Lietuvos Land Rover forumas

Pagal modelius => Discovery III / LR3 => Temą sukūrė: VMatas on Spalio 12, 2013, 18:13:38

Antraštė: Pakabos kompresoriaus perkėlimas
Parašė: VMatas on Spalio 12, 2013, 18:13:38
Daug nėra ką rašyti - tiesiog ėmiau ir perkėliau kompresorių po kapotu - pastačiau šalia ABS siurblio. Vieta gamintojo parinkta po dugnu - švelniai sakant tik asfaltu važinėti. Po to purvynėlio, kurį aplankėm praeitą savaitgalį (kai kas žino apie ką čia kalba) po apsaugom purvas dar neišdžiūvęs(net nesitikėjau kad jo ten pateks - bet pateko), porolonai šlapi, kompresorius mauruose. Tai tik sustiprino pasiryžimą palengvinti jam gyvenimo sąlygas - pažiūrėsim kaip toliau bus.

P.S. Ačiū ZaliasRR už duobę ir visokeriopą pagalbą :)
Antraštė: Re: Pakabos kompresoriaus perkėlimas
Parašė: ZaliasRR on Spalio 12, 2013, 22:05:12
Sprendimas padaritas buvo labai protingai butent ruosiant automobili off road  :)
Antraštė: Re: Pakabos kompresoriaus perkėlimas
Parašė: gkgiedrius on Spalio 14, 2013, 08:03:50
Kokios sąnaudos buvo perkeliant kompresorių?
Ar tikslinga persikelti kompresorių, jei automobilis į
bekelę nevažiuoja? Daugiausia asfaltu 70% ir kartais
medžioklėje pažliugusiais miško keliukais ar per kokį lauką (apie 30%)?
Antraštė: Re: Pakabos kompresoriaus perkėlimas
Parašė: VMatas on Spalio 14, 2013, 08:25:38
Sąnaudos 100-150 Lt ribose ir plius apie pusė dienos darbo mažiausiai. Būtini normalūs įrankiai kontaktų užspaudimui.  Šiaip mano nuomone net nevažiuojant į bekelę jis ten labai kenčia žiemą nuo druskos - siluminas (aliuminio lydinys) visas suėstas ir miltuojasi.  Esu jau matęs kompresorių, kuriame silumininis vamzdelis(grižtamasis iš kompresoriaus karterio) tiesiog nupuvo... o tai reiškia naują kompresorių :)
Ir bet kaip dabar pasitikrinti problemas yra žymiai paprasčiau - priėjimas normalus:)
Antraštė: Re: Pakabos kompresoriaus perkėlimas
Parašė: laimis17 on Lapkričio 02, 2013, 11:37:50
Na pavarai VMatai... ZaliasRR įnašas irgi aiškus ;)
Šaunuoliai, nėra ką bepridurti.
Kodėl rinkaisi vietą į akumuliatoriaus dėže ?
Čia alternatyvus variantas:
(http://i.ebayimg.com/00/s/NzUwWDEwMDA=/$T2eC16N,!ysE9sy0hYv-BR,7QZM!!g~~48_20.JPG)

Ar stipriai kaista tas kompresorius ?
Antraštė: Re: Pakabos kompresoriaus perkėlimas
Parašė: VMatas on Lapkričio 02, 2013, 16:41:38
Nečiupinėjau - šiaip ten yra temperatūros daviklis - jei ką klaidą įmes. O kur tą alternatyvų variantą radai? Priburta čia kažkaip labai, ir kompresorius velniai žino koks.
Antraštė: Re: Pakabos kompresoriaus perkėlimas
Parašė: ZaliasRR on Lapkričio 02, 2013, 17:01:53
Na pavarai VMatai... ZaliasRR įnašas irgi aiškus ;)
Šaunuoliai, nėra ką bepridurti.
Kodėl rinkaisi vietą į akumuliatoriaus dėže ?
Čia alternatyvus variantas:
(http://i.ebayimg.com/00/s/NzUwWDEwMDA=/$T2eC16N,!ysE9sy0hYv-BR,7QZM!!g~~48_20.JPG)

