Lietuvos Land Rover forumas

Techninis skyrius => Variklio skyrius => Temą sukūrė: amerikonas on Kovo 27, 2015, 21:27:10

Antraštė: 2.7 varikliai ir ju remontas?
Parašė: amerikonas on Kovo 27, 2015, 21:27:10
  Sveiki ,norečiau paklausti ,ar kuris vairuojat range rover 2.7 hse,nuo 2007m. Jei taip tai gal žinote kur dar be rover markes automobiliu buvo dedami šie varikliai.Radau gera auto  ,bet užspaustas alkuninis. Remontas ko gero  nepigus,todel bandau skaičiuoti alternatyvas...dekoju už bet kokius pastebejimus
Antraštė: Re: 2.7 varikliai ir ju remontas?
Parašė: landstore.lt on Kovo 27, 2015, 23:50:15
defektuoto 2.7 dyzelio prikėlimo enciklopediją rasi čia:

http://www.landroverklubas.lt/index.php?topic=719.0
Antraštė: Re: 2.7 varikliai ir ju remontas?
Parašė: VMatas on Kovo 28, 2015, 07:43:44
http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_AJD-V6/PSA_DT17
Antraštė: Re: 2.7 varikliai ir ju remontas?
Parašė: amerikonas on Kovo 28, 2015, 10:17:17
 na dekui už info, ko gero neapsimoka pirkt RRS HSE 2.7 2008 galo už 8600 europietišku rubliu ,su užspaustu alkuniniu,nors visas auto atrodo kaip naujas :( ,ei remontas atsistos apie 3000 e,arba net ir daugiau,tai ko gero  reikes ieškotis sveiko ir su  3,6 motoru.
Antraštė: Re: 2.7 varikliai ir ju remontas?
Parašė: SeQ on Kovo 28, 2015, 13:51:17
na 8600 eur tai labai maza suma. na bent jau lyginant su tuo kad as uz savo 3,6l hse 2007m galo mokejau 17 000 euro ;)

tai kad ir 8600+3000 nors ir 2,7 vistiek kaina manau padori :) o dar ir 2008 m galo :)

