Autorius Tema: Planuoju įsigyti L322  (Skaityti 40958 kartai)

Atsijungęs VMatas

  • Administratorius
  • Gyventojas
  • *****
  • Pranešimai: 5407
  • LR dvasia: +38/-6
Re: Planuoju įsigyti L322
« Atsakyti #25 Įrašytas: Gegužės 02, 2015, 00:12:47 »
Yra tik du variantai - arba dirba, arba ne :):D
L319 V6 HSE Bonatti Grey
neVilnius

Skype: vmatas

Visureigio išskirtinė savybė - užstrigti vietoje iki kurios neprivažiuoja kiti automobiliai :)

Atsijungęs dilius

  • Dalyvis
  • **
  • Pranešimai: 46
  • location: kaunas
  • LR dvasia: +0/-0
Re: Planuoju įsigyti L322
« Atsakyti #26 Įrašytas: Gegužės 05, 2015, 20:53:29 »
Pirk  3.6l TDV8 (nereikes dirzu keist ir t.t) kuro ryja panasiai, o trauka skiriasi zenkliai. Vogue ar Sport tai skonio reikalas..

Aha, o pasirodo, kad būtent šie varikliai yra lepūs ir brangios eksploatacijos  >:( tuo tarpu su 3,0l be didesnių problemų galima pasiekti ir 500000km. Juos po šiai dienai BMW naudoja. Tiesa, ketus pakeistas aliuminio lydiniu, apkabinėtas kitokiais purkštukais ir pan. Jo konstrukcija iš esmės nepakitusi.

Ką gi, ačiū už jūsų komentarus. Bandysiu susirasti L322 su 3,0l  varikliuku ir pasitikrinti, kaip lenkimo atveju - reikia produreles kišti koją, kad pasistumti ar ne  ;D

Gerų visiems važiavimų su RR! Aš jau pradedu pamilti šią mašiną  8)
RR Vogue 3,6l, bent 2006m. - svajonė ir siekiamybė

Atsijungęs VMatas

  • Administratorius
  • Gyventojas
  • *****
  • Pranešimai: 5407
  • LR dvasia: +38/-6
Re: Planuoju įsigyti L322
« Atsakyti #27 Įrašytas: Gegužės 05, 2015, 21:08:28 »
Kur čia taip sako kad 3.6 varikliai yra lepūs? Tai kokie tada 2.7 varikliai? :D
L319 V6 HSE Bonatti Grey
neVilnius

Skype: vmatas

Visureigio išskirtinė savybė - užstrigti vietoje iki kurios neprivažiuoja kiti automobiliai :)

Atsijungęs Ec

  • Gyventojas
  • ****
  • Pranešimai: 2895
  • Age: 55
  • LR dvasia: +19/-10
Re: Planuoju įsigyti L322
« Atsakyti #28 Įrašytas: Gegužės 05, 2015, 21:28:57 »
Matyt, lyginant su BMW motorais :)
LR Discovery 3 TDV6

Kuo geresnis visureigis tuo toliau važiuoti traktoriui :)

Atsijungęs VMatas

  • Administratorius
  • Gyventojas
  • *****
  • Pranešimai: 5407
  • LR dvasia: +38/-6
Re: Planuoju įsigyti L322
« Atsakyti #29 Įrašytas: Gegužės 05, 2015, 21:30:57 »
Negirdėjau kad su 3.6 būtų kokių rimtų problemų. Net EGRai jiems proto neknisa.
L319 V6 HSE Bonatti Grey
neVilnius

Skype: vmatas

Visureigio išskirtinė savybė - užstrigti vietoje iki kurios neprivažiuoja kiti automobiliai :)

Atsijungęs Ec

  • Gyventojas
  • ****
  • Pranešimai: 2895
  • Age: 55
  • LR dvasia: +19/-10
Re: Planuoju įsigyti L322
« Atsakyti #30 Įrašytas: Gegužės 05, 2015, 21:35:15 »
Gal žmogus žiūri iš tos pusės, kad dalys pas BMW'nį pigesnės ir jų gaut paprasčiau, o ir visą variklį,esant reikalui, pakeisti kainuotų visai pigiai (lyginant su 3,6).
LR Discovery 3 TDV6

Kuo geresnis visureigis tuo toliau važiuoti traktoriui :)

Atsijungęs SeQ

  • Gyventojas
  • ****
  • Pranešimai: 1117
  • Age: 39
  • location: Šiauliai
  • LR dvasia: +10/-17
  • RRS 3.6 TDV8 Hse
    • http://www.emla.lt
Re: Planuoju įsigyti L322
« Atsakyti #31 Įrašytas: Gegužės 05, 2015, 21:37:08 »
Pirk  3.6l TDV8 (nereikes dirzu keist ir t.t) kuro ryja panasiai, o trauka skiriasi zenkliai. Vogue ar Sport tai skonio reikalas..

