Tai kai paklausiau Vikruse apie 2,7 varikli pasake neapsiemam :D vat tau ir specialistai :)
http://landypart.com/da5714---main-bearing-set-tdv6-27297-p.asp
Įdėklus kiek žinau paprastai pritaiko nuo kitų - bet tokia info niekas šiaip sau nesidalina.
O Razvanovas nei apsiema remontuot nei zvakes grezia sitam varikliuj :D vat ir super variklistai :)
na NÜRAL-GOETZE žiedus galima užsakyti ir Lietuvos didmenoj, aišku laukt tektų mėnesį-pusantro, čia geriausiu atveju. Kaina jų nėra baisiai kosminė. Bet kas toliau? :)
Tai jau landziota i varikli ? Dare ? ir buvo pastrige kompensatoriai ?
Taip, buvo malonu pasikalbėt, O kaip filtrų kainos, nebaisios? Kadangi žinau kiek kitur kuro filtras kainuoja, man pasirodė, kad čia nebrangu (gal dėl Gariūnų mokesčių sistemos)
Dar papildau sarašą (kainos suderintos įvertinant mano suvalkietišką kilmę :)) :
Tarpinės po vožtuvų dangteliais - 42,74 2vnt.
Tarpinės kolektoriaus - 22,89 2vnt.
Krūva tarpinių su kodais:
LR005994 - 75,00
1365260 - 135,00
1336543 - 54,00 2vnt.
1331259 - 40,00 2vnt.
ESR3737 - 8,00
Galvos tarpinė LR009721 - 115,00 2vnt.
Diržas su įtempėjais - 430
Parazitiniai guoliai - 90.00 2vnt.
Pakaitinimo žvakės 50,00 6vnt.
Parduotuvės kol kas nereklamuoju, nebent būtų pageidavimų :)
Švaistiklinių įdėklų komplektas 390,00
Mano išlaidos pirmadieniui
VIN: SALLAAA146A396265
tik kaip tą siurblį atskirti lievas jis ar ne?
Aš tai ketinau daryt, bet gal pirma užkursiu. Jau esu pakankamai iškankintas laukimo. O apie EGR ir DPF turėjau įdomiai linksmą diskusiją su ekologijos fanatiku susigaudančiu technikoje. Aprašysiu vėliau kitoje temoje
Tikiuosi savaitgalį bus BRRRRRRRR.
Diagnostika ir smulkus remontas pas atgrubnagius | 1 | 220 | 220 |
Purkštukų diagnostika | 6 | 40 | 240 |
Smulkios detalės šrote | 1 | 45 | 45 |
Kolektoriaus tarpinė | 2 | 22,8 | 45,6 |
Tarpinė po vožtuvų dangteliu | 2 | 42,8 | 85,6 |
Švaistiklių varžtai šrote | 12 | 5 | 60 |
Įdėklai švaistikliniai | 1 | 390 | 390 |
Pusžiedžoiai (įdėklai atraminiai) | 1 | 80 | 80 |
Variklio galvų tarpinės | 2 | 198 | 396 |
Paskirstymo diržas Contitex | 1 | 189 | 189 |
Siurblio diržo įtempėjas | 1 | 115 | 115 |
Paskirstymo diržo įtempėjas | 1 | 156 | 156 |
Kaitinimo žvakės | 6 | 74 | 444 |
Parazitas | 2 | 91 | 182 |
Vožtuvų svirtys ir kompensatoriai | 1 | 520 | 520 |
Riebokšliai galvos | 3 | 24 | 72 |
Siurblio diržas Contitex | 1 | 105 | 105 |
