Pasiturbinau truputi defenderį (1998 TD5)
Iš pradžių planas buvo prijungti boost controleri ir pakeisti ECU į naujesnio modelio (nuo 2002 metų jie buvo suvienodinti ir nuo tada tiek disco tiek defui ėjo su kodu NNN000120 (mechaninė dėžė) ir NNN000130 (automatine dėžė)). Ko pasekoje pasikeitimas ant popieriaus: nuo 122 hp padidėja iki 136 hp (nes naudojamas discoveriui suprogramuotas ECU) ir variklis pagyvėja esant mažesnėms apsukoms dėl boost controlerio.
Tokiam update'ui reikia naujesnio ECU, boost controlerio, jungties jam, oro paėmimo šlangos į turbiną, nuo discoverio ir keletos mažesnių šlangelių viskam sujungti. Taip pat reikia pririšti naują ECU prie esamo imobilaizerio ir sukeisti keletą kontaktų jungtyje. Viską atliko 4x4 Service.
O kadangi prieš tai daug klausinėjau Ramūno apie td5 remap'us, gavau pamėginti jau "užsuktą" ECU. Skirtumas kaip diena ir naktis. Dabar net esant mažoms apsukoms nebeliko jokių anksčiau buvusių problemų - defas važiuoja labai gerai, ne tas žodis kaip gerai!
Ketinu pasilikti prie šito remap'o (tiesa kiek padidėjo galia galiu tik spėti, nes niekur netikrinau, gal idomumo dėlei reikės..)