Na dėl prasukimo tai dar galėtų būti:
variklio perkaitimas(pvz mažai aušinimo skysčio ar tiesiog neveikia ventiliatorius ir yra aukšta apkrova - dėl to pernelyg suskystėjusi alyva - rezultatas plona bei trumpai gyvenanti alyvos plėvelė;
alyvos siurblio defektas - bet negirdėjau būtent tokio varianto;
Savininko problema - nekontroliuoja alyvos lygio, o ji pabėga per riebokšlį arba per turbiną ir nebeužtenka normaliam tepimui.
Daugiau sunku įsivaizduot - visko gali būti bet tai jau pritempimas bus. Manau kad aukščiau minėtos ir šitos yra pagrindinės.
Dėl lūžimo pilnai pritariu
Ec, nemanau kad rizika padidėja lyginant su nešlifuotu.
Kiek galėsi nuvažiuot? Geras klausimas
Bet nei vienas pas mus čia dar nesiskelbė kad turi ekstrasenso galimybių kiek man žinoma
Beje, 3litrinio alkūninis lūžta rečiau. Galima įdėt ir į 2.7, bet yra plonybių.