P.S. Pirkau 2014 m birzeli - Liepa berots:)
Antraštė: Re: 2.7 varikliai ir ju remontas?
Parašė: Ec on Kovo 28, 2015, 14:26:42
Variklio defekto pliusas yra tas, kad kėbulas būna geras (nebus daužta ir su variklio defektu o po to dar išlyginta) Aritmetika paprasta - Jei pigiau už rinkos kainą pinigų kiekiu už kurį išeitų nusipirkt kitą variklį ir jį pakeisti, manau nepraloši. Reikia turėti omeny, kad varikliai šie nepigūs ~3000 pinigų + pakeitimas ~600 - 700 pinigų
Antraštė: Re: 2.7 varikliai ir ju remontas?
Parašė: VMatas on Kovo 28, 2015, 15:09:16
Jei alkūninis laužtas yra didelė tikimybė kad vien alkūniniu ir įdėklais neapsies. Dažna laužimo priežastis yra pilantys purkštukai - reikia tada žiūrėt kaip stūmokliai ir švaistikliai jaučiasi.
Antraštė: Re: 2.7 varikliai ir ju remontas?
Parašė: amerikonas on Kovo 28, 2015, 18:47:20
 domejausi variklio kaina 3k euru ir tai nera,be to kate maiše perki.... na bus matyt,bet pats auto labai gražus ,nenudrožtas... jei pirkt alkunini su  ideklais(klausimas ar to pakaktu) tai orginalus tiek kiek naudotas variklis,o šlifuotas su  (no name) ideklais 1100 pinigu.... čia jau loterija :(
Antraštė: Re: 2.7 varikliai ir ju remontas?
Parašė: Ec on Kovo 28, 2015, 20:58:30
O užspaustas alkūninis, tai jis lūžęs ar ne?
Antraštė: Re: 2.7 varikliai ir ju remontas?
Parašė: VMatas on Kovo 28, 2015, 22:25:19
Suprasčiau iš tokio pasakymo kad įdėklai prasukti.
Antraštė: Re: 2.7 varikliai ir ju remontas?
Parašė: amerikonas on Kovo 29, 2015, 09:16:28
 užspaustas ,vadinasi kad starteris neprasuka... vienu žodžiu" klynas"
Antraštė: Re: 2.7 varikliai ir ju remontas?
Parašė: Eitv7 on Kovo 29, 2015, 18:35:28
domejausi variklio kaina 3k euru ir tai nera,be to kate maiše perki.... na bus matyt,bet pats auto labai gražus ,nenudrožtas... jei pirkt alkunini su  ideklais(klausimas ar to pakaktu) tai orginalus tiek kiek naudotas variklis,o šlifuotas su  (no name) ideklais 1100 pinigu.... čia jau loterija :(
Galiu tik palinketi sekmes ir kantrybes ieskant alkuninio. Teks daug skambuciu padaryt ir isgirst daug atsakymu, kad nera arba su varikliu/bloku parduoda.
Jei rasi, suplosi nemazai, o ir variantai bus, kad slifuotas.
Paciu varikliu ir nera ant kiekvieno kampo, litais apie 10-12k budavo.
Antraštė: Re: 2.7 varikliai ir ju remontas?
Parašė: amerikonas on Kovo 29, 2015, 18:36:01
 tai nejaugi tik i  land rover markes automobilius buvo dedamas 2.7 variklis(butent šis) ,o i Jaguar,citroen,peugeot? gal alkuninai tokie patys?
Antraštė: Re: 2.7 varikliai ir ju remontas?
Parašė: SeQ on Kovo 29, 2015, 19:33:48
http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_AJD-V6/PSA_DT17
Antraštė: Re: 2.7 varikliai ir ju remontas?
Parašė: amerikonas on Kovo 29, 2015, 20:23:50
hmm... išeitu  kad detales turetu tikti,nes varikliai identiški ir to paties gamintojo....jei klystu pataisykit...
Antraštė: Re: 2.7 varikliai ir ju remontas?
Parašė: amerikonas on Kovo 29, 2015, 20:33:31
jei tinka peugeot,arba citroen variklis tai paimt ir visa nupirkus pakeist (aišku jei tiks tvirtinimai),jei ne tai paimt varikli   dalims ir bus vistiek pigiau ir orginalios detales....o gal čia aš nusisvaigstu?
Antraštė: Re: 2.7 varikliai ir ju remontas?
Parašė: VMatas on Kovo 29, 2015, 20:39:48
Tvirtinimai niekaip netinka. Blokas pas juos gi stovi skersai... Dar skiriasi: bloko apatinė dalis, karteris, kitokie įdėklai(matmenys aišku tokie pat) - kodėl neaišku, skiriasi stūmoklis nes žiedai kitokie ir panašu kad į gerąją pusę. Visa kita turėtų būt vienoda, bet 100proc. garantijos niekas neduos.. :)
Antraštė: Re: 2.7 varikliai ir ju remontas?
Parašė: amerikonas on Kovo 29, 2015, 20:45:13
tai  tuomet pirkt varikli  detalems ,yra su garantijom  ir bege tik apie 100k ,tai kainuos (jei tuščias ,be periferijos) apie 500 euru,nes nuemus visas turbinas,kolektorius generatorius,tai turetu daugiau nekainuot
Antraštė: Re: 2.7 varikliai ir ju remontas?
Parašė: VMatas on Kovo 29, 2015, 20:47:37
Kur čia taip veltui šitas variklis? Duokit dešimt :D
Antraštė: Re: 2.7 varikliai ir ju remontas?
Parašė: Ec on Kovo 29, 2015, 21:01:55
Varikliai beveik vienodi (Citroen, Peugeot, Jaguar, LR, dar kažkoks Fordo visureigis). Skirtumas yra variklio blokas (išoriniai tvirtinimai) ir karteris. Viduriai identiški. Pas mane dabar dirba viena galva su paskirstymo velenais nuo Citroeno, paskirstymo veleno padėties daviklis taip pat, švaistiklių varžtai ir dar visokių smulkmenų, įsiurbimo vožtuvai vienos galvos nuo Pežo. Ant paskirstymo velenų (LR ir Citroeno) net detalių kodai identiški. Bet tie Citrių varikliai taip pat brangūs, tik jų daugiau ir detalės (jei atskirai) pigesnės.
Jei alkūninis tik užspaustas tai, manau, nėra taip jau blogai, defektavimas, šlifavimas ir net lyginimas yra standartinės procedūros, o šlifuotas alkūninis (-0,2 mm) nėra blogas. Įdėklai brangūs, bet žymiai pigesnius pagal užsakymą Kauniečiai veža Lenkų gamybos (pas mane tokie stovi), manau neturėtų būti blogesni. Įdėklų ant švaistiklių keisti tikriausiai nereikės.
Šitam varikliui svarbu geras tepalo siurblys (reikia klausti VMato ir jei jis negeras - keisti), teisingas tepalas, aprašyta http://www.landroverklubas.lt/index.php?topic=433.0 , ir laiku atliekamas tech. aptarnavimas. Važiuosi, bėdos neturėsi :)
Antraštė: Re: 2.7 varikliai ir ju remontas?
Parašė: Ec on Kovo 29, 2015, 21:03:30
tai  tuomet pirkt varikli  detalems ,yra su garantijom  ir bege tik apie 100k ,tai kainuos (jei tuščias ,be periferijos) apie 500 euru,nes nuemus visas turbinas,kolektorius generatorius,tai turetu daugiau nekainuot

