektas. tik va minusas kad yra standartiskai yra nustatomi 3 laikai, bet tik vienas gali buti aktyvus. taigi norint kad po darbo buti silta reikia napamirst atvaziavus i darba uzstatyti
-
Taimeris yra pakankamai kvailas kaip už tuos pinigus kuriuos jis kainuoja. vėlgi čia monopolinė Webasto kompanijos politika pasireiškia... Reikia sekančio žingsnio - GSM valdymo :D
-
pasiklydau, bandziau apie webasto statyma rasti, zinau kad i Justo RR Sport state, o cia prie Disco3 pasislepe :)
bet radau.
-
Įdomu, ar akumo neiškraus :) Parašyk, kaip sušilo :)
-
na ka ryto įspudžiai :)
atejus prie masinos girdisi malonus ošimas ir klausiamas kaimyno begramdančio priekini stikla žvilgsnis nukreiptas į mane ;) beja mano stiklas buvo nutirpes tik nezinau ar nuot o kad vakar vakare uzpurskiau de icerio ar todėl kad webasto pasildė.
buvo padirbus 15 min tai pasukus dedimo rakteli pakaitinimo zvakiu simbolis net neuzsidegė ir uzsikurė is karto be jokiu padrebėjimų būdingų šiam varikliui. salonas nebuvo pasiles, bet uzvedus jautėsi, kad ne visiskai šalta ora pučia. Yra dar nustatymuose ir propelerio simbolis kuri galima uzpragramuoti, bet tada nusinulina zvakes simbolis (pasildymas), o intrukcijoj paaiškinta kad gali buti tik sildymas ar vėdinimas, tai nzn kam tas vėdinimas reikalingas be sildymo..
-
Vėdinimas vasarai. Bet tam reikia kad Webasto galėtų valdyti klimą - to nėra, kai Webasto kaip mūsų atveju yra tik auxilary heater(variklio pašildymas). Jei būtų parking heater versija įsijungtų salono ventiliatorius vasarą.
-
ech.. gero po truputi ;)
-
Nu vsio. Jau pavydžiu.
Iki kiek pašilo aušinimo skystis(kur buvo rodyklė) ?
Čia įdomus eksperimentas, kaip skiriasi kuro sąnaudos šalto variklio ir norm. darbinėje temperatūroje.
http://metrompg.com/posts/warm-up-idling.htm (http://metrompg.com/posts/warm-up-idling.htm)
Įdomu ar yra kokie tyrimai, kiek sutaupoma kuro važiuojant naudojant tokį sprendimą.
-
Svarbiau yra kiek kuro nepatenka į variklio alyvą...
Tik visus perspėju: labai reikia sekti akumuliatoriaus pakrautumo lygį. Kas iš to kad atėjus variklis bus šiltas, jei nepavyks užsivesti..
-
Nu vsio. Jau pavydžiu.
Iki kiek pašilo aušinimo skystis(kur buvo rodyklė) ?
Čia įdomus eksperimentas, kaip skiriasi kuro sąnaudos šalto variklio ir norm. darbinėje temperatūroje.
http://metrompg.com/posts/warm-up-idling.htm (http://metrompg.com/posts/warm-up-idling.htm)
Įdomu ar yra kokie tyrimai, kiek sutaupoma kuro važiuojant naudojant tokį sprendimą.
sunku zodziais pasakyti, rytoj nufotkinsiu
-
Vytai,
kaip manai, kas kiek laiko reikėtų krauti jei diena iš dienos pora kart per dieną šildai kokį 10 min.
Turbūt pas visus mus akumuliatoriai ~100Ah, ~1,2 kWh
Nemažai dedamujų
- pats Disko kažkiek naudoja W
- akumuliatoriaus talpa su kiekvienu šaltuko laipsniu mažėja.
kadangi lietuviška žiema sukasi ~ -10, tai speju lieka ~60-70% akumo talpos) - pats webasto
- na ir dar kažkoks faktorius apie kurį net neįtariu(pvz.akumuliatoriaus amžius)
-
Jei dideli šalčiai - manau į savaitę kartą reiktų. Disko kai kompai pabunda iš miego pats ėda maždaug iki 10 A, toliau muzika(jei neišjungta), klimos ventiliatorius(jei neišjungta), šviesos(jei skandinaviškos) - susidaro tikrai nemažai. Ir gali užtekti kad nebeprasuktų...
-
Itarciau, kad pacio webasto itaka visu vartotoju grandineje pakankamai maza, kad net neverta jo analizuoti atskirai nuo visu kitu energijos vartotoju.
-
Iš patirties su Rover 75 - įtaka yra. Reikia atsižvelgti kad akumą ėda apie 20 min. o tai ir daugiau, jei nori kad normaliai per šalčius sušiltų. Tiesa aš dar ir saloną šildydavau šiek tiek - su užlaikymu jis jungdavosi.
-
Įdomiai įdomiai čia su tuo suvartojimu. Man pačiam šįryt žvakių indikatorius greit užgeso ir užsivedė be problemų, nepaisant vienos dirbančios žvakės iš 6, ir tai, kad mašina nejudinama stovėjo nuo 6dienio ryto, o ir šalčių didelių nebuvo. Manau, kad paspaudus šaltukui iki -15 ar daugiau, norint, kad pašiltų reikės pakurent webasto ~30 minučiu, o tai tikrai pasodins akumą.