Karterio tarpinė | 1 | 120 | 120 |
Karterio tarpinė | 1 | 80 | 80 |
Vožtuvų riebokšliai | 24 | 6 | 144 |
Galvos remontas | 1 | 1850 | 1850 |
Turbinos tarpinė | 1 | 18 | 18 |
Turbinos tarpinė išmetimo | 1 | 25 | 25 |
Kolektoriaus tarpinės | 2 | 15 | 30 |
Tepalo filtro tarpinė | 1 | 45 | 45 |
Aušintuvo tarpinė | 1 | 30 | 30 |
O ringai įvairūs | 1 | 10 | 10 |
Hermetikas | 1 | 30 | 30 |
Varinės purkštukų tarpinės | 6 | 7 | 42 |
Antifrizas | 2 | 35 | 70 |
Vairo stiprintuvo skystis | 1 | 40 | 40 |
Vario tepalas | 1 | 20 | 20 |
Variklio ploviklis | 1 | 50 | 50 |
Paskirstymo grandinės su įtempėjais ir atsiuntimu | 1 | 584 | 584 |
Tepalinis žiedas | 1 | 66 | 66 |
Darbai | 1 | 3500 | 3500 |
Tepalas Motul Xcess 5-30 7litrai | 1 | 220 | 220 |
Kuro filtras MANN - 110 | 1 | 110 | 110 |
Tepalo filtras MANN - 40 | 1 | 110 | 110 |
Oro filtras MANN- 35 | 1 | 35 | 35 |
Salono filtras Filtron- 40 | 1 | 40 | 40 |
Ratai žiemai nuo BMW X5 su padangomis | 1 | 1000 | 1000 |
Varžtai ratams | 20 | 5,5 | 110 |
Lipdukai ant ratų "Land rover" | 1 | 20 | 20 |
VISO: | 11744,2 |
Vis dar šneka apie nieką :) Beje CAN magistralei patikrinti užtenka paprasčiausio testerio.
Karštą dieną kondicionierius negaivino, patikrinau sistemą - tuščia, po remontų pamaniau - normalu. Pas kondicionierininkus patikrinome, sistema sandari, užpylėm, - nedirba vis vien. Na ką, reikia tikrint, kur prie angliškos technologijos buvo prikištos tarybinės rankos. Radau - neprijungta kondicionieriaus kompresoriaus fiškutė >:( . ne tik neprijungta, bet ir korpuso laikiklis neprisuktas. Pabandžiau sujungt, bandžiau, bandžiau, bandžiau, nuėmiau posparnį, turbinos temperatūrinius skydus, be šansų. Tas kompresorius už turbinos oro paėmimo vamzdžio, niekaip neišeina. Gal kas buvo susidūręs? O meistrelis galutinį atsiskaitymą gali pamiršt, būtų gerai, jei šiame forume lankytųsi ir paskaitytų ką prirašiauJau man beskaitant šià temà, žandai biški raudo iš gėdos už meistrelį...:D tai vertėtù jam viskà kažkaip ištransliuoti, kokia PRINT versija :)
Joo, linksmas vaizdelis ir darbelis. Tai ką - vakuuminio siurblio imt nereikia? Ir užtenka tik vieną velenėlį nuimt?Tikriausiai, kad reikės, bet po tokio nuardymo jis nesunkiai prieinamas, pažiūrėjau - nuimsiu be problemų. Bet kol kompresijos nepamatuosiu- toliau šioje vietoje neardysiu. Reikia dar EGR'ą apipjaustyt ir generatorių pažiūrėti.
