Tikrai aš nesu tas, kuris nusimano skirtumuose (tiesiog "geležys" iš principo manęs netraukia
). Tiesiog kalbėjau su motoristu, pas kurį net servisai varo problematiškas mašinas. Jam tekę čiupinėti abu mano minimus variklius. Be to jis, kaip daug bendraujantis su servisais ir vairuotojais, tikrai daug info susirinkęs ir dar tarpinė tarp ausų labai teisinga. Tad juo netikėti neturiu pagrindo.
Taip pat minėjo, kad ir "iš savų" turėjęs L322 neapsigynė 3,6L variklio bėdų. Suprantu, šaukštas deguto ir RR apjuodina
Nežinau, blaškausi, toliau skaitinėju web'us. Viename radau ir tai:
"
tdv8 has more power and is more efficient as it has newer injector and turbo technology. however it is more complicated and will cost more to repair. the tdv8 has timing belts which are a large service cost,the td6 has a chain which should last the life of the car. The tdv8 is the better engine it is smoother,quieter,faster and more economical and gives the v8 sound range rovers should have."
http://www.fullfatrr.com/forum/topic6299.html?view=nextRemonto kaina visada norisi kad būtų mažesnė (vaikam saldainiams daugiau lieka), bet yra kitas esminis "BET" - kol remontuoja auto vairuotojas vaikščioja pėsčias. O tai jau erzina!!!
Dar man vienas kirminas, tai tas, kad noriu pirkti 2006-2007 metų RR, o 3,6L pasirodė būtent 2006m. vidury, tad tikėtinos "vaikiškos ligos". Gal vėlesnių metų varikliai ir geresni... Tuo tarpu 3,0L leidžiamas nuo seniau, tad tikėtina, kad ir "ligos" prarankiotos. Gal klystu?