-
Variantas antrą akumą statyt...
Bet ten vel prasideda žaidimai.
Vienas akumas sodiną kitą.
Yra ten tokios rėlės, kurios tipo perjungia automatiškai nuo vieno akumo prie kito, bet tuomet problemos su krovimu.
Kaip sakoma, kuo toliau į mišką...
-
zadetos foto nedesiu, nes temperaturos rodykle nepasiekia net zemiausios skalės padalos.
-
Kai variklis nedirba ne taip greitai užkaitina iki 75C...
Antrą akumą galima pastatyt, Traxide atskyrėjas nesukelia jokių bėdų dėl atskyrimo ar krovimo, bet.. Važinėjant TRUMPAIS atstumais mieste problema VISTIEK išliks, nes antras akumas elementariai NESPĖS pasikrauti. Tik krovimas iš pakrovėjo galės pagelbėti.
-
o tai tam antram akumui vietos rast? ar antras gali buti mažas, toks kaip i motociklus eina?
-
jei lygegreciau jungti, abu vienodi turi buti, ar ten atskiras kito akumo pajungimas yra?
-
bet kiek nesistenk su akumais, jei vaziuojant trumpu atstumu generatorius sukuria maziau energijos, negu jos sunaudoja palikta stoveti masina+uzvedant ir vaziuojant, tai ir 1000Ah neigelbes. cia reikia saules baterija ar vejo generatoriu statyti :)
Jei rimciau, tai buna specialiai didesnes galios generatoriai, nznau ar LR turi tokiu.
-
Net ir vienodi nepadės - tarp jų visada bus vidinės varžos skirtumas. To pasekoje per laiką abu sėkmingai pamainiui iškrovinės vienas kitą ir greičiau numirs.
Paprastai antrą stato želinį dėžėje vairuotojo vairuotojo pusėjė ir juos atskiria per kažką tokio: http://www.traxide.com.au/complete-diy-dual-battery/land-rover-dbs-kits/discovery-3-dbs-kits/ .
Pas mane dėžė užimta kompresoriumi :)
-
paparasciau viena karta per savaite palikt garaze krovimui per nakti.
-
paparasciau viena karta per savaite palikt garaze krovimui per nakti.
Va, teisingas sprendimas!
-
Įdomiai įdomiai čia su tuo suvartojimu. Man pačiam šįryt žvakių indikatorius greit užgeso ir užsivedė be problemų, nepaisant vienos dirbančios žvakės iš 6, ir tai, kad mašina nejudinama stovėjo nuo 6dienio ryto, o ir šalčių didelių nebuvo. Manau, kad paspaudus šaltukui iki -15 ar daugiau, norint, kad pašiltų reikės pakurent webasto ~30 minučiu, o tai tikrai pasodins akumą.
jei akumas nemires, tai tikrai nieko jam neatsitiks nei nuo pusvalandzio, nei valandos. Praeita ziema sildydavau ir pusvalandi, ir 45min ir viskas budavo ciki. O pas mane tai ir salono ventiliatorius pusdavo ir radija veikdavo, tai suvartotodavo daugiau nei vien webasto be nieko. Bet pavaziuodavo ilgiau, ta prasme akumas turedavo laiko pasikrauti. Kuriam tai LR forume skaiciau, reikia kad generatorius apie 20min krautu akuma, kad atstatyti iprastu uzvedimu iskrauta akuma.
-
savaitę važiuoji trumpomis distancijomis, savaitgalį į pokatuškę, ir bus viskas ok.
-
Gera mintis :)
-
Nors tema ir disco skyriuje, bet kadangi pas mane RRS stovi toks pats webasto kaip ir disco tai yra įrašysiu pagiriamaji žodi Vmatui. Pas mane pradejo nesikurt webasto, tai Vmatas atgaivino man ji. Kai pamaciau kiek degesiu jame buvo, tai ohoho.. (nors Vmatas sake, kad cia dar nedaug ;) ) ka galiu pasyki, kad pasalinius degesius labai pakilo jo efektyvumas, standartinėj 5 km trasoj i darba uzsyla iki darbines temperatųros 1 km anksciau. Netgi priejau tokios nuomonės, kad būtų verta ji profilaktiskai išsiardyti ir suodzius iskrapstyti nelaukiant bėdų, o jos pagal visus kiaulystės desnius turbut atsiras kai lauke bus -20 ;) tuo labiau kad efektyvumas pastebimas ne psicologiskai, o realiai. Teoriskai kuro sanaudos turėtų sumažėti, o ar pastebimai, tai va bus matyt. Busimi šalciai man jau nebaisus :)
-
hmm gal ir pas mane degesiai kalti, nes manasis streikuoja. Su SDD testu webasto uszikuria, bet siaip vaziuojant neuzsikuria.
