Lietuvos Land Rover forumas
Pagal modelius => Defender modeliai => Temą sukūrė: Alfredas on Gruodžio 20, 2016, 19:00:54
-
Šią savaitę išlindo tokia problema: užvedus variklį šaltą jis iškarto užgęsta (galima sakyti net neužsiveda normaliai, viskas kokias 0,5 sekudės trunka), vedant antrą kartą užsiveda puikiai ir tą dieną daugiau problemų su užsivedimu nebūna.
Pasitikrinau ECU raudona jungtį, šiek tiek drėgna nuo tepalo, bet atrodo jog tik pati pradžia, prieš tai tikrinau vasarą tepalo dar nebuvo. Tai pirmiausia mėginsiu pasikeisti purkštukų laidus, gal dar kokių minčių? :)
-
kuro filtras senei keistas ?
-
Prieš ~6 mėnesius
-
mano laidai permirke ir bala tepalo po keleivio sėdyne buvo, tokiu bajeriu nebuvo. Tiesa neužvedinėjau prie temperatūros artimos nuliui. Į kompą tepalai nepateko.
Žvakės visos 4 veikia?
-
Koks geriausias būdas būtu patikrinti?
-
jei laidas permirko alyva, vistiek reiks keist, kartu ir tarpine po dangteliu imk, tik rimtos firmos, jei nemegsti alyvos prasisunkimu.
Žvakes, patikrini jas individualiai, ar nenutrukę, po to reik patikrint ar apskritai užvedimo metu į jas elektra ateina, čia indikatoriaus lemputę prie vienos iš žvakiu prijungi ir žiuri šaltam motorui ar bus pakaitinimo žvakėms įtampa.
-
kažkaip nemanau, kad žvakių bėda bus. Kaip tą pirmą kartą kuriasi ? Kaip ir šiltu oru ar pavyniot reikia? Jei žvakė kuri ar dvi nedirbtų tai užsikūrus patrajintų manau, bet po kelių sekundžių išsilygintų ir turėtų prasidirbt tolygiai motoras
-
kuriasi iškarto, lygiai taip pat kaip ir šiltu oru, šiandien pamėginsiu nufilmuoti kaip ten viskas vyksta
-
gali kuro slėgio trukt prieš aukšto slėgio siurblį.
-
dabar kažkaip lyg pamenu pas mane prieš porą metų panašiai buvo kai orą siurbė per sujungimą kuro magistralėj, tie pirmieji rytiniai užvedimai kiek pamenu panašūs į tavo buvo
-
keist filtra ,matuot slegi is bako gali but kad kazkas su siurbliu bake !
-
beje kokio gamintojo filtras dėtas?
-
Filtras, jei gerai pamenu, Knecht. Šiandien užsivedė iš karto, tai nebuvo ką ir nufilmuoti. Tiesa pagalvojau, kad paprastai juo važinėju tik kas savaite, gal problema atsiranda pastovėjus.
-
na... Knecht'as rimtas gamintojas...
-
Paskutinėmis dienomis visiškai jokių problemų su užvedimu nebeliko, matyt kalėdų stebuklas, arba tirkai turi pastovėti ilgiau :)
-
Po keturių dienų:
http://www.youtube.com/watch?v=veYktK3kPXA
-
manau kuro padavimo sistemoj bus bėdos
-
Siurblys pas mane gana garsiai dirba, bet girdėjau, kad gali būti jog orą gaudo vietoje kur filtras prisisuka todėl garsqs atsiranda, na jei pavyks išspręsti parašysiu :)
-
man luygiai toks trumpas uzsivedimas buvo, kai bėdos su laidais buvo. Tai vienas iš "triuku" šiaip ju daug buvo. Šailinimas buvo ilgas ir kruopštus. Dabar pagyjo :)
-
pabandik 2 kartus ijungt degima ir palaukt pries uzkurima .Garsas panasus kaip su oru varo kura pradziai kol nusiorina dazniausia problemos buna su siurbliu bake ,voztuveliu prie kuru siurbliu ! Slegio reguletorius prie variklio nevarva ?
-
Slėgio reguliatorius nevarva - neperseniausiai keistas. Pamėginsiu dėl degimo du kartus ir kai tik bus laiko pasikeisiu purkstuku laidus, jei nieko nebus tada judėsiu toliau :)
-
Turejau su lengvaja tokia beda. Keitem net pagrindini siurbli. Nepadejo.. Po ilgu beverciu remontu liko baznycia arba poziurio keitimas. Atsisedom ir pradejom ziureti kas dar liko nekeista arba kokia dovana kunigeliui vesim. Ogi kuro filtro korpusas!Nors ir tikrintas, ragautas ir visaip kitaip testuotas (suka!!!)- pakeitem ir...i baznycia nebereikejo!! :)
Simtomai buvo lygiai tokie pat. Sunkiai uzsikurdavo is po nakties arba po 2-3 dienu stovejimo pagal nuotaika. Sio erotinio trilerio trukme buvo apie 3 men..
-
tipo orą gaudė per jį?
-
TAIP
-
TD5 filtras po slėgiu, ten tik bake siurblio įėjime gali ora pagaut. Na nebent pro nesandaruma teka palengva kuras, o ilgam palikus slėgis dingsta ir patenka oras. Bet tuomet būtu matyti kuro pratekėjimas, nebent tai vyksta bake prie siurbio išėjimo.
-
Laidai nauji, kolkas tas pats. Mano žvilgsnis dabar labiausiai krypsta į kuro filtro korpusą kaip ir sakė Juraska044.
