Na elektroj nusimanau šiaip sau:) Viskas bandymo/klaidų, pasigooglinimo principu.
Generatoriaus krovimas nuotraukoje rodomas esant laisvoms variklio apsukoms įjungus tik trumpas šviesas. Įdomumo dėliai šiandien dar kartą patikrinau krovimą esant laisvoms variklio apsukoms (sūkių kėlimas pas mane krovimui įtakos neturėjo) įjungus šviesas, ventiliatorių, valytuvus, kondicionierių, salono apšvietimą - rodė 14.1-14.2 V. Manau jei žemiau 13.6 krovimas įjungus prietaisus - tai jai nenormalu.
Galimos pagal mane priežastys:
1. Nėra normalaus kontakto tarp genero ir akumo;
2. Kažkur rimtas elektros nuotėkis;
3. Prasisuka diržas kur suka generatorių (1. dėl generatoriaus guoliuko strigimo, 2. dėl diržo nepakankamo įtempimo arba nusidėvėjimo);
5. Nestandartinis elektros prietaisų galingumas;
6. Problema generatoriuje (remontas pas spec. keičiant šepetėliu ir įvore vid. 50-70 Lt.)
Dėl šalto variklio sunkesnio sukimo (2.5 TDI) žinok ir man tas pats. Dar daugiau ar mažiau pakankamas sukimas kai oro temperatūra ne minusinė -- po paskui atrodo, kad akumas beveik išsikrovęs, nors akumas naujas. O ir tepalus pakeičiau iš pusiau sintetinių į sintetinius (šaltu metu palengvėjo kažkiek sukimas). Kol kas neieškojai priežasčių nes prie maždaug -10--15 dar galima užvesti, bent jau iš antro pasukimo. Bet sukimas sunkus. Manau ankčiau ar vėliau reiks ieškoti kur problema. Nežinau ar tai norma nes galima manyti 4 cil. 2.5 variklio cilindrai dideli tai gal norma. Bet, kadangi turiu kitą VW 1.9 TDI kurios startreris kabina kaip žvėriukas ir iš pusė apsisukimo vedasi - tai nežinau. Dėl tavo paminėtos rėlės (gal turėjai galvoje bendekso pritraukimo rėlę) išsipūtimo - tai gali būti viena iš priežasčių, gal joje nepakankams srovės sujungimo kontaktas.
Imant kad akumuliatorius geras yra viena priežastis nepakankamo sukimo - nepakankama srovė ar tai ateinanti į starterį, ar tai pačiame starteryje išsidėvėję šepetėliai ar dar kokia jame problema (apvijose, magnetuose, starterio rėlėje). Taigi manau pirma
1. peržiūrėk nuo akumo einančio minuso pakankamą tiekimą į genera per kontaktus (1. akumas - kebulas, kebulas- variklis (per inkarą), variklis - starteris (geras kontaktas (ar rūdžiū nėra) starterio plokštumos su variklio liečiamąja plokštuma). Pliuso nuo akumo gerą kontaktą su generu;
2. Starterio remontas arba užvedimo spynelės kontaktų keitimas pirma (čia problematiška kurį variantą pirma pasirinkti, nežinau kaip jų veikimo gerumą patikrinti dar negalvojant apie remontą );
3. Gal kur yra dar atskira rėlė kur nuo spynelės pirma pajungia srovę starterį, reiktų pasidomėti, gal joje kontakto normalaus nėra.
Galiu tik pasakyti, kai mano VW TDI panaši problema buvo (labai silpnai suko, kol nustodavo kartais išvis kabinti) - keičiau spynelę, jos kontaktus - nepadėjo, vežiau remontui starterį - viskas išsispręndė, ten buvo bėda.
Duokim žinoti jei kas pirmas išsiaiškins šitą bėdą mūsų landuose.