-
greiciausiai, nes man buvo taip, kad klaidas istrynus paveikdavo kol susirinkdavo 3 klaidas, kurios matyt del uzterstumo atsirasdavo, o tada vel uzsiblokuodavo. dabar tfu tfu tfu, webasto tiesiog dziugina, nes salonas dar niekada taip greit neprisildavo.
-
SDD ir temoka kad klaidas nuvalyt... kas su webasto dedasi - nieko nepasako. Tam reikia webasto softo - tada galima nuspręsti kokios ligos kankina pečių ir kokių priemonių griebtis..
-
Nors pas mane veikia webasto, bet gal reikėtų profilaktiškai išvalyti.
Tai kaip tuos degėsius išvalyti, gal galima detalesnės info?
-
Papasakot ten nelabai eina.. tiesiog reikia ištraukti pečių, perskirti jį į smulkias dalis ir išvalyti. Žinant kaip - maždaug 2.5 valandos darbo. Daug ardymo, priėjimas šiaip sau, pageidautina turėti diagnostiką, kad tikrai pasakyti ar rezultatas teigiamas. Valymas efektyvumą tikrai padidina, aišku kuriam laikui :)
-
ieskodamas informacijos del savo webasto neveikimo uztikau Webasto Thermo Top Workshop manual'a. Tai kam idomu ir neturi tai http://www.disco3.co.uk/gallery/albums/userpics/10700/Disco_3_FBH_Workshop_Manual_Thermo_Top_V.pdf (http://www.disco3.co.uk/gallery/albums/userpics/10700/Disco_3_FBH_Workshop_Manual_Thermo_Top_V.pdf)
Ten aprasytos ir diangnostines klaidos, ir irenginio sandara, ir kaip isardyti, ir dar daug visko.
O cia irgi susijusios informacijos http://media.disco3.co.uk/gallery/albums/userpics/11480/Description_and_Operation.pdf (http://media.disco3.co.uk/gallery/albums/userpics/11480/Description_and_Operation.pdf)
o vat cia filmukas rusu kalba apie isardyma ir isvalyma. http://www.youtube.com/watch?v=ycR59Jfy018 (http://www.youtube.com/watch?v=ycR59Jfy018)
-
Pas mane įdiegtas kitas sprendimas: StarLine M31 (http://ultrastar.ru/14804/24723)
Pasikalbėjome su Vytu. Visi šitie sprendimai turi vieną keistenybę.
Po nakties įjungus prieš važiavimą webasto, užvedus, baisus variklio garsas(visa mašina dreba).>:(
Jei kas išsiaiškinsit kame reikalas duokit žinot.
Pradedu rimtai svarstyt apie remote užvedimą... ???
-
stebejimo būdu nusprendziau, kad webasto negali nudusinti akumo, nes kai pajunta, kad akumas per silpnas pradeda atsijungineti, pakrovus akuma atsijunginėjimas dingo.
-
siandienos ryto vaizdelis po 30 min webasto darbo.
(http://i39.tinypic.com/2v0n2j4.jpg)
-
Kai Webasto jau atsijunginėja tai Disko ar RRS irgi gali atsisakyti vestis ir girliandą užžiebti, kaip jau buvo Edgarui.
-
Pirkau Disco 3 2,7 dyzelis, pagal kūrimosi garsą dirba dvi žvakės iš keturių, maniau padėsiu su webasta, kiek forumuose radau, - jos tiesioginis įjungimas +12V į 1 kontaktą valdymo jungtyje. Pabandžiau, bet ... laimės nepatyriau. Gal kas žinot kaip tiesioginiu būdu ją įjungti? Vėliau manau padaryti su pulteliu (jau ebay'juj užsisakiau)
-
Tiesiogiai nėra variantų - TTV neįsijungia analoginiu būdu (skaitei tokius dalykus apie Thermotop Z/C). O ką, po užvedimo pati neužsikuria?
-
Po užvedimo tai užsikuria, nusiskundimų neturiu, bet man norisi, kad iki užvedimo :).
-
Pirkau Disco 3 2,7 dyzelis, pagal kūrimosi garsą dirba dvi žvakės iš keturių, maniau padėsiu su webasta, kiek forumuose radau, - jos tiesioginis įjungimas +12V į 1 kontaktą valdymo jungtyje. Pabandžiau, bet ... laimės nepatyriau. Gal kas žinot kaip tiesioginiu būdu ją įjungti? Vėliau manau padaryti su pulteliu (jau ebay'juj užsisakiau)
O kur dar dvi žvakės?
-
Jo :D . Dar nepripratau prie 6 cilindrų. Gerai, kad prisipažinau, jog nesenai pirkau. Turėjau galvoje, kad dirba dvi iš visų :)
-
jei siom dienom uzsikuri, tai dirba tikrai ne dvi, o bent 4-5 :) Esu rases, nebesikartosiu, prie kiek laispniu su dviem ir su viena uzsikurdavau.
