Pagal modelius > Discovery III / LR3
Vairo stiprintuvo siurblio kronšteinas
Ec:
Atvažiavau prieš savaitgalį namo tvarkingai, rytojaus dieną jau švietė akumo lempikė, vairas sukiojosi nekaip. Pirma diagnozė laisvas diržas, pažiūrėjus atidžiau :
Pasirodo tas mumba jumba, kuris man kadaise tvarkė variklį neprisuko siurblio iš galo, kronšteinas ir nulūžo. Jei jis būtų nulūžęs kur už Baikalo, miškuose, sugrįžęs nušaučiau negyvai :), kol kas apsiribosiu paprastu prakeikimu 10 metų be gerų klientų. Pamaniau užsakinėti bus neįperkama ir ilgai, šrotuose irgi ne anksčiau pirmadienio, aliuminio virinti neturiu kuo, nusprendžiau per kokią valandą padaryti plieninį
Užtrukau ne valandą o dvi, problemėlė buvo ta, kad prie variklio tvirtinasi trimis varžtais, o jie visi skirtingose plokštumose. Matavimo buvo daug.
Na bet jau surišėju praeita
Išdažyta, dažai išdžiūvo, bet ir sutemo, paskutinės nuotraukos nėra :). Jei sutrinsiu diržą, reiškia statmenumų neišlaikiau, ieškosiu originalaus
justasRR:
auksinės rankos tamstos
Ec:
Na va, šiandien visą dieną savo žirgą gydžiau. Pastačiau stiprintuvo siurblį, stovi gerai, lygiai. Suprantu kodėl tas "meistrelis" gale varžto neprisuko, darbas dar tas :), o su EGR'ais, manau būtų neįmanomas. Tuo pačiu įdėtas išplautas radiatorius ir interkūleris, pakeistas alkūninio veleno riebokšlis, viskas surinkta užpildyta nuorinta. Variklis murkia :).
gintaras1222:
sveikas o kaip tu atsukai radijatoriaus termo mova kai dirzas nukrites?
Ec:
Turiu raktą su ilga rankena tam reikalui. Su plaktuku pora staigių smūgių pagal laikrodžio rodyklę ir toliau atsisuka ranka
Navigacija
[0] Žinučių sąrašas
Eiti į pilną versiją