Aha, o pasirodo, kad būtent šie varikliai yra lepūs ir brangios eksploatacijos  >:( tuo tarpu su 3,0l be didesnių problemų galima pasiekti ir 500000km. Juos po šiai dienai BMW naudoja. Tiesa, ketus pakeistas aliuminio lydiniu, apkabinėtas kitokiais purkštukais ir pan. Jo konstrukcija iš esmės nepakitusi.

Ką gi, ačiū už jūsų komentarus. Bandysiu susirasti L322 su 3,0l  varikliuku ir pasitikrinti, kaip lenkimo atveju - reikia produreles kišti koją, kad pasistumti ar ne  ;D

Gerų visiems važiavimų su RR! Aš jau pradedu pamilti šią mašiną  8)

kiek mano pirmoko (metus turincio Land Roveri) protas isnesa tai su 3,6l auto yra naujesnes, o su 3l yra seno modelio automobilis isvis..
Sėkmingai tampu mechaniku nuo 2014m.

Atsijungęs dilius

  • Dalyvis
  • **
  • Pranešimai: 46
  • location: kaunas
  • LR dvasia: +0/-0
Re: Planuoju įsigyti L322
« Atsakyti #32 Įrašytas: Gegužės 07, 2015, 16:10:53 »
Tikrai aš nesu tas, kuris nusimano skirtumuose (tiesiog "geležys" iš principo manęs netraukia :(). Tiesiog kalbėjau su motoristu, pas kurį net servisai varo problematiškas mašinas. Jam tekę čiupinėti abu mano minimus variklius. Be to jis, kaip daug bendraujantis su servisais ir vairuotojais, tikrai daug info susirinkęs ir dar tarpinė tarp ausų labai teisinga. Tad juo netikėti neturiu pagrindo.
Taip pat minėjo, kad ir "iš savų" turėjęs L322 neapsigynė 3,6L variklio bėdų. Suprantu, šaukštas deguto ir RR apjuodina   :'(
Nežinau, blaškausi, toliau skaitinėju web'us. Viename radau ir tai:
"tdv8 has more power and is more efficient as it has newer injector and turbo technology. however it is more complicated and will cost more to repair. the tdv8 has timing belts which are a large service cost,the td6 has a chain which should last the life of the car. The tdv8 is the better engine it is smoother,quieter,faster and more economical and gives the v8 sound range rovers should have." http://www.fullfatrr.com/forum/topic6299.html?view=next
Remonto kaina visada norisi kad būtų mažesnė (vaikam saldainiams daugiau lieka), bet yra kitas esminis "BET" - kol remontuoja auto vairuotojas vaikščioja pėsčias. O tai jau erzina!!!
Dar man vienas kirminas, tai tas, kad noriu pirkti 2006-2007 metų RR, o 3,6L pasirodė būtent 2006m. vidury, tad tikėtinos "vaikiškos ligos". Gal vėlesnių metų varikliai ir geresni... Tuo tarpu 3,0L leidžiamas nuo seniau, tad tikėtina, kad ir "ligos" prarankiotos. Gal klystu?
RR Vogue 3,6l, bent 2006m. - svajonė ir siekiamybė

Atsijungęs VMatas

  • Administratorius
  • Gyventojas
  • *****
  • Pranešimai: 5407
  • LR dvasia: +38/-6
Re: Planuoju įsigyti L322
« Atsakyti #33 Įrašytas: Gegužės 07, 2015, 17:35:30 »
Nežinau ką tas anglas/neanglas rašo, bet TDV8 3.6 yra grandinės.
Sukimo momentas didesnis.
5HP(jei senesnis) vs 6HP.
Dėl bėdų - kiek žmonių tiek nuomonių.
L319 V6 HSE Bonatti Grey
neVilnius

Skype: vmatas

Visureigio išskirtinė savybė - užstrigti vietoje iki kurios neprivažiuoja kiti automobiliai :)

