Lietuvos Land Rover forumas
Techninis skyrius => Variklio skyrius => Temą sukūrė: amerikonas on Kovo 27, 2015, 21:27:10
-
Sveiki ,norečiau paklausti ,ar kuris vairuojat range rover 2.7 hse,nuo 2007m. Jei taip tai gal žinote kur dar be rover markes automobiliu buvo dedami šie varikliai.Radau gera auto ,bet užspaustas alkuninis. Remontas ko gero nepigus,todel bandau skaičiuoti alternatyvas...dekoju už bet kokius pastebejimus
-
defektuoto 2.7 dyzelio prikėlimo enciklopediją rasi čia:
http://www.landroverklubas.lt/index.php?topic=719.0
-
http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_AJD-V6/PSA_DT17
-
na dekui už info, ko gero neapsimoka pirkt RRS HSE 2.7 2008 galo už 8600 europietišku rubliu ,su užspaustu alkuniniu,nors visas auto atrodo kaip naujas :( ,ei remontas atsistos apie 3000 e,arba net ir daugiau,tai ko gero reikes ieškotis sveiko ir su 3,6 motoru.
-
na 8600 eur tai labai maza suma. na bent jau lyginant su tuo kad as uz savo 3,6l hse 2007m galo mokejau 17 000 euro ;)
tai kad ir 8600+3000 nors ir 2,7 vistiek kaina manau padori :) o dar ir 2008 m galo :)
P.S. Pirkau 2014 m birzeli - Liepa berots:)
-
Variklio defekto pliusas yra tas, kad kėbulas būna geras (nebus daužta ir su variklio defektu o po to dar išlyginta) Aritmetika paprasta - Jei pigiau už rinkos kainą pinigų kiekiu už kurį išeitų nusipirkt kitą variklį ir jį pakeisti, manau nepraloši. Reikia turėti omeny, kad varikliai šie nepigūs ~3000 pinigų + pakeitimas ~600 - 700 pinigų
-
Jei alkūninis laužtas yra didelė tikimybė kad vien alkūniniu ir įdėklais neapsies. Dažna laužimo priežastis yra pilantys purkštukai - reikia tada žiūrėt kaip stūmokliai ir švaistikliai jaučiasi.
-
domejausi variklio kaina 3k euru ir tai nera,be to kate maiše perki.... na bus matyt,bet pats auto labai gražus ,nenudrožtas... jei pirkt alkunini su ideklais(klausimas ar to pakaktu) tai orginalus tiek kiek naudotas variklis,o šlifuotas su (no name) ideklais 1100 pinigu.... čia jau loterija :(
-
O užspaustas alkūninis, tai jis lūžęs ar ne?
-
Suprasčiau iš tokio pasakymo kad įdėklai prasukti.
-
užspaustas ,vadinasi kad starteris neprasuka... vienu žodžiu" klynas"
-
domejausi variklio kaina 3k euru ir tai nera,be to kate maiše perki.... na bus matyt,bet pats auto labai gražus ,nenudrožtas... jei pirkt alkunini su ideklais(klausimas ar to pakaktu) tai orginalus tiek kiek naudotas variklis,o šlifuotas su (no name) ideklais 1100 pinigu.... čia jau loterija :(
Galiu tik palinketi sekmes ir kantrybes ieskant alkuninio. Teks daug skambuciu padaryt ir isgirst daug atsakymu, kad nera arba su varikliu/bloku parduoda.
Jei rasi, suplosi nemazai, o ir variantai bus, kad slifuotas.
Paciu varikliu ir nera ant kiekvieno kampo, litais apie 10-12k budavo.
-
tai nejaugi tik i land rover markes automobilius buvo dedamas 2.7 variklis(butent šis) ,o i Jaguar,citroen,peugeot? gal alkuninai tokie patys?
-
http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_AJD-V6/PSA_DT17
-
hmm... išeitu kad detales turetu tikti,nes varikliai identiški ir to paties gamintojo....jei klystu pataisykit...
-
jei tinka peugeot,arba citroen variklis tai paimt ir visa nupirkus pakeist (aišku jei tiks tvirtinimai),jei ne tai paimt varikli dalims ir bus vistiek pigiau ir orginalios detales....o gal čia aš nusisvaigstu?
