Šitoj temoj jau viskas apkalbėta, tik reikia iš naujo perskaityt. Aš už Ashcroft, ar tai būtų lockeris ar ATB difas. Yra ir kokybė ir puikus klientų aptarnavimas. Jei paskaitinėtum UK ir Australijos forumus, matytum kad Ashcroft ten kabo forumuose, bendrauja tiesiai su džipiorais, vien žo tuo gyvena.
Dėl KAM tai jau minėjau kad nusivažiavo, man pvz atsiuntė skirtingas poras tam pačiam auto, paskui mėnesį siuntinėjomės fotkėmis, aiškinomės kol pakeitė. Pats irgi matau "sėkmingai" bandai kažką iš jų gauti. Ir bendrai jų reitingas labai krito kai skaitai užsienio kolegų patirtis. Na žinoma kiekvienas pats renkasi iš kur ką pirkti...
ATB priekyje ir gale, arba ATB priekyje + lockeris gale.
ATB tausosi pusašius - t.y. laikys standartiniai nes nebus griežto surakinimo, nejausi vairuodamas ir neprarasi manevringumo, ir sutaupysi pinigų, bet neturėsi kieto blokavimo. ATB minusas kad neveikia jei vienas ratas ore, bet D2 turi Traction Control kuri labai gerai bendradarbiauja su ATB difu, ta prasme tą pakibusį ratą tau blokuos TC (jei veikia žinoma). D2 turėtojai pastebėjo, kad su ATB žyyyyymiai rečiau sudirbinėja TC, prie to ir stabdžių kaladės stipriai tausojamos.
Dar pliusas kad nereiks nieko įjungti išjungti, ir nebus potencialiai gendančių papildomų mechanizmų kaip kad blokiruotės valdymas.
Lockeris - turėsi kietą surakinimą, kainuos daugiau ir bus pageidautina HD pusašiai, t.y. vėl pinigai. Stipriai įtakos valdymą kai užblokuota (važiuos tiesiai o ne kur tu nori). Pravažumo gal ir daugiau dadės negu ATB, bet šiaip nesu tikras 100% - reiktų lyginti du vienodus auto su skirtingais setupais, ko gero ATB tam tikrom sąlygom geriau negu blokiruotė.
Pas mane sudėta Ashcroft ATB priekyje, gale ir centre. Pravažumu patenkintas.