Teko antrą kartą susidurti su servisu 6pavara. Pirmas kartas pavasarį praėjo sklandžiai, gavo rekomendacijas Crayzas, jam taipogi viskas OK, kaip supratau. Sutariau su jais, kad sutvarkys paskirstymo dėžės tepalų pratekėjimus, kartu pakeis blokiruotės daviklį (varlyte). Detales atvežiau savo (3 rieboksliai ir 2vnt O-ringai, varlytė). Atvažiavus atsiimti Defo, radau besikrapštant prisukant ant uždėtos jau dėžės varlytę. Naują varlytę 5-kart nulaužė kontaktą, litavo ir vėl nulaužė. Finale už ją atidavė pinigus, nusipirkau dar vieną naują, pasikeičiau pats. Po darbų tepalai kaip tekėjo taip ir liko. Dar aptikau nutrauktą šarvą spidometro trosui ir tyliai įkišta, kad viskas veiktu ir nepastebėčiau, deja kitą dieną, keisdamas varlytę pamačiau. antrą kart vėl tvarkė "klaidas" rado kiaurai įsukamą varžtą ir pamanė, kad pro ten leidžia alyvą, kartu pakeitėme naują spidometro trosą. Pravažiavau po varžto hermetinimo 50km, tas pats. varau trečią kart, prie manęs nuimam skirstymo dėžę, aiškinuosi kur ką keitė. Pasirodo vieną riebokšlį pakeitė galinio kardano, nors sakiau, kad jis tik ką buvo keistas, nepakeitė priekinio kardano. Na tiek to, priekinis neleidžia. Žiūriu nebuvo atsuktas tarpinis velenas, klausiu kur O-ringus keitė, mikčioja, pasirodo juos pradaigino, o pasakė, kad pakeitė, nupirko naujus, keičiam, pakeitė, surinko, pravažiavau, vėl pro vieną O-ringa leidžia. Rezultate, po 3jų remontų, alyva teka, nutrauktas trosas, sulaužyta nauja varlytė, pakeistas ne tas riebokšlis. Saskaitą anuliavo, už darbą mokėt nereiks, pinigus gražino už varlytę, ir kvietė atvažiuot, gražins už trosą ir ne ta pakeistą riebokšlį. Viso jų servise mašina ant keltuvo prabuvo 20 val.
Šiandien ryte pridaviau į kitą servisą, 14val jau buvo sutvarkyta. Sakiau, keiskit ką norit, kad alyva nebetekėtu. pakeitė vėl abu O-ringus ir kad nerizikuot 2 riebokšlius (vienas sakė ne iki galo įdėtas buvo, bet jis dabar neleido).
Tokie tai nuotykiai