Kad nekurti naujos temosKai įsigyji naujai auto, tenką ją daugiau mažiau davesti iki proto.
Pirkdamas atkreipiau dėmesį, kad mašiniukas (130kW, 2005-06, 2006 modelis) truputį kreivokai stovi - keleivio pusė lyg ir truputį žemiau buvo. Bet pravažiuojant jokų bėdų su pakaba nesijautė. Juo labiau mieste ilgai didesniu greičius ir neprivažinėsi
O dabar pradėjo vis iššokti "Air suspention fault. Drive on 50km/h" (ar kažkaip labai panašiai). Bet, kad šis pranešimas atsirastų reikia bent 70km/h greičiu pavažiuoti bent gerą kilometrą ar net kiek daugiau. Aišku, sumažinus greitį iki 50km/h, važiuojant ima jaustis "liūliavimas" (kai nudvėsę būna paprasti amortizatoriai, tai labai panašiai mašina liūliuoja). Išjungus variklį ir vėl per naują užkurus klaida dingsta ir kol nevažinėji 70+ ji nesirodo (o pagal kapoto padėtį matosi, kad keleivio pusė pasėdus). Taip apt atkreipiau dėmesį, kad kol šaltas variklis lyg ir kažkur priekyje, labiau į keleivio pusę kažkoks nelabai garsus klaksėjimas girdisi (gal tai irgi kažkaip su pakaba susiję?). Kai atsirana klaida, užgęsta lemputės ties aukščio reguliatoriumi. Bet monitoriuje jokio mirksėjimo ar spalvos pakeitimo brūkšniukai ties ratų vaizdu nerodo. SelfCheck'as klaidų nerodo.
Suprantu, kad be realaus mašinos matymo sunku ką priburti. Bet gal kam buvo panašiai ar bent girdėjote į kokią dalį investicijas nukreipti? Siurblys? Pagalvė? Daviklis koks? Pasikelia ir nusileidžia normalia. Šnypštimo negirdėt.
Jei žiūrėti pagal ratus, tai atstumas tarp rato viršaus ir sparno keleivio pusėje nelabai ženkliai mažesnis už vairuotojo pusės. Gal rekomenduosite kur Kaune apsilankyti?
Už atsakymus iš anksto dėkoju.
Gali būti akumo problemos? Kuriasi puikiai. Kompas įtampą rodo 11V., nes pasirodo, kad blogas akumas irgi prie tokios problemos prisideda