tik butinai skaiciuok savo darbo valanda apie 20 euru/h. :)Man tai buvo ne darbas o malonumas, kaip žmona pasakė - nuo kompo atsikėlęs būnu susierzinęs ir piktas, o iš garažo atėjau purvinas ir linksmas :)
pagaliau atsirado žmogus pas kurį ne tik rankos teisingoje vietoje, bet jis dar ir nepagaili daugiau savo veiklos, detalių foto imesti į forumą. Forumas iš kart įgavo kitas spalvas ir gyvumą. Sėkmės remontuose!Po tokių pagyrų ne tik entuziazmas ateina bet ir darbas žymiai geriau sekasi :)
Na ką - žinosim kas TDV6 kapitalkes Vilniuj daro :D Šiaip tik mintis - nenusibalbatuos nuo vibracijos likę EGR vamzdelių galai? Gal reikia juos prie tos aliuminio skardos pritvirtint? Nors ir su viela?Nėra tų galų, aklės pakankamai storos, 3mm manau pakankamai tvirta, kad dėti vienas o ne į tarpą tarp flanšų, dar plienas skirtas katilams. O dėl kapitalkių tai turbūt ne, :) , čia cik sau ir iš būtinybės, dar ir garažas tam nepritaikytas. Nors pats užsiėmimas man patinka :)
Nieko sau - ir visuose 3 cilindruose? Reiškia šį kartą vožtuvai atia?Įdomu kam tą kurą aušinti? O su tepalo lygiu buvo ne kas per tą laiką dapyliau kokius 4 litrus. Gerai, kad tą problemą radau ir išsprendžiau
P.S. Antras šilumokaitis irgi aušinimui, ne kuro šildymui. Kurą pašildo filtre grįžtantis kuras.
Klausimas - jei "duobėj" tiek alyvos, tai kaip su lygiu buvo?
yra mintis padaryti skyriu "Landroverklubo nariu auto" kur galetu aprasineti kiekvienas savo auto istorija, kaip manote?Na mano istorija pagrinde apie variklį, tai ji ir variklio skyriuje :)
Ec - čia viskas bus. Varžtus manau gausi naujus nusipirkt... nes truputį jėgos reikia panaudot :DGal kas netaip tame faile, tik 2 psl., o galvos varžtų užveržimo jėgos ir nėra. Gal koks puslapis "pasimetė"?
18 galvą tik nusipirk TIKRAI gerą :DPo 17-00 retai kada namie nebūnu, užvažiuok :). Šiandien tikriausiai stūmuoklių nepamatysiu, reikia pirmadieniui pažadus tesėti sėdint prie kompo
Mhm, gal galima būtų ekskursiją pasidaryt pažiūrėt į išrinktą variklį?
yra mintis padaryti skyriu "Landroverklubo nariu auto" kur galetu aprasineti kiekvienas savo auto istorija, kaip manote?Manau gerai, o tavo Defo istorija taip pat pilna pamokų iš savo klaidų? Ar išsiskiria tuo, kad niekas niekada nesugedo :)?
manau, kad butu daugiau remontuojančiu, bet vieni tam neturi salygų, kiti gal pvz kaip as turiu salygas ir nora tik va baimės pilnos kelnės, kad tvarkydamas galiu daugiau bėdų pridaryti, o ir laiko uzimtu belekiek daugiau nei meistrui atidavus. Aisku turint seimoj 3 masinas, manau kad daug ka pats tvarkyčiau, nes koks skirtumas kiek uztruksi, nes turi su kuo vaziuoti.Kad žinotum kiek kartų save keikiau, kad prasidėjau su remontu , Bet tai buvo su Toyotom . Su Disco kol kas dar savęs nekeikiau . Tokių dalykų kaip galvos ar generatoriaus remontas pačiam iš tiesų neverta daryt (nebent šepečius generatoriuje pakeist, kai gedimas akivaizdus). Pažįstu vieną katedros vedėją Stulginskio universitete, profesorius, o savo S klasės mersą žino kaip 5 pirštus, sau dar restauruoja senus motociklus (pasinešęs ant IŽ'ų) ir turi kelias senas mašinas susitvarkęs. Dar vieną švogerio kaimyną, VDU prorektorių dažnai pamatysi garaže tepaluotą, kai nebūna išvažiavęs kur į Ameriką paskaitų skaityti . Paskutinį kartą jį mačiau Wranglerį tiuninant su sūnumi. Kad man mašinos remontas nėra darbas nepasakysiu, bet, kad tai malonus aplinkos pakeitimas ir laiko praleidimas su prasme, - tai tikrai Šiais laikais su google ir youtube pagalba galima daug nuveikti