Ar stipriai kaista tas kompresorius ?
Tai pernesta ne i akamuletoriaus deze  ;D o prie stabdziu vakumo  :)
Antraštė: Re: Pakabos kompresoriaus perkėlimas
Parašė: laimis17 on Lapkričio 02, 2013, 17:49:02
Teisingai pastebėjai ZaliasRR :)
O tą nuotrauka iš:
http://www.gumtree.co.za/cp-replacement-parts-in-milnerton/air-compressor-land-rover-discovery-3-4-range-rover-sport-473271178
Antraštė: Re: Pakabos kompresoriaus perkėlimas
Parašė: VMatas on Lapkričio 02, 2013, 18:19:10
Taip ir maniau kad ViAir kompresorius.. Jis čia tik ratams man regis tinka:)Negali pagamint reikiamo slėgio pakabai deja šitas žaisliukas... nors gal jau išmoko - reiks užeit pas ViAir.
Antraštė: Re: Pakabos kompresoriaus perkėlimas
Parašė: VMatas on Lapkričio 02, 2013, 18:32:45
Panašu kad čia "krūčiausias" ViAir kompresorius, duoda 200PSI max, tai yra apie 13.6 atmosferos... Darbinis pagalvių slėgis - iki 12 atmosferų.. na gal ir pavyktų panaudot. Bet man neaišku kaip su termodavikliu ir oro numetimo vožtuvu, kurių reikia pakabai normaliai funkcionuoti?


http://viaircorp.com/dual380c.html
Antraštė: Re: Pakabos kompresoriaus perkėlimas
Parašė: Ec on Vasario 15, 2015, 20:53:18
Prieš perkėlinėjant kompresorių atsisiunčiau labai gerą PDF failiuką rusų kalba apie D3 ir RRS pneumo sistemą http://www.enersa.lt/Docs/PneumoD3.pdf . Šiek tiek apsišviečiau, iškilo keletas papildomų klausimų:
Ar reikia kartu perkelti resiverio valdymo vožtuvą? (mano nuomone - reikia)
Kaip suprantu reikia pernešti oro paėmimą kartu triukšmo slopintuvu. Tik kur geriau montuoti slopintuvą ir kur išvesti oro paėmimo angą?
Kadangi teks atsisakyti kompresoriaus akustinės dėžės (arba palikti kontrabandai :)  ), ABS'o dėžę vertėtų akustiškai izoliuoti?
Antraštė: Re: Pakabos kompresoriaus perkėlimas
Parašė: VMatas on Vasario 15, 2015, 21:14:51
Sistema paprasta kaip 3 kapeikos, tik netikusioj vietoj sumontuota. Ir Hitachi inžinieriams reiktų kai ką tarpduryje gerai prispaust už dangtelį ir pneumatines jungtis :D

Dėl klausimų:

Nereikia, kam?
Nesiprobleminau dėl slopintuvo.
Netriukšmauja per daug, o ir nedirba gi nuolat.
Antraštė: Re: Pakabos kompresoriaus perkėlimas
Parašė: Ec on Vasario 15, 2015, 21:35:38
Gerai, resiverio valdymo vožtuvą paliksiu vietoje, tik jungtį silikoniniu vazelinu užkimšiu.
Kaip supratau oro paėmimas pas tave tiesiai iš ABS'o dėžės. O kaip su oro paėmimo filtru? Jis prie kompresoriaus, ar ir dėl jo nesiprobleminai :) ?
Salone kompresoriaus darbas girdisi?
Antraštė: Re: Pakabos kompresoriaus perkėlimas
Parašė: VMatas on Vasario 15, 2015, 21:44:57
Oro paėmimo filtras šiaip jau yra bagažinėj, kažko nedaskaitei...
Darbas girdisi aišku, bet tai max 0.5 min. po stovėjimo per naktį. Neužknisa ir nėra prasmės kažką daryti. Jei nori tyliau kad būtų statyk ant guminių amortizatorių, pvz. tokių:

http://www.nautega.lt/standartiniai-masinu-elementai/guminiai-amortizatoriai/
Antraštė: Re: Pakabos kompresoriaus perkėlimas
Parašė: Ec on Vasario 15, 2015, 21:55:12
Tai tu ir oro paėmimo liniją iki filtro ilginai?
Antraštė: Re: Pakabos kompresoriaus perkėlimas
Parašė: VMatas on Vasario 15, 2015, 22:05:39
Perkėliau aišku - juk tai žymiai paprasčiau. Problema pritvirtinti, bet tiesiog dirželiais pririšau prie stabdžių vamzdelių ir viskas.