-
Užsikuriu, tik gaila starterio. Tenka zulinti 4-5 min. Dėl webastos, radau GSM relės pajungimo aprašimėlį, ten jungiamas +12V prie 2 kontakto, Rašo, kad viskas veikia. Baisoka "metodom nauchnovo tyka" bandyt. VMatai, rašai, kad tiesiogiai nepajungsiu, valdymas yra per CAN'ą? Aš maniau, kad visi tie taimeriukai ir telestartai, tai tik kokiu nors būdu valdoma relė, perjungianti +12V ar masę į kurį nors kontaktą
-
Išsiaiškinau - be taimeriuko niekaip :(. Prie jo teks prilituoti išėjimus nuotolinio valdymo relei. Bet kol aiškinausi radau GSM valdymo relę už 25 USD
-
Na sunku pasakyt ką radai, kad prie 2 kontakto reikia jungti +12V... 2 kontaktas tai W-bus duomenų magistralė ir ten turi būti jungiamas taimeris arba kitas daiktas, simuliuojantis W-bus protokolą. +12V jungimas TIESIAI į šį kontaktą gali nudvasinti W-bus magistralės įėjimą. Sumuojant, Webasto TTV (kitaip Thermotop V) gali būti įjungta taimeriu per W-bus kontaktą arba paties Disko kompu per CAN-bus magistralę. 1533 taimeris turi tiek W-bus išėjimą (naudojamas TTV), tiek ir valdomą +12V išėjimą (gali būti panaudotas senesniai Thermotop Z/C webastai). Paprastesnis 1530 taimeris(kvadratinis) netinka nes turi tik analoginį valdymą. Telestartas bus Ok. Pas mane patį stovi mikrokontroleris ant PIC ir GSM modemas.
-
Kaip supratau turi kontroleriuką PIC procesoriaus pagrindu, kuris pajutęs GSM relės uždarą kontaktą CAN protokolu siunčia koduką webasto įjungimui. Tas skaitmeninis įėjimas prijungtas prie valdymo jungties 2 kontakto. Vienas dalykas neaiškus - pats pasidarei ir suprogramavai ar kur pirkai? Man irgi tokio reikia
-
Pasidariau. Po truputį dar tobulinu, bet vis rankos neprieina perkelti į geležį ir tuo labiau išbandyti kai taip šalta :)
-
o mano webasto siandien pasiprase naujo akumo, nes kasdien 2 kartai po 30 min pasildymo, tokiam saltyje, senajam matyt buvo per daug, nors buvo krautas savaitgali. Tuo paciu ir akumo pakrovėja normalu isigijau, nes pasirodo galima ramiausiai krauti akuma per prikurke ir nesiknebineti kiekviena karta po kapotu.
(http://i44.tinypic.com/11rrm2f.jpg)
-
Startinė srovė 600? Užteks?
Aš isimečiau Deta Senator 100 Ah, startinė 900. Eoltas padavė nuolaidų savaitgalį 30%, tai laiku spėpau įsigyt :)
-
ten prekės kodas 600 prasideda, o startine yra 850A (EN).
beja nzn kiek cia tame tiesos, bet dave pakelti Baren 100 Ah ir šita, tai Baren pastebimai lengvesnis, sake kad cia del to kad Baren svinas maisytas su kazkuo, o sito 99,99 proc. grynumo.
-
Sakiau kad akumą reikia stebėti :):) Ir papildomai krauti, jei važinėjama tik trumpais atstumais.
-
VMatai, kiek pas tave kainuotų toks kontroleriukas? Aišku, jei parduodi antrą tokį :)
-
Sakiau kad akumą reikia stebėti :):) Ir papildomai krauti, jei važinėjama tik trumpais atstumais.
stebejau ir savaitgaliais kroviau, bet kai siandien rode -19, ir akumui 7 metai, tai jau stebuklu tiketis nereikia ;)
-
VMatai, kiek pas tave kainuotų toks kontroleriukas? Aišku, jei parduodi antrą tokį :)
Kol kas dar žalia versija, todėl dar net montažinė plokštė normali nepadaryta. Pas mane patį viskas kol kas laidukais sujunginėta ant maketinės plokštės. Paskaičiavus su detalių ir darbo kaina na niekaip mažiau 100Lt neišeina paprašyt.
-
Ne problema. Plokštes nors vieną ar dvi galima pakankamai greitai frezavimo būdu http://www.elekon.lt . Jiems pakanka plokštės failiuką nusiųsti elektroniniu paštu ir kelių dienų bėgyje rezultatas bus. Jei plokštė dvipusė ir reikia su metalizacija (t.y., kad kiauryme būtų sujungti abiejų pusių takeliai) reikia tai paminėti, rezultato laukimas gali prailgti iki vienos savaitės
-
Elekonas tai aišku. Aš ir namuose galiu pakankamai gerai išėsdinti - bėda tame kad daiktas vis dar developinimo stadijoje :)
-
O tobulinimas programinis ar scheminis?
-
Ir toks ir toks :)
-
O kokias funkcijas atliks tavo kontroleriukas, tik įjungimo ir išjungimo, ar dar kokias nors (tarkim veikimo uždelsimas ar pan)? Gal yra numatyta nors apytikslė premjeros data?