Atsijungęs SeQ

  • Gyventojas
  • ****
  • Pranešimai: 1117
  • Age: 39
  • location: Šiauliai
  • LR dvasia: +10/-17
  • RRS 3.6 TDV8 Hse
    • http://www.emla.lt
Re: Planuoju įsigyti L322
« Atsakyti #34 Įrašytas: Gegužės 07, 2015, 19:18:23 »
man susidaro ispudis kaip kazkas rase pries metus kad RRS islaikyt metams reikia ~ 5000-10000 lt :)

as jau pasiekiau ~ 2000 eur :) dar metu  nera:)

cia ir eksplotacija (tepaliukai) ir smulkus remontai ir siapi detalikes visokes :)

dar plius draudimas ~ 3000 lt :) su casco.

o 3.6 yra grandines ir nera jokiu dirzu :)

siaip geriau pirks Disco 2.7 :) ir pigesnis ir cia forume tau ji per interneta sutaisys :) nes jau forumieciai yra perrinke juos ne po viena karta:)
Sėkmingai tampu mechaniku nuo 2014m.

Atsijungęs gkgiedrius

  • Gyventojas
  • ****
  • Pranešimai: 625
  • LR dvasia: +6/-5
Re: Planuoju įsigyti L322
« Atsakyti #35 Įrašytas: Gegužės 08, 2015, 08:50:48 »
Kai kūriau šią temą irgi ieškojau L322, bet pasvėręs visus + ir -, nusipirkau D3.
Automobilio pirkimas yra loterija (ypač, jei nieko apie auto nenusimanai, kaip aš),
ne visada brangesnis bilietas yra laimingas. Gali įsigyti labai gerą L322 su 3,0 ar 3,6
varikliais, lygiai taip pat (gal net tikimybė didesnė) gali nusipirkti ir daug problemų turintį
automobilį. Tas pats galioja ir D3 su 2,7 varikliais.
 Grėsmė kilti rizikai, visada yra, o ją suvaldyti visada galima savo piniginės pagalba... :)
LR Discovery 3 TDV6 HSE Java Black
Vilnius

Atsijungęs dilius

  • Dalyvis
  • **
  • Pranešimai: 46
  • location: kaunas
  • LR dvasia: +0/-0
Re: Planuoju įsigyti L322
« Atsakyti #36 Įrašytas: Gegužės 08, 2015, 20:55:59 »
Kai kūriau šią temą irgi ieškojau L322, bet pasvėręs visus + ir -, nusipirkau D3.
Automobilio pirkimas yra loterija (ypač, jei nieko apie auto nenusimanai, kaip aš),
ne visada brangesnis bilietas yra laimingas. Gali įsigyti labai gerą L322 su 3,0 ar 3,6
varikliais, lygiai taip pat (gal net tikimybė didesnė) gali nusipirkti ir daug problemų turintį
automobilį. Tas pats galioja ir D3 su 2,7 varikliais.
 Grėsmė kilti rizikai, visada yra, o ją suvaldyti visada galima savo piniginės pagalba... :)
Turiu keletą gerų pažįstamų varančių iš vokiečių mašinas. Tad jie kaip ir brudo nekištų. Nebent patys pražioplintų (nuo to niekas neapdraustas). L322 (apžiūrėjau 2005 ir 2006 metų modelius) man patiko dėl vietos jame: tiek priekyje, tiek gale. Dėl 3,0 kelia abejonių ar pakaks galios pvz., išėjus trasoje "ant lenkimo". Labai nesmagu, kai pedalas iki dugno, o nors koją pro duris kišk, kad pasistumtum dar :(
RR Vogue 3,6l, bent 2006m. - svajonė ir siekiamybė

Atsijungęs Ec

  • Gyventojas
  • ****
  • Pranešimai: 2895
  • Age: 55
  • LR dvasia: +19/-10
Re: Planuoju įsigyti L322
« Atsakyti #37 Įrašytas: Gegužės 08, 2015, 21:11:45 »
Dažniausia lenkime pasispirti norisi dėl turbolago (vėlavimo). Šiuo atveju padeda čipavimas, o BMW'inis 3,0 tam labai pasiduoda. Šiaip kilovatų tame variklyje, mano nuomone, pakanka, nebent labai esi pagreičio mėgėjas :)
LR Discovery 3 TDV6

Kuo geresnis visureigis tuo toliau važiuoti traktoriui :)