-
Tvirtinimai niekaip netinka. Blokas pas juos gi stovi skersai... Dar skiriasi: bloko apatinė dalis, karteris, kitokie įdėklai(matmenys aišku tokie pat) - kodėl neaišku, skiriasi stūmoklis nes žiedai kitokie ir panašu kad į gerąją pusę. Visa kita turėtų būt vienoda, bet 100proc. garantijos niekas neduos.. :)
-
tai tuomet pirkt varikli detalems ,yra su garantijom ir bege tik apie 100k ,tai kainuos (jei tuščias ,be periferijos) apie 500 euru,nes nuemus visas turbinas,kolektorius generatorius,tai turetu daugiau nekainuot
-
Kur čia taip veltui šitas variklis? Duokit dešimt :D
-
Varikliai beveik vienodi (Citroen, Peugeot, Jaguar, LR, dar kažkoks Fordo visureigis). Skirtumas yra variklio blokas (išoriniai tvirtinimai) ir karteris. Viduriai identiški. Pas mane dabar dirba viena galva su paskirstymo velenais nuo Citroeno, paskirstymo veleno padėties daviklis taip pat, švaistiklių varžtai ir dar visokių smulkmenų, įsiurbimo vožtuvai vienos galvos nuo Pežo. Ant paskirstymo velenų (LR ir Citroeno) net detalių kodai identiški. Bet tie Citrių varikliai taip pat brangūs, tik jų daugiau ir detalės (jei atskirai) pigesnės.
Jei alkūninis tik užspaustas tai, manau, nėra taip jau blogai, defektavimas, šlifavimas ir net lyginimas yra standartinės procedūros, o šlifuotas alkūninis (-0,2 mm) nėra blogas. Įdėklai brangūs, bet žymiai pigesnius pagal užsakymą Kauniečiai veža Lenkų gamybos (pas mane tokie stovi), manau neturėtų būti blogesni. Įdėklų ant švaistiklių keisti tikriausiai nereikės.
Šitam varikliui svarbu geras tepalo siurblys (reikia klausti VMato ir jei jis negeras - keisti), teisingas tepalas, aprašyta http://www.landroverklubas.lt/index.php?topic=433.0 , ir laiku atliekamas tech. aptarnavimas. Važiuosi, bėdos neturėsi :)
-
tai tuomet pirkt varikli detalems ,yra su garantijom ir bege tik apie 100k ,tai kainuos (jei tuščias ,be periferijos) apie 500 euru,nes nuemus visas turbinas,kolektorius generatorius,tai turetu daugiau nekainuot
Gal kokia klaida, tokių kainų niekur nemačiau
-
Viduriai identiški išskyrus stūmoklius - bent jau mano žiniom. Tai nereiškia kad jų negalima naudoti - tiesiog žiedai kitokie.
Dar prie to ką išvardino Ec SVARBU, kad nebūtų pilančių purkštukų. Na ir aišku hidrosmūgio :D
Įdomu tie įdėklai specialiai gaminti ar nuo ko nors pritaikyti?
-
Specialiai būtent 2,7 TDV arba HDI (jei Citroeno). Kaina vienoda, nesvarbu kelinto remonto, ~400 Lt. €urais būtų apie 110, jei standartiškai nepabrango :). Tai čia pagrindiniai, švaistikliniai, manau, kainuotų panašiai
-
Beje, įdėklų kažkiek turiu, jei reikėtų kelių, o ne viso komplekto :)
-
dekui už info,..... na kas liečia variklio kaina tai plikas (jei pasiseks rasti ) ir be galvu tikrai ne daugia 500,nes poroj vietu pardave (skambinau) apačia variklio su alkuniniu ir stumokliu grupe už 400.... aišku ju nera tiek kad pirktum kiekvienam laužyne, bet paieškojus galima rasti.Vienintelis dalykas kas mane sulaiko tai ,kad noretusi truputi galingesnio su 3.6 varikliu,nes turejes keleta auto su palyginus silpnais varikliais ir tai kartais labai vargina.
-
Pačipuosi pas VMatą, galios turėtų pakakt (bent man tai pakanka) ir startui nuo nulio ir pagreičiui nuo 100 km/h
-
kiek sukelia, iki 160kw? o kaip deže ir pats variklis reaguoja
-
Normaliai reaguoja:) O ir be čipavimo variklis gyvens ilgai jei nepilsi 5W-30 ir nekeisi kas 20 000km.
Ta pati dėžė eina į X5 ir į RRS su 3.6 taip kad jai čipuotas TDV6 2.7 nusispjaut.
-
beje , jei kuris dare kažka panašaus ,kas dar išlenda,ta prasme užklyninimo priežastys buna kelios ,tepalo siurblys,kuras praskiedžia varikline alyva ir išplauna ideklus,konstrukciniai trukumai arba pavarges metalas.kuri iš priežasčiu dažniausia...
-
nepykit,už klausimus,lipant i medi nesinori iš aukšai krist,taigi noretusi sužinoti kuo daugiau
,beje ar kuris dejes šlifuota velena,ir kaip eksploatacija..