Gal kokia klaida, tokių kainų niekur nemačiau
Antraštė: Re: 2.7 varikliai ir ju remontas?
Parašė: VMatas on Kovo 29, 2015, 21:06:57
Viduriai identiški išskyrus stūmoklius - bent jau mano žiniom. Tai nereiškia kad jų negalima naudoti - tiesiog žiedai kitokie.

Dar prie to ką išvardino Ec SVARBU, kad nebūtų pilančių purkštukų. Na ir aišku hidrosmūgio :D

Įdomu tie įdėklai specialiai gaminti ar nuo ko nors pritaikyti?
Antraštė: Re: 2.7 varikliai ir ju remontas?
Parašė: Ec on Kovo 29, 2015, 21:20:11
Specialiai būtent 2,7 TDV arba HDI (jei Citroeno). Kaina vienoda, nesvarbu kelinto remonto, ~400 Lt. €urais būtų apie 110, jei standartiškai nepabrango :). Tai čia pagrindiniai, švaistikliniai, manau, kainuotų panašiai
Antraštė: Re: 2.7 varikliai ir ju remontas?
Parašė: Ec on Kovo 29, 2015, 21:25:26
Beje, įdėklų kažkiek turiu, jei reikėtų kelių, o ne viso komplekto :)
Antraštė: Re: 2.7 varikliai ir ju remontas?
Parašė: amerikonas on Kovo 30, 2015, 17:48:20
  dekui už info,..... na kas liečia variklio kaina tai plikas (jei pasiseks rasti ) ir be galvu tikrai ne daugia 500,nes poroj vietu pardave (skambinau)  apačia variklio su alkuniniu ir stumokliu grupe už 400.... aišku ju nera tiek kad pirktum  kiekvienam laužyne, bet paieškojus galima rasti.Vienintelis dalykas kas mane sulaiko tai ,kad noretusi truputi galingesnio su 3.6 varikliu,nes turejes keleta auto su palyginus silpnais varikliais ir tai kartais labai vargina.
Antraštė: Re: 2.7 varikliai ir ju remontas?
Parašė: Ec on Kovo 30, 2015, 18:27:41
Pačipuosi pas VMatą, galios turėtų pakakt (bent man tai pakanka) ir startui nuo nulio ir pagreičiui nuo 100 km/h
Antraštė: Re: 2.7 varikliai ir ju remontas?
Parašė: amerikonas on Kovo 30, 2015, 20:00:24
 kiek sukelia, iki 160kw?  o kaip deže ir pats variklis reaguoja
Antraštė: Re: 2.7 varikliai ir ju remontas?
Parašė: VMatas on Kovo 30, 2015, 20:19:36
Normaliai reaguoja:) O ir be čipavimo variklis gyvens ilgai jei nepilsi 5W-30 ir nekeisi kas 20 000km.

