Lietuvos Land Rover forumas

Pagal modelius => Hibridai => Temą sukūrė: Ec on Birželio 01, 2014, 20:36:07

Antraštė: Projektas D3 su BMW 3,0L I6 varikliu. Ar įmanoma?
Parašė: Ec on Birželio 01, 2014, 20:36:07
Ar įmanoma Discovery'je pakeisti variklį iš esamo TDV2,7 į BMW 3.0 L I6. Kadangi dabar greičių dėžė yra nuo BMW X5, todėl tą variklį ir pasirinkau (variklį sujungti su greičių dėže yra beveik pusė darbo variklio keitime). Pats variklis yra ilgesnis, bet ir vietos po kapotu laisvos yra, manau pritaikius išmonę - tilptų. Kėbulą galima nukelti, reiškia ir pats dievulis leidžia variklį keist  :) .
Viskas lyg ir įmanoma, tik didžiausias klausimas - elektronika. Kadangi esamas ECU yra labai tampriai sujungtas su visu automobiliu (terrain response sistema, pakabos aukščio reguliavimas ir t.t.), manau palikti esamą ECU, tik didelis klausimas, ar vietoje V6 variklio įmanoma pajungti I6 variklį. Pirma problema, ar įmanoma pakeisti įpurškimo laikus, kad tiktų I6 variklio fazėms? Antra problema - purkštukai - pas BMW variklį Bosh, pas TDV 2,7 - Siemens su pjezo elementu. Trečia - MAF daviklis, nors iš principo tas pats, bet oro kiekiai skirsis. Visa kita, manau, ne problema - liambda zondai pasilieka, alkūninio veleno ir paskirstymo veleno davikliai iš principo vienodi abiejuose varikliuose (holo davikliai) vietoje dabar esamų EGR vožtuvų vienas, ir tą galima užaklinti, DPF nėra.
Antraštė: Re: Projektas D3 su BMW 3,0L I6 varikliu. Ar įmanoma?
Parašė: VMatas on Birželio 01, 2014, 20:56:57
WinOLS (http://www.evc.de/en/download/down_winols.asp) į rankas ir pirmyn redaguoti kompo firmwarą.. Tik vat teorijos truputį reikia žinoti, ir parametrus skirtinguose darbo režimuose. Ir ne vien įpurškimo laikai, o ir skirtingi įpurškiamo kuro kiekiai bus skirtingais purkštukais. Be to, kiek žinau Siemens įpurškimo sistema kiekvienam takte įpurškia kelis kartus. Turbinos darbo režimas irgi turės būti pakeistas - nes reikalingo oro kiekis bus skirtingas. Vėlgi, dėl aukšto visų sistemų suderinimo lygio (o pas LR jis tikrai aukštas) reiktų siekti kad sukimo momento kreivė daugmaž kartotų TDV6 kreivę, kitaip visi režimai nueis velniop, jei sukimo momento maksimumas bus pastumtas.
Nežinau ar realu.. Bet įdomu kas išeis jei rimtai pradėti kažką daryti :)
Antraštė: Re: Projektas D3 su BMW 3,0L I6 varikliu. Ar įmanoma?
Parašė: ZaliasRR on Birželio 01, 2014, 21:02:29
paprasciau butu persest i L322   :) o kitaip kazkokie kosminiai projektai  ;D o deze ne BMW o ZF .BMW su 3,0 d turejo GM deze
Antraštė: Re: Projektas D3 su BMW 3,0L I6 varikliu. Ar įmanoma?
Parašė: Ec on Birželio 01, 2014, 22:17:20
Na taip, paskaičiau Winols'o instrukcijas, manau tam reikėtų aukštesnio lygio speco nei hobio, ir ne vieno, o grupės. Pačiam mokytis labai jau daug laiko surys. Turbūt ŽaliasRR teisus, projektas kosminis  :) , metu tą mintį lauk  :)
Antraštė: Re: Projektas D3 su BMW 3,0L I6 varikliu. Ar įmanoma?
