Lietuvos Land Rover forumas
Techninis skyrius => Pneumatinė pakaba => Temą sukūrė: Ciid on Gruodžio 29, 2016, 10:31:13
-
Atsitiko taip kad RRS ismete vaziuokles klaida ir neleidzia keloti auto. Pasijungus diagnostika parodė klaida kad per letai pompuoja kompresorius. Užsakiau rem komplekta kompresoriui. Senas stumokliukas iš ties buvo prastos bukle, bet pakeitus nauja komplekta niekas nepasikeite. kompresorius paveikia iki 10 sec ir jis atjungiamas ir rašo kad per letai pompuoja. Gal kas esat susidure kur butu galima bedos jieskoti. Gal kita kompresoriu keisti?
-
pirmiausia reikia žiūrėti ar nuotėkio nėra, nes tada ir nedapumpuoja. Pas Olega (Zalias RR) guli mano senas kompresorius, kuris buvo pakeistas, bet pasirodo ne jame bėda buvo, tai jei ka gali bandyti pajungti pabandymui ir ziūrėti ar ta pačią klaidą mes.
-
Su SDD nepakenktų praleisti visas servisines programas susijusias su pneumatine pakaba (gal tik išskyrus pakabos kalibravimą). Jei po 10 sek. darbo meta klaidą, tikriausiai kažkas smegenyse susisuko
-
sakyčiau reikia oro nuotėkio ieškoti, o kompresorių kaltint paskutinėje vietoje. Man tokių situacijų buvo kai:
- buvo miręs generatorius, o akumo įtampos panašu neužtenka pilnaverčiam kompresoriaus darbui
- buvo trūkęs kompresoriaus džiovintuvo dangtelis (2 kartus)
- ir dar berods kai leido per susidėvėjusią oro pagalvę
Bet visais atvejais kompresoriaus dirbdavo tikrai ne 10sec, o bent pora minučių iki išsijungimo.
-
Jei per lėtai kyla slėgis(kaip suprantu iš parašymo - kodas turėjo būt C1A20) nieko su SDD burt nereikia(o ne kiekvienas ir turi) - muiliną vandenį į rankas ir ieškot kur leidžia. Kelias: pats kompresorius, jo išėjimas, vožtuvų blokas šalia kompresoriaus, žarnelė iki priekinio vožtuvų bloko, žarnelė iki galinio vožtuvų bloko. Didžiausia tikimybė - kompresoriaus išėjimas/dangtelis arba sausintuvo prijungimas.
-
pirmiausia reikia žiūrėti ar nuotėkio nėra, nes tada ir nedapumpuoja. Pas Olega (Zalias RR) guli mano senas kompresorius, kuris buvo pakeistas, bet pasirodo ne jame bėda buvo, tai jei ka gali bandyti pajungti pabandymui ir ziūrėti ar ta pačią klaidą mes.
Gal norit parduoti ta kompresorių man?
Jei taip į PM.
-
Jei slėgis kyla per lėtai, per 10 sekundžių klaidos tikrai nemes. Man po kompresoriaus perkėlimo ir kitų remontų iš pradžių mėtė klaidas, vėliau iš viso kompresorius nustojo veikti. Tai po servisinių programų praleidimo (išskyrus pakabos aukščio kalibravimą) viskas atsistojo į savo vietas ir po to nė vienos klaidos. Aišku, gali būti kaltas ir sistemos nesandarumas, bet jei per 10 sekundžių meta klaidą, tai švilpis turėtų būti aiškiai girdimas ir iš karto be muilo aptinkamas.
-
Na po 10 sek. aišku keista. Klausimas - tas atsijungimas per 10 sek. atsirado po stūmokliuko keitimo? Kuo buvo skaitytos klaidos ir ar nebuvo kitų klaidų?
-
Skaičiavau tiksliai po 10 sec atsijungia, tiek pries stumokliuko rem komplekto keitima tiek pries kiektima.
Visdelto 99 procentais isitikonom kad beda kompresoriuje. Pajungus tiesiogiai nepucia. Dar radom kad užsikišęs oro paėmimas. Pravalėm ten tokį daangtelį prie korio jungiasi vamzdelis , bet ten aliuminis sutrupėjęs manžetas sukritęs į paėmimo skylę. Bet kazkas jam vistiek nepatinka.
-
Gal kompresoriui sunku prasisukt, išauga srovė, todėl ir meta klaidą? Reikia išardyt ir pedantiškai sudėti. O jei kažkas subyrėję, reikia normaliai sutvarkyti. Kadangi kompresorių tvarkai, tai ir perkelk jį po kapotu
-
Uzsimirsau parasyti. Mano atveju su oro nutekejimu viskas buvo tvarkoje. Teko pakeisti kompresoriu. Parsiunciau nauja kompresoriu uz 460eur is Ebay ir vazineju toliau. Tik beda ta kad duok RRS pastoveti nenaudojamam ir islenda kita beda. Pradejo uzti priekinis guolis kai isvaziavau po 3 savaites i trasa.
-
Grįžus po kelionės ir pas mane išlindo problema - pakabos klaida ir kompresorius nesuka. Pabandžiau tiesiogiai 12V į jungtį paduoti - kontaktas yra, bet kompresorius tyli. Ryt ardysiu, vis niekaip neprisiruošdavau remkomplekto sudėti, laukiančio stalčiuje 1,5 metų :)
-
Problema rasta - pabiro alkūninio - švaistiklio guolis. Pas mane kompresorius perkeltas po kapotu, stovi cilindru žemyn, išbyrėję šratai sukrito į stūmuoklio vidų ir jį užstrigdė, todėl nespėjo nieko išmalti. Iš vidaus kompresorius kaip naujas - cilindro išsidėvėjimo nėra, silikogelis irgi kaip šviežias, dangtelis neskilęs. Viso remkomplekto nekeisiu, pakeisiu tik tą guolį, įtartinus O-ringus, ir dapilsiu šiek tiek silikogelio, nes dalį išbarsčiau. Jei kam įdomu - guolio matmenys 22x7x7 mm. Panašūs guoliai nuo riedučių ratukų 22x8x7, iš pradžių apsidžiaugiau, kad radau reikiamus tarp atsargų ūkyje, bet vidinio skersmens pamatavimas nuvylė.
-
Iš kur gavai silikogelio.
-
pigiausi variantai (galima ir pigiau gauti):
http://www.kika.lt/katems/kraikai/finko-silikagelio-kraikas.html
-
Iš turimo remkomplekto naudosiu
-
Surinkta, dirba žymiai tyliau, matyt tas guoliukas seniai prašėsi keitimui. Pastačiau SKF guoliuką, patį brangiausią iš parduotuvėje turėtų tinkamų matmenų. Kainavo net 3 pinigus :). Viskas veikia, tik lėtokai kelia, net išmeta pranešimą " suspension raising slowly ". Rytoj paieškosiu kame reikalas, vamzdelių lyg ir niekur neperlenkiau
-
Galiu pasakyti kad ačiu dievui Hitachi nestatė atominės elektrinės Lietovoje, nes siandien Olegas pakeitė prieš 1,5 metų pirkti naujo kompresoriaus ausintuvo dangtelį, i sena gerą tekintą, nuo mano seno kompresoriaus >:(
-
Išvis ten sprendimas labai švelniai sakant yra keistas.
-
Svelniai pasakei keistas ;D
-
Patarkit dėl hitachio kompresoriaus restauracijos UAB 'Vildingas' www.mytech.lt reklamuojasi kad restauruoja kompresorius. Prekiauja detalėmis.