Ta pati dėžė eina į X5 ir į RRS su 3.6 taip kad jai čipuotas TDV6 2.7 nusispjaut.
Antraštė: Re: 2.7 varikliai ir ju remontas?
Parašė: amerikonas on Kovo 30, 2015, 21:03:16
 beje , jei kuris dare kažka panašaus  ,kas dar išlenda,ta prasme užklyninimo priežastys buna kelios ,tepalo siurblys,kuras praskiedžia varikline alyva ir išplauna ideklus,konstrukciniai trukumai  arba pavarges metalas.kuri iš priežasčiu dažniausia...
Antraštė: Re: 2.7 varikliai ir ju remontas?
Parašė: amerikonas on Kovo 30, 2015, 21:05:27
 nepykit,už klausimus,lipant i medi nesinori iš aukšai krist,taigi noretusi  sužinoti kuo daugiau
,beje ar kuris dejes šlifuota velena,ir kaip eksploatacija..
Antraštė: Re: 2.7 varikliai ir ju remontas?
Parašė: Ec on Kovo 30, 2015, 21:07:21
Jei konstruktoriai žinotų priežastį, būtų ją išsprendę 3,0 varikliuose, nes juose likusios tos pačios problemos su alkūniniu. Man atrodo tai tiesiog silpna vieta, kuri pirmiausia išlenda dėl netinkamos eksploatacijos
Antraštė: Re: 2.7 varikliai ir ju remontas?
Parašė: Ec on Kovo 30, 2015, 21:08:20
nepykit,už klausimus,lipant i medi nesinori iš aukšai krist,taigi noretusi  sužinoti kuo daugiau
,beje ar kuris dejes šlifuota velena,ir kaip eksploatacija..
Šiame forume niekas nepyksta :)
Antraštė: Re: 2.7 varikliai ir ju remontas?
Parašė: VMatas on Kovo 30, 2015, 21:33:23
Mano manymu priežastys būtų tokios:

1. Netinkama pernelyg skysta alyva su mažai plaunančių priedų ir trinties modifikatorių
2. Alyvos keitimas "longlife" intervalais :)
3. Neaiškios kilmės kuras su daug sieros arba išvis velniai žino ko.
4. Kuras alyvoje - pilantys purkštukai, važiavimas žiemą trumpais atstumais nepašildytu varikliu.

Tai čia dėl prasukimo. Idėklai šiame variklyje be užraktų - bet būkit tikri kad prasuks ir su užraktais - todėl problema tikrai ne tame.

Lūžimas kita kalba:

1. Galbūt konstrukcinė klaida - tada ačiū Fordui
2. Pilantys purkštukai
3. Kreivarankiai servisuose - purkštuko atjungimas varikliui dirbant "patikrinimui" - mažas hidrosmūgis - alkūninio įskilimas - kažkada lūžimas.