kad fiskes tabaluojasi tai pas mane tas pats buvo :) teoriskai neturetu tabaluotis bet praktiskai jau matai antroj masinoj tas pats..Tai fiškę pritvirtint - tai įstatyt ir pasukt, bet kai nematai, tai važinėji su barškalu po kapotu. Fiškės baladojasi, laidai trinasi, resursas trumpėja. Atgrubnagiai dažniausiai padaro, kad mašina dirbtų iš principo, o reikia, kad ji dirbtų iš tiesų. Vienas buvęs kolega, dabar jau amžiną ątilsį, yra pasakęs žodžius, kurių tokiais atvejais prisilaikau "автоматика должна работать не в принципе а в корпусе" :)
Ar praeto remonto metu buvo keisti tarpines po galvom? Ir ar buvo galvos slifotos? Nes diziliui tarpines po galva statosi pagal storio. Bent ERLING 4 storio doda. Gal del to liecia voztuvei?Su tarpinėm buvo viskas gerai, vožtuvai prisilietė kai grandinė nutrūko, ir taip prisilietė, kad paskirstymo veleną atplėšė :). Nuvešiu į Vikrus remontuot, jie pasiūlys tarpinės storį, priklausomai nuo remonto. Įdomu ar tas tarpines parduoda poromis, ar galima pirkti po vieną? Ir ar jos vienodos ar skirtingos?
užsakinėjimo kryptim ko gero :)Kokia būtų kaina ir kiek laiko laukti? Žiūrėjau pas tave tinklapyje, vožtuvų būtent šitam varikliui ir nėra :)
O jie nieko nepasiule ? del viso pikto gali pabandit uzklaust cia http://meharis.lt/ ir cia http://www.asvela.lt/Pasiūlė, sakė rytoj ieškos, aš pamaniau - ieškosim dviem frontais, bus greičiau :)
siaip Ruslanas is Vikrus man patardavo, kur kokybiskesniu ieskotiNepatarė, sakė pats paieškos, paskambins, o aš taip pat išreiškiau norą paieškoti :)
Pradėjau kelti bangas anglams, kad nėra užsakymo, atsakė, kad bus už 6 savaičių >:( (Sorry but part number 1311281 is not available from Land Rover due in 6-8 weeks. Cancel the whole order?), velnias, anksčiau viskas ateidavo per savaitę. Esu labai piktas.
Pneumo vamzdelis 6mm ir jungtis jam - Hansaflex. Reiks dar 8mm ir 10mm pneumovamzdelių sujungti su oro paėmimo filtru toj vietoj kur montuosi ir oro išmetimui;
elektrinė 6 kontaktų Superseal - elektronikos parduotuvės;
gilzės 6mm2 laidų sujungimui užspaudimo būdu - instaliavimo firmos;
0.75 mm2 laidai;
gofras;
sausintuvo turinys - silikagelis(profilaktika);
su dangteliu bėda - pajundinsi neardomas pneumojungtis - 90 proc. kad pradės leisti...
Aš mokėjau per PayPal, su tuo kol kas nebuvo problemų, o jei kas atsitiktų su užsakymu - labai paprastas pinigų grąžinimasTik nepamirs kad turi 40 dienu pretenzijai pareiksti nuo apmokejimo dienos. Tokiu atveju jei zada atsiusti tik po 6 savaiciu iskelti disputa po 35 dienu po apmokejimo. Bent jau uzlaikys pinigus o gavus prekes parasysi kad viskas tvarkoje ir gaus jie pinigus.
Pneumo vamzdelis 6mm ir jungtis jam - Hansaflex. Reiks dar 8mm ir 10mm pneumovamzdelių sujungti su oro paėmimo filtru toj vietoj kur montuosi ir oro išmetimui;
elektrinė 6 kontaktų Superseal - elektronikos parduotuvės;
gilzės 6mm2 laidų sujungimui užspaudimo būdu - instaliavimo firmos;
0.75 mm2 laidai;
gofras;
sausintuvo turinys - silikagelis(profilaktika);
su dangteliu bėda - pajundinsi neardomas pneumojungtis - 90 proc. kad pradės leisti...
