Autorius Tema: i ka atkreipti demesi perkant RR P38  (Skaityti 4296 kartai)

Atsijungęs tomas

  • Dalyvis
  • **
  • Pranešimai: 30
  • LR dvasia: +0/-0
i ka atkreipti demesi perkant RR P38
« Įrašytas: Kovo 28, 2012, 16:03:09 »
sveiki noreciau visiems uzduoti klausima i ka atkreipti demesi, seip mane domintu dyzeliniai varijantai? visiems manau butu idomu suzinot kokios dazniausios bedos ba paskui prisiperka su defektais ir keikia sios markes automobilius  :)

Atsijungęs Rangeris

  • Dalyvis
  • **
  • Pranešimai: 23
  • LR dvasia: +0/-0
Re: i ka atkreipti demesi perkant RR P38
« Atsakyti #1 Įrašytas: Balandžio 01, 2012, 09:27:39 »
Kadangi variklis silpnokas, tai dazniausiai jie dirba "gazas dugnas" riezimu, tad ziurek viska variklyje kiek leis galimybes. Lengviausiai lyginti trauka. Kuo variklis geresnis, tuo trauka bus geresne.
Beja labai daznas gedimas - karstas variklis labai sunkiai vedasi.

Kompresoriaus efektyvuma gali paziureti visai paprastai:
Uzvedi masina, pilnai nuleidi ir is kart pilnai pakeli masina. Si veiksma kartoji tris kartus:
1 karta viskas labai greit nes oro slegio rezervas pilnas.
2 karta nuo puses pakylimo prades letai kelti.
3 karta kai kels, jau rezervuaras bus tustutelis ir masina kels tik is kompresoriaus. Dazniausiai tai trunka apie 3min.
Tad pasibandyk ir matysi kas darosi.

Ijungus paletintoja susijungia ir abieju asiu blokavimas (centras) tad jei taip ivyko, pilnai susukus vaira ir pradejus vaziuoti jausi toki nemalonu jausma pakaboj, ratai prasisukines nes asys blokuotos o spindulys bus skirtingas. Jei taip bus - ok.

Tiek pradziai :)

Atsijungęs tomas

  • Dalyvis
  • **
  • Pranešimai: 30
  • LR dvasia: +0/-0
Re: i ka atkreipti demesi perkant RR P38
« Atsakyti #2 Įrašytas: Balandžio 01, 2012, 11:10:50 »
sveikas o pas juos kartais ne tarpasinis difas blokuojas? kas reiskia po viena rata kiekvienos asies tai kaip ir sujungus neturetu kaskaip vaziuoti kitaip . arba jau kaskas jau negerai jei jau girdis. dar norejau paklaust del automatines greiciu dezes kaip turi junktis jungi is karto turi junktis ar dar turi pagalvoti? jungiant paletintojus nes kai kuriuos ziurejau tai kasko jie leti pasirode paneleje ismeta kad kaskas nesijungia. per kelis bandymus tik iseina pajunkti ta paletintoja .praziurejau gal kokius jau penkiolika RR tikslei ir skaiciu  pameciau  :) tai pas dauguma pastebejau tokius gedimus>

pro tarpines leidzia dyzely tai yra prie siurblio buna apsisike desine puse kai kuriuose varijantuose net matosi kaip realiai teka dyzelis patariu pasitikrint
jei nevarant servise patariu pakelti i auksciausia padeti ir paziureti po apacia pas dauguma vaizdas liudnas buvo labai apsisike kas per gedimai nezinau gal tarpines bet buvo ir tokiu atveju kad net bega ant zemes
pas dauguma salone virsus atsokes tai yra vietomis medziaga atsokinejusi
patariu pasitikrint visus langus  ir liukus kad veiktu ba buna kad ir jie neveikia
ziurekis ir kad kondiskes ekranelis nerodytu knygutes su sauktuku tai jau kaskokia klaida meta
reik ziuret ar uzsirakina centrinis nuo nuo knopkes , buna peidziario gedimas jei neklystu bet ir buna kad batareika nusedus nezinau
kaip kolega minejo siurblius ziuret karstas ,saltas kurias ar nepulsuoja variklis cia jau manau informacijos galima prisirankioti ir bmw forume
dar kolkas neradau sau tinkamo RR  :'(

Atsijungęs Bajoras

  • Administratorius
  • Senbuvis
  • *****
  • Pranešimai: 349
  • Age: 42
  • location: Kaunas
  • LR dvasia: +0/-0
  • Forumas - mūsų virtualus garažas ir namai :)
    • GPS meistras
Re: i ka atkreipti demesi perkant RR P38
« Atsakyti #3 Įrašytas: Balandžio 03, 2012, 11:51:14 »
Centras ir tik centras pas juos blokuojasi, taciau susukus pilnai vaira jauciasi kaip ratai prasokineja ant dangos ;)
Specializuota parduotuvė Kaune Jonavos g. 204a ir internete www.gpsmeistras.lt
WiFi kameros. Registratoriai