Beje, turėk omeny kad paėmimo ir išmetimo vamzdeliai kompresoriaus jungtyse bus užpuvę mirtinai. Nebandyk vietoj ištraukt - tiesiog nupjauk.
Antraštė: Re: Pakabos kompresoriaus perkėlimas
Parašė: Ec on Vasario 15, 2015, 22:23:33
Ačiū už patarimą, būčiau traukęs :)
Antraštė: Re: Pakabos kompresoriaus perkėlimas
Parašė: Ec on Vasario 17, 2015, 21:27:38
Šiandien šiek tiek paverčiau mašiną ant šono (paruošiamasis darbas kompresoriaus perkėlimui) ir pamačiau, kad aplinkui akustinę kompresoriaus dėžę daug kur matosi aliuminio oksidacijos pėdsakų.
(http://i60.tinypic.com/2gt4xoi.jpg)
Perkelti jį kuo greičiau !
Antraštė: Re: Pakabos kompresoriaus perkėlimas
Parašė: VMatas on Vasario 18, 2015, 09:41:16
Po daangčiu vaizdelis bus dar įdomesnis...
Antraštė: Re: Pakabos kompresoriaus perkėlimas
Parašė: Ec on Vasario 23, 2015, 16:53:38
Nuėmiau kompresorių, stovis stebėtinai geras, spaudimo vamzdelis neužpuvęs, išsiima lengvai. Klausimas. į naują vietą statyti su tvirtinimo kronšteinu ar naują tvirtinimą su pagalvėm meistrauti?
Antraštė: Re: Pakabos kompresoriaus perkėlimas
Parašė: VMatas on Vasario 23, 2015, 17:25:02
Stačiau su kronšteinu jau 3 Disko - telpa :)
Antraštė: Re: Pakabos kompresoriaus perkėlimas
Parašė: Ec on Vasario 24, 2015, 14:26:20
Atidariau kompresoriaus dėžę - maurais apaugęs tik kompresoriaus tvirtinimo kronšteinas, pats kompresorius atrodo visiškai neblogai, užpurkštas kažkokia antikorozine danga.
(http://i58.tinypic.com/vowq6h.jpg)
Jungtys, resiverio valdymo vožtuvas ir kompresoriaus galas kaip nauji, bet VMato patarimu nerizikavau, vamzdelį nukirpau, netraukiau
(http://i61.tinypic.com/10zsp3n.jpg)
Nuėmus kompresoriaus tvirtinimo kronšteiną matosi kažkoks šlangas virš jo, įdomu, kas tai galėtų būti? Na o rėmas toje vietoje tuoj bus nupurkštas aerozoliniu Dinitrolu.
(http://i59.tinypic.com/aaapp1.jpg)
laidų prailginimui naudosiu standartiškai skirtingų spalvų laidus, prieš tai surašęs atitikimą spalvoms. 6 laidai po 0,75 mm2, du laidai po 6mm2. ilgio pilnai pakanka 4m.
(http://i57.tinypic.com/346qebk.jpg)
Storųjų laidų sujungimui panaudojau du gabaliukus 6mm storio gilzėmis iš varinių kondicionierių vamzdelių 6 mm storio. Vidinis to vamzdelio skersmuo labai gerai tinka dviejų priešais sudėtų 6 mm2 laidų skerspjūviui. Apspaudžiau spec. replėmis
(http://i58.tinypic.com/23rk30l.jpg)
Užsandarinau termovamzdeliais su klijais atskirai kiekvieną laidą, po to dar kartą taip pat visus kartu.
(http://i57.tinypic.com/izb6fq.jpg)
Kadangi nesu įsitikinęs šių laidų izoliacijos higroskopiškumu, nutariau vietoje gofros panaudoti termovamzdelį, sujungimo vietose papildomai užsandarinant klijais. Labai nepatiko, kad vedant pneumo vamzdelį ir tą laidų pynę virš resiverio nebuvo galimybės pritvirtinti prie rėmo, surišau juos tik tarpusavyje. Kad visą šį džiaugsmą pravesti kultūringai, nuėmiau posparnį. Pasirodo, kad sandarinimo gumoje yra dar viena laisva laidų prakišimo anga, ja ir pasinaudojau. Visas pakelyje sutiktas el. jungtis apdirbau vazelinu, o rėmo parūdijimo vietas aerozoliniu Dinitrolu. Vėliau pagalvojau - o kaip jei bus kėbulo nukėlimo variantas? Teks tą mano laidą kirpti ir statyti superseal jungtį, kaip sakė VMatas, o aš neįverinau :) , paliksiu laido atsargą tam atvejui.
(http://i61.tinypic.com/20u1jck.jpg)