-
Štai kokį taimeriuką belarusai pagamaino: http://minsk.slanet.by/mini_tajmer_dlya_Webasto_analog_tajmera1533_W-BUS_OUT/~8097784/~154/~img1/#image_ancor
-
Dėl taimerio nesiprobleminu, nes per daug žaidimo programuojant laikrodį, kuris leistų pvz. išmesti savaitgalius ir pan., o be to nėra prasmės taimerio. Be to taimerį atsivesti į saloną tai dar tas uždavinys...
Todėl pagrindinė funkcija: 4 fiksuoti laikai, parenkami 2 jungtukais, webasto klaidų valymas jei atsiranda (o atsiranda karts nuo karto), 5 min. aušinimo skysčio varinėjimas po pakaitinimo, kad neatsirastų efektas aprašytas temos pradžioj, kai Disko nereaguoja į gazą. Tai mano įsitikinimu minimas kuris būtinas. Visa kita pribambasai. Valdymas vienareikšmiškai GSM - tai praktiškai nieko nekainuoja kai GSM modemas yra su CLIP funkcija, o įjungti gali bet kada ir iš bet kur. Kada bus... bjauriai šalta dabar eksperimentus daryti.. :)
Dar sekanti versija - salono ventiliatoriaus paleidimas per CAN-bus, jei netingėsiu.
-
OOO, ventiliatorius per CAN, tai jėga. tik, mano nuomone, jei bus GSM valdymas, tai kam tie fiksuoti laikai? Gal pakaktų darbo užlaikymo ribos, pvz. veikia ne ilgiau 30 min. Bet čia tik mano kaip žalio nuomonė
-
Tai va, belarusiškas taimeris webastai kainuoja 60 usd, jei perki vieną ir 40 usd, jei perki kelis (urmu). Pabandymui nutariau vieną pasijungti, sekmadienį turiu turėti jį rankose. Aišku ventiliatoiaus jis nejungs, plokštėje, manau, susirasiu galus nuotolinio įjungimo relės prilitavimui. VMatai, tavo daiktas labai perspektyvus, bet man reikia dabar (o gal rikės ir vėliau, jei tas belarusiškas - mėšlas :) )
-
Na papasakok kaip bus :)
-
Būtinai, ir su nuotraukom 8)
-
Taimeriukas atvažiavo vienu sekmadieniu pavėlavęs :). Bet dabar atsirado kitas stabdis - mano Disco remonte, aiškinamės kompresijos nebuvimo priežastį
-
Belarusiškas taimeriukas iš pirmo žvilgsnio pasirodė visai neblogai. Aprašyme parašyta, kad užprogramavus W-bus išėjimą, analoginiu galima pajungti cirkuliacinį siurbliuką (veikimo uždelsimui). Galima užprogramuoti pasirinktinai webasto TTC arba TTV. Užprogramavus analoginiam valdymui, W-bus'as nedirbs. Taip pat yra kontaktas išorinio valdymo prilitavimui. Padavus į jį masę, webasta įsijungia užduotam laikui.
https://drive.google.com/file/d/0B3ZWNfKKdfSkSVRQcE5QQkZlZ2M/edit?usp=sharing
Išardžiau, pažiūrėti, kaip ten viduje atrodo. Padaryta pakankamai profesionaliai. Mygtukai ne kokie guminiai, o normalūs, prie surinkimo kokybės taip pat prisikabinti negaliu:
https://drive.google.com/file/d/0B3ZWNfKKdfSkYWJKc0pmbEx2OHc/edit?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/0B3ZWNfKKdfSkbV9mZ21ESHJET28/edit?usp=sharing
Gal net laidus prasivesiu į saloną, kai variklis bus išimtas.
-
Vakar išsiaiškinau, kad be Webasto paleidimo laikmačio ir laikrodžio funkcijų mano belarusiškas taimeriukas turi ir voltmetro funkciją. Rodo pakankamai tiksliai, +- 0,1 V lyginant su paprastu testeriu
-
Belarusiškas taimeriukas iš pirmo žvilgsnio pasirodė visai neblogai. Aprašyme parašyta, kad užprogramavus W-bus išėjimą, analoginiu galima pajungti cirkuliacinį siurbliuką (veikimo uždelsimui). Galima užprogramuoti pasirinktinai webasto TTC arba TTV. Užprogramavus analoginiam valdymui, W-bus'as nedirbs. Taip pat yra kontaktas išorinio valdymo prilitavimui. Padavus į jį masę, webasta įsijungia užduotam laikui.
https://drive.google.com/file/d/0B3ZWNfKKdfSkSVRQcE5QQkZlZ2M/edit?usp=sharing
Išardžiau, pažiūrėti, kaip ten viduje atrodo. Padaryta pakankamai profesionaliai. Mygtukai ne kokie guminiai, o normalūs, prie surinkimo kokybės taip pat prisikabinti negaliu:
https://drive.google.com/file/d/0B3ZWNfKKdfSkYWJKc0pmbEx2OHc/edit?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/0B3ZWNfKKdfSkbV9mZ21ESHJET28/edit?usp=sharing
Gal net laidus prasivesiu į saloną, kai variklis bus išimtas.
Gal kažką praleidau, bet kokia proga varikli iškelinėsi?