Gal galėtum vamzdelių preliminarius ilgius, kad iš karto pasiruošti?
O kam gilzės 6mm2, jei laidai reikalingi 0,75mm2? (gilzių turiu visokių dydžių). Laidų įvairiaspalvių laikas pirkti, turimi jau į pabaigą, bet ar pakaks 0,75 mm2 kompresoriui? Prie 12V amperažas turėtų būti nemažas.
Na, o su dangteliu spręsiu eigoje, priklausomai nuo sugadinimo lygio :). O tu, kai savo kompresorių perkėlinėjai, pakliuvai į 10 %, pas kuriuos neleidžia?
Neįsivaizduoju kur to silikagelio ieškoti, gal per tą laiką kas paaiškės...
Dėkui, žinau, vieną kartą jau pražiopsojau, dabar jau atidesnis :)Aš mokėjau per PayPal, su tuo kol kas nebuvo problemų, o jei kas atsitiktų su užsakymu - labai paprastas pinigų grąžinimasTik nepamirs kad turi 40 dienu pretenzijai pareiksti nuo apmokejimo dienos. Tokiu atveju jei zada atsiusti tik po 6 savaiciu iskelti disputa po 35 dienu po apmokejimo. Bent jau uzlaikys pinigus o gavus prekes parasysi kad viskas tvarkoje ir gaus jie pinigus.
Na su dangteliu ir neduodu 100 proc. kad bus blogai. Bet dažniausiai būna blogai... O kompresorius turi ne tik valdymą, bet ir maitinimą - o jo laidai yra būtent 6mm2. Jei ryt būtum namie ir parodytum išardytą variklį tai pasakočiau vietoj - bus paprasčiau, nes panašu kad turėsiu laiko. Laidų ilgis - maždaug per Disko kad paskui nesikeikt kad per trumpi :)Aišku, tai prie 6x 0,75 mm2 reikės dar dar 2x 6 mm2. Rytoj pas mane (kaip ir pas daugelį) nekokia diena - teks žmonos užgaidas tenkint, tikriausiai laukia važinėjimas po miestą ir neprognozuojamas laikas namie :). O sekmadienį, pirmadienį ir kitom dienom po 17-00 dažniausiai būnu namie
Tai dabar kyla klausimas, ar verta buvo pirkti su variklio defektu? Retoriška, bet....Retoriška, bet atsakysiu,- 1. Su tokiu žinių ir patirties bagažu (kas liečia TDV 2,7)kuriuo pirkau - tikrai NE.
Na o tokiems meistreliams kaip tavo buvęs tai reiktų taikyti kiaušinių užspaudimo tarpduryje metodą... :D
Galinčių pasidaryti tokius darbus yra vienetai deja.. o kėbului nusikelti reikia dar ir sąlygų. Na o Disko remontas nors ir atrodo baisiai nežinančiam iš tikrųjų kaip ir su kiekvienu kitu auto - tik reikia pasiskaityti kas prie ko. Na o tokiems meistreliams kaip tavo buvęs tai reiktų taikyti kiaušinių užspaudimo tarpduryje metodą... :DKiaušinius jam reikia kaip EGR'ą :) - ant lentynos
mastau, kaip buciau pasielges, nupirkes toki auto- Greiciausiai pridaves i Vikrus, speju, maziau kainuotu, nei dabar sumoje seimininkui abu remontai isejo :)Kas dėl taupumo - pritariu 100%, bet, žaliasRR sakė, kad jie tokių mašinų nelabai imasi:). Bet kiek su Vikrus bendravęs - atiduočiau ramia sąžine. Bet yra įgytos žinios ir patirtis, kuri gali padėti kokiai problemai atsitikus kur nors toliau nuo Vikrus, tarkim Karelijoje :).
