Sveiki,
mano Range Rover'iui P38 4.6 benzinas nutiko toks gedimas: pasukus uždegimo raktelį į antrą padėtį neužsidega "Check Engine" lemputė, nepaleidžia kuro siurblio, nesudirba starterio relė,pasukus į trečią padėtį, aišku nesuka starterio.
Teko labai ilgai pasėdėti prie manualų skaitymo, informacijos ieškojimo per įvairius užsienio forumus. Taigi iš visos tos informacijos supratau, kad tai gan dažnai pasitaikantis gedimas tiek pas dyzelinius, tiek ir pas benzininius variklius.
Pats gedimas gan paprastas: BECM kompiuteris kuris randasi po keleivio sėdyne pameta imobilaizerio apsaugos kodą, kuri turi nusiųsti į variklio bloką EMS, kad užsivestų variklis. Šio gedimo sprendimai yra keli:
1. Transportuoti mašiną traliuko pagalba pvz. i "Sosteną", tam kad prijungti ją prie TestBook'o ir pašalinti šį gedimą. Kai kreipiausi į juos jie pradžioje tiesiog norėjo pririšti mano raktą, ką šiaip galima pasidaryti ir pačiam. Po mano detalaus paaiškinimo pasakė, kad valanda pas juos kainuoja 198 Lt, kai pasakiau, kad tai poros minučių darbas, jie į tai vis tiek nekreipė dėmesio ir davė suprast, kad kainuos tiek pat.
2. Pasikeisti BECM kompiuterį už didelę sumą pinigų ir po to tokią pačią didelę sumą investuoti į jo pririšima prie sistemos. Tokių atvejų irgi radau skaitydamas, žmonės per nežinojimą pasikeisdavo visą kompą.
3. Parsisiųsti sinchronizavimo adapterį už 150-200 eur ir atlikti viską pačiam.
Taigi aš pasirinkau 3 variantą ir susitvarkiau pats. Šiuo klausimu galiu padėti ir Jums.
Mano adapteris tinka: Range Rover P38 4.0 arba 4.6 GEMS tipo varikliams pagaminimo data nuo 95 iki 99 metų. Esu skaitęs, kad padėjo ir 2000 - 2001 metų, bet čia jau bandymo būdu.
Aš randuosi Kaune. Tel. 8 67vienas 7trys trys66