Vir posparnio nors ir viskas gražu ir švaru, profilaktiškai dinitrolo visgi gavo. Pastaba - jei varysit vazeliną į jungtis - nepadauginkit, jungtys gali neužsispausti. Kompresoriaus perkėlimą tęsiu kai surinksiu variklį, kol kas tik išvesti ladai ir vamzdelis į reikiamą vietą
Antraštė: Re: Pakabos kompresoriaus perkėlimas
Parašė: Ec on Kovo 01, 2015, 21:42:56
Ruošiant vietą kompresoriui pirmiausia reikia jį prisukti prie kronšteino ir nustatyti jo vietą įvertinant tai, kad iš galo dar reikės įkišti pneumo vamzdelį. Ir, aišku, atsižymėti markeriu. Toliau mano kūryba tokia: atsukau dėžės tvirtinimo veržles ir vietoje jų įsukau prailgintas veržles
(http://i57.tinypic.com/29m9ax2.jpg)
ant viršaus (tiksliau, ant dugno) padėjau minkštos gumos čiužinuką
(http://i61.tinypic.com/33emq9z.jpg)
Pagal kompresoriaus kronšteiną pasidirbinau padą iš turėtos 3mm aliuminio skardos su varžtais kronšteinui tvirtinti. Į skylę be varžto nekreipkit dėmesio, tai žioplumo klaida :)
(http://i59.tinypic.com/eak3lw.jpg)
Kompresorius vietoje
(http://i58.tinypic.com/2dhs5jo.jpg)
Darbus šia kryptimi pristabdau (bus tęsinys), nes atsirado svarbesnis - ieškosiu dėl ko variklis nesiveda:)
Antraštė: Re: Pakabos kompresoriaus perkėlimas
Parašė: Ec on Balandžio 12, 2015, 19:11:38
Kaip manot, ar verta?
http://www.ebay.com/itm/Land-Rover-Discovery-3-4-Air-Compressor-Repair-Kit-Hitachi-LR023964-Inc-Ring-/171567398616?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item27f236bed8
Antraštė: Re: Pakabos kompresoriaus perkėlimas
Parašė: VMatas on Balandžio 12, 2015, 19:15:38
Priklauso kokį slėgį išspaudžia - jei 17 atmosferų - nėra ko rūpintis.
Antraštė: Re: Pakabos kompresoriaus perkėlimas
Parašė: Ec on Gegužės 02, 2015, 21:03:32
O slėgį tikrinti su SDD ar manometrą kur primeistraut?
Antraštė: Re: Pakabos kompresoriaus perkėlimas
Parašė: VMatas on Gegužės 02, 2015, 21:07:55
Su SDD - matavimo aplikacija - Suspension - Gallery pressure
Antraštė: Re: Pakabos kompresoriaus perkėlimas
Parašė: Arunas on Rugsėjo 02, 2015, 16:02:18
Taigi, aš irgi atlikau kompresoriaus perkėlimo procedūra. Tuo pačiu suklijavau ir trūkusi džiovintuvo dangtelį, bei išdžiovinau drėgmės sugėrimo granules (silicagel). Nors užpylus epoksidkės į dangtelio vidu man atrodė, kad čia garantuotas ir amžinas sutaisymas, tačiau kai pamačiau ant kiek stipriai darbo metu tas džiovintuvas vibruoja, tai nebesu tuo tikras. Šiaip ant epoksidkės rašo, kad atspari vibracijai, be to kiek pašiurkštinau klijuojamą paviršių, tiekiuosi kažkiek (ilgai :) laikys.
(http://s25.postimg.org/xhhxcw9rv/dangtelis_su_epoksidke.jpg) (http://postimg.org/image/xhhxcw9rv/)
Sunkiausia viso perkėlimo proceso dalis buvo atsukti viršutinį kompresoriaus tvirtinimo varžta. Nes priėjimas tai eina na, apie tai ir visi forumai rašo. Aš įsivaizduoju kompresorius gamykloje montuojamas, kai kebulas matyt nebuna uždėtas, na bet taip nepagalvoti, kad jį kažkada reikės nuėminėti? Žodžiu, LR inžinierius keikiau riebiai. Finale atsukau pripurškęs ant to užrūdijusio varžto WD40 ir pastuksenęs plaktukų per kompresoriau tvirtinimo rėma. Vėliau nuėmęs pamačiau, kad to stuksenimo metu nuskėliau aliuminio kampa ties tuo varžtu. Oro padavimo 8mm ir išmetimo 10mm šlangas teko kirpti, nes buvo mirtinai užkirmijusios. Oro išėjimo 6mm slangutė išsiemė visiškai lengvai.
(http://s25.postimg.org/bq3qzxta3/kompresorius.jpg) (http://postimg.org/image/bq3qzxta3/)
Džiovintuvo turinys buvo ant tiek drėgnas, kad ten šlapias apatinėje dalyje.