Sumoketa butu kiek reikia bet kaip paaiskino kai bandis ji issukt tai aisku buvo kad reiketu bloka isimenet is masinos po ju pabandimo :D bet skaitau kai paprasti virukai atvazioja i vieta ir sugeba isgrezt zvakes 2,7 ant variklio o jie neapsiema matyt kazko truksta iki tokio ligio . Ir kai po ju plovimo galvu visi sodziai ir purvas suvariti ant voztuvu o nezinant tuo neisemus ju po surinkimo variklio viska varo i degimo kamera o pasekmes gali but nemalonusNa, mano atveju plaus galvą visiškai išardytą. O suodžių įsiudbimo dalyje tai nemažai
Sumoketa butu kiek reikia bet kaip paaiskino kai bandis ji issukt tai aisku buvo kad reiketu bloka isimenet is masinos po ju pabandimo :D bet skaitau kai paprasti virukai atvazioja i vieta ir sugeba isgrezt zvakes 2,7 ant variklio o jie neapsiema matyt kazko truksta iki tokio ligio . Ir kai po ju plovimo galvu visi sodziai ir purvas suvariti ant voztuvu o nezinant tuo neisemus ju po surinkimo variklio viska varo i degimo kamera o pasekmes gali but nemalonus
Na taupymas dėl ptalpų nuomos nebuvimo ar pan. yra atvirkščiai proporcingas kainai: vienos žvakės išsukimas - 300-350 Lt., jei lengvai eis, o jei sunkiai, gali kainuoti ir 600 (čia RAV4, pas kurį priėjimas prie žvalių fantastiškai geras). Pas Vikrus už dviejų žvakių išgręžimą 75 € t.y. ~260 Lt. (kai nuimta galva priėjimas irgi geras :) )Sumoketa butu kiek reikia bet kaip paaiskino kai bandis ji issukt tai aisku buvo kad reiketu bloka isimenet is masinos po ju pabandimo :D bet skaitau kai paprasti virukai atvazioja i vieta ir sugeba isgrezt zvakes 2,7 ant variklio o jie neapsiema matyt kazko truksta iki tokio ligio . Ir kai po ju plovimo galvu visi sodziai ir purvas suvariti ant voztuvu o nezinant tuo neisemus ju po surinkimo variklio viska varo i degimo kamera o pasekmes gali but nemalonus
sutik, sulazdavoti kiekvieno darbus galima be isimciu. Esme-teisingas ir protingas poziuris. kas del vykimo i vieta, as ju vietoj nevaziuociau taip pat, ir zinau kodel. Paprasti vaziuoja, nes jiems reik uzsidirbti varda ir pastovia klientura, darbu spektras ju siauras, pvz atvyke i vieta jie nenuims alkuninio, nenuslifuos ir neides jo atgal, jie taupo nenuomodami patalpu, ima grynais ir t.t. galima daug priezasciu privardinti.
del suodziu ant voztuvu, kaip gali buti suvaryti plaunant galvute, jei voztuvai turi but nuimti?
Na nuimtai galvai už dvi žvakes 75 eurai kaip ir daug... net neturėdamas įrankio supykčiau, nusipirkčiau įrankį ir daryčiau pats. O įrankis visada įrankiu lieka ir su laiku atsiperka.Jei kada reikėtų - pas mane jau yra, su šiek tiek papildyta komplektacija.
Pagaliau užkūrei. Bet žinok, niekaip po tokių remontų nevažiuočiau iki Karelijos, nes gali būt našta visą kelią, arba palikti upelyje.Būtent dėl Karelijos taip stengiausi :), dar yra laiko bandymams, išsikratymams
vaje vaje:) man tai jau baisu daros:) kiek cia reikalu :D net konkurse nesinori dalyvaut del gedimo priezasties pasalinimo ;)Kai vakar surinkinėt baigiau tai ir į vakarienę pavėlavau :)
bet manau zmona padare skanius pietus uz tai kad po tiek laiko pagaliau ja uzkurei :)