Lietuvos Land Rover forumas
Pagal modelius => Hibridai => Temą sukūrė: Ec on Lapkričio 19, 2016, 21:48:12
-
Neapleidžia mintis 3,6 variklį į savo Disko įdėti, lyg ir viskas tinka, variklis lyg ir patikimas (pagal SeQ atsiliepimus :) ), tik su išmetimo sistema tektų pamąstyti. Jei imti variklį su viskuo, kompą, radiatorius, oro filtrą, turėtų važiuoti, manau, juolab, kad variklis žymiai pigesnis nei TDV2,7 ir pasirinkimas jų žymiai didesnis
-
Visu problemu suzenijimui, isgaudymui isleisi tiek laiko, pinigu nervu, kad 2 Roveriai su 3.6 motoru iseis :) Apie ilgas keliones su "home made" auto tik svati galesi ;)
-
Rusijoj yra vienas kuris jau važinėja, kol kas lygtai viskas gerai. Be variklio reikia dar ir dėžę bei stabdžius keisti. Kad nebūtų konflikto dėl VIN neatitikimo reikia statyti naujus PCM, TCM ir dėžės kompus..
-
Aš su tuo rusu kaip tik ir bendrauju, irgi sako reikia dėžę keisti, o ji ne ZF6HP26? Vakar parašė, kad prie to viso, dar reikia imti kuro magistrales. Kompus reikia taip pat imti iš donoro, bet sakė VIN kodas yra perrašomas ir tam yra net keli būdai. Tik kainos klausimas, kiek kainuos dalys ir darbai. Esant laikui padėliosiu pliusus ir minusus, kad tas laisvas laikas nebūtų laisvas :)
-
iš ZAZ Porsche taip pat galima padaryti, tik kainos klausimas, variklis jau gale, privalumas :)
-
VIN perrašomas, bet reikia turėt kuo ir SDD tame nepadės :) Sukimo momentas šiek tiek kitas, hidrotransformatoriai turėtų skirtis.
Raimi, D3 ir RR Sport praktiškai niekuo nesiskiria, tik į D3 nedėjo 3.6 variklio kažkodėl. Bet darbo daug...
-
Kažkur teko skaityt, kad lyg pagal konfiguracijas lyg ir buvo numatyta 3,6 į Disco 3 dėt. Bet projektas turbūt liko stalčiuose.
-
Pagal konfigūracijas daug ko buvo numatyta...
<option value="0x08" name="AJV8">
<tm id="@J_M_V8_PETROL"/>
<!-- no qualifier map as could be SC or NA -->
</option>
<option value="0x10" name="LIONV6">
<tm id="@J_M_V6_DIESEL"/>
<qualifier_map id="Type" id_value="V6DIESEL"/>
</option>
<option value="0x18" name="COLOGNEV6">
<tm id="@J_M_V6_NORM_ASP"/>
<qualifier_map id="Type" id_value="V6NA"/>
</option>
<option value="0x20" name="V12">
<tm id="@J_QV_V12"/>
</option>
<option value="0x28" name="LIONV8">
<tm id="@J_M_V8_DIESEL"/>
</option>
<option value="0x30" name="BMWM57">
<tm id="@J_I_BMW_M57"/>
</option>
<option value="0x38" name="AJ33_35">
<tm id="@J_I_AJ33_3_5_LITER"/>
</option>
<option value="0x40" name="AJ33_42">
<tm id="@J_I_AJ33_4_2_LITER"/>
</option>
<option value="0x48" name="AJ40_42">
<tm id="@J_I_AJ40_4_2_LITER"/>
</option>
<option value="0x50" name="CLEVELANDV6_30">
<tm id="@J_I_CLEV_V6_3_LITER">Cleveland V6 3.0 litre DAMB</tm>
</option>
<option value="0x58" name="LIONV6_30">
<tm id="@J_I_LION_V6_3_LITER">Lion V6 3.0 litre</tm>
</option>
<option value="0x60" name="AJ133_50">
<tm id="@J_I_AJ133_5_LITER">AJ133 5.0 litre</tm>
-
o gal vieno softo bazej padaryta Disco3 ir RRS versijos, neišmetant to kas netrukdo, daro taip programeriai :)
-
D3 ir RRS softo požiūriu mažai kuo skiriasi, duotu atveju reikia tik variklio kompo su atitinkamu softu, transmisijos softo bei dar konfigūracijos keitimo - maždaug taip.
-
net Bmw M57 motoras ?
-
net Bmw M57 motoras ?
Ir aš nustebęs, reiškia įmanoma įdėti net jį
-
Kai sau ieskojau RRS vokietijoj radau bent 3 RRS su bmw varikliu.
-
Teoriškai matyt įmanoma - klausimas softas kur rasti? Gal paknisus ir būtų galima...
-
Anksčiau tokios mintys (dėl BMW variklio) galvoje sukosi, buvau tą idėją palaidojęs, susipažinęs su vienu rusu įsimetusiu V8 RRS variklį, pradėjau domėtis tuo, bet sužinojus kainas, manau reikia nustot mastyt šia kryptimi, geriau vėl pradėt domėtis variantu su BMW, nes kainos ir pasirinkimas nepalyginami
-
o jum neatrodo kad RRS su 3,6 ir disco 3 jau reiktu nurašyt? ir Sest prie Disco 4 :) ar 5 :D
-
Ne, Disko 3 tolimose kelionėse dar galima pačiam pasiremontuoti, su Disko 4 tas dalykas, manau, nepraeis. O patogumu ir pravažumu tiems naujesniems trečiasis tikrai nenusileidžia
-
Disko 3 ir 4 iš esmės niekuo nesiskiria apart vidaus ir šiek tiek išorės apdailos, navi ir audio. Pakabos elementai tie patys, 3litrinis variklis irgi tas pats tik kitoj rankoj, SDV6 - na variklis ir yra variklis. Tik vat kaina jau kitokia :D
-
daug vargo baisiai