Atsijungęs VMatas

  • Administratorius
  • Gyventojas
  • *****
  • Pranešimai: 5407
  • LR dvasia: +38/-6
Re: Planuoju įsigyti L322
« Atsakyti #38 Įrašytas: Gegužės 08, 2015, 21:34:14 »
Turbo "lagas" didele dalimi yra dirbtinai sukurtas dėl ekologijos. Žemose apsukose PCM yra specialus užlaikymas paduoti reikiamą kiekį kuro atitinkamai pedalo paspaudimui, kurio tikslas leisti įsisukti turbinai. Tai taip vadinamas "smoke limit" mapa'as, kurio efektą galima sumažinti, aišku priklausomai kaip - gali staigaus pedalo paspaudimo metu išmesti juodų dūmų. Bet kaip 3.6 turi didesnį sukimo momentą ir važiuos smagiau tokioj situacijoj.
L319 V6 HSE Bonatti Grey
neVilnius

Skype: vmatas

Visureigio išskirtinė savybė - užstrigti vietoje iki kurios neprivažiuoja kiti automobiliai :)

Atsijungęs dilius

  • Dalyvis
  • **
  • Pranešimai: 46
  • location: kaunas
  • LR dvasia: +0/-0
Re: Planuoju įsigyti L322
« Atsakyti #39 Įrašytas: Gegužės 09, 2015, 06:57:41 »
Dažniausia lenkime pasispirti norisi dėl turbolago (vėlavimo). Šiuo atveju padeda čipavimas, o BMW'inis 3,0 tam labai pasiduoda. Šiaip kilovatų tame variklyje, mano nuomone, pakanka, nebent labai esi pagreičio mėgėjas :)

O kaip greičių dėžės? Anglas į klausimą apie 3,0 ir 3,6 litrų variklius parašė
"if you do mean the l322 then avoid the td6 because of the BMW gearbox, I hear nothing about failures and there are a few on here that have had 2, 3 or even 4 gearboxes in their TD6"
Ale nelaiko BMW'inės dėžės :( Suprantu, kad tokiai mašinai reikia "smarvės" - jei variklis pajėgus, tai tada viską perima tarpinė tarp jo ir ratų (aš ne ta tarpinė tarp pedalo ir sėdinės, kuri mėgsta draskytis su auto).
RR Vogue 3,6l, bent 2006m. - svajonė ir siekiamybė

Atsijungęs Ec

  • Gyventojas
  • ****
  • Pranešimai: 2895
  • Age: 55
  • LR dvasia: +19/-10
Re: Planuoju įsigyti L322
« Atsakyti #40 Įrašytas: Gegužės 09, 2015, 08:55:15 »
Jei dėžė ZF6HP26, 6 bėgių, buvo statoma lyg ir nuo 2006 metų, atlaikys ir 6 litrų variklį :)
LR Discovery 3 TDV6

Kuo geresnis visureigis tuo toliau važiuoti traktoriui :)

Atsijungęs SeQ

  • Gyventojas
  • ****
  • Pranešimai: 1117
  • Age: 39
  • location: Šiauliai
  • LR dvasia: +10/-17
  • RRS 3.6 TDV8 Hse
    • http://www.emla.lt
Re: Planuoju įsigyti L322
« Atsakyti #41 Įrašytas: Gegužės 09, 2015, 09:41:57 »
va:) http://www.sostenaplius.lt/products/810/23/land-rover

nueini ir pasiimi ir garantija turesi ir jei viskas tiesa tai ledinis automobilis:)
Sėkmingai tampu mechaniku nuo 2014m.

Atsijungęs dilius

  • Dalyvis
  • **
  • Pranešimai: 46
  • location: kaunas
  • LR dvasia: +0/-0
Re: Planuoju įsigyti L322
« Atsakyti #42 Įrašytas: Gegužės 10, 2015, 08:56:30 »
va:) http://www.sostenaplius.lt/products/810/23/land-rover

nueini ir pasiimi ir garantija turesi ir jei viskas tiesa tai ledinis automobilis:)

SPORTás man netinka - netelpu normaliai  :'( Esu gerai pavalgęs  :D
RR Vogue 3,6l, bent 2006m. - svajonė ir siekiamybė

Atsijungęs dilius

  • Dalyvis
  • **
  • Pranešimai: 46
  • location: kaunas
  • LR dvasia: +0/-0
Re: Planuoju įsigyti L322
« Atsakyti #43 Įrašytas: Gegužės 15, 2015, 13:55:28 »
Negirdėjau kad su 3.6 būtų kokių rimtų problemų. Net EGRai jiems proto neknisa.