-
Praleidai posto datą :D
-
Praleidai :), tai buvo pernai metų pražioje, t.y. mano ir LR istorijos pradžioje
-
kazkodėl man sita tema ismete prie neskaitytu ???
-
kazkodėl man sita tema ismete prie neskaitytu ???
teisingai, nes EC paskutine zinute sioje temoje buvo vakar parasyta.
-
kazkodėl man sita tema ismete prie neskaitytu ???
Taip, didelis laiko skirtumas tarp paskutinės ir priešpaskutinės žinutės :)
-
Sveiki. Neseniai prisijungiau prie Disco klubo :) Netiketas atradimas, kad pirktoj masinoj stovi Webasto. Ankstesnis savininkas nieko neminejo. Nei jokio pulto neturiu. Tokiu atveju ieskot atsakymu pas webastininkus? Del programavimo, pultelio ir pan? Gal juokingai skamba klausimas :)
-
Pas mus (ir tave) webasta skirta tam, kad variklis žiemą greičiau sušiltų. Jei nori padaryti distancinį valdymą, kreipkis į VMatą, jis čia didžiausia galva :)
-
Klausimas nejuokingas :) Normaliai įsijungia po variklio užvedimo, kai lauko temperatūra yra žemesnė nei +5C. Jokio pulto nėra deja - reikia užsiimti kūryba. Arba specialus taimeris(įjungia užprogramuotu laiku), arba GSM modemas ir kontroleris (įjungi kai reikia telefonu). Paiešką panaudok - buvo jau nemažai rašyta. Jei ir po to dar bus klausimų - klausk.
-
Dekingas uz atsakyma. Kaip suprantu, galima ji pritaikyti ir salono pasildymui.
-
Salono pašildymui sudėtinga, kadangi AC blokas valdomas skaitmeniškai. Turėjau minčių daryti kažką, bet vis kitų užsiėmimų yra. Iš principo jei žiemą prieš užvedant variklį pašildyt su webasto kokį 20 min. tau jau po 5 km variklio temperatūra bus normali, o tuo pačiu ir į saloną pus šiltą orą.
-
Žiemos pabaigoje pasidariau diagnostiką Webastai, tik parašyti pamiršau.
Užsisakiau ebay'juje VAG KKL adapterį, man viso jo galimybių nereikia, reikia tik K-line, bet užsisakinėti paprastesnį, tiesiok K-line adapterį kažkodėl žymiai brangiau
(http://i67.tinypic.com/r90p3r.jpg)
Išardžius išsiaiškinau kur 12V, kur masė ir kur reikalingas K-line kontaktas
(http://i68.tinypic.com/142ajoo.jpg)
Kad netrukdytų išlitavau USB kabelio jungtį, prilituosiu tiesiogiai, bus žymiai patikimiau nei per kontaktus. O kiek storesnius laidus prilitavau prie 12V (rudas), masės (mėlynas) ir K-line (juodas). L-line nereikalingas, jį palikau laisvą
(http://i64.tinypic.com/4hskjo.jpg)
O čia matosi ir USB prilituotas. Pagal spalvas laidų vietą atsekti paprasta :)
(http://i65.tinypic.com/b871ch.jpg)
Po to sekė termokembrikai ant laidų, o visą plokštę užliejau termoklijais ir visą įvilkau į termokembriką. pakaitinus susitraukė, klijai užliejo visas ertmes ir gavosi vandeniui atsparus blokas. Tik šviesdiodžiui prazulinau akutę, bet sandarumas, manau, nuo to nenukentėjo.
(http://i68.tinypic.com/2zewj28.jpg)
Prie masės ir 12V laidų prilitavau didesnius krokodilus, o prie K-line mažylį
(http://i64.tinypic.com/zu40pg.jpg)
Viskas, darbas padarytas, turiu diagnostiką Webastai, dar liko šis bei tas :)
(http://i64.tinypic.com/2nuqe6h.jpg)
-
Nu va gera zinia. Reiks rudeni prasitis i svecius. :)
-
turiu jau seniai toki pagamines tik kazkaip nesusijungia man su webasta gal pacioj programoi kazkas netaip vis rankos nedaeina ;D
-
V Matas, gal galėčiau gauti Jūsų kontaktini Nr? pas mane "wbasta thermo top" neveikia. reiktu iki žiemos sita dalyka sutvarkyti :)
-
800 km iki V Mato !☺
-
tigi viska daro Zalias :) apie ji net legendos sklando :) Siauliuose :) toks juokelis viduj ima kai pradeda ... o zinai yra Vilniuj toks Olegas.. jis ta ir ana :) taip ir kitaip :)
-
Sveiki klubininkai. Metu laikas manau tinkamas atnaujinti sita tema. Turiu problemele su savo 2007 LR3 HSE FBH. Nepasileidzia atvesus orams. O taip smagu butu greiciau pasildyti salona. Pakeiciau issipletimo bakeli su sensoriumi, nes mesdavo LOW COOLANT LEVEL. Kazkur skaiciau kad tai netinkamas antifryzo kiekis yra viena is salygu nepasileisti Webasto. Kuro kiekis bake daugiau nei puse. Temperatura lauke ir skydelyje -2°C. Kaip ir butu visos salygos, kurios reikalingos pasileisti FBH yra ivykdytos, bet jokios gyvybes is sildytuvo. Patikrinau saugiklius - visi sveiki. Masinai uzmigus isemiau saugiklius ir palikau 15min galvodamas kad pasidarys reset jei buvo kokiu klaidu Webasto valdymo bloke. Perejau laidus ir jungtis - viskas atrodo gerai.