Granulių vaizdas iki džiovinimo:
(http://s25.postimg.org/ra6jcqe0r/silicis_iki_dziovinimo_cr.jpg) (http://postimg.org/image/ra6jcqe0r/)
Džiovinau orkaitėje 120 laipsnių temperatūroje pravėręs orkaitės dureles. Iš pradžiu tikėjausi, kad išdžiūvusios granulės pamelynuos (nes keli grūdeliai taip padarė), tačiau net ir po kelių valandų to nesulaukiau, matyt tiesiog skirtingos silicagel rūšys yra. Štai čia vaizdelis stambiu planu jau po džiovinimo.
(http://s25.postimg.org/x2b8xmd8b/silicis_po_dziovinimo_cr.jpg) (http://postimg.org/image/x2b8xmd8b/)
Išdžiuvus buvo kažkiek dulkių (suirusių granulių), tai kiek pavyko, pabandžiau jas išpūsti, prieš supildamas atgal į džiovintuvą.
6mm vamzdelį ir sujungimo jungtį pirkau Hansa Flex'e. Bemontuojant pasirodė, kad tos jungties net nereikia, nes vamzdelį įtvirtinau tiesiai vožtuvų bloke išmetęs buvusį gabaliuką vamzdelio, kuris buvo skirtas sujungimui su kompresoriumi originalioje vietoje.
Oro išmetimo (10mm žarnelė) garso slopintuvo, kuris kažkur virš galinio tilto sumontuotas nejudinau ir nebejungiau, nemačiau prasmės, nes tas lengvas "pššš" kompresoriui baigus dirbti nei kiek netrukdo. VMatas rašė, kad pora metrų šlangos irgi atlieka panašų darbą, kaip tas slopintuvas, bet aš tiesiog palikau nukirptą galą, nejungiau nieko.
Oro paėmimo (8mm žarnelė) filtrą (na porolono gabaliukas plastmasiniame korpuse) iškrapščiau iš kairiojo sparno ertmės, palikau prie jo apie 20cm galiuką šlangelės, kurįa sujungiau su nukirptu galu esančiu prie kompresoriaus. Filtras va čia matosi (http://s25.postimg.org/tnoh3qsfv/kompresorius_naujoje1.jpg) (http://postimg.org/image/tnoh3qsfv/),
 po to aš jį tiesiog ikišau gilyn į tuščia ertmę link vairuotojo sėdynės pusės.
Laidus jungiau litavimo būdu. Minusinio (juodas storas) laido iš senosios vietos nejungiau, jį pasiemiau šalia naujosios vietos nuo korpuso, visai šalia yra tam skirtas varžtas. Kaip ir EC nepagalvojau apie tai, kad jei reiks nuimti kėbulą, tai bus bėdos, nes nebelieka jungties,kurią galėtum atjungti.
(http://s25.postimg.org/mzrvh58xn/buvusi_kompres_vieta.jpg) (http://postimg.org/image/mzrvh58xn/)
Apsauginį dangtį po to grąžinau į vietą, vis kažkokia apsauga laidų ir šlangų jungtims.
Šiaip galima būtų ieškoti tų laidų po kapotu, nes jei neklystu, tai jie ateina pro tą pačia skylę, pro kur ir aš pravedžiau savo pagamintą laidų pynę. Norint prieiti prie skylės, teks nuardyti rato arkos apsaugines apdailas.
(http://s25.postimg.org/kq8ck4pdn/rato_arka.jpg) (http://postimg.org/image/kq8ck4pdn/)
Dabar apie tai, kokias matau problemas naujoje kompresoriaus vietoje. Garsas būtų kaip ir puse bėdos, nes kompresorius vistiek ilgai nedirba, jeigu nežaidžiam su nuleidimais/pakėlimais. Bet per stabdžio (ir gazo) pedalą jaučiu didžiulę vibraciją dirbant kompresoriui. Na pirma mintis  - dėti gumines tarpines, kad jis minkščiau sėdėtų. Kaip pas jus su vibracija reikalai?
(http://s25.postimg.org/ajv5nefln/kompresorius_naujoje2.jpg) (http://postimg.org/image/ajv5nefln/)
Antraštė: Re: Pakabos kompresoriaus perkėlimas
Parašė: VMatas on Rugsėjo 02, 2015, 18:16:50
Pas mane su vibracija normaliai. Vienam kur perkėlinėjau teko statyti amortizatorius. Galvočiau kad su švaistiklio guoliu nebegerai - bet tai tik įtarimas. Po amortizatorių pastatymo dirba jau 1.5 metų beveik..
Guminės tarpinės nepadės - varžtai liks ir drebės. Reikia statyti amortizatorius. Panašiai tokie:

http://www.entrade.lt/atramos-vibracijos-slopintuvai
Antraštė: Re: Pakabos kompresoriaus perkėlimas
Parašė: Ec on Rugsėjo 03, 2015, 08:08:45
Pas mane vibracijos jokios, o ir dėl veikimo triukšmo, tai reikia klausyti, vos girdimas. Tik va pyškėjimas nuo išleidžiamo oro dėmesį atkreipiantis. O gal pas tave neužtvirtintas oro filtras veikiant kompresoriui į kėbulą stuksena?
Antraštė: Re: Pakabos kompresoriaus perkėlimas
Parašė: Arunas on Rugsėjo 03, 2015, 12:55:58
Pas mane vibracijos jokios, o ir dėl veikimo triukšmo, tai reikia klausyti, vos girdimas. Tik va pyškėjimas nuo išleidžiamo oro dėmesį atkreipiantis. O gal pas tave neužtvirtintas oro filtras veikiant kompresoriui į kėbulą stuksena?

filtra patikrinsiu, ar nesiremia, bet nemanau, kad cia jis kaltas. Sudesiu minetus amortizatorius, turetu pagereti situacija. Siaip jau pats kompresorius tame aliuminio reme sedi ant amortizatoriu, bet jie gal susideveje. Be to pasikeite to remo tvirtinimo kampas 90 laipsniu, lyginant kaip jis buvo prisuktas senoje vietoje, tai galbut tie amortizatoriai nebeatlieka savo funkcijos.
Antraštė: Re: Pakabos kompresoriaus perkėlimas
Parašė: justasRR on Rugsėjo 04, 2015, 10:59:53
Arunai jei reikės as siandien per daug nusipirkau oro nuleidimo slangos tai kita savaite manau galėsiu uz alu tai perleisti kokius tris metrus slangos, galesi susukti ir gausis slopintuvas.
Vmatai kurios amortizatorius rekomentduoji pirkti?
Antraštė: Re: Pakabos kompresoriaus perkėlimas
Parašė: VMatas on Rugsėjo 04, 2015, 12:18:35
Siūlyčiau šituos - vietos ten nėra per daug.
Antraštė: Re: Pakabos kompresoriaus perkėlimas
Parašė: justasRR on Rugsėjo 04, 2015, 13:03:34
kurios iš tu pasirinkimų, nes ir kaina skiriasi ir beja kiek vnt?
Antraštė: Re: Pakabos kompresoriaus perkėlimas
Parašė: VMatas on Rugsėjo 04, 2015, 13:59:58
Oops, neįklijavau nuorodos :)