-
Jei konstruktoriai žinotų priežastį, būtų ją išsprendę 3,0 varikliuose, nes juose likusios tos pačios problemos su alkūniniu. Man atrodo tai tiesiog silpna vieta, kuri pirmiausia išlenda dėl netinkamos eksploatacijos
-
nepykit,už klausimus,lipant i medi nesinori iš aukšai krist,taigi noretusi sužinoti kuo daugiau
,beje ar kuris dejes šlifuota velena,ir kaip eksploatacija..
Šiame forume niekas nepyksta :)
-
Mano manymu priežastys būtų tokios:
1. Netinkama pernelyg skysta alyva su mažai plaunančių priedų ir trinties modifikatorių
2. Alyvos keitimas "longlife" intervalais :)
3. Neaiškios kilmės kuras su daug sieros arba išvis velniai žino ko.
4. Kuras alyvoje - pilantys purkštukai, važiavimas žiemą trumpais atstumais nepašildytu varikliu.
Tai čia dėl prasukimo. Idėklai šiame variklyje be užraktų - bet būkit tikri kad prasuks ir su užraktais - todėl problema tikrai ne tame.
Lūžimas kita kalba:
1. Galbūt konstrukcinė klaida - tada ačiū Fordui
2. Pilantys purkštukai
3. Kreivarankiai servisuose - purkštuko atjungimas varikliui dirbant "patikrinimui" - mažas hidrosmūgis - alkūninio įskilimas - kažkada lūžimas.
Realybėje greičiausiai suveikia komplektas išvardintų problemų.
-
taigi pardvejas lyg ir pripažino kad lužes alkuninis..... taigi remontas ko gero butu nuo 3500 ir iki 4000,darant sau ,o ne turgi kaip kad daugiausia daroma,pats pardavejas sake kad marijampoleje panašu darba paadarydavo už 5000 liitu,bet kad radau velena(deveta,bet gera nešlifuota) su fordui skirtais ideklais ...kaina 600 euru plius išemimas variklio ir idejimas ,bei darbas(jei butu tik prasukti ideklai) 500 euru....nesinori tiket kad lužus velenui dasideda tik 400 euru,čia jau pardavejas ryškiai nusišnekejo.... gaila bet ko gero teks ieškotis kito ir su 3,6 varikliu.
-
Pardavėjais tikėti negalima, būsimą remontą jie nupigina, o patys kažkodėl už taip pigiai neremontuoja :)
-
Kažkada kažkur rašiau, jog kolegos giminaitis keitė visą variklį savam Disco 4 dėl lūžusio alkūninio. Variklį pirko UK, su darbu suplojo berods ~16 k LT. Jei domina toks variantas, duok žinios, pasidomėsiu kaip ir per ką gavo variklį, užtruko gan greitai.
-
Mano manymu priežastys būtų tokios:
1. Netinkama pernelyg skysta alyva su mažai plaunančių priedų ir trinties modifikatorių
2. Alyvos keitimas "longlife" intervalais :)
3. Neaiškios kilmės kuras su daug sieros arba išvis velniai žino ko.
4. Kuras alyvoje - pilantys purkštukai, važiavimas žiemą trumpais atstumais nepašildytu varikliu.
Tai čia dėl prasukimo. Idėklai šiame variklyje be užraktų - bet būkit tikri kad prasuks ir su užraktais - todėl problema tikrai ne tame.
Lūžimas kita kalba:
1. Galbūt konstrukcinė klaida - tada ačiū Fordui
2. Pilantys purkštukai
3. Kreivarankiai servisuose - purkštuko atjungimas varikliui dirbant "patikrinimui" - mažas hidrosmūgis - alkūninio įskilimas - kažkada lūžimas.
Realybėje greičiausiai suveikia komplektas išvardintų problemų.
Pavadinkim del prasukimo, neuzeinant uz tavo nurodytu ribu, kas dar galetu issaukti prasisukima?
Taip pat del luzimo, jei alkuninis slifuotas viena arba du kartus, kiek tikimybe padideja jam luzt ir kiek orentuotis su tokiu nuvaziuot galesi, jei slifuotas 1 ar 2 kart?
-
Man atrodo nuo 1 ar 2 kartų šlifavimo tikimybė lūžti ne didėja, ji priklauso nuo kitų priežasčių, laužo juk ir ne šlifuotus alkūninius
-
Na dėl prasukimo tai dar galėtų būti:
variklio perkaitimas(pvz mažai aušinimo skysčio ar tiesiog neveikia ventiliatorius ir yra aukšta apkrova - dėl to pernelyg suskystėjusi alyva - rezultatas plona bei trumpai gyvenanti alyvos plėvelė;
alyvos siurblio defektas - bet negirdėjau būtent tokio varianto;
Savininko problema - nekontroliuoja alyvos lygio, o ji pabėga per riebokšlį arba per turbiną ir nebeužtenka normaliam tepimui.