Gal kas turi kokiu ideju?
Ir gal kas yra susidures su situo produktu:
https://lr-fbh.co.uk/product/fbh-controller-lhd-vehicles/
Gero savaitgalio!
-
Aušinimo skysčio lygis neturi įtakos. Greičiausiai FBH dabar yra režime INTERLOCKED, nuresetinti galima tik su normalesne diagnostika arba Webasto softu. Labai tikėtina kad bus reikalingas FBH vidaus valymas. Webasto paprastai supranta krovininių sunkvežimių taisytojai, bet daugumoje atveju nesicackina ir keičia degiklį, o tai kainuoja...
Tas kontroleriukas galbūt padėtų situacijoje nuresetinti klaidas, bet valymo neatliks :D
-
Aciu uz atsakymus VMatas. Bandysiu pasidaryti savo diagnostikos jungti ir pabandysiu pasileisti per Webasto Thermo Test. Gal kazka daigiau parodys ar pavyks paleisti su tuo softu. Ar yra tikimybe, kad masina del kazkokiu priezasciu neliepia pasileisti FBH? Ar gali buti, kad tas burneris yra disabled? Del issivalymo - tai kiek pasiskaiciau nera pati sudetingiausia procedura ir pabandysiu pats issivalyt. Tik pries pradedant lysti i hardus, noriu isitikint kad su softu viskas gerai.
-
Viską teisingai galvoji :) Didžiausia tikimybė kad pati Webasto yra nusprendusi nepasileisti.
-
Nu su tom Webasto buna visai iduomu. As sava teip ir nepaliaidau. Nors buvo pakeista visa naujom. Vytas turi atsimint ta masina. ;D
-
Be abejo :)
-
Sveiki. Nesiseka paleisti webasto.. Buvau išardes, išvaliau (nors nelabai daug ten suodžių buvo). Nuresetinau, užkurus 2 kartus padirba trumpai, ir nustoja. Po kelių užvedimų vėl užsilokina. Antifryzo varikliukas veikia, žvakė ir kuras kaip supratau veikia, nes nuresetinus pasidumina, ventiliatoriukas taipat veikia. Išmeta kažkokia klaidą "2" kokia konkrečiai neaišku.. gal kas suprantantis galetu pagelbėti? ;)
-
Kur tą klaidą matai? Gal klaida 22 kartais jei su WTT žiūrėt?
O keramiką degiklyje irgi valei?
-
Žūrėjau per SDD ilindus per webasto programavimą. Jeigu paprastai skaitant klaidas tai nieko nemeta. Per skanavimą tik pasiule atlokinti. Atlokinus kaip ir sakiau, trumpai padirba ir išsijungia. Keramika buvau nuėmes, taipat išvaliau. Nors kaip ir sakiau, labai nestipriai apsineše buvo
-
Kol nebus diagnostikos per WTT(Webasto ThermoTest) tai sunku kažką pasakyt... SDD nerodo konkrečių webasto klaidų.
-
WTT čia kaip suprantu tiesiai prie webaso jungiantis tik išeina? Gal sakau imanoma pas VMata prisiprašyti i garažą, nes pats neturiu galimybės pajungti. Ir Šiauliuose sunku su LR prisiprašyti pas kanors. Kaip supratau pas jus tokiais darbais galima kreiptis? :)
-
Kreiptis būtų galima, tik aš ne Lietuvoj esu :)
Kalba eina apie tiesioginį prisijungimą prie webasto. Galima pasiskaityti čia - sudėtingo nieko nėra.
https://www.disco3.co.uk/wiki/Fuel_Burning_Heater
http://lr-service.ru/diagnwebasto
-
Kžkur forume beskaitydamas, buvau išgimdes ka lyg iš Kauno. Bandysiu įsiskaityti, turėtu pavykti. Ačiū už info :)
-
Aš šiaip iš Vilniaus buvau(tiesa ilgokai gyvenau Šiauliuose :) ), bet dabar nuo Vilniaus mane skiria 850km:)
Paskaityk ir pavyks - nieko ten sudėtingo nėra. Tada bus galima toliau galvoti kas ne taip su Webasto.
-
Beskaitant naujas klausimas iškilo. Pas mane į webasto ateina raudonas laidas kaip pas pirmuosius d3 arba pas d4. Klausimas, jeigu irašius d3 pirma softa, gal imanoma būtų turėti webasto timerį? Ar čia perdaug prisigalvojau.. :)
-
Teoriškai gal ir įmanoma - bet velniai žino koks yra softo numeris... Tam reiktų dar surasti vieną iš pirmųjų SDD versijų, nes jei neklystų naujesnėse tokio softo tiesiog nėra. Na arba analogišką auto su softu ir ta pačia variklio kompo versija.
