Važinėjau su Rover75 su panašiu daiktu, lygtai akivaizdžių problemų nebuvo, bet per tris metus teko pakeist 3 purkštukus, ketvirto nepavyko nes buvo prikepęs(M47/57 variklyje kai prikepa tai daug problemų ištraukti). Rover 75 anglų forumuose irgi teko sutikt ne kartą nuomonę, kad vis tik purkštukams ateina kabzdec per ilgesnį laiką. Gal subjektyvu, sunku pasakyt.
Žiūrint iš praktinės pusės, tiuningas dėžutės pagalba gali būti daromas keičiant tik du parametrus - oro srauto matuoklės vertės ir slėgis rampoje. Jei turbina su bypass, tai dar galima suvėlinti bypass suveikimą. Tuo tarpu darant čiptiuningą keičiama ne mažiau kaip 10 skirtingų parametrų, pakeitimai ir įtaka yra mažiau drastiški. Kaina deja mažiau maloni
Pas mane yra su čiptiuningu, dar keli D3 yra pas mus tokie - kiek teko pačiupinėt:)