Paskutinės žinutės

Puslapiai: [1] 2 3 ... 10
1
Defender modeliai / Re: Defender - bendros charasteristikos
« Paskutinė žinutė nuo seras Įrašytas Spalio 14, 2019, 21:52:10  »
2
Perku / Re: Ieskau defenderio
« Paskutinė žinutė nuo wzikas Įrašytas Spalio 11, 2019, 09:07:47  »
Michailai, jeigu atvirai tai tavo 130 gan konkurecingi, jau akis prie tu kuzavu pripranta :)
Bandysiu iki Varsuvos palekt paziuret double caba uz 20 kur parsiduoda. Man atrodo pazistu savininka ir jei ten kruopsciai padarytas kaip bebutu gaila ta kaina irgi adekvati jau pasidare.
3
Perku / Re: Ieskau defenderio
« Paskutinė žinutė nuo Pelkinis Įrašytas Spalio 10, 2019, 10:06:07  »
DoubleCAb nera, bet turių porą variantų:
www.pelkinis.lt/automobiliai
4
Perku / Ieskau defenderio
« Paskutinė žinutė nuo wzikas Įrašytas Rugsėjo 29, 2019, 22:36:11  »
Domintu 110 ar 90
110 idealiausia double cab, jei ne tai bus konvertacija.
90 is bedos jei su 110 bus nekazkas
5
Parduodu / Re: Parduodu originalius r20 ratlankius su oro slėgio davikliais
« Paskutinė žinutė nuo nejonas31 Įrašytas Rugsėjo 27, 2019, 21:39:25  »
dar turite?
6
Discovery III / LR3 / Re: TDV6 2.7 engine system fault????
« Paskutinė žinutė nuo Vygandas Įrašytas Rugsėjo 24, 2019, 20:46:39  »
Taigi po visu speliojimu ir tikrinimu pasikeiciau turbina, kuri jau buvo pradejusi skleisti keista garsa prie didesiu apsuku. Prie to pacio patikrinau variklio programa ir radau, kad failas yra perdarytas t.y isprogramuoti EGR ir katalizatorius, bei pakelta galia. Viskas su failu buvo gerai, taciau kai keiciau varikli nauju, turejau visiskai nepajungineti prie sistemos EGR voztu! O visalaik as vazinejau su pajungtais, ko pasekoje mesdavo engine fault ir eidavo i avarini rezima :) Kolkas viskas gerai, tik pakeitus ismetimo vamzdi visiskai tiesiu labai girdisi turbinos svilpimas, be to ismeta juoda duma.....:/ Kas ka patars ? Gal atstatyti gamyklinius parametrus ?
7
Discovery III / LR3 / Re: Pora patikslinimu pries isigyjant LR3
« Paskutinė žinutė nuo Rytis77 Įrašytas Rugsėjo 23, 2019, 21:46:50  »
Liuks info!
Aciu labai .
8
Discovery III / LR3 / Re: Pora patikslinimu pries isigyjant LR3
« Paskutinė žinutė nuo VMatas Įrašytas Rugsėjo 23, 2019, 21:10:42  »
Va VIN rėžiai:


Sumuojant dėl tepalo siurblio:

Siurblys 1348651 VIN iki 6a999999. Ok

Siurblys LR002465 VIN nuo 7a000001 iki 8a457085 Ok

Siurblys LR007131 VIN nuo 8a457086 iki 9a508509 Blogai

Siurblys LR007798 (LR013487) VIN nuo 9a508510 iki 9a510121 Ok
9
Discovery III / LR3 / Re: Pora patikslinimu pries isigyjant LR3
« Paskutinė žinutė nuo VMatas Įrašytas Rugsėjo 23, 2019, 21:05:02  »
Nėra aiškumo kad tai gamyklinis brokas. Kitaip LR seniai teismuose sėdėtų jei nekeistų variklių/velenų pagal akciją. Čia panašu susidėjo keli faktoriai: ir Fordo inžinieriai išspaudė maksimumą iš variklio, ir sumažintas iki minimumo variklio svoris, ir "ekologiška" rekomenduojama alyva, ilgi rekomenduojami alyvos keitimo intervalai, lakstymas trasoje "na vse dengi"(130- 150km/h ir daugiau), nuo 2007 metų - DPF...

D3 neturėjo ne Hitachi, bent jau apie tai negirdėjau. Pakaba nusėda visiškai visi ratai, judėjimas įmanomas kamuoliuko režimu(šokinėji kaip kamuoliukas per mažiausius nelygumus). Jei bekelėj - net nedidelis akmuo jau bus kliūtis. Jei šaus į galvą užsidėt per didelius ratus - bus nekilnojamas turtas pakabai nusėdus. Bet lyginant su spyruoklėm - komfortas eile geresnis. Paprastai pagrindinis problemų šaltinis - pavargęs pakabos kompresorius. Na o Hitachi konstruktoriams rankos ne iš ten kur priklauso augo... Pakeitus į AMK kompresorių problemos baigiasi. Dar gerai yra kompresorių perkelt po kapotu - ir priėjimas geresnis, ir nepūna nuo drėgmės.
10
Discovery III / LR3 / Re: Pora patikslinimu pries isigyjant LR3
« Paskutinė žinutė nuo Rytis77 Įrašytas Rugsėjo 23, 2019, 20:18:00  »
Dekui uz atsakymus!

Del veleno luzimo tai kiek radau info-gamyklinis brokas ,kuris jei islenda tai panasiai tam kilometraze. Ir tipo jei jau virs 200k km. tai jau beveik esi saugus del to..aisku paskui jau nuo taves priklausys..

O del pniaumatines pakabos- kiek suprantu gedimo atveju ji nuseda visiskai ir joks judejimas neimanomas? Visa nuseda,ar galimas varijantas,kad nuses vienas ratas? Nuo kada ar irgi pagal vin kompresorius jau nebe hitachi?
Puslapiai: [1] 2 3 ... 10