As suprantu, jog jum sunku kazka nuspresti is nuotrauku ir panasiai. As tik noriu suzinoti mazdaug tokius dalykus, kaip jeigu EGR (dyzelio partikeliu filtras?) yra nekeistas, tai turbut galiu jau skaiciuoti, jog teks artimiausiu metu ji keist ir panasiai. Ipjauti man bus neimanoma, nes nepraeisiu tech apziuros.
Jo SE kainos turbut aukstesnes. Bet as kazkaip turiu cia labiau pasitikejimo, isskyrus rudyjimo klausimais
. Susiradau praejusiu savininku (abi firmos) telefonus, bandysiu susisiekti pirmadinei. Gal ka papasakos, jeigu aisku vairuotojui prisiskambinsiu
. O ta firma kuri parduoda yra Mazda-Peugeot atstovybe ir jie gavo ta Disco 4 kaip ikaita uz nauja Mazda SUV'a kazkoki. Nedomina manes tokie...
Pakeite priekini stikla, nes buvo skiles. Klausimas ar jis bus sildomas po keitimo...
Suteikia 3 men garantija, bet cia jauciu labai rimtai i tai nebutina ziureti, nes tas sutartis gali pakreipti kaip tik nori dazniausiai. Pardavejas buvo malonus, dalykiskas, gana profesionalus ir pasake, kad apie sios markes masinas nezino nieko... Arba gal zinoti nenori.
Siaip sakoma, jog dazniausiai pirkti atstovybese ne ju paciu brand'us apsimoka. Nes ale mazesnes kainos, bet suteikia kaip pardavejas siokias tokias garantijas. Atstovybes savo vardo tersti nemegsta nors ir ne ju markes auto.
Del atsukimo, tai cia yra baudziama istatymu ir rimti auto pardavejai neuzsiima tuom. Aisku pasitaiko... 100% negarantuotas, bet as kazkaip maziau pergyvenu del to. Labiau del: kas gali pareiti jai?
Nes yra vis delto numynusi ji, nors ir priziureta.
Toks jausmas, kad paskutinius metus variklis nebuvo daznai isjungtas...
Na gal pavyks suzinoti pirmadieni, kita savaite.