Daugiau sunku įsivaizduot - visko gali būti bet tai jau pritempimas bus. Manau kad aukščiau minėtos ir šitos yra pagrindinės.
Dėl lūžimo pilnai pritariu Ec, nemanau kad rizika padidėja lyginant su nešlifuotu.
Kiek galėsi nuvažiuot? Geras klausimas :) Bet nei vienas pas mus čia dar nesiskelbė kad turi ekstrasenso galimybių kiek man žinoma :D
Beje, 3litrinio alkūninis lūžta rečiau. Galima įdėt ir į 2.7, bet yra plonybių.
-
Kad nekurti naujos temos, radau nostalgišką Jaguaro nuotrauką su atidarytu kapotu. Kadaise anglai mokėjo daryti mašinas, galėtų ir Disko ar RRS tokį pat atidarymą padaryti
(http://i68.tinypic.com/vmvdoz.jpg)
-
Prašom:
http://www.landroverklubas.lt/index.php?topic=273.msg1058#msg1058
-
citroen 2.7 viduriai viskas tinka pirkau varikli norejau visa kisti, bet pas citroena dvi turbinos kur tvirtinasi rrs motoras ir po viena skyle bloke tai ner kaip ji tvirtint. O per skelus i stumoklis i svaistiklis i alkuninis viskas pas mane ideta i lekia ok
-
citroen 2,7 tinka pas mane svaistiklis alkuninis i stumoklis idetas lekia ok. Norejau visa varikli kisti bet kur laikosi rrs variklis pas citroena turbinos i po viena skyle tik bloke tai netinka .
-
Čia turint 2.7 motorą po kapotu būtų privalomas detalių komplektas bagažinėje.
(http://i67.tinypic.com/vxygzl.jpg)
-
Snekejau su kazoku vienu.. turi disco 3 su 2.7 bet nuo 2008 kazokio men... Tai 200000 km ir nulis bedu.. sake kazkas pakeista.. tai tinka paveikslas ne visiem
-
sake kazkas pakeista..
pvz alkūninis :)
-
Kad tepalu takai, slangos .. dar kazkas..
-
Naujas indiškas alkūninis yra šūdo gabalas. Šiaip "sėkmingai" užkala tiek 2.7, tiek 3.0 motorai, kurie ėjo iki 2012 m. Su 188 kw nuo 2012 vidurio nėra info, kad kam būtų užkalęs.
-
Sakykim taip....dar nėra.
-
Naujas alkuninis Britpart ! >:( (http://i66.tinypic.com/2e0mw5f.jpg) (http://i67.tinypic.com/50pnig.jpg)
-
Cia jis iskart suskeldejes?
-
Vaizdas kai paeme aprudijusia bolvanke ir istekino is juos alkunini labai apgailetinai atrodo gyvai
-
https://www.drive2.ru/b/1912344/
-
Čia tikresni velenai kalimo būdu:
https://www.youtube.com/watch?v=1OnooWn6ywc
-
Turkas ant žemaičių žemės
(http://i63.tinypic.com/1430vt2.jpg),
Žiūrėsim kiek laikys
-
Reikia tikėtis, kad laikys. Tam laikymui dar reikia normalių įdėklų ir gerai patikrinti bloką, nes po alkūninio lūžimo pagrindinių įdėklų guoliavietės gali būti šiek tiek ne vietoje. Dar reikia teisingai uždėti žiedą alkūninio veleno padėties davikliui
-
Tikiuos turkiškas geresnis nei indiškas :) Nes pamčius indišką reikėjo ieškot mažai nuvažiavusio :)
-
Nežinau kaip alkūniniai, bet įrankiai indiški laikomi žemesnės kokybės nei kiniški
-
beje ne į temą gal, bet paskutiniu metu labai daug LR dalių "eina" iš Indijos, beje, visai nieko kokybė. Nemažai originalių pozicijų kilmės šalis irgi Indija. Gal tai kažkaip susiję, kad ir TATA iš Indijos.. turbūt... :)
-
Jei turkiškas tikras viskas su juo turi būti Ok.
-
GENMOT šitas - kiek žinau tikras :)
-
Kad parašyta GENMOT dar nieko nereiškia :) Klausimas dar kas pardavėjas, nes kiek girdėjau vieno veleno iš GENMOT nenusipirksi, o ir neturi jie jų pastoviai - gamina tik partijom, kai yra didesnis užsakymas.
-
na GENMOT minimum order quantity 10 vnt. :) kažkaip nesitiki, kad pardavėjas į GENMOT dėžę kiš kitą brendą, pernelyg rizikinga pozicija garantiniam atvejui :D