Parašė: landstore.lt on Birželio 01, 2014, 22:19:36
pačiuose pirmuose L322 buvo ir GM dėžė. Mačiau pas vieną klientą 2002 pavasario laidos L322 pagal "Microcat'ą".
Antraštė: Re: Projektas D3 su BMW 3,0L I6 varikliu. Ar įmanoma?
Parašė: VMatas on Birželio 01, 2014, 22:36:22
Ne apie L322 juk kalbam? ;)
Antraštė: Re: Projektas D3 su BMW 3,0L I6 varikliu. Ar įmanoma?
Parašė: justasRR on Birželio 02, 2014, 09:41:13
Kai sau ieskojau RRS tai mobile.de mačiau bent 3 RRS su pakeistais bmw 3 ltr varikliais. matyt nėra ipatingai sudetinga.
Antraštė: Re: Projektas D3 su BMW 3,0L I6 varikliu. Ar įmanoma?
Parašė: VMatas on Birželio 02, 2014, 12:28:29
Įdomiai? Kažkaip neteko sutikti.. bet reikia tada pasidomėti.
Antraštė: Re: Projektas D3 su BMW 3,0L I6 varikliu. Ar įmanoma?
Parašė: Ec on Birželio 02, 2014, 14:42:45
JustasRR mintis šia tema atgaivino  :)
Antraštė: Re: Projektas D3 su BMW 3,0L I6 varikliu. Ar įmanoma?
Parašė: justasRR on Birželio 02, 2014, 15:36:56
na matymas pardavime, nereiškia kad projektas pasitvirtinęs.
Antraštė: Re: Projektas D3 su BMW 3,0L I6 varikliu. Ar įmanoma?
Parašė: VMatas on Birželio 02, 2014, 16:05:51
Du variantai: arba tikrai kažkas kažką darė, arba 3.0TDV6 per klaidą apšauktas BMW varikliu iš analogijos su senesniais RR, kur eidavo bimbalų motorai.
Antraštė: Re: Projektas D3 su BMW 3,0L I6 varikliu. Ar įmanoma?
Parašė: justasRR on Birželio 02, 2014, 17:15:05
ten kiek atsimenu keistas, bent taip google transleitorius isverte. dar kiek atmintis nesa, tai kaina ju buvo viena is zemiausiu pagal 2007 metus.
Antraštė: Re: Projektas D3 su BMW 3,0L I6 varikliu. Ar įmanoma?
Parašė: Ec on Rugsėjo 10, 2014, 21:39:48
Na šita dėžė ZF 6HP26 buvo ir yra naudojama pakankamai plačiai (imponuoja, kad net RolsRoyce'e)
http://en.wikipedia.org/wiki/ZF_6HP26_transmission
Viduriai turėtų būti tokie pat, tik va ar išorė (jungtis su varikliu) sutaptų - klausimas
Antraštė: Re: Projektas D3 su BMW 3,0L I6 varikliu. Ar įmanoma?
Parašė: Ec on Kovo 16, 2015, 20:27:03
Tai va, kiek pasikrapščiau su savo Disko, galiu paskyti, kad BMW variklį M57TUD30 visiškai įmanomą į Disko įstatyti. Tik donoras turi būti burzgiantis :)

Antraštė: Re: Projektas D3 su BMW 3,0L I6 varikliu. Ar įmanoma?
Parašė: VMatas on Kovo 16, 2015, 20:54:16
3.6 sporto variklio įdėjimo kaina būtų kosminė(Maskvoj liaudis bandė skaičiuotis ir tartis dėl perdėjimo/perdarymo - išeina dar vienas Disko, norai atšoko :D ), kur bent jau variklio kompas/softas žino kitus LR kompus. Nerealus uždavimys kad būtų kaip priklauso ir viskas veiktų..
Antraštė: Re: Projektas D3 su BMW 3,0L I6 varikliu. Ar įmanoma?
Parašė: Edgaras on Kovo 16, 2015, 22:46:37
Taip ir gimsta po to variklio defektai, no offense.
