Sveiki , si problema ir pas mane tapati
. 2.0 roverinis dyzelis .
jei tiksliau :
Variklis i darbine temperatura prie kokiu -2 laipsn C , per 7-10 km mieste pasiekia norma ir nekinta visa laika, kad ir kur vazinetium , Stovint gali sildyt ,kad ir visa diena beprasmiska
Varikliui pasiekus darbine temp prie kokiu -10 lauke , ora i salona pucia vos drungna nesvarbu kiek vaziuotum , stiklas iki galo nenutirpsta niekada , o prie aukstesnes lauko temp i salona pucia padoriau, bet su svarku nepavazinesi salta!!
Apatine slanga po termostato, salta visa laika (vasara neciupinejau) , peciuko slangos siltai karstos , ty rankas galima laikyti bet tikrai nekarstos.
Sios dienos pastebejimas ! sustojus po ilgos keliones po miesta:) isjungus peciuko ventiliatoriu ir gerai pagazavus kokia minute ir poto ijungus apiputima max pirma kart pajauciau karsta ora aisku koia 20 sec poto vel drungnas
tad si tema labai aktuali ir man .
PS.
o temperaturos daviklis apie kuri pradeta tema , manau isvis ne prieko
jokiu elektroniniu voztuvu ar dar konors ka valdytu daviklis ir kt. del kuriu priklausytu peciuko silimas pas siuos masiniukus neradau. Labiau persasi mintis uzsineses peciukas !!! nes per ji necirkuliuoja vanduo ko pasekoje nesusyla ir slangos link jo + atidavimas karscio tikrai suprasteja ,
jei kam kyla kitu minciu , lauksiu atsakymo.
Aciu ..