Šiandien pasikrapščiau su laidais, kol vožtuvai ir tarpinės keliauja iš užjūrio. Laidus automobilyje ilginu ar prijungiu tik tokiu būdu, čia parodyta kaip šiandien prijunginėjau webastą, todėl, kad ji patogiai stovi, fotografuot patogiau
Pirmiausiai reikia pajungti +-12V, Prakeikiau tuos liaudies priešus, kurie sugalvojo taip atsegamą webastos jungtį. Aišku, akumas turi būti atjungtas
Drąsiai bet po vieną kerpu laidus. Tam, kad užmauti termokembrikus (nuo temperatūros susitraukiančius vamzdelius) reikia šiek tiek išardyti laidų pynę. Aiškia matosi can magistralės vyta pora. Reikia neužmiršti iš karto užmauti termokembrikus, nes užmiršus ir sulitavus labai norėsis keiktis
Geriausia naudoti termokembrikus su klijais, bet plonų su klijais aš nemačiau, dažniausiai būna be jų. Todėl sulitavęs laidus aš sulitavimo vietą ir šiek tiek daugiau patepu termoklijais. Čia parodyta kaip prijungiu prie webastos maitinimo laidus taimeriuko maitinimui. Pamaniau, jei perdegs webastos saugiklis, taimeriukas taip pat neveiks, bus aiški problema.
Pašildžius su fenu sujungimo vietą termokembrikas susitraukia, klijai išsilydo ir sulenda į visas laisvas ertmes, kas per daug išlenda per galus.
Po to ant viršaus užmaunu bendrą termokembriką, nors jis su klijais, bet iš pynės išlenda daug dratų, didokos ertmės, todėl papildomai patepu truputį klijų ir užkaitinu
Po to laidus į bendrą pynę su izoliacine juosta ir ant viršaus spiralinę mechaninę apsaugą, yra pasilikusi nuo senų laikų dviejų diametrų, labai gera proga panaudot
Panašiai sujungiu išvestą nuo taimeriuko kabelį, tikšį kartą patogiau jungti viena kryptimi
Nuo šito sujungimo išvedžiau tris laisvus laidelius: +12, ir į taimeriuką distanciniam įjungimui, taip pat padariau atsišakojimą į Wbus, gal kada reikės prie kompo prijungti, nereikės nieko išrasdinėt (VMatas turėtų pagirti
)
Taimeriukas veikia, bet pabandžius įjungti webastą išmetė kažkokią klaidą, tikriausiai dėl to, kad vandens temperatūros daviklis nuimtas, ar garažo temperatūra per aukšta.
Dar ilginau EGR'u jungčių laidus, kad pernešti į dėžę šalia ABS'o. Tokiems dalykams turiu nusipirkęs įvairių spalvų laidų po kelis metrus, tokiais atvejais labai gelbėja. Lituotos jungtys analogiškai, tik čia paprasčiau, vienas laidas jungiasi su vienu, be jokių atsišakojimų. Po to su izoliacine juosta du kartus, į spiralę suksiu, kai prisuksiu galvą ir pagrindinės laidų pynės gulės savo vietoje
Kaip sakoma kelis kartus pamatuok ir vieną kartą pjauk, gerai, kad neskubėjau, vos oro matuoklės jungties vietoje EGR'o nenukirpau
Laukiu kritikos strėlių