-
jo, iki siurbliuko yra darbo prieiti. Bet maniškiam padarem skylę ir dangtelį prisukom, dabar paprastas priėjimas :)
-
Panašu, kad beda atsiskleide pati, siandien nustojo veikti siurblys. Gerai, kad pakeliui pas Pelkini, ne kur nors kitur :D
-
proga skyle daryt, orginalaus siurblio nedėsi juk. Statai Britpart ar remkomplektą keisi?
-
tiesa, kokiai ridai esant numiro?
-
koks dar Britpart į tokią vietą... ? labai turi pasisekt, kad su juo važiuosi ilgai. jei su visu "stakanu" tik - VDO ir netgi jo grįžtamumas garantinis yra, bandyt tik patį siurblį keist be "stakano" nebent, jei nori pigiau prasisukt :(
-
Tai normalu kad numere kaip suprantu slegio taip ir nepamatavai .Ilgai ir gerai vazioja tik VDO jokie kitokie cia is praktikos !
-
Dabar nuvažiavęs apie 230 tūkst. km. Jei reikės keisti tai į VDO manau :) Tiesa slėgio nematavau, bet matyt jau buvo visai pabaiga, nes nuo tada kai atsirado problema iki dabar nuvažiavau kažkur 160 km.
-
mano td5 250k, ruoštis jau? :)
-
Neaišku kas ir kaip su mano prieš tai važinėjo, gal tuščiu baku šiukšles rinkdavo vis :) Be to didžiausias skirtumas nuo gero tikriausiai garsas, mano nuo pat įsigijimo garsiai inkštė
-
mano birbia ne ką mažiau :)
-
Taip, idealiausias ir brangiausia variantas detis VDO.
Bet esame ideje ir vien siurbliuka kitoki. Kodas EFP502001G
Dar rusai sako dedant vien siurbliuka, be korpuso - gerai yra pasikeisti zalia slangute, kad paskui oro negaudytu:
http://www.lr4x4.ru/forum/forum39/topic2400/
-
Lietuvoje prieinamo naujo siurbliuko kodas: MD77008
-
Meat & Doria blogai pergyvena žiemas ir sutirštėjusį dyzeliną.. Jei keist sau tai VDO arba Walbro.
-
Niekur neradau atsiliepimu butent apie si MD modeli. Tik is asmenines patirties - Defenderiui 2005 metu idetas, eksploatojamas Minske. Kolkas nesiskunde.
-
parduoti kokie penki praeitais metais, nieks nesiskundė :)
-
kai saliara per daug sutirštėja, pipiec gali būt ne tik siurbliui :D
-
kainos skirtumas perpus, tai ar du MD ar vienas VDO? Filosofinis klausimas kas ilgiau ir patikimiau?
-
Paklauskit Olego kaip laiko pakaitalai Disko 3... O pas mane vienas pakaitalas 3 mėn., kitas 9 mėn. Walbro - be problemų :)
-
na pakaitalas pakaitalui nelygus, žinau kas prekiauja bako siurbliukais po kokiu 20eur kinieciai, pabandem darbo reikalais naudot, 1-2 kartais 3 men ištruakia, mes gražinti (garantijas davė,) prasidėjo, kad ne tokiai mašinai kur skirta naudojam, šiaip koks skirtumas kišam į kurą, reik kad metrą pakeltu ir per filtra (dideli, furinį) grįžta laiva eiga atgal, maitinimas - tie patys 12-14V :)
ardžiau, esmė, kad originalai deda varinį kontaktorių storą, šepetėliai kieti, pasibaigus resursui varis ir šepetėliai sudyla visai ir vienodai nelieka, kinai deda mikšta šepetėli, kuris greit sudyla, varis būna vos padilęs, vat ir resurso stoka. vienas pliusas, jei krapštukas esi, keiti kinui šepetėlius ir vėl 3 mėn važiuoji :D :D :D
-
Ptroblema ne tik šepetėliuose.. Pakaitalai yra ne krumpliaratiniai(principas kaip tepalinių), o su vienokia ar kitokia sparnuote. Kai soliara sutirštėja juntamai išauga vartojama srovė ir šepetėliai pradeda svilti. Iš esmės pakaitalai yra skirti benzinui, ne dyzeliui.
-
Alfredas žadėjo, jeigu keis į kitą, duot sugedusį skrodimui, žiūrėsim, kokie ten krumpliaračiai :)
-
Nieko gero su tais pigiais siurbliai poto ir buna visokios idomibes su kuro sistemom ipac prie apkrovu
-
Temoj žemiau yra pakaitalo ir teisingo siurblio fotkės. Aiškiai matos kad teisingas siurblys yra krumpliaratinis.
http://www.landroverklubas.lt/index.php?topic=1570.0
-
neįsivaizduoju, kodėl vietoj dantračių propelerį sumastė daryt, tai iš principo skiriasi darbo būdas, propeleris skirtas didesniam debitui, bet nesugeba slėgio didesnio išspausti, dantratis debito didelio nepadarys, bet slėgį gali sukelt nesunkiai.
-
Truputų apleidęs forumą buvau :)
Turiu naują siurblį, ne VDO, bet pakaitalą, nereikėjo nei ilgai laukti nei daug pinigų investuoti, o dėl kokybės bus matyt, kolkas nesiruošiu į ilgas keliones į kurias bet kokiu atveju reikėtų pasiimti atsarginį. Taip pat turėsiu sugįžti kuro bako plovimui, nes pastarajame daug šiukšlių.
Kiek mėginau užsivedė iš pirmo karto. Taip pat atrodo, kad pagerėjo trauka, matyt senasis jau mažai slegio sudarydavo. Dar apžiūrinėdamas pastebėjau, kad mano kuro filtro laikiklis yra kiek aplūžęs ir tikėtina turi per kur gaudyti orą, tad reikės pasiieškoti naujo :)