http://www.entrade.lt/atramos-vibracijos-slopintuvai/ANA3025-40

Reikia trijų.
Antraštė: Re: Pakabos kompresoriaus perkėlimas
Parašė: Arunas on Rugsėjo 07, 2015, 09:27:37
sudėjau guminius amortizatorius, tai reikalai kardinaliai pasitaisė. Jokios vibracijos neliko, garsas irgi pasikeitė,  liko tik švelnus murkimas :) Subjektyviai sprendžiant, tai dabar girdisi tiek pat, kaip ir iš originalios vietos.
Tik dabar išgąsdinot (Defenderio temoje), kad laidų, kur teka didelės srovės, negalima lituoti, o reikia užspausti. Kompresoriaus maitinimui sudėti 5 ar 6 kvadratų laidai, tai srovės, ko gero didelės. Ar verta jau pradėti jaudintis ir perdaryti? Litavau ne suglaudęs vieną laidą prie kito, o įkišęs vieną į kitą (jei teisingai išsireiškiau), t.y. gavosi tikrai didelis laidininkų sąlyčio plotas.
Antraštė: Re: Pakabos kompresoriaus perkėlimas
Parašė: Ec on Rugsėjo 07, 2015, 09:44:30
Tie laidai tegu būna didesnio dėmesio vieta. Naudinga būtų kartą į pusmetį patikrinti ar izoliacija nesilydo
Antraštė: Re: Pakabos kompresoriaus perkėlimas
Parašė: VMatas on Rugsėjo 07, 2015, 10:13:56
Aš užspaudinėjau pas save - jau daugiau nei 2 metai jokių klausimų. Srovės ten iki 40-50 amperų turėtų būti.
Antraštė: Re: Pakabos kompresoriaus perkėlimas
Parašė: Silvestr on Rugsėjo 24, 2015, 09:42:29
sveikas nu kaip ar viskas tvarkoj cia veikia pas tave dabar?
Antraštė: Re: Pakabos kompresoriaus perkėlimas
Parašė: VMatas on Rugsėjo 24, 2015, 17:41:59
Viskas Ok, Disko pravažiavo neseniai Kareliją ir Kolą. Tiesa, kompresorius prieš pat kelionę sukvailiojo, ir būtent dėl išėstos sausintuvo prijungimo vietos.. Gal galima buvo sutvarkyti, bet pakeičiau nauju - nes tokioje kelionėje reikia patikimumo. Visi sujungimai, tiek elektriniai, tiek ir pneumatiniai be priekaištų.
Antraštė: Re: Pakabos kompresoriaus perkėlimas
Parašė: Ec on Rugsėjo 24, 2015, 18:43:16
Pas mane taip pat viskas puiku, tiesa važinėju su perkeltu tik nuo metų pradžios :)
Antraštė: Re: Pakabos kompresoriaus perkėlimas
Parašė: ZaliasRR on Rugsėjo 24, 2015, 19:10:46
perkilimas ir perrinkimas pasiteisina tik dar gyvam kompresoriuj  ! ir idomu kam nors dingo klaidos ir dingo kompresoriaus problema po perrinkimo negyvo jau
Antraštė: Re: Pakabos kompresoriaus perkėlimas
Parašė: Arunas on Gruodžio 15, 2017, 23:15:14
taigi, džiovintuvo dangtelis vėl davė apie save žinoti. Išsimalė oro šlangelių jungtys, o per dangtelį trūkį, kurį buvau užpylęs epoksidkė,  gerai ir nesupratau, ar leižia, bet per jungtis tai šniokštė kaip uraganas :) Nusipirkau aftermarket dangtelį, metalinį, bet su plastmasinėm jungtimis, kurios įsisuka į dangtelį. Tai šių skirtingų medžiagų kombinacija man nelabai patinka, nes ko gero, skirtingai plėsis trauksis esant įvairiom temperatūrom, na bet kolkas oro nuotėkių nėra, tikiuosi laikys.  O pirkau iš čia https://www.ebay.co.uk/itm/Land-Rover-Discovery-Solid-Aluminium-Air-Compressor-Dryer-End-Cap-Hitachi-Range-/171694005386
(http://i.talpix.lt/YByzD.jpg)