-
Supratau, pigiau ir paprasčiau statyti taimerį. Bandem jungtis, neleidžia. Kiek skaitau lyg reikia paprasto volksvageninio kabelio? Bandėm su Mongose, nerodo jokio signalo.
-
VAG K-Line turi padėt.
-
Taigi. Nupirkau tą VAG K-Line kabeliuką, sukišau viską kaip priklauso, jungiu ir vėl nieko.. iš po daug bandymu rankos nusviro, bet vis tik po kelių apmastymo dienų sugalvojau kad reikia nesukist laidus, o tiesiai lituot. Pasiteisino, pavyko prisijungti. Žinoma tik ilindes pirma nutryniau visas klaidas(gal reikėjo pažiūrėt prieš trinant..) ir galvoju paleisiu pažiūrėt ką išmes iš naujų. Tai va ir vėl susidūriau su kažkokia mistika. Paleisti paleidžia katiliuka, bet programa iškart pakimba. Katiliukas toliau dirba, tik nieko matyti neina. Norint vel pajungti programą reikia trumpam ištraukti saugikli. Poto pajungus naujų klaidų lyg nemeta. Kaži ar viską teiaingai darau? Iš po kažkelinto bandymo leidau webastai dirbti iki kol užšils iki maksimalios temp. Bet jau nebebuvo laiko vėl pasijungti.
-
Pasirinkau kažkiek klaidų
(https://i.postimg.cc/3JH5DMKj/20191209-120143.jpg)
(https://i.postimg.cc/1zzZ5pyL/20191213-163447.jpg)
Dirbo keistai webasto, užkurus mašiną, jeigu stovi vietoj, nedirba, pradedi važiuoti, lyg įsijungia. Užkurus bandžiau ir 15 min stoveti, neisijungia.
Su programa ir kovoju. Užsikrauna, ir po kokiu 3 min užlušta, saugiklinėje žiūriu ant masės viena rėlė klaksi, ištraukiau. Ištraukus programa pradejo nebeužlūžinėti. Tada nors ir pusvalandį programa dirba neužlūžusi, bet tik paleidi webasto per programa, vėl užlužta. Ir niekaip neina prisijungti kol neištraukiu webasto saugiklio sekundei, tad vėl viskas ok. Galvoju gal akumas prisilpes? Nors naujas buvo dėtas prieš pusę metų.
Rėlė kurią ištraukiau, kaip iš paveikslėlio supratau, veidrodėlių šildymas ir apiplovimo purkštukų? Tik klausimas kodel klaksi masę įjungus.
(https://i.postimg.cc/SsB0r3ch/20191210-144109.jpg)
-
Na ir ganėtinai daug pasirodė dirbus webaso
-
Kažkokia makalynė su nuorodom į paveiksliukus. Kai paveiksliuką užkrauni reikia pasirinkti nuorodos tipą - "Hotlink for forums" - tada paveiksliukas bus normalaus dydžio.
Webasto keikiasi apie kuro pompą - yra kažkokie pertrūkiai jos darbe. Sunku pasakyti kame kampas. Padaryk pompos testą ir paklausyk maždaug ties viduriu keleivio pusėj ar dirba kaip pasirinkai režimą. Ilgai pompint kuro negali - paskui rūks kaip iš garvežio :D
Dėl kibimo reiktų patikrinti virtualaus COM porto nustatymus - gal su užlaikymais kažkas ne taip.
-
Duok dar kitą langą su info - ten tikra info yra kiek kūrenosi. Čia buvo valandų skaičius kiek buvo įjungta.
-
Iš kokio 5 karto pavyko normaliai ikelti.. :) ka jau kalbet apie ta wtt programa, nieko aš ten nesuprantu :D
Apie kurį langa eina kalba?
Turiu dar šita nusifotkines
(https://i.postimg.cc/264CJnmM/20191209-122535.jpg)
Pompos testą buvau dares per sdd, klaksi. Nepamenu tik ar ten dar turi koki atsiliepima sdd apie jo darbą parašyti.
-
Itariu kad reikia to kur su žaliom lemputem?
-
Kažkokia keista pas tave WTT, komponentų testų langas be užrašų. Reiktų pabandyti kitä versiją - gal kokia kreiva pakliuvo ir kimba irgi dėl to. Langas Overview ar šalia mygtukas - nepamenu tiksliai.
-
Taigi, perrašiau wtt į naujausia kokia radau, vistiek kibinėjo. Nusprendžiau palysti pažiūrėti i ta vožtuvą. Nieko ypatingo nepamačiau, ištraukiau fyškę, viskas gražu, ikišau atgal ir vuole, viskas puikiai veikia, programa nebekimba, vebasto nebeužsilokina. Tai kaip itariu su kontaktu kžkas negerai buvo. Nors testą darant klaksėdavo tas vožtūviukas.
P.s. kadangi viskas gerai veikia, pasijungiau FBH Conteolerį. Puikus daiktas.. :)
(https://i.postimg.cc/dZmPT99m/20200127-225211.jpg) (https://postimg.cc/dZmPT99m)
-
Sveiki,
o kas kiek laiko reiktų atlikti tą profilaktinį valymą?