Sveiki , kaip einasi LandRover klubieciams ? Kaip matot, potiek laiko praejus gryzau i foruma tai reiskias ,kad dar tebeturiu masinioka (nu isimilejau)
Per ta laika spejau variklio tarpine pradegint,ta sutvarkem :)Jau antras kartas variklio remontas buvo. Beje radau gera variklista, tai ziurejau kaip zmogus dirba .Tai iskarto matosi kad meile darbui yra,gales ir sekanti karta vezt
Taiva chebrike nu turiu dar viena problema masinoje, primenu masioniokas 1,8 benzinas /dujos 99 m sunkiai kuriasi ant benzo ilgiau pastovejus.Siandien buvau priejes prie siurblio.Atsukes dangti metalini pamaciau kad pats siurbliukas issokes ,pasirodo nebuvo prisuktas prie korpuso.Istraukes siurbliuka isvalijau,(nelabai tebuvo ka ir valyti) sudejau prisukau kaip turi buti.Siaip netaip uzvedzes biski ziuriu pasitaise vaziuojant ilgesne atkarpa nebetrukcioja variklis.Bet va tik ikalna reikia ilipt tai vel tapati beda nepriimaa gazo ,toks jausmas kad benzo neuztenka. Taigi mano tokie klausimeliai butu:
1.Ardant pastebejau kad is siurblio iseina tik viena zarnele kuro padavimas,tai kaip siam modeliui nera gryztamo ar jis kitur nuvestas ibaka.
2, Kapota pakelus, po dankrato vietos matosi bakelis kuris sujungtas su viena isbako pareinanciu zarnele,isjos nuvestas i varikli ,bet tam bakelije darkazkokia rele pajungta,Tava kas do velnias ten per irenginys?
3,Masina mano benzinas /dujos ,dirbant ant benzo siurbliukas uzia,bet va kai perjungi ant duju jis toliau veikia .Kiek suprantu turetu nebeveikt ?
Jeei gerai mastau .Varikliui dirbant ant duju ,siurbliukas toliau veikia, tai taip iseina jis per prievarta varo benza ivarikli, tai toje pasakoje galejo nusidrozt jis ir nebesukelia spaudimo .
Taiva chebrike kokiu minciu butu