Atidariau kompresoriaus dėžę - maurais apaugęs tik kompresoriaus tvirtinimo kronšteinas, pats kompresorius atrodo visiškai neblogai, užpurkštas kažkokia antikorozine danga.
Jungtys, resiverio valdymo vožtuvas ir kompresoriaus galas kaip nauji, bet VMato patarimu nerizikavau, vamzdelį nukirpau, netraukiau
Nuėmus kompresoriaus tvirtinimo kronšteiną matosi kažkoks šlangas virš jo, įdomu, kas tai galėtų būti? Na o rėmas toje vietoje tuoj bus nupurkštas aerozoliniu Dinitrolu.
laidų prailginimui naudosiu standartiškai skirtingų spalvų laidus, prieš tai surašęs atitikimą spalvoms. 6 laidai po 0,75 mm2, du laidai po 6mm2. ilgio pilnai pakanka 4m.
Storųjų laidų sujungimui panaudojau du gabaliukus 6mm storio gilzėmis iš varinių kondicionierių vamzdelių 6 mm storio. Vidinis to vamzdelio skersmuo labai gerai tinka dviejų priešais sudėtų 6 mm2 laidų skerspjūviui. Apspaudžiau spec. replėmis
Užsandarinau termovamzdeliais su klijais atskirai kiekvieną laidą, po to dar kartą taip pat visus kartu.
Kadangi nesu įsitikinęs šių laidų izoliacijos higroskopiškumu, nutariau vietoje gofros panaudoti termovamzdelį, sujungimo vietose papildomai užsandarinant klijais. Labai nepatiko, kad vedant pneumo vamzdelį ir tą laidų pynę virš resiverio nebuvo galimybės pritvirtinti prie rėmo, surišau juos tik tarpusavyje. Kad visą šį džiaugsmą pravesti kultūringai, nuėmiau posparnį. Pasirodo, kad sandarinimo gumoje yra dar viena laisva laidų prakišimo anga, ja ir pasinaudojau. Visas pakelyje sutiktas el. jungtis apdirbau vazelinu, o rėmo parūdijimo vietas aerozoliniu Dinitrolu. Vėliau pagalvojau - o kaip jei bus kėbulo nukėlimo variantas? Teks tą mano laidą kirpti ir statyti superseal jungtį, kaip sakė VMatas, o aš neįverinau
, paliksiu laido atsargą tam atvejui.
Vir posparnio nors ir viskas gražu ir švaru, profilaktiškai dinitrolo visgi gavo. Pastaba - jei varysit vazeliną į jungtis - nepadauginkit, jungtys gali neužsispausti. Kompresoriaus perkėlimą tęsiu kai surinksiu variklį, kol kas tik išvesti ladai ir vamzdelis į reikiamą vietą