Antraštė: Re: Pakabos kompresoriaus perkėlimas
Parašė: landstore.lt on Gruodžio 15, 2017, 23:17:44
parduodu poliamidinius, normaliai laiko, nebuvo dar problemų
Antraštė: Re: Pakabos kompresoriaus perkėlimas
Parašė: Sport 353 on Balandžio 16, 2021, 16:05:59
Kokia kaina dangtelio?
Antraštė: Re: Pakabos kompresoriaus perkėlimas
Parašė: Arunas on Balandžio 28, 2021, 14:36:55
laikas, matau greit bėga. Taigi mano kompresorius dar gyvas, dangtelis laiko ir apskritai nieko kompresoriui nedariaau nuo to laiko. Na klaidų (suspension fault) pamėto, bet jau beveik susitaikiau su tuo kaip su Landrover feature, o ne bug :) Klaidos dingsta padarius užvedimo restart, labai kartais reikia 2-3 kartus tai atlikti. Vienas specilizuotas oro sistemų servisas bande pasakoti, kad dabar esant ilgai oro magistralei fiksuojama klaida, kai kompresorius per numatytą laika nesugeba išleisit oro, bet man skamba kaip bullshit, nes kartais klaida išmeta iš karto, vos užkūrus, kartais važiuojant. Žodžiu nesiečiau to su oro magistralės ilgiu. Vat su pagedusiu išleidimo vožtuvu tai gal ir susiečiau. Nes klaidą rankiniu būdu iššaukti galiu 100proc. atveju bandydamas nuleisti mašiną.
Antraštė: Re: Pakabos kompresoriaus perkėlimas
Parašė: VMatas on Balandžio 28, 2021, 21:38:24
O kokios tos klaidos konkrečiai nežinai? Dėl magistralės ilgio tai 100proc. bullshit, pas mane kompresorius po kapotu, magistralė 2kart ilgesnė ir klaidų nemėto. Kaip variantas gali būti išmetimo vožtuvas, gali per dangtelį leist jau ar per sausintuvo sujungimą su kompresoriaus cilindru, gali būti kiauras resyveris.
Antraštė: Re: Pakabos kompresoriaus perkėlimas
Parašė: Arunas on Gegužės 11, 2021, 10:01:57
tai pas mane kompresorius tai pačiai po kapotu, dėl to ir buvo iškelta hipotezė dėl magistralės ilgio. O klaida yra "pressure does not decrease when venting gallery". Ir stringa nuleidžiant panašu galinė dalis. Jei nuleidžiama į access height neužvedus variklio, tai po kelių pakabos nuleidimo rankenėlės spustelėjimų finale vistiek nusileidžia (su klaidų mėtymais procese).
Antraštė: Re: Pakabos kompresoriaus perkėlimas
Parašė: VMatas on Gegužės 12, 2021, 08:18:55
Problema su išleidimo vožtuvu. Labai tikėtina kad išardyti nepavyks.
Antraštė: Re: Pakabos kompresoriaus perkėlimas
Parašė: Arunas on Gegužės 23, 2021, 23:56:10
tai pas mane kompresorius tai pačiai po kapotu, dėl to ir buvo iškelta hipotezė dėl magistralės ilgio. O klaida yra "pressure does not decrease when venting gallery". Ir stringa nuleidžiant panašu galinė dalis. Jei nuleidžiama į access height neužvedus variklio, tai po kelių pakabos nuleidimo rankenėlės spustelėjimų finale vistiek nusileidžia (su klaidų mėtymais procese).

Taigis, pavyko susitvarkyti. Ir tai nebuvo oro išleidimo vožtuvas, kaip ir forumuose kalbama, kad gana retai jis būna kaltas. Bet tikrosios priežasties beje neišskaičiau jokiam forume. O problema buvo sudūlėjusios kompresoriaus džiovintuvo silicagel granulės, kurios prigamino daug dulkių ir finale stipriai užkimšo medžiaginius filtriukus, kurie dengia granules iš abiejų pusių, ir taip stipriai apsunkino oro srauto praėjimą per džiovintuvą. Tai laikinai prapučiau tuos filtrus su kitu kompresoriumi - dulkių iš jų išėjo sočiai. Mašina klaidų nebemėto, ir akivaizdus skirtumas išleidžiant orą kompresoriui, t.y. tai vyksta energingiau, garsiau ir trumpesnį laiko momentą. Jau užsisakiau naujų granulių ir filtriukų, kurias reikia pakeisti, nes akivaizdu, kad palikus tas pačias sudūlėjusias gana greit vėl užsikimš. Užsakiau iš čia https://www.ebay.com/itm/111735452420