Pagaliau pripuoliau trumpai aprašyti remonto kelius ir klystkelius
. Labai gaila, bet "pasėjau savo senąją Nokia su pačio remonto ir išardyto variklio nuotraukomis.
Pirmas klystkelis - meistras. Yra patarlė : meistrą darbas giria, aš ją buvau primiršęs ir taip išėjo, kad meistras save giria o aš ir patikėjau. Nors matėsi, kad labai stengiasi, bet kruopštumo ir profesionalumo trūksta. Keitė visas tarpines ir riebokšlius, bet, mano nuomone daugelio tarpinių galėjo ir nekeisti. Dalis dalių :
Taip pat buvo mintis, jei pakeisčiau kompensatorius, palyginčiau paskirstymo velenėlius, važiuočiau be problemų iki pardavimo, jei pardavinėčiau. Tik, aišku, nepardavinėčiau, o važinėčiau pats. Tik nežinia kiek pratempčiau su tokiais įdėklais :
Įdėklai (švaistikliniai) man didžiausias klausimas - viršutinės pusės (nuo švaistiklio kaklelio) geltonos spalvos, o apatiniai - balti. Toks vaizdas, kad tie geltonieji pasidėvėję, bet apčiuopiamai - nesijaučia. Bandžiau pakrapštyti baltąjį, maniau iki geltonumo prakrapštysiu - ne, pasirodo baltas ir giliau. Po to pastebėjau, kad ant įdėklų skirtinga markiruotė?
? Kas su tuo varikliu buvo daroma, neaišku. Įdėklus pakeičiau dėl ramybės. Kompensatorius išrikiavau pagal strigimo lygį: iš dešinės į kairę - geri, šiek tiek stringantys, pastrigę, ir buvo užstrigę
Vožtuvų svirteles keičiau nes ant 16 iš jų buvo išmuštos vožtuvų galvų duobutės
Diržai ir įtempėjai mano nuomone visai šviežiai pakeisti, kaip nauji (nors išvaizda pravažiuotų kilometrų nepasako), bet palyginimui - kai keičiau žmonos Toyotai diržą su įtempėjais, čiupinėjau senus ir naujus, sakyčiau, kad šie nauji. Bet vėlgi- keisti dėl šventos ramybės. Dar, kol buvo variklis išimtas, nuluptus alsuoklius prailginau juodu guminiu šlangeliu iki snorkelio, kaip įsakė VMatas
Surinkus, įkėlus ir užvedus variklį paaiškėjo, kad barška grandinės. Buvo labai pikta, kad iš karto neišsiaiškino, bet ką darysi, užsakiau iš UK.
Dėl viso pikto kol naujos - pamatavau, galėsiu pasitiklrinti ir palyginti su senomis:
Važinėjau iki grandinių keitimo su barškančiom grandinėm, tiksliau viena barškančia grandine, bet ramiai važiuojant be jokių pašalinių garsų - stop. Kas keista, kad nustojo net pultas klausyti. Kitos grandinės trūkimo indikacijos : laikas nuo laiko sumirksi kelaivio airbago lemputė, po hard reseto be generatoriaus diržo užsiveda, su generatoriaus diržu - ne. Tai va, viena grandinė dar nepakeista, privažiavau iki namų, atbulas prisiparkavau, o po 3 valandų neužsikūriau. Dabar instaliuoju JLR Mongoose išsiaiškinimui kas atsitiko, tam meistrui mašinos daugiau neduosiu.