Antraštė: Re: Projektas D3 su BMW 3,0L I6 varikliu. Ar įmanoma?
Parašė: Ec on Kovo 17, 2015, 18:01:27
Argumentuoju:
1. Greičių dėžė ZF 6HD26 ta pati ir sujungimas su varikliu tas pats.
2. BMW variklio kompą reikėtų statyti kartu su varikliu, o Disko kompo atsisakyti. Taip pat, dėl ramybės,  perkelti ir visus daviklius bei kt. dalykus turinčius jungtis su ECU. CAN magistralę diagnostikai galima išvesti atskirai, bet galima ir per BMW ECU. Vienu atveju bus dvi OBD2 jungtys (viena BMW variklio diagnostikai, kita Disko pakabos ir viso kito), kitu atveju bus viena, tik reikės jungtis su skirtingomis diagnostinėmis priemonėmis (SDD tikriausiai BMW variklio nematys). Pirmas variantas man atrodo patikimesnis.
3. Vietos po kapotu Disko turi pakankamai
4. Kėbulas nusikelia, kas variklio keitimą daro patogesnį (tvirtinimų pritaikymas ir pan.
Trūkumas - reikia turėti dirbtuves su keltuvu kuris laiko neskaičiuoja :)
Antraštė: Re: Projektas D3 su BMW 3,0L I6 varikliu. Ar įmanoma?
Parašė: Ec on Kovo 17, 2015, 18:02:12
Taip ir gimsta po to variklio defektai, no offense.
Reikia tokiam atvejui imti variklį veikiantį, be defektų :)
Antraštė: Re: Projektas D3 su BMW 3,0L I6 varikliu. Ar įmanoma?
Parašė: VMatas on Kovo 17, 2015, 18:30:10
Vienas tik klausimas - kaip sudraugausi svetimą variklio kompą su transmisija(TCM kompas), pakaba(RLM kompas), Terrain response(ATCM kompas), komforto moduliu (BCM/CJB kompas), prietaisų skydeliu (IPC kompas), immo (VSM kompas). Tai minimaliai 6 atskiri blokai, kurie turi draugauti su variklio kompu - kitaip tai nebus Disko. O gali būti kad ir dar kažkuriam reikia info iš variklio kompo.. Viskas turi būti sujungta CAN magistrale, kurioje gali skirtis magistralės duomenų bloko ilgis(būna 11 bitų, pas Disko yra 29 bitų) ir be abejo bus skirtingi blokų adresai.. adresus įmanoma ištraukt, bet žnutės bus skirtingos deja tarp skirtingų kompanijų - vieningo standarto nėra.. Kas parašys žinučių konverterį - nežinia.. Beje, jei neapsirinku variklio kompe dirba 80186 procas.
Vat kai turėsi atsakymą į šį klausimą tada valio, aš irgi visom keturiom už būsiu. Kol kas nepasirašau bandyti atsakyti į tokį klausimą :D
Antraštė: Re: Projektas D3 su BMW 3,0L I6 varikliu. Ar įmanoma?
Parašė: RaimisB on Kovo 17, 2015, 20:00:06
manau, reik nusvilpt is gamintojo softo source, ir perrasyt softa specialiai siam deriniui, bet gal pigiau bus Disco5 nusipirkt.
Antraštė: Re: Projektas D3 su BMW 3,0L I6 varikliu. Ar įmanoma?
Parašė: Ec on Kovo 17, 2015, 21:10:44
Maniau nutraukti kompų draugystę, lyg ir turėtų pakaba dirbti be variklio atsiklausimo. Jei ne, tai vėl du variantai: palikti  Disko kompą (šalia BMW kompo) kaip nors suimituojant variklio darbą arba dar pasigilinti į šias sistemas laisvalaikiu :)
Antraštė: Re: Projektas D3 su BMW 3,0L I6 varikliu. Ar įmanoma?
Parašė: VMatas on Kovo 17, 2015, 21:34:53
Ne "kaip nors" o teks suimituoti - kitaip Disko nevažiuos. Geriausiu atveju bus "limp mode" parvažiavimui namo.