Realybėje greičiausiai suveikia komplektas išvardintų problemų.
Antraštė: Re: 2.7 varikliai ir ju remontas?
Parašė: amerikonas on Kovo 31, 2015, 19:23:43
 taigi pardvejas  lyg ir pripažino kad lužes alkuninis..... taigi remontas ko gero  butu nuo 3500 ir iki 4000,darant sau  ,o ne turgi kaip kad daugiausia daroma,pats pardavejas sake kad marijampoleje panašu darba paadarydavo už 5000 liitu,bet kad radau velena(deveta,bet gera nešlifuota) su fordui skirtais ideklais  ...kaina 600 euru plius išemimas variklio ir idejimas ,bei darbas(jei butu tik prasukti ideklai) 500 euru....nesinori tiket kad lužus velenui  dasideda tik 400 euru,čia jau pardavejas ryškiai nusišnekejo.... gaila bet ko gero teks ieškotis kito ir su 3,6 varikliu.
Antraštė: Re: 2.7 varikliai ir ju remontas?
Parašė: Ec on Kovo 31, 2015, 19:29:49
Pardavėjais tikėti negalima, būsimą remontą jie nupigina, o patys kažkodėl už taip pigiai neremontuoja :)
Antraštė: Re: 2.7 varikliai ir ju remontas?
Parašė: Edgaras on Kovo 31, 2015, 19:49:06
Kažkada kažkur rašiau, jog kolegos giminaitis keitė visą variklį savam Disco 4 dėl lūžusio alkūninio. Variklį pirko UK, su darbu suplojo berods ~16 k LT. Jei domina toks variantas, duok žinios, pasidomėsiu kaip ir per ką gavo variklį, užtruko gan greitai.
Antraštė: Re: 2.7 varikliai ir ju remontas?
Parašė: Eitv7 on Balandžio 02, 2015, 12:50:22
Mano manymu priežastys būtų tokios:

1. Netinkama pernelyg skysta alyva su mažai plaunančių priedų ir trinties modifikatorių
2. Alyvos keitimas "longlife" intervalais :)
3. Neaiškios kilmės kuras su daug sieros arba išvis velniai žino ko.
4. Kuras alyvoje - pilantys purkštukai, važiavimas žiemą trumpais atstumais nepašildytu varikliu.

Tai čia dėl prasukimo. Idėklai šiame variklyje be užraktų - bet būkit tikri kad prasuks ir su užraktais - todėl problema tikrai ne tame.

Lūžimas kita kalba:

1. Galbūt konstrukcinė klaida - tada ačiū Fordui
2. Pilantys purkštukai
3. Kreivarankiai servisuose - purkštuko atjungimas varikliui dirbant "patikrinimui" - mažas hidrosmūgis - alkūninio įskilimas - kažkada lūžimas.

Realybėje greičiausiai suveikia komplektas išvardintų problemų.
Pavadinkim del prasukimo, neuzeinant uz tavo nurodytu ribu, kas dar galetu issaukti prasisukima?
Taip pat del luzimo, jei alkuninis slifuotas viena arba du kartus, kiek tikimybe padideja jam luzt ir kiek orentuotis su tokiu nuvaziuot galesi, jei slifuotas 1 ar 2 kart?
Antraštė: Re: 2.7 varikliai ir ju remontas?
Parašė: Ec on Balandžio 02, 2015, 12:57:03
Man atrodo nuo 1 ar 2 kartų šlifavimo tikimybė lūžti ne didėja, ji priklauso nuo kitų priežasčių, laužo juk ir ne šlifuotus alkūninius
Antraštė: Re: 2.7 varikliai ir ju remontas?
Parašė: VMatas on Balandžio 02, 2015, 14:12:37
Na dėl prasukimo tai dar galėtų būti: 
variklio perkaitimas(pvz mažai aušinimo skysčio ar tiesiog neveikia ventiliatorius ir yra aukšta apkrova - dėl to pernelyg suskystėjusi alyva - rezultatas  plona bei trumpai gyvenanti alyvos plėvelė;
alyvos siurblio defektas - bet negirdėjau būtent tokio varianto;
Savininko problema - nekontroliuoja alyvos lygio, o ji pabėga per riebokšlį arba per turbiną ir nebeužtenka normaliam tepimui.