Sorry, kad įkyrus: o tai kaip turbinos? Laiko? Nėra labai birančios?
Suprantu, kad labai daug kas nuo tarpinės tarp vairo ir sėdynės priklauso, bet... Geležis yra geležis.
RR Vogue 3,6l, bent 2006m. - svajonė ir siekiamybė

Atsijungęs dilius

  • Dalyvis
  • **
  • Pranešimai: 46
  • location: kaunas
  • LR dvasia: +0/-0
Re: Planuoju įsigyti L322
« Atsakyti #44 Įrašytas: Gegužės 15, 2015, 13:56:11 »
Jei dėžė ZF6HP26, 6 bėgių, buvo statoma lyg ir nuo 2006 metų, atlaikys ir 6 litrų variklį :)

Bet ji lyg ir nėjo su 3L varikliais. Tik su 3,6L. Ar klystu?
RR Vogue 3,6l, bent 2006m. - svajonė ir siekiamybė

Atsijungęs VMatas

  • Administratorius
  • Gyventojas
  • *****
  • Pranešimai: 5407
  • LR dvasia: +38/-6
Re: Planuoju įsigyti L322
« Atsakyti #45 Įrašytas: Gegužės 15, 2015, 14:35:59 »
Dėl turbinų: nėra kažkokios tai byrančios ar ką - bet perki ne naują auto ir negali žinot ką darė savininkas prieš tai(ar ko nedarė)... Su 3l ėjo GM dėžė.
L319 V6 HSE Bonatti Grey
neVilnius

Skype: vmatas

Visureigio išskirtinė savybė - užstrigti vietoje iki kurios neprivažiuoja kiti automobiliai :)

Atsijungęs ZaliasRR

  • Gyventojas
  • ****
  • Pranešimai: 1222
  • location: VILNIUS
  • LR dvasia: +13/-1
Re: Planuoju įsigyti L322
« Atsakyti #46 Įrašytas: Gegužės 15, 2015, 16:25:46 »
Turbinos visu dizeliu silpna vieta ipac naujesniu galingu masinu
www.landrovergarazas.lt Range Rover p38 Ex, Range Rover L322

Atsijungęs dilius

  • Dalyvis
  • **
  • Pranešimai: 46
  • location: kaunas
  • LR dvasia: +0/-0
Re: Planuoju įsigyti L322
« Atsakyti #47 Įrašytas: Gegužės 28, 2015, 13:58:42 »
Nenoriu būti įkyrus, bet klausimai, net ir durni, kaip ir prašosi atsakymo :)
Nuo toliau: Suprantu, kad daug kas priklauso nuo tarpinės tarp vairo ir sėdinės, nuo kuro, nuo force major ir pan. Bet! Kiekvienas agregatas turi savo tarnavimo resursą. Taigi, koks V8 (kalbame apie 2006 metų automobiliuką) variklio turbinų resursas galėtų būti? t.y. kokiam kilometražui esant tikėtinas turbinų nusprogimas? Atmetam teorijas ir pasamprotavimus apie tai kaip ankstesni savininkai važinėjo, prižiūrėjo ir pan. Imkime eilinį statistinį savininką.

P.S. Na, žiauriai vilioja 2006 m. RR su 3,6l varikliu. Vokiečiuose galima rasti su ~200000km rida už padorią kainą.
RR Vogue 3,6l, bent 2006m. - svajonė ir siekiamybė

Atsijungęs VMatas

  • Administratorius
  • Gyventojas
  • *****
  • Pranešimai: 5407
  • LR dvasia: +38/-6
Re: Planuoju įsigyti L322
« Atsakyti #48 Įrašytas: Gegužės 28, 2015, 14:45:43 »
Nauja tikrai turi važiuot 200k ir daugiau, jei kuras normalus. Kiek važiuos jau važiuotos neatspės niekas...
L319 V6 HSE Bonatti Grey
neVilnius

Skype: vmatas

Visureigio išskirtinė savybė - užstrigti vietoje iki kurios neprivažiuoja kiti automobiliai :)

Atsijungęs Ec

  • Gyventojas
  • ****
  • Pranešimai: 2895
  • Age: 55
  • LR dvasia: +19/-10
Re: Planuoju įsigyti L322
« Atsakyti #49 Įrašytas: Gegužės 28, 2015, 20:06:51 »
Turėjau reikalų su turbinistais, sakė, kad turbinų amžius yra didesnis nei variklio, SVARBU - geras kuras (dėl suodžių ir dervų) ir laiku keisti tepalus ir filtrą bei žiūrėti, kad nekiltų tepalų lygis (skiedžiasi dyzeliu). Yra dar niuansai, bet ne šios konstrukcijos varikliams
LR Discovery 3 TDV6

Kuo geresnis visureigis tuo toliau važiuoti traktoriui :)