Daugiau sunku įsivaizduot - visko gali būti bet tai jau pritempimas bus. Manau kad aukščiau minėtos ir šitos yra pagrindinės.

Dėl lūžimo pilnai pritariu Ec, nemanau kad rizika padidėja lyginant su nešlifuotu.

Kiek galėsi nuvažiuot? Geras klausimas :) Bet nei vienas pas mus čia dar nesiskelbė kad turi ekstrasenso galimybių kiek man žinoma :D
Beje, 3litrinio alkūninis lūžta rečiau. Galima įdėt ir į 2.7, bet yra plonybių.
Antraštė: Re: 2.7 varikliai ir ju remontas?
Parašė: Ec on Balandžio 03, 2017, 18:48:00
Kad nekurti naujos temos, radau nostalgišką Jaguaro nuotrauką su atidarytu kapotu. Kadaise anglai mokėjo daryti mašinas, galėtų ir Disko ar RRS tokį pat atidarymą padaryti
(http://i68.tinypic.com/vmvdoz.jpg)
Antraštė: Re: 2.7 varikliai ir ju remontas?
Parašė: VMatas on Balandžio 03, 2017, 19:58:17
Prašom:

http://www.landroverklubas.lt/index.php?topic=273.msg1058#msg1058
Antraštė: Re: 2.7 varikliai ir ju remontas?
Parašė: Lempa on Gegužės 28, 2017, 22:33:26
citroen 2.7 viduriai viskas tinka pirkau varikli norejau visa kisti, bet pas citroena dvi turbinos kur tvirtinasi rrs motoras ir po viena skyle bloke tai ner kaip ji tvirtint. O per skelus i stumoklis i svaistiklis i alkuninis viskas pas mane ideta i lekia ok
Antraštė: Re: 2.7 varikliai ir ju remontas?
Parašė: Lempa on Gegužės 28, 2017, 22:37:25
citroen 2,7 tinka pas mane svaistiklis alkuninis i stumoklis idetas lekia ok. Norejau visa varikli kisti bet kur laikosi rrs variklis pas citroena turbinos i po viena skyle tik bloke tai netinka .
Antraštė: Re: 2.7 varikliai ir ju remontas?
Parašė: Kalvis on Birželio 08, 2017, 16:53:11
Čia turint 2.7 motorą po kapotu  būtų privalomas detalių komplektas bagažinėje.
(http://i67.tinypic.com/vxygzl.jpg)
Antraštė: Re: 2.7 varikliai ir ju remontas?
Parašė: SeQ on Birželio 08, 2017, 21:03:48
Snekejau su kazoku vienu.. turi disco 3 su 2.7 bet nuo 2008 kazokio men... Tai 200000 km ir nulis bedu.. sake kazkas pakeista.. tai tinka paveikslas ne visiem
Antraštė: Re: 2.7 varikliai ir ju remontas?
Parašė: landstore.lt on Birželio 08, 2017, 23:13:08
sake kazkas pakeista..

pvz alkūninis :)
Antraštė: Re: 2.7 varikliai ir ju remontas?
Parašė: SeQ on Birželio 09, 2017, 06:51:45
Kad tepalu takai, slangos .. dar kazkas..
Antraštė: Re: 2.7 varikliai ir ju remontas?
Parašė: Edgaras on Birželio 09, 2017, 09:02:17
Naujas indiškas alkūninis yra šūdo gabalas. Šiaip "sėkmingai" užkala tiek 2.7, tiek 3.0 motorai, kurie ėjo iki 2012 m. Su 188 kw nuo 2012 vidurio nėra info, kad kam būtų užkalęs.
Antraštė: Re: 2.7 varikliai ir ju remontas?
Parašė: VMatas on Birželio 09, 2017, 17:13:32
Sakykim taip....dar nėra.
Antraštė: Re: 2.7 varikliai ir ju remontas?
Parašė: ZaliasRR on Birželio 09, 2017, 17:16:41
Naujas alkuninis Britpart !  >:( (http://i66.tinypic.com/2e0mw5f.jpg)  (http://i67.tinypic.com/50pnig.jpg)
Antraštė: Re: 2.7 varikliai ir ju remontas?
Parašė: SeQ on Birželio 09, 2017, 19:05:44
Cia jis iskart suskeldejes?
Antraštė: Re: 2.7 varikliai ir ju remontas?
Parašė: ZaliasRR on Birželio 09, 2017, 19:43:43
Vaizdas kai paeme aprudijusia bolvanke ir istekino is juos alkunini labai apgailetinai atrodo gyvai
Antraštė: Re: 2.7 varikliai ir ju remontas?
Parašė: ZaliasRR on Birželio 09, 2017, 20:35:43
https://www.drive2.ru/b/1912344/
Antraštė: Re: 2.7 varikliai ir ju remontas?
Parašė: VMatas on Birželio 09, 2017, 21:41:21
Čia tikresni velenai kalimo būdu:

https://www.youtube.com/watch?v=1OnooWn6ywc
Antraštė: Re: 2.7 varikliai ir ju remontas?
Parašė: Kalvis on Birželio 20, 2017, 17:04:34
Turkas ant žemaičių žemės
(http://i63.tinypic.com/1430vt2.jpg), 
Žiūrėsim kiek laikys
Antraštė: Re: 2.7 varikliai ir ju remontas?
Parašė: Ec on Birželio 20, 2017, 17:14:33
Reikia tikėtis, kad laikys. Tam laikymui dar reikia normalių įdėklų ir gerai patikrinti bloką, nes po alkūninio lūžimo pagrindinių įdėklų guoliavietės gali būti šiek tiek ne vietoje. Dar reikia teisingai uždėti žiedą alkūninio veleno padėties davikliui
Antraštė: Re: 2.7 varikliai ir ju remontas?
Parašė: Edgaras on Birželio 21, 2017, 08:08:06
Tikiuos turkiškas geresnis nei indiškas :) Nes pamčius indišką reikėjo ieškot mažai nuvažiavusio :)
Antraštė: Re: 2.7 varikliai ir ju remontas?
Parašė: Ec on Birželio 21, 2017, 09:11:07
Nežinau kaip alkūniniai, bet įrankiai indiški laikomi žemesnės kokybės nei kiniški
Antraštė: Re: 2.7 varikliai ir ju remontas?
Parašė: landstore.lt on Birželio 21, 2017, 09:29:00
beje ne į temą gal, bet paskutiniu metu labai daug LR dalių "eina" iš Indijos, beje, visai nieko kokybė. Nemažai originalių pozicijų kilmės šalis irgi Indija. Gal tai kažkaip susiję, kad ir TATA iš Indijos.. turbūt... :)
Antraštė: Re: 2.7 varikliai ir ju remontas?
Parašė: VMatas on Birželio 21, 2017, 09:46:19
Jei turkiškas tikras viskas su juo turi būti Ok.
Antraštė: Re: 2.7 varikliai ir ju remontas?
Parašė: landstore.lt on Birželio 21, 2017, 09:49:42
GENMOT šitas - kiek žinau tikras :)
Antraštė: Re: 2.7 varikliai ir ju remontas?
Parašė: VMatas on Birželio 21, 2017, 10:09:15
Kad parašyta GENMOT dar nieko nereiškia :) Klausimas dar kas pardavėjas, nes kiek girdėjau vieno veleno iš GENMOT nenusipirksi, o ir neturi jie jų pastoviai - gamina tik partijom, kai yra didesnis užsakymas.
Antraštė: Re: 2.7 varikliai ir ju remontas?
Parašė: landstore.lt on Birželio 21, 2017, 10:42:30
na GENMOT minimum order quantity 10 vnt. :) kažkaip nesitiki, kad pardavėjas į GENMOT dėžę kiš kitą brendą, pernelyg rizikinga pozicija garantiniam atvejui :D